Διαφόρων Φορέων

Επιστημονική ημερίδα για εκπαιδευτικούς


ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT


28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2009 - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009 – ΑΘΗΝΑ


 


Προσκεκλημένη ομιλήτρια:


Δρ Παμουκτσόγλου Αναστασία τ. Πάρεδρος Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης Παιδαγωγικού Ινστιτούτου


 


Θεματολογία ημερίδας


 


Η συγκεκριμένη επιμορφωτική ημερίδα έχει ως στόχο να επιμορφώσει τους συμμετέχοντες σε δυο κεντρικούς άξονες της σύγχρονης εκπαιδευτικής διεργασίας, τη διαθεματικότητα και τη μέθοδο project αλλά και την αμφίδρομη ανάπτυξη κοινωνικών και γνωστικών δεξιοτήτων.


Εφορμώντας από θεωρητικά πλαίσια που σχετίζονται με τα κεντρικά πεδία της ημερίδας και αφορούν  το σχεδιασμό του μαθησιακού περιβάλλοντος, της ανάλυσης των μορφών διδασκαλίας και περιεχομένων μάθησης,  η ανάπτυξη επεκτείνεται τόσο στο συγκερασμό των προαναφερθέντων με τη μέθοδο project  και τη συνεργατική μάθηση, αλλά και στην αξιοποίηση των δεδομένων αυτών  στην καθημερινή πρακτική του εκπαιδευτικού μέσω παραδειγμάτων και σχεδίων εργασίας που θα παρουσιαστούν.


Ακόμη θα αναπτυχτούν τα μέσα και η συνεχής και διαδικασία μετάδοσης μηνυμάτων, με τα οποία οι άνθρωποι επικοινωνούν καθημερινά στις καθημερινές κοινωνικές συνθήκες.


Η ημερίδα αυτή απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε επιστήμονες της αγωγής, παιδαγωγούς φοιτητές – σπουδαστές διαφόρων ειδικοτήτων αλλά και σε μελλοντικούς υποψηφίους  του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


 


Πρόγραμμα ημερίδας


 


09.30 - 10.30: Προσέλευση


 


10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί


 


10.40 - 13.00: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ


Α) ΜΑΘΗΣΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ


Β) ΤΙ ΕΙΝΑΙ  ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ


Γ) ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ


1. Ιστορική αναδρομή


2. Περιεχόμενο - Πρόγραμμα:


- Σκοποί και στόχοι.


- Περιεχόμενα μάθησης:


α) στην ιδιαίτερη σημασία που έχει το φαινόμενο της μάθησης στη σύγχρονη κοινωνία,


β) τα στοιχεία από τα οποία θα πρέπει να αποτελείται μια μαθησιακή θεωρία,


γ) τις διεργασίες και τις διαστάσεις της μάθησης,


δ) τους διαφορετικούς τύπους μάθησης,


ε) τα εμπόδια της μαθησιακής διεργασίας


- Μορφές της διδασκαλίας: κοινωνικές και διδακτικές μορφές της διδασκαλίας, μέθοδοι και μέσα,  σχολικής – κατ’ οίκον εργασία.


- Αξιολόγηση: διαγνωστική αξιολόγηση, διαμορφωτική αξιολόγηση και συνολική αξιολόγηση.


3) Μέθοδος project. Γιατί;


4) Συνεργατική Μάθηση


 


13.00 – 13.30: coffee break


 


13.30 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ


Α) ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ 


     ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ.


Β) ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ-ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ-ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


 


15.00 -15.30: Ερωτήσεις


15.30  Λήξη ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων


 


Αναλυτικές πληροφορίες:2310 230545 / www.e-employ.gr


Διοργάνωση: EMPLOY ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ


 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 09.11.2009 16:30:40
 
Αναγνώσθηκε 1047 φορές