Παρουσιάσεις Βιβλίων και άλλων Εντύπων

Καλή χρονιά.


Στη διεύθυνση: http://i-teacher.gr , αναρτήθηκε  το 2ο τεύχος  του περιοδικού i-Teacher.gr (τεύχος Ιανουαρίου 2011) . Διατίθεται δωρεάν  (free download)




περιεχόμενα


Ένα έμπειρο σύστημα αξιολόγησης μαθησιακών ικανοτήτων και δυσκολιών. (Ε. Ι. Γιαννακουδάκης) ……………………………………………………………………………………………. Σελ. 1-9


Ενασχόληση ατόμων με προβλήματα όρασης με παιχνίδια στον υπολογιστή και στο βίντεο. (Πάτση, Χ. & Αντωνίου, Π. & Μπάτσιου, Σ. & Μπεμπέτσος, Ε. & Λυμνιούδης, Α.) …..…………. Σελ. 10-19


 


Η ποιότητα της αλληλεπίδρασης καθηγητών Φυσικής Αγωγής σε ένα ασύγχρονο εξ Αποστάσεως πρόγραμμα επιμόρφωσης, μέσω ιστολογίου. (Μαχαιρίδου Μαρία & Αντωνίου Παναγιώτης & Αυγερινός Ανδρέας & Κουρτέσης Θωμάς) …………………………………………………………. Σελ.20-31


 


Η αποδοχή και η χρήση ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. (Βερναδάκης Νικόλαος & Γιαννούση Μαρία & Ζέτου Ελένη & Αντωνίου Παναγιώτης & Κιουμουρτζόγλου Ευθύμης) …………………………………………………………………………. Σελ. 32-44


 


Αντιμετώπιση προβλημάτων στην παραγωγή εκπαιδευτικού λογισμικού από εκπαιδευτικούς με τη βοήθεια δικτύου αποκεντρωμένων βάσεων πολυμεσικών δεδομένων. (Λαδιάς Αναστάσιος & Ναλπάντη Θεοδώρα) …………………………………………………………………………………. Σελ. 45-57


 


Λογοτεχνία και τηλεοπτική μεταφορά στην τάξη. Πολλαπλοί εγγραμματισμοί και μαθητική δημιουργικότητα. (Μουλά Ευαγγελία) ………………………………………………………………. Σελ. 58-67


 


Νίκος Καββαδίας Ο ποιητής των επτά θαλασσών. Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία στη Σχολική Βιβλιοθήκη με τη χρήση ΤΠΕ. (Νικητάκη Ελένη & Ψυχογυιοπούλου Παναγιώτα) ….……. Σελ. 68-73


 


Έχουν εφαρμογή οι ιστοεξερευνήσεις στο νηπιαγωγείο; Ένα παράδειγμα με θέμα «Τα ζώα υπό εξαφάνιση». (Μουταφίδου Άννα & Μέλλιου Κυριακή & Μπράτιτσης Θαρρενός) …..………. Σελ. 74-83


 


Κατασκευή περιβαλλοντικών κόμικς με εφαρμογές του διαδικτύου. Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές Γυμνασίου. (Στέφος Ευστάθιος & Μίσιου Μαριάννα) …………………………….……. Σελ. 84-91


 


Aντιλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ελλάδας και Κύπρου για τη χρησιμότητα του διαδραστικού πίνακα στη σχολική τάξη. (Βουτσίνου Ευαγγελία-Ελισάβετ)…... Σελ. 92-101


 


Ψηφιακή τάξη – Mια περίπτωση αξιοποίησης των μαθητικών H/Y στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσω της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης. (Γκίκας Αλέξανδρος) ……………..……. Σελ. 102-116


 


Αλφαβητισμός και εκπαίδευση στα Μέσα. Όροι, ορισμοί, στόχοι και περιεχόμενο. (Βαλσαμίδου Λίνα) ………………………………………………………………………………………………… Σελ. 117-126


 


Προϋποθέσεις επιτυχίας για την εισαγωγή των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση (Βαγγελάτος Αριστείδης & Φώσκολος Φραγκίσκος & Κομνηνός Θεόδωρος) ………..……….………………………..  Σελ. 127-134



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 04.02.2011 16:10:58
 
Αναγνώσθηκε 1555 φορές