Διαφόρων Φορέων

Πληροφορική εναντίον Κριτικής Σκέψης και Δεξιοτήτων;

 

(Δείγμα σύγχυσης, συμπιληματικής προχειρότητας ή  «νεωτερικής» συνεργασίας;)

 

 

ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ
ΣΤΗΝ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ»

 

 

 

 

9. Με δεδομένο ότι η σύγχρονη κοινωνία αλλάζει με γοργούς ρυθμούς, το σημερινό σχολείο επιβάλλεται να φροντίσει ιδιαίτερα και κατά προτεραιότητα για τη(ν):

α) αξιοποίηση της πληροφορικής στην εκπαίδευση
β) δημιουργία τμημάτων για χαρισματικούς μαθητές
γ) αύξηση των κατ’ οίκον εργασιών προς εμπέδωση των όσων διδάσκονται
δ) ανάπτυξη δεξιοτήτων, κριτικής σκέψης και συνεργασίας

 

 

Δηλαδή πες μας κύριε Υποψήφιε Σύμβουλε, οι γοργοί ρυθμοί της κοινωνίας θέλουν γοργά πληροφορικά μηχανήματα ή μήπως κατ’ αποκλειστική διάζευξη –πρόσεχε, τα μάτια σου μακριά από το 114- θέλουν την αόριστη ανάπτυξη δεξιοτήτων, την επί ματαίω (και για τα μάτια του κόσμου εδώ και χρόνια) διαρκή επίκληση μιας κριτικής σκέψης, συμφυρμένης -και ως εκ τούτου ακυρούμενης- με μια συνεργασία “παντός καιρού” (συνεργασία με τι στόχο και ποιό "νεωτερικό" τίμημα-όφελος άραγε;)]

Μ’ ένα κομπιούτερ δυό τρυγόνια και μια χίμαιρα.

 

 

Βασίλης Βέτσος
http://users.thess.sch.gr/veccio/



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 03.03.2007 21:50:01
 
Αναγνώσθηκε 558 φορές