Βουλή των Ελλήνων

ΕΔΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Νομοθεσία
 / Βουλή των Ελλήνων


ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ
Ζ' ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗ
Ι' ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
ΣΥΝΟΔΟΣ Α'
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΡΝΒ'
Τρίτη 3 Απριλίου 2001
--------------------------
 

Γ. ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
1. Ψήφιση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου
του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων:
"Ρυθμίσεις θεμάτων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις".


 

Αθήνα, σήμερα στις 3 Απριλίου 2001, ημέρα Τρίτη και ώρα 18.18', συνήλθε στην Αίθουσα των συνεδριάσεων του Βουλευτηρίου η Βουλή σε ολομέλεια για να συνεδριάσει υπό την προεδρία του Α' Αντιπροέδρου αυτής κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Κωνσταντίνος Γείτονας):
../..

Εισερχόμαστε στην ημερήσια διάταξη της ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Θα γίνει προεκφώνηση των νομοσχεδίων, που είναι γραμμένα στην ημερήσια διάταξη.

../..

Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Ψήφιση στο σύνολο του σχεδίου νόμου: "Ρυθμίσεις θεμάτων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις".

Κύριε Υπουργέ, έχετε να προσθέσετε κάτι;

ΠΕΤΡΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ (Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων): Κύριε Πρόεδρε, επί του νομοσχεδίου πρέπει να γίνουν οι ακόλουθες νομοτεχνικές αλλαγές:
1. 'Οπως αναγράφεται επί λέξει στο ίδιο το κείμενο, το περιεχόμενο της παραγράφου 1 του άρθρου 7...

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Απόστολος Κακλαμάνης): Το έχουν υπόψη τους οι εισηγητές;

ΠΕΤΡΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ (Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων): 'Εχει διανεμηθεί, κύριε Πρόεδρε και το καταθέτω για τα Πρακτικά.
(Στο σημείο αυτό ο Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Πέτρος Ευθυμίου καταθέτει για τα Πρακτικά τις προαναφερθείσες νομοτεχνικές αλλαγές, οι οποίες έχουν ως εξής:
"Επί του νομοσχεδίου πρέπει να γίνουν οι ακόλουθες νομοτεχνικές αλλαγές:
1. 'Οπως αναγράφεται επί λέξει στο ίδιο το κείμενο, το περιεχόμενο της παραγράφου 1 του άρθρου 7 θα μπει ως στοιχείο ε) στην παράγραφο 1 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997, όπως αντικαθίσταται με την παράγραφο 2 του νομοσχεδίου (σελίδα 2) ενώ το περιεχόμενο της παραγράφου 2 θα μπει ως στοιχείο ε) στην παράγραφο 9 αριθμός 1 του άρθρου 1 (σελίδα 9).
2. Το άρθρο 10 θα μπει ως παράγραφος 11 στο άρθρο 1.
3. Το άρθρο 11 θα μπει ως παράγραφος 12 στο άρθρο 1.
4. Το άρθρο 12 θα μπει ως στοιχείο δ) στο άρθρο 6 παράγραφος 15.").

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Απόστολος Κακλαμάνης): Ερωτάται το Σώμα: Γίνεται δεκτό το νομοσχέδιο και στο σύνολο με τις νομοτεχνικές διορθώσεις που έκανε ο κ. Υπουργός;

ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Δεκτό, δεκτό.

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΙΟΓΚΑΣ: Κατά πλειοψηφία.

ΦΩΤΗΣ ΚΟΥΒΕΛΗΣ: Κατά πλειοψηφία.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Απόστολος Κακλαμάνης): Το νομοσχέδιο έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία και στο σύνολο, με τις νομοτεχνικές διορθώσεις που έκανε ο κύριος Υπουργός.
Συνεπώς το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων: "Ρυθμίσεις θεμάτων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις" έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία, σε μόνη συζήτηση, επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου και έχει ως εξής:
(Το κείμενο του ψηφισθέντος νομοσχεδίου υπάρχει στο τεύχος των Πρακτικών της Βουλής)

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, παρακαλώ το λόγο.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Απόστολος Κακλαμάνης): Ορίστε, κύριε Ταλιαδούρο, έχετε το λόγο.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ: Θα παρακαλέσω τον κύριο Υπουργό για μία διευκρίνιση, για την ακριβή έννοια της διατάξεως του άρθρου 6 παράγραφος 21 που αναφέρεται στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2001.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Απόστολος Κακλαμάνης): Κύριε συνάδελφε, δεν γίνεται σ' αυτό το στάδιο συζήτηση επί της ουσίας, γιατί αυτό είναι συζήτηση επί της ουσίας. Αυτό ας το κάνει με εγκύκλιό του ο κύριος Υπουργός.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ: Νομίζω ότι θα μπορούσε να μας πει κάτι.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Απόστολος Κακλαμάνης): Μπορεί να το κάνει ο κύριος Υπουργός με την εγκύκλιο για την εφαρμογή της διατάξεως αυτής, διότι ίσως επ' αυτού θα πει ο Υπουργός, να έχει κάποιος να παρατηρήσει κάτι και έτσι θα κάνουμε συζήτηση επί της ουσίας.

../..

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 03.04.2001 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 536 φορές