Φορέων Τεχνικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Αθήνα, 14/ 5 / 2008

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Αρ. Πρωτ.: 94

Δ/NΣΗ : ΑΧΙΛΛΕΩΣ 37

Τ.Κ 10436 - ΑΘΗΝΑ

ΤΗΛ: 210 5238973 210 5121399 6932798177

FAX: 210 5202798 - 210 5121399

ΗΛΕΚΤ/ΚΗ ΣΕΛΙΔΑ: http://www.oltee.gr E-mail:oltee@otenet.gr


ΠΡΟΣ:1) ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη

2) ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

κ. Λυκουρέντζο Ανδρέα




ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ




Το ΔΣ της ΟΛΤΕΕ σας καταθέτει τις προτάσεις του για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης που έχουν υποβληθεί και σε προηγούμενα υπομνήματα του πιστεύοντας ότι πρέπει να αρχίσει μια πραγματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που έχει καθυστερήσει αρκετό χρονικό διάστημα.




1)ΕΤΗΣΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Είναι απαραίτητη και επιβεβλημένη η ετήσια επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών ( γενικών μαθημάτων και ειδικοτήτων ) με κριτήρια, σε παιδαγωγική κατάρτιση και κλάδων ειδικοτήτων με αξιολόγηση μετά το πέρας της επιμόρφωσης.

Η ετήσια επιμόρφωση πρέπει να πραγματοποιείται με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα των επιμορφούμενων ώστε να είναι απερίσπαστοι στην παρακολούθηση, με χορήγηση εκπαιδευτικού επιδόματος κατά το χρόνο φοίτησής τους, με μοριοδότηση για την επαγγελματική τους ανέλιξη και απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου.
Η ετήσια επιμόρφωση να πραγματοποιείται με ευθύνη των ΑΕΙ-ΑΤΕΙ από πανεπιστημιακούς ή εκπαιδευτικούς αυξημένων προσόντων (διδακτορικό).

Ειδικά για την Τ.Ε.Ε. λόγω των υπεραριθμιών σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που προέκυψαν από την εφαρμογή του Ν 3475/2006 (κατάργηση ειδικοτήτων, μείωση διδακτικών ωρών του αναλυτικού προγράμματος, κατάργηση μαθημάτων κλπ) να δοθεί προτεραιότητα ετήσιας επιμόρφωσης σε γνωστικά αντικείμενα της ειδικότητάς τους, ή παρεμφερών ειδικοτήτων.





2)ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ


Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με την μέχρι σήμερα εφαρμοζόμενη πρακτική εισαγωγικής επιμόρφωσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών .
Ο διορισμός των εκπαιδευτικών πρέπει να πραγματοποιείται τουλάχιστον 3 μήνες πριν την έναρξη του διδακτικού έτους ώστε όλοι οι νεοδιόριστοι να παρακολουθούν την εισαγωγική επιμόρφωση, που πρέπει να είναι τουλάχιστον μηνιαία , κατά τους μήνες Ιούνιο ή Ιούλιο .

Η επιμόρφωση να πραγματοποιείται με ευθύνη των ΑΕΙ-ΑΤΕΙ από πανεπιστημιακούς ή σχολικούς συμβούλους, ή εκπαιδευτικούς αυξημένων προσόντων (διδακτορικό).




3)ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ


Για την κάλυψη ειδικών εκπαιδευτικών θεμάτων των εκπαιδευτικών για να αντεπεξέλθουν στις τρέχουσες εκπαιδευτικές αλλαγές ή στην ανάπτυξη της τεχνολογίας είναι απαραίτητη η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών διάρκειας τουλάχιστον 2 εβδομάδων .
Η επιμόρφωση για να μην δημιουργεί προβλήματα στην ομαλή λειτουργία των σχολείων πρέπει να πραγματοποιείται κατά τους μήνες Σεπτέμβριο ( 1-15) και Ιούνιο ( 15-30 ) και να πραγματοποιείται από σχολικούς συμβούλους, ή εκπαιδευτικούς αυξημένων προσόντων (διδακτορικό).




4)ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ – ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ


Θεσμοθέτηση ικανού αριθμού θέσεων εκπαιδευτικών για μετεκπαίδευση, ανάλογα με τη ζήτηση, που θα οδηγεί στην απόκτηση master ή διδακτορικού τίτλου, κυρίως σε παιδαγωγικά θέματα ή σε θέματα ειδικοτήτων, που άπτονται της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με τη χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών, που θα καλύπτουν όλο το διάστημα των σπουδών.


Για το Δ.Σ της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΠΕΤΤΑΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ

Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 16.05.2008 08:41:55
 
Αναγνώσθηκε 859 φορές