Ωράριο - Μισθοδοτικά - Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση

 
 
ΕΤΗΣΙΟΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΕΠΑ.Λ) ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ.

 


1.          Κατανομή ωρών διδασκαλίας και μαθημάτων στους διδάσκοντες εκπαιδευτικούς.


 


2.          Μερική και ολική διάθεση των εκπαιδευτικών στο  ΣΕΚ και άλλες όμορες εκπαιδευτικές μονάδες.


 


3.          Κατανομή εξωδιδακτικής εργασίας (διοικητική εργασία) στους εκπαιδευτικούς:


3.1.Οικονομικά (μισθοδοσία μονίμων, αναπληρωτών, ωρομισθίων εκπαιδευτικών, ΙΚΑ, μισθολογικό μητρώο, υπερωρίες, επιτροπές, βεβαιώσεις οικονομικού ενδιαφέροντος, πληρωμές).


3.2. Στατιστικά.


         3.3. Διαχείριση του προγράμματος «ΕΠΑΦΟΣ» και των βάσεων δεδομένων μέσω του Η/Υ.


3.4. Σύνταξη εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος μαθημάτων.


3.5. Σχολικά βιβλία – Σχολική βιβλιοθήκη - Εποπτικά μέσα.


3.6. Γραμματειακή υποστήριξη του σχολείου.


3.7. Διαχείριση του αρχείου ιδιωτικών σχολών.


3.8. Ορισμός εκπαιδευτικού στην επιτροπή ελέγχου του κυλικείου.


     3.9.Πρακτικά των συνεδριάσεων του συλλόγου διδασκόντων και του σχολικού συμβουλίου.


3.10. Διαχείριση του αρχείου ΤΕΕ και πρώην ΤΕΛ.


        3.11.Υπεύθυνοι τμημάτων (τήρηση βιβλίων φοίτησης, καρτέλες μαθητών, απουσιολόγια, ενημέρωση γονιών, έλεγχοι τετραμήνων, αποστολή απουσιών, ορισμός επιμελητών κ.τ.λ.).


3.12 Διεκπεραίωση αλληλογραφίας προς το γραφείο Ε.Ε, τα εντελλόμενα, τη μηχανογράφηση, το δημόσιο ταμείο, το ταχυδρομείο και άλλες υπηρεσίες.


3.13. Μητρώο μαθητών.


 


4.           Λειτουργία του σχολείου:


4.1. Κανονισμός λειτουργίας του σχολείου.


4.2.Προσέλευση εκπαιδευτικών – παραμονή – ωράριο – κενά ωρολογίου προγράμματος.


4.3. Σχέσεις εκπαιδευτικών - μαθητών, δημιουργία κατάλληλου σχολικού κλίματος για την επίτευξη των παιδαγωγικών και διδακτικών στόχων του σχολείου.


4.4. Σχέσεις των εκπαιδευτικών με το σύλλογο γονιών και κηδεμόνων.


4.5. Σχέσεις εκπαιδευτικών με το βοηθητικό προσωπικό (καθαρίστριες-φύλακες).


4.6.Ενημέρωση των θεμάτων εκπαιδευτικής νομοθεσίας & της καθημερινής αλληλογραφίας.


4.7.Εφημερίες των εκπαιδευτικών – ασφάλεια των μαθητών και του σχολικού χώρου.


4.8.Υγιεινή των σχολικών χώρων(αίθουσες, κυλικείο, προαύλιο, τουαλέτες) – προτάσεις –σχέδιο εφαρμογής.


 


5.          Μαθητικά θέματα:


5.1. Προσέλευση και παραμονή των μαθητών στο σχολείο.


5.2. Απουσίες μαθητών - δικαιολόγηση.


5.3.Αξιολόγηση μαθητών (νομοθεσία, τεστ αξιολόγησης, προφορικές και γραπτές εξετάσεις τετραμήνων – προγραμματισμός διαγωνισμάτων κ.α).


5.4.Μαθητικά συμβούλια – συμβούλια τάξης(νομοθεσία - τρόπος λειτουργίας-ενημέρωση μαθητών -συνεργασίες).


5.5. Απουσιολόγοι – Επιμελητές (τρόπος ορισμού - καθήκοντα – υποχρεώσεις).


5.6. Σχολική  παραβατικότητα – Συμπεριφορά μαθητών -  Ποινές μαθητών.


5.7. Ενημέρωση γονιών (καθορισμός ημέρας συνάντησης εκπαιδευτικών - γονιών).


5.8. Υποτροφίες ΙΚΥ – βραβεύσεις μαθητών.


 


6.          Ομάδες εργασίας και προγραμματισμός της ύλης ανά ειδικότητα σε συνεργασία με τους αντίστοιχους σχολικούς συμβούλους  και τον διευθυντή.


 


7.          Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ) (ορισμός αξιολογητή, εκπαιδευτικοί που θα διδάξουν, μαθητές που θα παρακολουθήσουν, δημιουργία τμημάτων, ωρολόγιο πρόγραμμα).


 


8.          Ανάπτυξη των σχολικών δραστηριοτήτων εκτός του κανονικού ωρολογίου προγράμματος με προγράμματα Π.Ε, Α.Υ, Α.Σ, Α.Κ και πολιτιστικού περιεχομένου.


 


9.          Προγράμματα κατασκευής μαθητικών έργων ΤΕΕ «Δαίδαλος».


 


10.      Πρόγραμμα εκπαιδευτικών επισκέψεων μαθητών σε επιχειρήσεις (εσωτερικού – εξωτερικού).


 


11.      Προγράμματα: «Επιχειρηματικότητας »,« Μάθε να επιλέγεις », κ.α.


 


12.      Ενίσχυση του συλλόγου εθελοντών αιμοδοσίας του ΕΠΑΛ, προγραμματισμός διενέργειας 1 - 2 εθελοντικών αιμοδοσιών.


 


13.      Ετήσιος προγραμματισμός εκπαιδευτικών εκδρομών-επισκέψεων:


13.1.Εκπαιδευτικοί περίπατοι συνολικά πέντε (5).


13.2.Ημερήσιες εκδρομές συνολικά μια (1).


13.3.Εκπαιδευτικές επισκέψεις στα πλαίσια εκπόνησης προγραμμάτων Π.Ε, Α.Υ, Α.Κ και Α.Σ συνολικά μια (1) έως δύο(2) ανά πρόγραμμα.


13.4.Εκπαιδευτικές επισκέψεις ειδικοτήτων ή γενικού ενδιαφέροντος στα πλαίσια των διδακτικών ενοτήτων συνολικά μέχρι εννιά (9) ανά τμήμα.


13.5.Πενθήμερη εκπαιδευτική εκδρομή Γ΄ τάξης.


 


14.      Πραγματοποίηση πολιτιστικής ημερίδας ή διημερίδας στο τέλος του διδακτικού έτους (πότε – που – πως).


 


15.      Συμμετοχή των μαθητών του σχολείου στις αθλητικές εκδηλώσεις του Δήμου και του Υ.Π.Ε.Π.Θ.


 


16.      Οργάνωση και συμμετοχή σε διαγωνισμούς(εφημερίδα, χορός, μουσική, θέατρο, περιβαλλοντική εκπαίδευση κ.α).


 


17.      Ομιλητές – εισηγητές και οργανωτές σχολικών εορτών και άλλων επίκαιρων και διαχρονικών εκδηλώσεων όπως: 28η Οκτώβρη – 17η Νοέμβρη –25η Μάρτη – Εορτές Χριστουγέννων και Πάσχα, ημέρα του εκπαιδευτικού, επαγγελματικός προσανατολισμός- επαγγελματική καριέρα, δρόμοι μετά τα ΕΠΑ.Λ, ισότητα των φύλλων, πολυπολιτισμικότητα, ημέρα για το AIDS, ναρκωτικά, αλκοόλ, κάπνισμα, αιμοδοσία, περιβάλλον, εγκληματικότητα, ρατσισμός, ανεργία, σχολική παραβατικότητα, τροχαία ατυχήματα, φιλανθρωπικές δραστηριότητες κ.λ.π).


 


18.      Προστασία από ακραία καιρικά φαινόμενα (σεισμοί, πλημμύρες, φωτιά, δυνατοί άνεμοι). Σχεδιασμός – ασκήσεις προετοιμασίας.


 


19.      Ανάθεση διδακτικών υπερωριών στους εκπαιδευτικούς.


 


20.      Σχολικό συμβούλιο (ορισμός της πρώτης συνεδρίασης – διαμόρφωση της ημερησίας διάταξης-προτάσεις).


 


21.      Σχολική επιτροπή – ενημέρωση των εκπαιδευτικών για τα δρώμενα της Σχολικής επιτροπής του Δήμου  εισηγήσεις - προτάσεις.


 


22.      Δημοτική Επιτροπή Παιδείας Δήμου ενημέρωση για τις αποφάσεις που επηρεάζουν την λειτουργία του σχολείου, προτάσεις.


 


Άλλα θέματα που θα προτείνουν τα μέλη του συλλόγου προ ημερήσιας διάταξης.


 


ΚΕΡΑΣΙΩΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ


Δ/ΝΤΗΣ 2ου ΕΠΑ.Λ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ

ΜΕΛΟΣ Δ.Σ ΟΛΤΕΕ


Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 12.10.2008 02:32:07
 
Αναγνώσθηκε 491 φορές