Δραστηριότητες & Eκδηλώσεις

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

9o ΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

 ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ

 

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ενα ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ;

 

18-20 Ιανουαρίου 2008

ΘΕΑΤΡΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ

Στεφάνου Δέλτα 15, Ψυχικό, Αθήνα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2008

 

 

15.30-16.00

 

Εγγραφές

 

 

16.00-17.00

 

Χαιρετισμοί:

Τσίγκου Πολυάνθη, Κολλέγιο Αθηνών, Κόκλα Άννα-Μαρία, Κολλέγιο Ψυχικού

Εκπρόσωπος  του Πανεπιστημίου Πατρών

Εκπρόσωποι εκπαιδευτικών φορέων και οργανισμών

 

Κήρυξη έναρξης εργασιών από το Rupp David, Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα

 

 

 

17.00-17.30

 

Μπαγάκης Γιώργος, ΤΕΕΑΠΗ– Πανεπιστήμιο Πατρών.

 

Γιατί Συνέδριο για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα;  

 

 

17.30-18.30

 

1η Συνεδρία  (5 Παράλληλες Ομάδες)

 

 

1η Παράλληλη Ομάδα

ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ

Συντονιστής: Γκόβαρης Χρήστος

 

Καλογρίδη Σοφία,  ΕΑΠ

Οι σύγχρονες παιδαγωγικές που υπάρχουν στα νέα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία, μπορούν να δημιουργήσουν νέες ανισότητες; Απόψεις εκπαιδευτικών

 

Γκόβαρης Χρήστος, ΠΤΔΕ- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Δημοτικό Σχολείο: Παιδαγωγικά εμπόδια κατά τη μετάβαση από τη μονοπολιτισμικότητα στη διαπολιτισμικότητα

 

 

2η Παράλληλη Ομάδα

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 1

Συντονιστής: Σαλτερής Νίκος

 

Σαλτερής Νίκος, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά

ΔΕΠΠΣ - ΑΠΣ και εκπαιδευτική πράξη: εκπαιδευτικές πολιτικές ενημέρωσης, επιμόρφωσης και εφαρμογής και αδιέξοδα

 

Τσέτσιλας Γιάννης, 2ο Δημοτικό Σχολείο Σερβίων Κοζάνης Καλαμπούκας Ηλίας, Δημοτικό Λακκιάς Θεσσαλονίκης

Μουχταρίδης Αθανάσιος,   1ο Δημοτικό Σχολείο Μοιρών Ηρακλείου

Επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών στη διαθεματική διδασκαλία και σχεδιασμός προγραμμάτων επιμόρφωσης

 

3η Παράλληλη Ομάδα

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Συντονίστρια: Κουλουμπαρίτση Αλεξάνδρα

          Κουλουμπαρίτση Αλεξάνδρα, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Από το επιδιωκόμενο αναλυτικό πρόγραμμα στο πρόγραμμα που υλοποιείται: Υπάρχει σημείο συνάντησης;

 

Γρίσπου Μαρία, 3ο Γενικό Λύκειο Ιλίου,  Καρούσου Κυριακή,  7ο Γυμνάσιο Νίκαιας

            Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για τα διδακτικά αντικείμενα: α) Νεοελληνική Λογοτεχνία Γενικής Παιδείας Γ΄ Λυκείου,

β) Νεοελληνική Λογοτεχνία Θεωρητικής Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου

 

 

 

4η Παράλληλη Ομάδα

ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Συντονίστρια: Τλα Βασιλική, Κολλέγιο Αθηνών

 

Σπυράτου Ειρήνη, 7ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου

                                    Προσεγγίζοντας συστημικά έννοιες από τα Μαθηματικά, τη                            Γεωγραφία και τις Φυσικές Επιστήμες στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού                                  σχολείου στο πλαίσιο των νέων αναλυτικών προγραμμάτων

 

Μπαραλός Γιώργος, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά

                        Νέα Αναλυτικά Προγράμματα στα Μαθηματικά. Από τη                                  θεωρία στην πράξη

 

 

 

5η Παράλληλη Ομάδα

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 1

Συντονίστρια:  Τσίγκρα Μένη

 

Τσίγκρα Μένη, Νηπιαγωγείο Κυριάννας Νομού Ρεθύμνης Δαγκωνάκη Αργυρώ, Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Κρήτης.

                                    Αναλυτικό Πρόγραμμα (ΔΕΠΠΣ), Οδηγός Νηπιαγωγού και                            Καθημερινή (-ές) Πραγματικότητα (-ες) στο Νηπιαγωγείο

 

                        Ρεκαλίδου Γαλήνη, Συμεντεριάδου Παρασκευή, Τ.Ε.Ε.Π.Η. -                              Πανεπιστήμιο Θράκης

                                    Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα και σχέσεις νηπιαγωγείου -                                  οικογένειας σε αγροτικές και αστικές περιοχές. Οι απόψεις των                                 νηπιαγωγών και των γονέων

 

 

18.30-19.00

 

Διάλειμμα-Καφές

 

 

 

19.00-20.30

 

 

2η Συνεδρία  (Κεντρική), 1ο Πάνελ : Από τα προαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα  στην ευέλικτη ζώνη

 

Συντονίστρια: Παπαδημητρίου Βάσω, ΠΤΔΕ-Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

 

Διδάχου Ελένη, ΤΕΕΑΠΗ – Πανεπιστήμιο Πατρών

Η πιλοτική Εφαρμογή της Ευέλικτης Ζώνης στο Νηπιαγωγείο

 

Κουλουμπαρίτση Αλεξάνδρα, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Η ευέλικτη ζώνη στο δημοτικό σχολείο  

 

Δεμερτζή Κική, ΤΕΕΑΠΗ – Πανεπιστήμιο Πατρών και Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας

Η δυναμική των προαιρετικών προγραμμάτων και οι χαμένες ευκαιρίες

  

 

 

 

Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2008

 

 

9.00-10.30

 

3η Συνεδρία (6 Παράλληλες Ομάδες)

 

           

1η Παράλληλη Ομάδα

ΓΛΩΣΣΑ  ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Συντονίστρια: Καραντζόλα Ελένη

 

Ιντζίδης Βαγγέλης,  Καραντζόλα Ελένη, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

                                     Ένα χρόνο μετά την εφαρμογή των νέων αναλυτικών                                   προγραμμάτων: αποδομώντας και επαναδομώντας το σχεδιασμό                                 επιμόρφωσης και (αλληλο)υποστήριξης των εκπαιδευτικών στη                               γλωσσική αγωγή

 

Χαλκιαδάκη Αθηνά, 9ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου και  Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Κρήτης  Εργαζάκης Μανόλης, 129ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών και Πανεπιστήμιο Αθηνών.

                                    Τα νέα διδακτικά πακέτα της Γλώσσας στην πράξη: Σχόλια,                           παρατηρήσεις και εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών που τα                                      εφάρμοσαν

 

Παραμυθιώτου Μαρκέλλα, 48η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής (Σύρος), Στελλάκης Νεκτάριος,  Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.- Πανεπιστημίο Πατρών

                                    Ο γραπτός λόγος στο περιβάλλον του νηπιαγωγείου: Πρώτη                           καταγραφή και συζήτηση

 

 

2η Παράλληλη Ομάδα

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 1

 

 

Συντονιστής: Πατσάλης  Χρίστος 

 

                        Χατζημιχαήλ Μαριάννα,  Σιαφαρίκα Ευαγγελία, Διεύθυνση                                Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας

                                    Τα καινοτόμα προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης -                         Αγωγής Υγείας και τα νέα βιβλία μέσα στο σύγχρονο σχολείο

                       

Τσουρλάκη Αλεξάνδρα, Κ.Ε.Ε.

                                    Ένα χρόνο μετά τη δημιουργία του εκπαιδευτικού Λογισμικού                         (CD-ROM) για το μάθημα της Μουσικής από το Παιδαγωγικό                             Ινστιτούτο. Προοπτικές και δυνατότητές του στο σύγχρονο Σχολείο

 

Πατσάλης  Χρίστος, ΕΑΠ και Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας 

Ευέλικτη Ζώνη διαθεματικών και δημιουργικών δραστηριοτήτων. Μια καινοτομία  υπό αμφισβήτηση;

 

 

3η Παράλληλη Ομάδα

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2

Συντονίστρια: Δακοπούλου Αθανασία

 

Μαρτίδου Ραχήλ, 61η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής (Θεσσαλονίκη), Γώτη Έφη,  36η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής (Βέροια)

                                    Προβληματισμοί και προσανατολισμοί των νηπιαγωγών                                αναφορικά με τον Οδηγό της Νηπιαγωγού: επιμορφωτικές ανάγκες των              νηπιαγωγών

 

                        Κορύλλος Βασίλειος, 4ο Λύκειο Περιστερίου

Καλαγιάκος Παναγιώτης, 1ο Λύκειο Περιστερίου

Κουγιουμτζής Κώστας, 4ο Γυμνάσιο Περιστερίου και Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ (Σουηδία)

                                    Ενδοσχολική συνεργατικότητα εκπαιδευτικών: η αχίλλειος                             πτέρνα των νέων αναλυτικών προγραμμάτων;

 

Κασιδάκη Αθανασία,  3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους, Δακοπούλου Αθανασία, ΕΑΠ

                                    Η εφαρμογή ενεργητικών τεχνικών στα επιμορφωτικά σεμινάρια                   για τα νέα αναλυτικά προγράμματα. Η περίπτωση του Νομού                              Αργολίδας

 

 

4η Παράλληλη Ομάδα

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Συντονίστρια: Παπακωστοπούλου Αναστασία, Κολλέγιο Ψυχικού

 

 

Διάμεση Κυριακή, Γυμνάσιο και Λυκειακές Τάξεις Μαγούλας Νομού Καρδίτσας

                                    Το Μάθημα της Λογοτεχνίας στην Α΄ Δημοτικού:                                            Αναλυτικό Πρόγραμμα και Σχολικό Εγχειρίδιο

 

Παπαδάτος Γιάννης, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Πολίτης Δημήτρης, ΤΕΕΑΠΗ -Πανεπιστήμιο Πατρών

                                    Από τη θεωρία των Αναλυτικών Προγραμμάτων στη Διδακτική                     Πράξη. Το διακύβευμα της Λογοτεχνίας στο Δημοτικό Σχολείο

 

                        Καταζά Ζωή, Κολλέγιο Αθηνών            

                                    Εργαστήρι Γραφής στην 1η Δημοτικού

 

 

 

 

5η Παράλληλη Ομάδα

ΤΕΧΝΕΣ

Συντονίστρια: Αργυρίου Μαρία

 

Αποστολίδου Κατερίνα, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ζεπάτου Χρυσάνθη, Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο,  ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αθηνών

                                    Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις στο πλαίσιο της                                      Διαθεματικότητας  με βάση το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για               τη Μουσική στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Το Διδακτικό Πακέτο                                    «Μουσική Ε΄ Δημοτικού»

 

                        Λαμπρινή Εξάρχου, Πανεπιστήμιο Αθηνών

                                    Η εφαρμογή του προγράμματος των εικαστικών στο                                       Νηπιαγωγείο

 

Αργυρίου Μαρία, ΕΑΠ.                                                                                             Ο εκπαιδευτικός Μουσικής Αγωγής στα νέα προγράμματα                     σπουδών: Δυναμικές και ανασχέσεις

 

 

6η Παράλληλη Ομάδα

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

Συντονίστρια: Θεοδωροπούλου Έλενα

 

                        Θεοδωροπούλου Έλενα, Πανεπιστήμιο Αιγαίου 

                                    Tα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα και το θολό είδωλο της                               Φιλοσοφίας

 

                        Βασιλάκη Ασπασία, Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης                                  Νεάπολης- Κρήτης

                                    Η «Επίλυση Προβλήματος» ως εργαλείο αυτενέργειας των                             μαθητών. Ένα παράδειγμα από την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

 

                        Μπενέτου Εύη, Λεόντειο Λύκειο Πατησίων

Εξατομικευμένη Μάθηση (Personalized Learning):  το Όραμα και η Πράξη

 

 

 

10.30-11.00

 

 

Διάλειμμα-Καφές

 

11.00-13.00

 

4η  Συνεδρία (Κεντρική ), 2ο  Πάνελ: Διαθεματικότητα και  αξιολόγηση της εφαρμογής των νέων αναλυτικών προγραμμάτων 

 

Συντονιστής: Κουλαϊδής Βασίλης, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

 

Φλουρής Γιώργος, Πανεπιστήμιο Αθηνών

            Αναντιστοιχίες και Ασυμβατότητες στο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών, στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών  και στα Σχολικά Εγχειρίδια: Η Αξιολόγηση που δεν έγινε

 

Κουλουμπαρίτση Αλεξάνδρα, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Δομικά χαρακτηριστικά του ΔΕΠΣ ως πλαίσιο για την αξιολόγησή του

Κολιόπουλος Δημήτρης, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πατρών

Οι διαφορετικές μορφές Διαθεματικότητας στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών

 

Χρυσαφίδης Κώστας, ΤΕΑΠΗ- Πανεπιστήμιο Αθηνών

ΔΕΠΠΣ,

 Όταν το αυτονόητο γίνεται ανέφικτο

 

 

 

13.00-14.00

 

 

Ελαφρύ γεύμα

 

14-15.30

 

 

5η Συνεδρία (6 Εργαστήρια)

 

                         1ο Εργαστήριο:

 

Τσιτουρίδου Μελπομένη, Μπιρμπίλη Μαρία, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής –Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Η εφαρμογή του νέου αναλυτικού προγράμματος στο νηπιαγωγείο: προβληματισμοί και προτεραιότητες των εκπαιδευτικών

 

                        2ο Εργαστήριο:

 

Διδάχου Ελένη και Μπαγάκης Γιώργος, ΤΕΕΑΠΗ- Πανεπιστήμιο Πατρών

Συγκριτική θεώρηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων στην προσχολική εκπαίδευση

 

 

                        3ο Εργαστήριο:

 

Φλουρής Γιώργος, Πανεπιστήμιου Αθηνών, Κρίκας Ευάγγελος, Κολλέγιο Ψυχικού και Πανεπιστήμιο Κρήτης

Αξιολόγηση Προγραμμάτων Σπουδών: Από τη Θεωρία στην Πράξη. Όψεις και προοπτικές της αξιολόγησης του Δ.Ε.Π.Π.Σ. και των Α.Π.Σ.

 

 

4ο Εργαστήριο:

 

Φώκιαλη Πέρσα, Πιπίνος Γιώργος, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Καράμπελας Κώστας, University of Southampton

Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις προϋποθέσεις επιτυχούς εφαρμογής των νέων προγραμμάτων σπουδών

           

5ο Εργαστήριο:

 

Γεωργιάδου Βαρβάρα, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, Καλαμάρα Χριστίνα, 1ο Δημοτικό Σχολείο Βάρης.  

Η αξιολόγηση στα ΑΠΣ και την πράξη: ΄Ενα παράδειγμα από τα Μαθηματικά της Β Δημοτικού

                      

                       6ο Εργαστήριο:

 

Γεωργιάδου Αγάθη, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής

 «… ν τ πολλ τ ε; Σκέψεις και προβληματισμοί για το “ευσύνοπτο” των διδακτικών βιβλίων στα φιλολογικά μαθήματα»

                       

 

15.30-16.30 Ποτό, άτυπη συζήτηση, προβολή από τη σειρά  ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ «Μαθήματα-Παθήματα» το επεισόδιο «Πώς αλλιώς να μάθω»

 

 

 

Κυριακή

            20 Ιανουαρίου 2008

 

 

9.00-10.30

 

 

6η Συνεδρία (6 Παράλληλες Ομάδες)

 

 

1η Παράλληλη Ομάδα

ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Συντονίστρια: Σκιά Κατερίνα

 

                       

                        Μέγα Γεωργία, Κολλέγιο Αθηνών

                                    Η  καλλιέργεια της κριτικής σκέψης στο πλαίσιο του Γλωσσικού

                        Μαθήματος της Γ΄ Δημοτικού

 

                        Σκιά Κατερίνα, 2η Περιφέρεια Πειραιά

                                    Το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Από τα                       νέα βιβλία στο πλαίσιο του ΔΕΠΠΣ και του ΑΠΣ και αντίστροφα

 

                        Αλεξίου Έφη, Κολλέγιο Αθηνών

                                    Η καλλιέργεια δεξιοτήτων λόγου και σκέψης μέσω της                                    διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών, των Νέων Ελληνικών και της               Ιστορίας στο Γυμνάσιο με τα νέα διδακτικά εγχειρίδια

           

 

2η Παράλληλη Ομάδα

ΙΣΤΟΡΙΑ KAI ΑΛΛΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Συντονιστής: Φλουρής Γιώργος

 

Φλουρής Γιώργος, Πανεπιστήμιο Αθηνών,  Ιβριντέλη Μαρία, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Οι πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης στο Αναλυτικό Πρόγραμμα των Κοινωνικών Σπουδών της Ελληνικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκριτική Θεώρηση των Δύο Τελευταίων Μεταρρυθμιστικών Προσπαθειών (1982, 2003).

 

Αντωνίου Βίκυ, Βρόντος Παναγιώτης, Γεώργα Αγγελική, Γραφιαδέλλη Μαρία, Καραμεσίνης Φώτης, Καρασούλης Μιχάλης, Μανιώτης Παναγιώτης, Νικολαϊδης Χρήστος, Χατζημανωλάκη Πόλυ,  Εκπαιδευτήρια Γείτονα

«Ταξίδι στο παρελθόν – Μυκηναϊκός πολιτισμός». Πρόγραμμα βιωματικής μάθησης για την Ιστορία της Α΄ Γυμνασίου

 

Καπραβέλου Αλεξία, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 

Σύγκριση και αξιολόγηση του βιβλίου της Ιστορίας ΣΤ΄ Δημοτικού πριν και μετά το 2006 και η σχέση του με το νέο ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ

 

 

 

3η Παράλληλη Ομάδα

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 2

Συντονιστής: Φιλιππούσης Γιώργος

 

Αναστασιάδης Παναγιώτης, ΠΤΔΕ- Πανεπιστήμιο Κρήτης,  Μανούσου Ευαγγελία, ΕΑΠ, Λενακάκης  Αντώνης,  Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης- Πανεπιστήμο Κρήτης, Φιλιππούσης Γιώργος, Λεόντειο Δημοτικό Σχολείο Πατησίων, Κουκούλης Νεκτάριος, 2ο Δημοτικό Σχολείο Αίγινας, Τομαζινάκης Αριστόκριτος, Παναγιώτα Γκίζα, Μαστοράκη Ελένη,    Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Σούδας, Χανίων Κρήτης, Καρβούνης Λάμπρος, ΠΤΔΕ- Πανεπιστήμιο Κρήτης

 

Συμπληρωματική εξ αποστάσεως διδασκαλία στο Σύγχρονο Σχολείο. Καινοτόμα σχέδια διαθεματικής διδασκαλίας με την αξιοποίηση της τηλεδιάσκεψης. Μια εποικοδομιστική προσέγγιση με θέμα  «Μεσόγειος Θάλασσα»- εφαρμογή για την Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης.

 

                        Θεοδωροπούλου Έλενα, Βούκανου Μαίρη, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

                                    Η εμφάνιση και διαπραγμάτευση ζητημάτων αξιών στο                                   Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών: η περίπτωση                    της Μελέτης Περιβάλλοντος.

 

 

Ευσταθίου Αναστασία, 1ο Δημοτικό Σχολείο Ακράτας,  Βαλμάς Φάνης, Τουρκάκη Διονυσία,  Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας

                                    Τα νέα Αναλυτικά Προγράμματα ως δυνατότητα ανάδειξης                            καινοτόμων διαθεματικών δράσεων

 

 

4η Παράλληλη Ομάδα

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Συντονίστρια:  Ρήγα Βασιλική

 

                        Ρήγα Βασιλική, ΕΑΔΑΠ

                                    Η πορεία της Φυσικής Αγωγής μέσα από τα αναλυτικά                                    προγράμματα για το νηπιαγωγείο

 

                        Αγαλιανού Ολυμπία, 13ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής

                                    Η εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών της                             Φυσικής Αγωγής στις τάξεις Α΄- Δ΄ του Δημοτικού Σχολείου.

 

Βαρλάμη Ελένη, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας 

                                    Μάθημα Φυσικής Αγωγής: Μάθημα Ελευθερίας ή Ελεύθερη                            Ώρα;  

 

 

 

 

5η Παράλληλη Ομάδα

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2

Συντονίστρια: Σιβροπούλου Ειρήνη

 

 

                        Ντίνας Κώστας,  Γώτη Έφη, ΠΤΝ- Πανεπιστήμιο                                                 Δυτικής Μακεδονίας

                                    Οι νηπιαγωγοί κρίνουν τον καινούργιο Οδηγό της Νηπιαγωγού                       και προτείνουν

 

                        Σιβροπούλου Ειρήνη,  Αναστασιάδου Σοφία, Πανεπιστήμιο Δυτικής                    Μακεδονίας

                                    Οι απόψεις των νηπιαγωγών για την εφαρμογή του νέου                                 αναλυτικού προγράμματος στο νηπιαγωγείο

 

                        Χριστοδούλου -Γκλιάου Νικολέττα, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

                                    Εμπλοκή των γονιών στη μαθησιακή διαδικασία: απόψεις και                        πρακτικές νηπιαγωγών και γονιών

                       

 

10.30-11.00

 

Διάλειμμα-Καφές

 

 

11.00-13.00

 

 

7η Συνεδρία  (Κεντρική), Πάνελ: Η διεθνής εμπειρία και οι προοπτικές των νέων αναλυτικών προγραμμάτων

 

Συντονιστής: Ραβάνης Κώστας  

 

Κοϊζής Αντώνης,  University of Nebraska

        Προκλήσεις εκπαιδευτικής πολιτικής: Παραδείγματα από την Ελλάδα και τις ΗΠΑ.  

 

Τραϊανού Άννα, Goldsmiths University of London

         Πρόσφατες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις στην Αγγλία και     Ελλάδα: Μία συγκριτική μελέτη

 

Ραβάνης Κώστας,  ΤΕΕΑΠΗ – Πανεπιστήμιο Πατρών

         Νέα προγράμματα, παλιά προβλήματα.

 

Κουλαϊδής Βασίλης, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

        Αναλυτικά προγράμματα και κοινωνική δικαιοσύνη

 

 

 

 

13.00 -13.30

 

Συνεδρία 8 (Κεντρική)

Συντονίστριες: Κόκλα Άννα-Μαρία, Κολλέγιο Ψυχικού, Τσίγκου Πολυάνθη, Κολλέγιο Αθηνών

 

Μπαγάκης Γιώργος, ΤΕΕΑΠΗ – Πανεπιστήμιο Πατρών, Δεμερτζή Βασιλική, Πανεπιστήμιο Πατρών και Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας

 

 Απόπειρα σύνθεσης του  συνεδρίου

 

13.30 -14.00

 

 

Μπαγάκης Γιώργος, ΤΕΕΑΠΗ – Πανεπιστήμιο Πατρών

 

 

Κλείσιμο

 

 

 

Συντονιστής:

Μπαγάκης Γιώργος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία  Πανεπιστημίου Πατρών (τηλ. 6977-200946, e-mail: gbag@otenet.gr)

 

 Συντονιστική ομάδα:

Δεμερτζή Κική, Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστημίου Πατρών και Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας

Κόκλα Άννα-Μαρία, Διευθύντρια Λυκείου και Συντονίστρια των Σχολικών Μονάδων του Κολλεγίου Ψυχικού

Τσίγκου Πολυάνθη, Συνδιευθύντρια Κολλεγίου Αθηνών

 

Συμβουλευτική ομάδα:

Βεργίδης Δημήτρης, Καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών

 Ζαχάρος Κώστας, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Κολιόπουλος Δημήτρης,  Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Κόμης Βασίλης, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Κουλαϊδής Βασίλης, Καθηγητής στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

Κουλουμπαρίτση Αλεξάνδρα, Σύμβουλος στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Κοϊζής Αντώνης,  Dean of Education & Counseling in Wayne State University of Nebraska

Παπαδημητρίου Βάσω, Καθηγήτρια, Πρόεδρος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Παπαπροκοπίου Νατάσσα, Επίκουρος Καθηγήτρια στο Τμήμα Βεφονηπιοκομίας ΑΤΕΙ Αθήνας και Επιστημονική Σύμβουλος στην ΕΑΔΑΠ

Ραβάνης Κώστας, Καθηγητής στο Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία και Αντιπρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών Rupp David W., Διευθυντής/President του Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος

Τραϊανού Άννα, Lecturer in University of London

Χρυσαφίδης Κώστας, Καθηγητής στο Τμήμα  Επιστημών της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστημίου Αθηνών

 

Οργανωτική ομάδα:

Βαλμάς Φάνης, Δάσκαλος, Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστημίου Πατρών

Γεωργιάδου Σοφία, Καθηγήτρια Αγγλικών, Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας

Διαμαντοπούλου Νατάσσα, Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστημίου Πατρών

Διδάχου Ελένη, Νηπιαγωγός, Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστημίου Πατρών

Κοζία Βάσω, ΕΤΕΠ, Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστημίου Πατρών

Κοσμίδης Παύλος, Γεωλόγος, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστημίου Πατρών

Μπινιάρη Λευκή, Φιλόλογος, Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστημίου Πατρών,

Παπακωστοπούλου Αναστασία, Αναπληρώτρια Διευθύντρια  Λυκείου Κολλεγίου Ψυχικού

Τλα Βασιλική, Υποδιευθύντρια Γυμνασίου Κολλεγίου Αθηνών

Τσεμπερλίδου Μαριάννα, Τμήμα  Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστημίου Πατρών και Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας

 

 

Γραμματεία:

Πρωτοπαπαδάκη Ρούλα, Κολλέγιο Αθηνών, Τ.Θ. 65005,  Ψυχικό 15410, Αθήνα

Tηλ: 210-6798145, Φάξ: 210-6798106, Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: rprotopa@haef.gr

 

Ιστοσελίδες: http://www.upatras.gr/announces/viewtopic.php?t=649

http://www.haef.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΧΟΡΗΓΟΙ

Εκδόσεις Ατραπός, Εκδόσεις Γρηγόρη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Χορηγοί Επικοινωνίας:

 

Περιοδικά: Ανοιχτό Σχολείο, Γέφυρες,, Νέα Παιδεία,  Παράθυρο, Σύγχρονο Νηπιαγωγείο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 03.01.2008 22:29:30
 
Αναγνώσθηκε 833 φορές