Καλή χρονιά.
Στη διεύθυνση: http://i-teacher.gr , αναρτήθηκε το 2ο τεύχος του περιοδικού i-Teacher.gr (τεύχος Ιανουαρίου 2011) . Διατίθεται δωρεάν (free download)
περιεχόμενα
Ένα έμπειρο σύστημα αξιολόγησης μαθησιακών ικανοτήτων και δυσκολιών. (Ε. Ι. Γιαννακουδάκης) ……………………………………………………………………………………………. Σελ. 1-9
Ενασχόληση ατόμων με προβλήματα όρασης με παιχνίδια στον υπολογιστή και στο βίντεο. (Πάτση, Χ. & Αντωνίου, Π. & Μπάτσιου, Σ. & Μπεμπέτσος, Ε. & Λυμνιούδης, Α.) …..…………. Σελ. 10-19
Η ποιότητα της αλληλεπίδρασης καθηγητών Φυσικής Αγωγής σε ένα ασύγχρονο εξ Αποστάσεως πρόγραμμα επιμόρφωσης, μέσω ιστολογίου. (Μαχαιρίδου Μαρία & Αντωνίου Παναγιώτης & Αυγερινός Ανδρέας & Κουρτέσης Θωμάς) …………………………………………………………. Σελ.20-31
Η αποδοχή και η χρήση ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. (Βερναδάκης Νικόλαος & Γιαννούση Μαρία & Ζέτου Ελένη & Αντωνίου Παναγιώτης & Κιουμουρτζόγλου Ευθύμης) …………………………………………………………………………. Σελ. 32-44
Αντιμετώπιση προβλημάτων στην παραγωγή εκπαιδευτικού λογισμικού από εκπαιδευτικούς με τη βοήθεια δικτύου αποκεντρωμένων βάσεων πολυμεσικών δεδομένων. (Λαδιάς Αναστάσιος & Ναλπάντη Θεοδώρα) …………………………………………………………………………………. Σελ. 45-57
Λογοτεχνία και τηλεοπτική μεταφορά στην τάξη. Πολλαπλοί εγγραμματισμοί και μαθητική δημιουργικότητα. (Μουλά Ευαγγελία) ………………………………………………………………. Σελ. 58-67
Νίκος Καββαδίας Ο ποιητής των επτά θαλασσών. Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία στη Σχολική Βιβλιοθήκη με τη χρήση ΤΠΕ. (Νικητάκη Ελένη & Ψυχογυιοπούλου Παναγιώτα) ….……. Σελ. 68-73
Έχουν εφαρμογή οι ιστοεξερευνήσεις στο νηπιαγωγείο; Ένα παράδειγμα με θέμα «Τα ζώα υπό εξαφάνιση». (Μουταφίδου Άννα & Μέλλιου Κυριακή & Μπράτιτσης Θαρρενός) …..………. Σελ. 74-83
Κατασκευή περιβαλλοντικών κόμικς με εφαρμογές του διαδικτύου. Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές Γυμνασίου. (Στέφος Ευστάθιος & Μίσιου Μαριάννα) …………………………….……. Σελ. 84-91
Aντιλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ελλάδας και Κύπρου για τη χρησιμότητα του διαδραστικού πίνακα στη σχολική τάξη. (Βουτσίνου Ευαγγελία-Ελισάβετ)…... Σελ. 92-101
Ψηφιακή τάξη – Mια περίπτωση αξιοποίησης των μαθητικών H/Y στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσω της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης. (Γκίκας Αλέξανδρος) ……………..……. Σελ. 102-116
Αλφαβητισμός και εκπαίδευση στα Μέσα. Όροι, ορισμοί, στόχοι και περιεχόμενο. (Βαλσαμίδου Λίνα) ………………………………………………………………………………………………… Σελ. 117-126
|