Φορέων Τεχνικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΥΣΔΕ

5 Νοεμβρίου 2008

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

«Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους»

 

            Συνάδελφοι,

Η συμμετοχή μας στις εκλογές του Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. με ανεξάρτητο ψηφοδέλτιοκαθηγητών που εργάζονται στην ΤΕΕ - δεν έχει ως προϋπόθεση την κομματική ή συνδικαλιστική ταύτιση, ούτε μια στενή συντεχνιακή λογική. Σηματοδοτεί όμως, ύστερα από ώριμη σκέψη και μετά τα τελευταία γεγονότα με τις αναθέσεις των μαθημάτων (που θέτει στο περιθώριο της εκπαίδευσης κλάδους και ειδικότητες), την έντονη διαμαρτυρία προς όλες τις κατευθύνσεις (πολιτική και συνδικαλιστική ηγεσία) για την πλήρη εγκατάλειψή μας. Υποδηλώνει ταυτόχρονα και τη διάθεσή μας για αγωνιστική συσπείρωση, προκειμένου να διασφαλίσουμε τη συνέχεια της εργασίας στην εκπαίδευση για όλους μας, χωρίς διακρίσεις, ως μόνιμων εκπαιδευτικών μέσα σε μια αναβαθμισμένη Επαγγελματική Εκπαίδευση. 

Αποφασίσαμε να αντισταθούμε όλοι μαζί στην προσπάθεια της (κάθε) κυβερνητικής εξουσίας οσάκις βάζει στο στόχαστρο αρχικά στην ειδίκευση και στη συνέχεια σε άλλους πτυχιούχους, θεωρώντας μας όλους ως αδύναμους κρίκους για την υλοποίηση των δυσμενών μέτρων για τη δημόσια εκπαίδευση και τη δημιουργία ψευδαισθήσεων στους αυριανούς πτυχιούχους για μία θέση στον «ήλιο» μοιράζοντάς τους κάποιες ώρες στο νέο εργασιακό μέλλον που θέλουν να φτιάξουν στην Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Είμαστε μπροστά σε μια πολιτική που η υποβάθμισή της ΤΕΕ και των εκπαιδευτικών μαζί με την οικονομική μας καθήλωση δεν έχει τελειωμό. Δεν μπορεί να λειτουργούν τμήματα στα ΤΕΙ (φυσιοθεραπευτές, αισθητικής, οδοντοτεχνιτών κ.α.) και να μην υπάρχουν αντίστοιχα στα ΕΠΑΛ και να απαξιώνονται στις ΕΠΑΣ μέσα σ’ ένα περιβάλλον στενής κατάρτισης χωρίς μαθήματα γενικής παιδείας, χωρίς επάρκεια ειδικοτήτων προς όφελος των ιδιωτικών και του επιδοτούμενου ΟΑΕΔ! Και μετά να αναρωτιόμαστε γιατί δεν φοιτούν μαθητές στις σχολές αυτές και να ψάχνουμε όλοι για ωράριο.

Το Κ.Υ.Σ.Δ.Ε., ως το ανώτερο υπηρεσιακό συμβούλιο, καθορίζει τη ζωή χιλιάδων καθηγητών/τριών, πόσο δε μάλλον αυτών της πολύπαθης επαγγελματικής εκπαίδευσης,  μέσα στην οποία όλοι και όλα βρίσκονται στον αέρα (περιεχόμενο σπουδών, οργανικές θέσεις – υπεραριθμίες -μετακινήσεις, διαθέσεις ΠΥΣΔΕ, καταργήσεις σχολικών μονάδων, ειδικοτήτων, τομέων, συγχωνεύσεις, αναθέσεις μαθημάτων, μετατάξεις, επιμόρφωση, κλπ.). Οι εκπρόσωποί μας στο ΚΥΣΔΕ εκτός του ότι, πρέπει να γνωρίζουν τα θέματα αυτά δεν πρέπει να λειτουργούν μόνο με στενά κομματικά χαρακτηριστικά. 

Επειδή η κατάσταση στην ΤΕΕ δεν πάει άλλο, θεωρούμε απαραίτητη την συμβολική διεκδίκηση παρουσίας αιρετού μέλους στο Κ.Υ.Σ.Δ.Ε., προερχόμενο από το χώρο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. 

Είναι ακόμα και εφικτή η εκπροσώπηση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο ΚΥΣΔΕ για πρώτη φορά, αρκεί οι συνάδελφοι να το πιστέψουν και αποφασιστικά όλοι να δώσουν το παρόν στις εκλογές της 5ης Νοεμβρίου 2008 ημέρα Τετάρτη, αρκεί να κλείσουν τα αυτιά τους στις διάφορες «σειρήνες...»

Μ’ αυτή την πολιτική του το ΥΠΕΠΘ οδηγεί την Επαγγελματική Εκπαίδευση και όλους τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων σε μεγαλύτερη υποβάθμιση αφού εξοβελίζει την ειδίκευση και βάζει τους κλάδους των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων σε έναν εσωτερικό αλληλοσπαραγμό (δηλ. διαίρει και βασίλευε) ενώ κάποια «μικρή» ομάδα «πανηγυρίζει» για δήθεν δικαίωση. Σε τι άραγε έχουν δικαιωθεί;      

Δεν είναι νομίζουμε σωστό, για χάρη μόνο της συμπλήρωσης ωραρίου και χωρίς ευρύτερους ενιαίους σχεδιασμούς, να υποβιβάζονται ουσιαστικά κατηγορίες πτυχιούχων διαφόρων ειδικοτήτων στο στενό επίπεδο των δεξιοτήτων του εργαστηρίου. Έτσι μεταφέρεται στο εσωτερικό της ΤΕΕ η διαμάχη με το ΥΠΕΠΘ, αφού η πολιτική του  σηματοδοτεί μια συνολικότερη απαξίωση για την τεχνική επιστήμη και έρευνα στην προοπτική της γενίκευσης της κατάρτισης.   Όλα δείχνουν, ότι με βασικούς συντελεστές τους ιδιώτες, αν λάβουμε υπόψη μας και τον εξοστρακισμό των μαθημάτων γενικής παιδείας από τις ΕΠΑ.Σ, προωθείται ο παραπέρα κατακερματισμός της ΤΕΕ, μέσω των ΣΔΙΤ ενόψει του Δ’ ΚΠΣ!! 

Ούτε και να αφαιρούν από συναδέλφους ΠΕ διαφόρων ειδικοτήτων, όπως οχημάτων, παραϊατρικών επαγγελμάτων, καλλιτεχνικών κ.α. την  1η ανάθεση που είχαν δικαιωματικά μέχρι τώρα αλλά και τον περιορισμό της 2ης ανάθεσης.

Απαιτούμε σε κάθε περίπτωση, σε όλους τους κλάδους και σε κάθε ειδικότητα να  υφίσταται το εργασιακό – εκπαιδευτικό κεκτημένο τους ως προς την 1η ανάθεση που με βάση αυτή καθορίζεται η συνέχεια των διορισμών – μεταθέσεων κ.λ.π. όλων των συναδέλφων. Δεν μπορεί ο κλάδος των εργαστηριακών καθηγητών ΤΕ1 να μην έχει 1η ανάθεση, άρα και ρόλο στο σχολείο της ΤΕΕ !

Επίσης θα πρέπει να εξασφαλιστεί αντίστοιχα η εργασιακή θέση των ΔΕ1 τους οποίους δεν τους ανέφεραν καν στην απόφαση των αναθέσεων...

 

Συναδέλφισσες/φοι    

Ξέρουμε ότι κάποιοι θα μας κατηγορήσουν και θα προσπαθήσουν να μας διαβάλουν,  γιατί νοιώθουν ότι οι συνάδελφοι της ΤΕΕ αποκτούν επιτέλους φωνή. Εμείς τους απαντάμε ότι εκτός του ότι είμαστε γνωστοί, δεν σκοπεύουμε να γίνουμε ή να αντικαταστήσουμε τις κυβερνητικές παρατάξεις, που όταν το κυβερνόν κόμμα στο οποίο πρόσκεινται έρχεται στην εξουσία, αναγκάζονται να βάλουν νερό στο κρασί τους κρατώντας αποστάσεις από τους συλλόγους των διδασκόντων και τον απλό συνάδελφο.

Μήπως μπορούν να μας απαντήσουν όλοι αυτοί  στα εύλογα ερωτήματα που τίθενται από όλους τους συναδέλφους των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ της χώρας, γιατί οι μισοί συνάδελφοι βρίσκονται χωρίς οργανική θέση; Γιατί οι διορισμοί γίνονται με το σταγονόμετρο και σε πολλές ειδικότητες καθόλου; Γιατί ο απλός καθηγητής είναι αποκλεισμένος από παντού, αφού για να συμμετάσχει σε κάποια εκπ/κή δράση, ή για να γίνει σχολικός σύμβουλος, διευθυντής, υποδιευθυντής, τομεάρχης, ή να αποσπαστεί εκεί που επιθυμεί, ή να κάνει μετάταξη από κλάδο σε κλάδος πρέπει να έχει «βύσμα» και τη στήριξη του κομματικού αιρετού; Ή μήπως όλα αυτά τα καθημερινά προβλήματα των συναδέλφων είναι ζητήματα διαχείρισης και δεν αφορούν το συν. κίνημα;

 

Ανησυχούμε έντονα για το μέλλον της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στη χώρα μας.

 

Ολόκληρο το πακέτο του Δ’  ΚΠΣ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση θα απορροφηθεί από τους ιδιώτες μεγαλοσχολάρχες, διότι οι μοναδικές δράσεις που περιλαμβάνει αφορούν αποκλειστικά την ειδίκευση και κατάρτιση, όπου το ΥΠΕΠΘ δεν θα μπορεί να παρέχει.  Με τον τρόπο αυτό θα φοιτούν στη ΤΕΕ επιδοτούμενοι «δωρεάν» οι μαθητές στα ιδιωτικά παραμάγαζα, ζητήματα που θα έπρεπε το συν. κίνημα να τα έχει επισημάνει.

Είμαστε αντίθετοι με την άποψη για την κατάργηση της ΤΕΕ από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και τη θεσμοθέτηση ενός μόνο σχολείου – του τύπου του Γενικού Λυκείου - σε αυτή την πολιτική συγκυρία, χωρίς ένα μεταβατικό στάδιο. Σε πολλά Ευρωπαϊκά κράτη, υπάρχει ένας τύπος σχολείου μόνο, αλλά σε υψηλό επίπεδο εξ ίσου λειτουργούν τα επαγγελματικά σχολεία ανάλογα και με τις ιδιαιτερότητες κάθε κράτους και μάλιστα ως Ανώτερη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Οφείλουμε να οραματιστούμε ένα «ενιαίο» σχολείο όπου η βιωματική εμπειρία, οι δεξιότητες, τα εργαστήρια και η εισαγωγή στην τεχνική εξειδίκευση μπορεί να ξεκινούν από τις χαμηλότερες βαθμίδες της εκπαίδευσης, μαζί με τις θεωρητικές γνώσεις και τη γενικότερη ανθρωπιστική γνώση, χωρίς διαχωρισμούς.

Γι’ αυτό, αποφασίζουμε να  συμμετέχουμε σε ενιαίο ψηφοδέλτιο για το ΚΥΣΔΕ, όλων των καθηγητών που εργάζονται στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ανεξαρτήτως κλάδου και ειδικότητας, με τον  διακριτικό τίτλο:  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚOI ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους» για να ακουστεί η φωνή τους, ίσως για πρώτη φορά από τον Έβρο έως την Κρήτη.

Εμείς σε αυτή τη «σφαγή των αμνών» δεν μπορούσαμε να μείνουμε απαθείς, όπως κάνουν κάποιοι άλλοι! 

                 Οκτώβριος 2008

            

 

 

ΨΗΦΙΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΕ ! 

                

 

 

 

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΚΥΣΔΕ

 

 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

                        «Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους»

 

α/α           

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ     

ΚΛΑΔΟΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ   

ΣΧΟΛΕΙΟ

1

Αμαργιωτάκης Γεώργιος

Ιωάννης

ΟΧΗΜΑΤΩΝ

6 ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

2

Αποστόλου Μαρία

Ιωάννης

ΤΕ1 - ΔΟΜΙΚΟΣ

1 ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ

3

Αυγεραντώνης Βασίλειος

Κων/νου

ΜΗΧ. ΑΥΤ/ΤΩΝ

3ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ

4

Βατσκαλής Βασίλειος

Γερασίμου

ΠΕ18.ΟΧΗΜ

1ο ΕΠΑΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

5

Βλαχάκης Παναγιώτης

Ιωάννου

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ

1ο ΕΠΑΛ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ

6

Γιαννακάκης Ιωάννης

Μιχαήλ

ΤΕ1-6

ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΚΟΡΩΠΙΟΥ

7

Γιαννακοδήμος Μιχαήλ

Ηλίας

ΜΗΧ. Α/ΦΩΝ

ΕΠΑΣ ΑΙΓΑΛΕΩ

8

Γιοβάνος Παναγιώτης

Χρήστου

ΥΠΑΛ.ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

5ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ

9

Γκάτσιος Αθανάσιος

Κων/νου

ΤΕ1-2

1Ο ΕΠΑΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

10

Γκότσης Κων/νος

Βασιλείου

ΤΕ1-2.

4ο ΕΠΑΛ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

11

Γκούτζιος Δημήτριος

Ιωάννη

ΨΥΚΤΙΚΟΣ

1ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

12

Γλιμπής Πέτρος

Ευαγγέλου

ΠΕ18-ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΤΗΣ

3ο ΕΠΑΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

13

Δανάσκος Φώτιος

Παναγιώτη

ΠΕ18-ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ

ΕΠΑΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

14

Δημάκης Αριστείδης

Γεωργίου

ΤΕ1-6

ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

15

Ευαγγελόπουλος Κων/νος

Θεοδώρου

ΤΕ1-2.

ΕΠΑΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

16

Ευθυμιόπουλος Ιωάννης

Αναστασίου

ΤΕ1-3

3ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ

17

Ζαγγανάς Αθανάσιος

Νικολάου

ΤΕ1-3

1 ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ

18

Ζαροδήμος Ευστάθιος

Κων/νου

ΤΕ1-3

3ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ

19

Ζυγογιάννης Νικόλαος

Γεωργίου

ΤΕ1-4

3ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ

20

Ζώτας Αναστασίος

Κων/νου

ΤΕΙ-6

1η ΕΠΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

21

Καλαϊτζόγλου Ελευθέριος

Σωκράτη

ΧΗΜΙΚΟΣ

2ο Εσπ. ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ

22

Καλουδιώτης Βασίλειος

Αθανασίου

ΜΗΧ. Α/ΦΩΝ

3ο ΕΠΑΛ & ΣΕΚ ΑΙΓΑΛΕΩ

23

Καμζέλας Ιωάννης

Βασιλείου

ΔΕ1 - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΕΠΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

24

Καπνίσης Ιωάννης

Γεωργίου

ΤΕ1-2

ΕΠΑΛ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

25

Καραστέργιος Κων/νος

Βησσαρίων

ΤΕ1-2

ΕΣΠ. ΕΠΑΛ Ν. ΙΩΝΙΑΣ ΒΟΛΟΥ

26

Κορδάτος Κων/νος

Διονυσίου

ΤΕ1-2

ΕΠΑΛ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ

27

Κωστακοπούλου Παναγιώτα

Γιωργίου

ΥΠ. ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

1 ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ

28

Λαϊου Βασιλική

Αντωνίου

ΠΕ17-ΜΗΧ/ΓΟΣ

10 ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

29

Λεμονής Κων/νος

Γεωργίου

ΤΕ1-1

1 ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ

30

Λογοθέτου Αποστολία (Λία)

Κων/νου

ΤΕ1 - ΔΟΜΙΚΟΣ

2Ο ΕΠΑΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

31

Μάλιος Χρυσόστομος

Δημητρίου

ΠΕ4-ΦΥΣΙΚΟΣ

1ο ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

32

Μαραγκός Εμανουήλ

Γεωργίου

ΤΕ1-4

Εσπ. ΕΠΑΛ ΚΟΡΩΠΙΟΥ

33

Μπαρέτας Αντώνης

Νικολάου

ΤΕ1-4

1ο ΕΠΑΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

34

Μπουντουβής Βασίλειος

Αριστείδη

ΤΕ1-2

ΕΠΑΛ ΛΕΧΕΝΩΝ

35

Νιάκας Απόστολος

Ευαγγέλου

ΤΕ1-6

6ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ

36

Ντερέκας Αθανάσιος

Γεωργίου

ΤΕ1-4

1η ΕΠΑΣ ΑΘΗΝΩΝ

37

Παπαδόπουλος Παναγιώτης

Κων/νου

ΤΕ1-6

1ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

38

Παπαθανάσης Μάρκος

Γεωργίου

ΤΕ1-2 –ΠΕ17

1η ΕΠΑΣ ΑΘΗΝΩΝ

39

Παπακωνσταντινου Αλέξανδρος

Θωμά

ΤΕ1 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ

1ο ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

40

Πατίλη Βασιλική

 

Αθανασίου

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

1ο ΕΠΑΛ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

41

Περάκης Μανώλης

Δημητρίου

ΤΕ1-2

2ο ΕΠΑΛ ΧΑΝΙΩΝ

42

Πετκόπουλος Ανέστης

Γεωργίου

ΤΕ1-4

ΕΠΑΣ ΞΑΝΘΗΣ

43

Ραϊκου Κατερίνα

 Ιωάννη

ΥΠ. ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ

1ο ΕΠΑΛ Αγ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (ΑΘΗΝΩΝ)

44

Ρίζος Αναστάσιος

Ταξιάρχη

 ΠΕ17 ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ

ΕΠΑΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ

45

Ρωμανού -Τσανάκα Αικατερίνη

Δημητρίου

ΤΕ1- ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ

2ο ΕΠΑΛ ΑΧΑΡΝΩΝ

46

Συριανός Αντώνης

Νικολάου

ΤΕ1-04

1ο ΕΠΑΛ ΡΟΔΟΥ

47

Σιάμος Παναγιώτης

Σπυρίδωνος

ΠΕ18-ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ

1ο ΕΠΑΛ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ  ΛΑΡΙΣΑ

48

Σκούρας Ιωάννης

Θεοδώρου

ΤΕ1-4

ΕΠΑΣ ΑΡΓΟΥΣ

49

Σταθάς Ιωάννης

Χρήστου

ΤΕ1-6

3ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ

50

Σταμάτης Νικόλαος

Αθανασίου

ΜΗΧ. ΑΥΤΟΚ.

ΕΠΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

51

Στάμου - Παντούδη Αικατερίνη

Παναγιώτη

ΔΟΜΙΚΟΣ

1ο ΕΠΑΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

52

Τσαπλαρής Αθανάσιος

Γεωργίου

ΤΕ1-2 (Μετ.ΠΕ17)

3ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦ

53

Τσερώνης Ιωάννης

Θεοδώρου

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ

ΕΠΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

54

Τσιλίκης Βασίλειος

Λάμπρου

ΠΕ18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ

ΕΠΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

55

Τυροβόλης Γρηγόρης

Κων/νου

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ

ΕΠΑΛ ΟΡΩΠΟΥ

56

Φύκας Κων/νος

Παναγιώτη

ΤΕΙ-4

3ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ

57

Χαλιακόπουλος Παναγιώτης (Τάκης)

Βασίλειος

ΤΕ1-ΨΥΚΤΙΚΟΣ

ΕΠΑΛ -ΣΕΚ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ

58

Χανιωτάκης Παναγιώτης

Δημητρίου

ΤΕ1 - ΜΗΧ

1ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΤΑΥΡΟΥ

59

Χαραλαμποπούλου Παναγιώτα (Πωλίνα)

Αθανασίου

ΥΠ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΣΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (Υπ/ΝΤΡΙΑ)

60

Χατζηκαμάρης Χρήστος

Παναγιώτη

ΤΕ1-6

Δ/ΝΤΗΣ ΣΕΚ ΚΙΛΚΙΣ

61

Χρόνης Πέτρος

Γεωργίου

ΤΕ1-2

3Ο ΕΠΑΛ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (Ριζαρίου)

 

 

 

 

Υ.Γ. Περιμένουμε ιδέες και προτάσεις πατήστε  Εδώ… 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 

Δ2/12927/05-02-2003
Εκλογές αιρετών εκπροσώπων των Υπηρεσιακών Συμβουλίων Εκπαίδευσης
Παρακαλούμε να διευκολυνθούν οι υποψήφιοι αιρετοί εκπρόσωποι των Υπηρεσιακών Συμβουλίων να απουσιάσουν από την υπηρεσία τους , ως εξής :
Πέντε ημέρες οι υποψήφιοι για τα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια
Τρεις ημέρες οι υποψήφιοι για τα Ανώτερα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια
Δύο ημέρες για τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 27.10.2008 10:20:01
 
Αναγνώσθηκε 396 φορές