Φορέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ


- ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γ.Σ ΤΗΣ ΕΛΜΕ (5-12 και ώρα 9πμ ) ΣΤΟ 3Ο ΛΥΚΕΙΟ
- ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ
- ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ - ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
 

Συνάδελφοι, οι εκλογές του σωματείου μας διεξάγονται σε συνθήκες όξυνσης της Αντιλαϊκής πολιτικής από τη δεξιά κυβέρνηση της Ν.Δ, η οποία επιδιώκει την Ισοπέδωση των εργασιακών και κοινωνικών κατακτήσεών μας, εδραιωμένη στο αντιλαϊκό έργο των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ. Ισχυρή απόδειξη μιας τέτοιας αντιδραστικής πολιτικής αποτελεί η ΑΝΤΙΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ, που μετατρέπει τη σύνταξη σε Προνοιακό επίδομα, ιδιωτικοποιεί την Επικουρική Σύνταξη, αυξάνει τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης και τις εργατικές εισφορές, την ίδια στιγμή που, με χαριστικές ρυθμίσεις, απαλλάσσει το δημόσιο και τους Ιδιώτες από τα οφειλόμενα. Παράλληλα, ο νέος Αντιλαϊκός Προϋπολογισμός συρρικνώνει τις Κοινωνικές δαπάνες, αυξάνει την έμμεση φορολογία, μειώνει και αυτό το ευτελές κονδύλι για την παιδεία(2,8% του ΑΕΠ),όπως και τις αποδοχές μας, σε ένα εργασιακό τοπίο Ελαστικής Απασχόλησης και Ποινικοποίησης του Λαϊκού Κινήματος.
Σε συνθήκες «καμένης γης» και λαϊκής εξαθλίωσης, η δεξιά κυβέρνηση της Ν.Δ(με την οριακή πλειοψηφία των 152 εδρών), διευρύνοντας το αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ-επιτείνει την ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων, που εκφράστηκε αρχικά με τη διχοτόμηση του σχολείου (Ενιαίο Λύκειο- Τ.Ε.Ε) και κορυφώνεται σήμερα με τη δημιουργία των ΕΠΑΛ -ΕΠΑΣ. Εξωθεί στο μορφωτικό περιθώριο τα παιδιά από τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα( στις ΕΠΑΣ δεν προβλέπεται ούτε μια ώρα θεωρητικού μαθήματος), αλλά και τους εκπαιδευτικούς στην Εργασιακή περιπλάνηση(ν3475)σε φορείς που εποπτεύονται από όλα τα εμπλεκόμενα Υπουργεία((Απασχόλησης- Εργασίας- Υγείας-Τουρισμού κλπ) .Επιβάλλει ένα σκληρό μοντέλο ΚΑΤΑΡΤΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ, που συνοδεύεται από το αντίστοιχο Εργασιακό της ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ, ώστε η αποδόμηση του σχολείου να συμπορεύεται με την Κατάργηση της Μονιμότητας, μέσω της «Αξιολόγησης»-χειραγώγησης. Πρόκειται για τον «Αποκεντρωμένο Καπιταλισμό», που επιτάσσει τη ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ Τ.ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, την Ταξική Κατηγοριοποίησή και αποδόμησή τους, με την «ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ».
Συνάδελφοι, αυτή η ενορχηστρωμένη επίθεση του κεφαλαίου ενσαρκώνεται στα αντιδραστικά μέτρα της κυβέρνησης της Ν.Δ, αλλά αποτυπώνεται και στην πολιτική ταυτότητα του ΠΑΣΟΚ, το οποίο, μαζί με τη Ν.Δ , είναι κόμμα- υπηρέτης κεφαλαίου, που απροκάλυπτα ψήφισε και εφάρμοσε τις συνθήκες της Ε.Ε για την κατάργηση κοινωνικού κράτους. Οι αντιλαϊκές αυτές επιλογές σκιαγραφούνται και στον Γραφειοκρατικό συνδικαλιστικό
Αυτόν ακριβώς τον υποταγμένο συνδικαλισμό υπηρετεί πιστά η δεξιά παράταξη της ΔΑΚΕ, η οποία ως στυλοβάτης των αντιλαϊκών μέτρων, «έδωσε εξετάσεις» απόλυτης προσαρμογής στην αντιδραστική πολιτική της κυβέρνησης και την περυσινή χρονιά των αιματοβαμμένων κινητοποιήσεων ενάντια στην ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ του Συντάγματος, στην Ιδιωτικοποίηση του Πανεπιστημίου και στην επίταση των ταξικών φραγμών. Ανενδοίαστα υποστήριξε(και με γραπτό κείμενο) την Ιδιωτικοποίηση του Πανεπιστημίου, επιχειρηματολογώντας για το δικαίωμα των ολίγων να αγοράζουν τη γνώση που θέλουν, ενώ έκανε λόγο για «manager» στο σχολείο, προβάλλοντας προκλητικά- ακόμα και μέσα στο καμίνι των αγώνων-την αντιλαϊκή της ταυτότητα. Αυτήν την ιδεολογική της συμπόρευση με την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική εξέφρασε πολύ παραστατικά η ΑΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ σε όλη τη δύσκολη περυσινή χρονιά των απεργιών, των συλλαλητηρίων, των μαζικών διεκδικήσεων, αλλά και των τωρινών. Η συνολική της απραξία της ΔΑΚΕ στο μαζικό επίπεδο και η καθολική της στήριξη στα αντιλαϊκά μέτρα, όπως είναι η Αντιασφαλιστική Πολιτική, η «Αξιολόγηση»-Κατηγοριοποίηση, η άρση της μονιμότητας κλπ, επιβεβαιώνουν την αποπροσανατολιστική λειτουργία του Υποταγμένου συνδικαλισμού
Παράλληλα, η παράταξη του πρώην κυβερνητικού συνδικαλισμού, η ΠΑΣΚ, καλά εδραιωμένη για μια εικοσαετία στο ρόλο του στυλοβάτη των αντιλαϊκών μέτρων των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, εμφανίζεται τώρα-μέσα από οβιδιακές μεταμορφώσεις-ως δήθεν «αριστερή!» παράταξη, που… αντιτίθεται στη δεξιά κυβέρνηση. Επιγραμματικά επισημάνουμε ότι η ΠΑΣΚ ΣΤΗΡΙΞΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ, που σήμερα εφαρμόζει - στην πιο στυγνή τους έκφραση – η δεξιά κυβέρνηση. Συγκεκριμένα: α) Στήριξε όλους τους Αντιασφαλιστικούς νόμους των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ (97-99,2002),ειδικά τον αντιασφαλιστικό νόμο του Ρέππα (2002), που θα συρρικνώσει τις αποδοχές από την 1η-1-008. β) Εξευγένισε ως δήθεν ..μεταρρύθμιση την αντιδραστική διχοτόμηση του σχολείου και τη δημιουργία της Τ.Ε.Ε, που εισήγαγε την Καταρτησιμότητα και τη σύνδεση με τις τοπικές επιχειρήσεις. γ) Υποστήριξε την Κατάργηση της Επετηρίδας και της Επαγγελματικής αξίας των πτυχίων, καθώς και τον ΑΣΕΠ, που εκμηδενίζει τα πτυχία. δ) Εδραίωσε τις ρουσφετολογικές σχέσεις της μεσαιωνικής Απασχολησιμότητας στην Π.Δ.Σ ε) Υποστήριξε-και με ιδεολογικά επιχειρήματα-«την Αξιολόγηση»-Χειραγώγηση των εκπαιδευτικών και τη συνακόλουθη κατηγοριοποίηση των σχολείων και των εργαζομένων επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ. στ) Σταθερά από το 1997 προβάλλει την αντιδραστική απαίτηση για ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ, τη μετατροπή της σε ένα γραφειοκρατικό όργανο, αντίστοιχο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ, τις εκλογές ανά διετία στις ΕΛΜΕ. Μπροστά στην Αντιασφαλιστική λαίλαπα, κύριο μέλημα της ΠΑΣΚ αποτέλεσαν οι ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΛΜΕ, η μη διενέργεια ετήσιας Εκλογο-Απολογιστικής, η Απομαζικοποίηση του Σωματείου. Προσπάθησε να επιβάλει τις απόψεις της ακόμα και με ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ (διενέργεια δημοψηφίσματος! κρυφές ψηφοφορίες!!, συνεννόηση!! των παρατάξεων, παρέμβαση νομικών κλπ ). Σκοπός της ΠΑΣΚ είναι η αποστασιοποίηση της βάσης. Για αυτό απαίτησε και τον ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ, κατά την πρόσφατη παγκρήτια σύσκεψη, με τον εκπρόσωπο της ΟΛΜΕ. Είναι προφανές ότι η ΠΑΣΚ ούτε θέλει, ούτε μπορεί να περιφρουρήσει τα λαϊκά συμφέροντα . Αυτό επιβεβαίωσε και πέρυσι η άρνησή της να ψηφίσει Απεργίες συμπόρευσης με τους δασκάλους, η απροθυμία της να αναπτύξει το συνδικαλισμό βάσης
Μια παραλλαγή αυτής της συνδιαχειριστικής αντίληψης, με «αριστερό» μανδύα, εκφράζει η παράταξη της ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, η οποία θέλει να δηλώνει «αριστερή!»,ενώ συμπορεύεται με τον πρώην κυβερνητικό συνδικαλισμό (ΠΑΣΚ), συμμαχεί μαζί του στη συγκρότηση του προεδρείου, έξω από τις Ιδεολογικο-πολιτικές αντιθέσεις, δηλ τις αρχές της Ταξικής Πάλης. ΚΑΛΕΣΕ μάλιστα και τη ΔΑΚΕ !! ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΆΣΧΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ!!, επιβεβαιώνοντας το συμφιλιωτισμό της με την αντιλαϊκή πολιτική και την εμμονή της στη συγκάλυψη των αγεφύρωτων αντιθέσεων. Μετατρέπεται έτσι σε παράγοντα αποπροσανατολισμού της αγωνιστικής συνείδησης των συναδέλφων, ενώ εμφανίζεται αριστερή και ταξική δύναμη! Αυτή τη συναινετική της φύση καθρέπτισε επίσης η άρνησή της για συμπόρευση αρχικά με την απεργία των δασκάλων πέρυσι το φθινόπωρο, όσο και η απροθμία της για έμπρακτη στήριξη των απεργιών που ακολούθησαν. Αυτήν την ταυτότητα τεκμηριώνει και η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΣΚ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ. Η γνωστή διγλωσσία των μελών της (συνεννόηση!! των παρατάξεων για κατάργηση του Καταστατικού ή απόφαση της Καταστατικής Γ.Σ) αναδεικνύει απλώς τη σύγκλισή τους στην έλλειψη πίστης στις Συλλογικές Διαδικασίες. Εξ άλλου, η απροθυμία τους για δημιουργία διεκδικητικού κλίματος στα σχολεία, αλλά και για την ανάληψη συγκεκριμένων ευθυνών στις συλλογικές δράσεις του σωματείου (Συγκέντρωση του Πολυτεχνείου, προβλήματα Επιμόρφωσης των νεοδιόριστων, αδιοριστία κλπ) επιβεβαιώνουν μια Γραφειοκρατική αντίληψη, που δεν έχει σχέση με τον Αριστερό συνδικαλισμό. Επίσης, ο ζήλος της συμμετοχής τους στα όργανα της συνδιοίκησης, η έμφασή τους στην κατάληψη διοικητικών αξιωμάτων κλπ πιστοποιούν παραστατικά τη συνδιαχειριστική της αντίληψη Ένας τέτοιος συνδικαλισμός εδραιώνεται στην θεωρία του Ταξικού Συμφιλιωτισμού που εξευγενίζει την Ιμπεριαλιστική Ε.Ε και γενικώς κάνει λόγο για τον «άλλο κόσμο, τον εφικτό», τον απροσδιόριστο. Με αυτήν την Ιδεολογική και Πολιτική ταυτότητα η ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠ. δε μπορεί να λειτουργήσει ως ταξική δύναμη αντίστασης και διεκδίκησης των εργαζομένων. Για αυτό υποβαθμίζει τις συλλογικές διαδικασίες (πχ εκλογές ανά διετία και Γ.Σ), λειτουργεί υποτονικά και πα¬ρακολουθητικά στις κινητοποιήσεις, ενώ σημαντικό τμήμα της προτείνει τις «άλλες μορφές πάλης», όταν υπάρχει προβάλλει επιτακτικά η αναγκαιότητα των απεργιών.
Στην αντίπερα όχθη, η «ταξική» ΕΣΑΚ-ΔΕΕ, επιμένει στη σεχταριστική λογική του ΠΑΜΕ, καλλιεργώντας μια βαθιά λαθεμένη αντίληψη για το Μαζικό Κίνημα και τις δυνατότητές του. Εν όψει του Αντιασφαλιστικού Μεσαίωνα, καλεί σε χωριστές συγκεντρώσεις για το Ασφαλιστικό, ενώ ο Ταξικός συνδικαλισμός οφείλει να αναπτύξει εξαντλητικά τη δράση του στα σωματεία, αναιρώντας από τα κάτω -και όχι με «κομματικά μπλόκα»-τον υποταγμένο συνδικαλισμό. Όταν όμως απαιτούνταν στην περυσινή απεργία των δασκάλων το Μέτωπο, η ΕΣΑΚ αρνήθηκε να ψηφίσει από την αρχή τις απεργίες συμπόρευσης με τους δασκάλους.
Συνάδελφοι, από το χώρο της Συνεπούς Ταξικής Αριστεράς, καταθέσαμε και αυτήν τη δύσκολη - από την άποψη της επίθεσης και της οργάνωσης του κινήματος -χρονιά όλες μας τις δυνάμεις, για τη διασφάλιση των απαιτούμενων συνθηκών συλλογικής Αντίστασης στο Μορφωτικό Μεσαίωνα-που εκφράστηκε με την ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 - αλλά και σε όλο το φάσμα της Αντιλαϊκής Πολιτικής, αναλαμβάνοντας συγκεκριμένες πρωτοβουλίες ενεργοποίησης του σωματείου, όπως ήταν: α) η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (σωματείων, φοιτητικών συλλόγων, πολιτικών και συνδ. δυνάμεων), το οποίο συσπείρωσε τη βάση, ανέδειξε την αξία της συλλογικής διεκδίκησης, ενδυναμώνοντας τις κοινωνικές αντιστάσεις, β) η ΣΥΝΤΑΞΗ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ που περιείχε πειστική επιχειρηματολογία ενάντια στην αντιλαϊκή προπαγάνδα της κυβέρνησης και των συμμάχων της, γ) η Πρόταση στο Δ.Σ για Σύγκληση Κοινής Γ.Σ με τους δασκάλους, η οποία έδειξε τη δυναμική της συνεργασίας των δύο σωματείων, δ) η ανάληψη Πρωτοβουλίας για την απελευθέρωση του συλληφθέντος πρωτοετούς φοιτητή, που κατηγορήθηκε άδικα, στα πλαίσια της ποινικοποίησης Λαϊκού Κινήματος, καθώς και για την προάσπιση διωκόμενης δημοσιογράφου, ε) η Αδιάλειπτη Παρουσία μας στα σχολεία , ιδιαίτερα την περίοδο κινητοποιήσεων, με στόχο την ανάπτυξη του συλλογικού κλίματος εμπιστοσύνης και συμμετοχής στους αγώνες, ζ) η ανάδειξη της Αναγκαιότητας του Ταξικού Αναπροσανατολισμού του σωματείου, κατά τη συγκρότηση του Προεδρείου της ΕΛΜΕ και η απόρριψη των συνδιαχειριστικών θέσεων του συναινετικού συνδικαλισμού για κατάληψη «αξιωμάτων» του προεδρείου και συγκάλυψη των ιδεολογικών αντιθέσεων, η) η καταγγελία της εργασιακής βαρβαρότητας της Ωρομισθίας, τόσο στο μεσαιωνικό καθεστώς της Π.Δ.Σ, όσο και στην πρωινή ζώνη και η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ, καθώς και η μαχητική προβολή του αιτήματος αυτού τόσο στη Γ.Σ της ΕΛΜΕ, όσο και στο συνέδριο της ΟΛΜΕ. Οι θέσεις μας αυτές αποτελούν συνέχεια του μακροχρόνιου αγώνα μας για την κατοχύρωση της συμμετοχής όλων των Ωρομισθίων οποιασδήποτε κατηγορίας στο σωματείο, θ) η προβολή του μέγιστου προβλήματος της έντονης Ταξικής Διχοτόμησης σχολείου με τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ και η σύνδεσή του με τις συνολικότερες στρατηγικές του κεφαλαίου, ι) η σθεναρή αντίσταση στην απειλή των απολύσεων συναδέλφων στις συνθήκες της εργασιακής ομηρίας που διαμορφώνει ο αντιλαϊκός ν 3475, ια) η απόκρουση του αντιλαϊκού θεσμικού πλαισίου της «Αξιολόγησης»-χειραγώγησης-κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών και η σύνδεσή του με τη συνολικότερη θεσμική επίθεση στα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα, ιβ)η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ, που απαιτούσε η ΠΑΣΚ, με την αγαστή συμπόρευση της ΕΚΠΑΙΔ.ΠΡΟΟΠ, η ανάδειξη του ζητήματος στους συλλόγους και στις μαζικές διαδικασίες, ιγ) η πρόταση για ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΚΤΑΤΗΣ Γ.Σ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ, που απορρίφθηκε από το σύνολο του συναινετικού συνδικαλισμού (ΠΑΣΚ- ΔΑΚΕ- ΕΚΠ.ΠΡΟΟΠ.) και η σταθερή παρουσία μας στους συλλόγους για την αφύπνιση και αντίσταση των συναδέλφων, ιδ) η κατάθεση πρότασης στο Δ.Σ και η ανάληψη Πρωτοβουλίας για τη Συγκρότηση Συντονιστικού Οργάνου Εκπαι¬δευτικών, Μαθητών –Γονέων, με στόχο την προβολή των διεκδικήσεών μας και την ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ, ιε) η ενεργός συμμετοχή μας σε όλες τις παραστάσεις διαμαρτυρίας στη Διοίκηση (β/θμια Διεύθυνση-Περιφέρεια), ιστ) η μαχητική προάσπιση της συναδέλφου από την α/θμια, της οποίας η αναφορά-κατά την επέτειο της μάχης της Κρήτης- στη δράση των Κομμουνιστών κατά το Β Παγκόσμιο Πόλεμο θεωρήθηκε από τις αρχές ποινικό αδίκημα! ιζ) η ανάδειξη και καταγγελία της ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ, καθώς και των εργασιακών δικαιωμάτων των επιμορφούμενων, με κατάθεση συγκεκριμένου κειμένου στο Δ.Σ και με την τοποθέτησή μας στην ενημερωτική τους συγκέντρωση. ιη) η προβολή της αναγκαιότητας της Αντιϊμπεριαλιστικής Πάλης, ως βασικής συνιστώσας του Κινήματος. Παράλληλα, επειδή-μέσα στη δίνη της Ταξικής Πάλης-βιώνουμε και σεβόμαστε και τις άλλες διαστάσεις του εκπαιδευτικού μας ρόλου, δηλ την Παιδαγωγική και Πολιτιστική, αναλάβαμε και ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ (θέατρο-κινηματογρά¬φος), στοχεύοντας στην αφύπνιση της συνείδησης των μαθητών μας και στην κατοχύρωση ποιοτικότερων συνθηκών έκφρασης.
ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ:
ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ :ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ- ΥΓΕΙΑΣ-ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟ- ΔΩΡΕΑΝ. ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΌΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ Ν.Δ-ΠΑΣΟΚ
ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΝΙΑΙΟ-ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΔΕΚΑΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 18 ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ- ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ(ΟΕΕΚ-ΕΕΕΚ)
ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
ΕΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΌ ΤΑ ΕΚ¬ΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΤΗΣ Π.Δ.Σ-ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ 15% ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
1. Γεμενιτζής Θεόδωρος ΠΕ20 Γυμνάσιο Γαζίου
2. Κοκκινάκης Κώστας ΠΕ20 Αθλητικό Σχολείο
3. Λυρατζάκης Γιώργος ΠΕ11 6Ο Γυμνάσιο
4. Παπαδάκης Γιώργος ΠΕ4 4Ο Γυμνάσιο
5. Σκλάβου Λίζα ΠΕ2 Μουσικό Σχολείο
6. Σπαχή Αρετή ΠΕ2 1ο Γενικό Λύκειο

 

 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 29.11.2007 19:10:01
 
Αναγνώσθηκε 356 φορές