Φορέων Τεχνικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης


Κάποιους φαίνεται ενοχλεί η ύπαρξη των ΕΠΑΛ και καταφεύγουν στην τιμωρία των μαθητών που το επέλεξαν, και στην υπονόμευση των προσπαθειών των καθηγητών του. Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς τα θέματα που επιλέχθηκαν στο μάθημα «Ηλεκτρονικές επικοινωνίες» του τομέα Ηλεκτρονικών των ΕΠΑΛ!
Ειδικότερα:
Α) Θεωρία.
Στις πέντε (5) ερωτήσεις θεωρίας, έπρεπε ο μαθητής:
- Δυο (2) φορές να απαντήσει σε ερώτημα της μορφής: « Τι ονομάζεται …»
- Δυο (2) φορές να απαντήσει σε ερώτημα της μορφής: « Να αναφέρετε ονομαστικά...»
- Μία (1) φορά να απαντήσει σε ερώτημα της μορφής: « Να αναφέρετε….».
Έτσι λοιπόν με αποθέωση της παπαγαλίας «εξετάστηκε» η κριτική ικανότητα των μαθητών και η κατανόηση σε βάθος της θεωρίας!!!!
Β) Ασκήσεις.
Θέμα 3ο.
Τι νόημα έχουν οι λεπτομέρειες στις κεραίες; Και μάλιστα γιατί θα έπρεπε το αποτέλεσμα να βγαίνει κατά προσέγγιση; Χάθηκε ένα βολικό νούμερο; Άλλωστε και στις ασκήσεις του βιβλίου, αλλά και γενικά στις εξετάσεις δεν δίνονται νούμερα στην τύχη, αλλά βολικά για να βγαίνει «καλό» αποτέλεσμα. Ποια παιδαγωγική ή εκπαιδευτική ανάγκη επέβαλε τέτοιο θέμα;
Θέμα 4ο.
Η αποκορύφωση της ανευθυνότητας. Το θέμα απλά είναι λάθος και αυτό γιατί:
1) Δίνεται μεταβλητή που δεν χρησιμοποιείται στην άσκηση (παραπλανητικό δεδομένο), fo=100MHz.
2) Δίνονται και οι τρεις μεταβλητές σε μια βασική σχέση με τρεις μεταβλητές:
Β=2F(mf+1) και δίνονται τα Β,F,mf.
3) Ζητείται μέγεθος (αριθμός πλευρικών Ν) που η σχέση η οποία απαιτείται δεν βρίσκεται στη θεωρία αλλά σε ένα παράδειγμα του βιβλίου, και μάλιστα λύνεται λανθασμένα.

Κώστας Χαλδαίος
Φυσικός Ρ/Η
εκπαιδευτικός



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 03.06.2009 13:37:22
 
Αναγνώσθηκε 397 φορές