Διαφόρων Φορέων

ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ


2/3/2007


Δελτίο 1


Ενημερώνουμε τους συναδέλφους που συνεργάζονται μαζί μας τα παρακάτω :Oι προσπάθειες μας για συγκρότηση πανελλαδικού σωματείου δεν καρποφόρησαν.

Οι συνάδελφοι που διασκορπίστηκαν  ως αναπληρωτές σε όλη τη χώρα απομακρύνθηκαν από το φυσικό τους χώρο και εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε δράσεις και πρωτοβουλίες που μέχρι πέρσι ανταποκρίνονταν.

Αυτή είναι μια κατανοητή πραγματικότητα που ανεξάρτητα πως την ερμηνεύει κάποιος, έγκαιρα τη διαπιστώσαμε και την αξιολογήσαμε ως ένα αρνητικό  φαινόμενο, που τελικά δεν καταφέραμε να αλλάξουμε παρά τις επίμονες και συνεχείς προσπάθειες που κατεβάλαμε.

Μετά από αυτή την οδυνηρή εμπειρία, κρίναμε σκόπιμο εμείς που παραμένουμε σταθεροί στην άποψη ότι τίποτα δεν κερδίζεται χωρίς αγώνα , να συνεχίσουμε τις προσπάθειες μας για την βελτίωση του μέτρου που αφορά την πρόσληψη  του 20%επί των αναπληρωτών και να επικεντρώσουμε το ενδιαφέρον μας τόσο στην αναγκαιότητα για τοποθέτηση κοντά στον τόπο συμφερόντων μας όσο και στην επίσπευση του διορισμού μας.

Βασική και πάγια αρχή μας ήταν και εξακολουθεί να είναι, ότι κάθε παρόμοιο μέτρο για να είναι δίκαιο, οφείλει να καλύπτει όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς  με τρία παιδιά, χωρίς να ζημιώνει άλλους συναδέλφους που δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία με μας.

Σολομώντεια λύση μπορεί εύκολα  να βρεθεί γιατί τα κενά στην εκπαίδευση είναι τεράστια.

Συχνά εμφανίζονται σφοδρές αντιδράσεις για το μέτρο που ήδη ισχύει και για άλλα που επιδιώκουμε. Πραγματικά μας προκαλούν κατάπληξη αυτές οι αντιδράσεις . Αλήθεια  πως είναι δυνατό κάποιοι να ισχυρίζονται ότι για τις προσλήψεις και τους διορισμούς στην εκπαίδευση δεν θα πρέπει να ισχύουν κοινωνικά κριτήρια που ήδη ισχύουν σε άλλους επαγγελματικούς κλάδους ;

Πώς είναι δυνατό να δικαιολογούμε περιστασιακά  ευνοϊκά μέτρα υπέρ διαφόρων ομάδων εκπαιδευτικών και να αρνούμαστε κοινωνικά κριτήρια που μάλιστα αφορούν πολυμελείς οικογένειες;

Παρ’όλα αυτά μας καθησυχάζει το γεγονός πως οι αντιδράσεις αυτές  αθροιστικά  είναι ελάχιστες .

Με σκοπό να συγκροτήσουμε οργάνωση ικανή να ανταποκριθεί με δυναμισμό και στρατηγική στα αιτήματα μας συγκροτήσαμε νέα συντονιστική επιτροπή η οποία ήδη συνέταξε καταστατικό το οποίο προωθεί προς έγκριση .

Όλοι εμείς που θα συνεχίσουμε τον αγώνα συμφωνούμε ότι τα προβλήματα είναι κοινά και οι λύσεις θα πρέπει να αφορούν όλους, επίσης ότι θα συνεχίσουμε τη στρατηγική του διαλόγου με όλες τις πολιτικές δυνάμεις μακριά από βαρύγδουπες γενικότητες και από πρόχειρα τηλεοπτικά μανιφέστα .

Γνωρίζουμε ότι μέσα στον εκπαιδευτικό κόσμο είμαστε ακόμα μια μειοψηφία  γι’ αυτό και επιμένουμε σε μια ισχυρή οργανωμένη έκφραση και επιπλέον επενδύουμε στο γεγονός ότι έχουμε ήδη συνάψει κοινωνικές συμμαχίες με άλλους φορείς που έχουν παρεμφερείς σκοπούς.  

Όσον αφορά το Δημογραφικό παραμένουμε σταθεροί στην πάγια θέση μας ότι μόνο με γενναία στοχευμένη κοινωνική πολιτική μπορεί να βελτιωθεί και όχι με τυφλή επιδοματική και προς κάθε κατεύθυνση πολιτική.

Μέχρις ότου ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για την πλήρη λειτουργία της νέας οργάνωσης , η συντονιστική επιτροπή θα προβάλλει θέσεις απόψεις και αιτήματα που σε κάθε περίπτωση είναι κοινός τόπος τουλάχιστον για όλους εμάς που συνεργαζόμαστε.

Επειδή  η συμμετοχή μας στον αγώνα για βελτίωση της επαγγελματικής μας κατάστασης είναι αυτονόητο για μας καθήκον δεν έχουμε σκοπό να δαπανήσουμε άλλο χρόνο για όσους καιροφυλακτούσαν παθητικά .

 Είχαμε έγκαιρα τονίσει ότι ακόμα και τις αδυναμίες μας αναγκαστικά τις ενσωματώνουμε στη στρατηγική μας και αναλόγως πράττουμε.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι συνθήκες και οι δυνατότητες μας θα μας επιτρέψουν να ξεπεράσουμε τις όποιες δυσλειτουργίες ώστε  μέχρι το νέο σχολικό έτος να πετύχουμε τους σκοπούς που προαναφέραμε και κυρίως την πρόσληψη όλων των συναδέλφων.

Σχετικά με τις προσλήψεις και επειδή δεχόμαστε ερωτήματα που αφορούν τις αιτήσεις αναπληρωτών ενημερώνουμε τους συναδέλφους μας ότι όποιος υποψήφιος αναπληρωτής δηλώνει στην αίτηση του ότι αποδέχεται την πρόσληψη του και στις λοιπές περιοχές ( δηλαδή ουσιαστικά σε όλες) , τότε είναι αυτονόητο ότι μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε περιοχή.

Η ανακοίνωση αυτή εκφράζει μόνο τις θέσεις της συντονιστικής και απευθύνεται αποκλειστικά εκτός από τα μέλη που θα συγκροτήσουν τη νέα οργάνωση μόνο  σε συναδέλφους με τους οποίους την περίοδο αυτή βρισκόμαστε σε επαφή και συνεργασία.

Συνάδελφοι που θέλουν ενημέρωση και διευκρινίσεις επί διαφόρων  υπηρεσιακών θεμάτων καλό θα είναι  να απευθύνονται στις κατά τόπους Διευθύνσεις.

Ενημερώνουμε επίσης ότι στα πλαίσια   3ο ΚΠΣ για την ενίσχυση Επιχειρηματικότητας Γονέων με τρία τέκνα και άνω και με περιοχή εφαρμογής όλη την Ελλάδα θα υλοποιηθεί πρόγραμμα. Πληροφορίες :

http://www.ggb.gr/el_ec_newsitem483.htm
http://www.eommex.gr/greek/programs/poluteknoi/index.htm

 

 

ΔΕΛΤΙΟ 2

 

Επειδή κάποιοι συνεχίζουν να παραπληροφορούν διευκρινίζουμε τα παρακάτω:

1)Όπως εφαρμόζεται πλέον στους περισσότερους διαγωνισμούς  και προσλήψεις του δημοσίου οι τρίτεκνοι και τα παιδιά τους μπορούν να διεκδικήσουν ένα ποσοστό

10 % επί των προσλήψεων και διορισμών .

2) Το 20% ενκατ’έτος επί των αναπληρωτών που ισχύει στην περίπτωση μας ουσιαστικά είναι πλασματικό γιατί επί σειρά ετών θα προσλαμβάνονται σχεδόν οι ίδιοι εκπαιδευτικοί πράγμα που σημαίνει πως αν το εξετάσουμε και το αναγάγουμε σε τριετία το πραγματικό ποσοστό είναι πολύ κάτω από 10 %, με άλλα λόγια το 20% των αναπληρωτών του ΥΠΕΠΘ είναι ουσιαστικά λιγότερο από το 10% που ισχύει στα άλλα υπουργεία . Η απορία που εκφράζουν  λοιπόν κάποιοι γιατί 20% και όχι 10% είναι αφελέστατη.

3) στους διορισμούς από ΑΣΕΠ και από τον ενιαίο δεν έχουμε κανένα προνόμιο για μόνιμο διορισμό, όπως επίσης δεν έχουμε κανένα προνόμιο όσον αφορά την περιοχή πρόσληψης και διορισμού παρά μόνο στην τοποθέτηση σε σχολείο  .

4) Οι τρίτεκνοι δεν προτάσσονται αλλά προσλαμβάνονται σε ποσοστό 20%επι των εκάστοτε προσλαμβανομένων αναπληρωτών , το ποσοστό ποτέ δεν πρόκειται να είναι 20%γιατί σ’ αυτό συμπεριλαμβάνονται και συνάδελφοι με πολλά μόρια που έτσι κι’ αλλιώς θα προσλαμβάνονταν, εφέτος είχαμε πρόσληψη συναδέλφου ως τρίτεκνης φιλολόγου με 265,267 μόρια , έχει κατοχυρώσει μόρια από χώρα της ΕΟΚ!

5) το 20% δεν ισχύει για τους ωρομισθίους.

6) ακόμα τουλάχιστον δεν είναι εξασφαλισμένο ότι ένας τρίτεκνος θα επαναπροσληφθεί και για την επόμενη χρονιά.

7) δεν έχουν δικαίωμα επί του  20% οι τρίτεκνοι που δεν προέρχονται από καθηγητικές σχολές και δεν κατέχουν πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ – ΣΕΛΕΤΕ

8) Συμφωνούμε και το έχουμε προτείνει να μοριοδοτούνται οι εκπαιδευτικοί για την πρόσληψης τους και τον διορισμό τους και για τα δυο και το ένα παιδί και γενικά για την οικογενειακή τους κατάσταση (μοριοδότηση εγγάμων)με ανάλογο αριθμό μορίων τα οποία θα προστίθενται στην προϋπηρεσία τους, όπως άλλωστε γίνεται ήδη για τις μεταθέσεις.

9) Το μέτρο βρήκε σύμφωνο όλο τον πολιτικό κόσμο και αυτό προκύπτει και από τις δεκάδες επερωτήσεις που προηγήθηκαν και από την συζήτηση στη Βουλή.

10) Οι διεκδικήσεις μας επικεντρώνονται κυρίως στο να ισχύσουν για τις προσλήψεις και τους διορισμούς και  οικογενειακά κριτήρια ό,τι δηλαδή ισχύει και για τις μεταθέσεις ( παρ.8 ) ώστε να μην απομακρυνόμαστε από το σπίτι μας και από τα παιδιά μας, πιστεύουμε ότι ως προς αυτό τουλάχιστον το ΥΠΕΠΘ κάτι θα κάνει μέχρι το Σεπτέμβρη.

11) Για την δική μας κατηγορία κριτήριο είναι κοινωνικοί λόγοι, για άλλες κατηγορίες που περιστασιακά ωφελήθηκαν ποιο ήταν το κριτήριο ; μήπως κάποιοι ελάχιστοι που αντιδρούν έχουν επιλεκτική μνήμη ; μήπως διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλο ; τι προτείνουν τελικά να εφαρμόζονται κοινωνικά κριτήρια σε όλους τους άλλους κλάδους εκτός από τον εκπαιδευτικό ; μήπως να καταργηθεί εντελώς η κοινωνική πολιτική και τα ελάχιστα μέτρα που έχουν παρθεί για το δημογραφικό ; μήπως να μας δίνουν  φιλανθρωπικά επιδόματα ;

12 ) κάποιες πολιτικές δυνάμεις φαίνεται ότι εξακολουθούν να μην αντιλαμβάνονται την οξύτητα του δημογραφικού αλλιώς πώς να εξηγηθεί η προχειρότητα και η ρηχότητα της πολιτικής που ανακοινώνουν;

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 02.04.2007 15:25:01
 
Αναγνώσθηκε 3456 φορές