Πολιτείας & Πολιτικών κομμάτων

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ

Αθήνα, 28 Φεβρουαρίου 2007

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΑΝΤΩΝΑΡΟ

Χαίρετε.

Παρακαλώ τις ερωτήσεις σας.

../..

ΒΛΑΧΟΣ: Κύριε Εκπρόσωπε, έχει δημιουργηθεί ένα θέμα με το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ. Υποτίθεται ότι εσείς γνωρίζετε το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ που θα ανακοινώσει ο κ. Παπανδρέου. Από την πλευρά του κ. Ευθυμίου δόθηκε χθες η πληροφόρηση ότι μπορεί κάποιος να παρακολουθεί ή να έχει κλέψει το ΠΑΣΟΚ, αλλά αυτός δεν μπορεί να είναι πολιτικό πρόσωπο που μετέφερε τα στοιχεία από το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ προς την κυβέρνηση προς το Μαξίμου, αφήνοντας να εννοηθεί ότι κάτι άλλο υπάρχει. Τελικά τι έχει γίνει; Έχετε αντιγράψει το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Με ρωτάτε εμένα για το ΠΑΣΟΚ;

ΒΛΑΧΟΣ: Γνωρίζετε το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ σαν κυβέρνηση πιο μπροστά από τον κ. Παπανδρέου; Υποψιάζομαι ότι και εσείς σε όλη αυτή την παραφιλολογία που ειπώθηκε χθες το βράδυ?

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Πρώτον, δεν ασχολούμαι με θέματα - όπως είπατε πάρα πολύ εύστοχα κ. Βλάχο - παραφιλολογίας. Δεύτερον, εξ όσων γνωρίζω με την τοποθέτηση την οποία έκανε ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ κ. Παπανδρέου χθες στη Βουλή, προφανώς το ΠΑΣΟΚ είναι εκείνο που αντιγράφει το πρόγραμμα και την πολιτική την οποία εφαρμόζει η Νέα Δημοκρατία στα θέματα της Παιδείας. Και αναφέρομαι συγκεκριμένα στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

ΒΛΑΧΟΣ: Είπε ο κ. Ευθυμίου ότι μπορεί κάποιος να γνωρίζει το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ και να το?

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Εγώ δεν γνωρίζω το ΠΑΣΟΚ να έχει πρόγραμμα.

ΒΛΑΧΟΣ: Ο κ. Ευθυμίου κάτι είπε. Ο κ. Ευθυμίου είπε ότι?

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Σας απάντησα.

ΒΛΑΧΟΣ: ? υπάρχει κάποια πηγή πληροφόρησης από τη Χαριλάου Τρικούπη προς ?..

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Σας απάντησα. Δεν γνωρίζω να έχει πρόγραμμα το ΠΑΣΟΚ.

ΣΠΥΡΑΚΗ: Θα ήθελα να ρωτήσω πότε σχεδιάζει η κυβέρνηση να ξεκινήσει το διάλογο για τις αλλαγές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και την αποσύνδεση των εξετάσεων από το Λύκειο που προανήγγειλε χθες ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Ο κ. Ρουσόπουλος έκανε μία πολύ διεξοδική και λεπτομερειακή τοποθέτηση για το συγκεκριμένο θέμα. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Όσα είπε ήταν πολύ διαφωτιστικά. Σας υπενθυμίζω, άλλωστε, ότι για το συγκεκριμένο θέμα της ποιοτικής αναβάθμισης της βελτίωσης των Λυκείων το οποίο αποτελεί πάγια θέση της κυβέρνησης, είχε τοποθετηθεί ήδη από το τέλος του 2004 ο Πρωθυπουργός. Δεν είναι κάτι καινούργιο. Είναι κάτι το οποίο έπεται της μεγάλης μεταρρυθμιστικής προσπάθειας την οποία πραγματοποιεί και θα εφαρμόσει βεβαίως η κυβέρνηση στο θέμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο προγραμματισμός για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα προχωρήσει με την ίδια περίπου διαδικασία την οποία εφαρμόσαμε και στο θέμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάτι καινούργιο να σας πω.

ΣΠΥΡΑΚΗ: Για το χρόνο ρώτησα κύριε Εκπρόσωπε, αν μου επιτρέπετε, γιατί σαφώς μας περιγράφετε τη διαδικασία που θα είναι ο διάλογος, απλώς ρώτησα για το χρόνο έναρξης.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν έχω κάτι να σας πω.

../..

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Κύριε Εκπρόσωπε, θέλω να ρωτήσω για τις αλλαγές που θα κάνετε στα λύκεια. Εσείς λέτε ότι οι εκλογές θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας, δηλαδή του χρόνου τον Μάρτιο. Έχουμε ένα χρόνο ακόμα. Γιατί δεν τις ξεκινάτε τώρα;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Όπως σας είπε και χθες ο κ. Ρουσόπουλος, ο διάλογος για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κράτησε δυόμισι χρόνια. Ο διάλογος και πάλι θα είναι διεξοδικός. Θα ακουστούν όλες οι απόψεις, δεν θα αιφνιδιαστεί κανείς. Θα υπάρξει ικανός χρόνος για όλους τους εμπλεκόμενους, τους μαθητές, τους γονείς, τους καθηγητές, ώστε να προετοιμαστούν. Δεν είναι θέμα αιφνιδιασμού. Δεν είναι θέμα να παρουσιαστεί κάτι καινούριο έτσι στα ξαφνικά. Πρόθεσή μας είναι να προέλθει από τη συζήτηση, από την ανταλλαγή απόψεων, μια συνολική πρόταση, ώστε να οδηγηθούμε στη βελτίωση της παρερχομένης από τα Λύκεια εκπαίδευσης.

ΒΛΑΧΟΣ: Με αυτό τον τρόπο όμως, καταδικάζετε μια γενιά σε κακή εκπαίδευση.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν νομίζω ότι 2 ή 3 χρόνια αντιπροσωπεύουν μια γενιά. Πώς υπολογίζετε τη γενιά;

ΒΛΑΧΟΣ: Τρία χρόνια είναι ακριβώς μια γενιά λυκείου.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Ξέρετε, οι στατιστικολόγοι δεν θα συμφωνούσαν με την εκτίμηση την οποία κάνετε για τη διάρκεια μιας γενιάς.

ΒΛΑΧΟΣ: Έτσι κι αλλιώς είναι θέμα. Εφόσον αναγνωρίζετε ότι υπάρχει κακή εκπαίδευση και ότι πρέπει να αλλάξει, αυτό νομίζω ότι μια κυβέρνηση η οποία θέλει να δώσει στην επόμενη γενιά καλή μάθηση, πρέπει να το κάνει σήμερα.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Επιμένετε με τις γενιές. Είναι δικαίωμά σας.

ΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ο κ. Ρουσόπουλος χθες, εξήγγειλε και την κατάθεση δύο νομοσχεδίων για τα μεταπτυχιακά και την πανεπιστημιακή έρευνα που όπως είπε θα περάσουν από την παρούσα Βουλή, θα έρθουν μετά το νόμο - πλαίσιο. Αυτά τα νομοσχέδια είναι έτοιμα.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Παρακαλώ, γι` αυτά τα θέματα να απευθυνθείτε στο Υπουργείο Παιδείας.

ΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ: Και θα υπάρξει διάλογος γι` αυτά;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Για όλα τα θέματα υπάρχει διάλογος. Φτάνει αυτοί οι οποίοι καλούνται να συμμετάσχουν, να συμμετέχουν και να μην απέχουν προσχηματικά.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Κύριε Εκπρόσωπε, το ότι ανακοινώσατε χθες εσπευσμένα αλλαγές στο λύκειο?

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν υπάρχει τίποτα εσπευσμένο.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Να έχω το θάρρος της γνώμης μου;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Μου επιτρέπετε όμως κι εμένα από την πλευρά μου, να εκφράζω την κυβερνητική τοποθέτηση.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Σωστό. Το ότι ανακοινώσατε χθες κατά την άποψή μου εσπευσμένα, κατά τη δική σας όχι, τις αλλαγές που θα κάνετε στο λύκειο για ένα διάλογο ο οποίος θα αρχίσει σε ένα χρόνο για να ψηφιστεί μετά ενδεχομένως, όταν τελειώσει, αυτό μας κάνει να νομίζουμε ότι απλά βιαστήκατε να προλάβετε το ΠΑΣΟΚ.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Το δικαίωμα να νομίζετε ό,τι επιθυμείτε δεν θα τολμούσα ποτέ να σας το αφαιρέσω. Αλλά, σας υπενθυμίζω για μια ακόμη φορά, αυτό που είπα εισαγωγικά --και αν θέλετε ευχαρίστως να σας διαβάσω και το σχετικό απόσπασμα- ότι σε ομιλία του Πρωθυπουργού, σε συζήτηση προ ημερησίας διατάξεως στη Βουλή για την Παιδεία, στις 8 Νοεμβρίου του 2004 -δηλαδή πριν από 2,5 περίπου χρόνια- αναφέρονται οι βασικές σκέψεις, το βασικό πρόγραμμα της κυβέρνησης για τα συγκεκριμένα θέματα. Συνεπώς θα έλεγα ότι όσοι βιάζονται να πουν ότι πρόκειται για κάτι το οποίο εσπευσμένα, όπως είπατε, έφερε η κυβέρνηση, μάλλον δεν είναι καλά πληροφορημένοι.

ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ: Εσπευσμένα εξαγγέλθηκε μάλλον. Ή μάλλον με καθυστέρηση δύο ετών από τις πρώτες δηλώσεις, όπως εσείς λέτε.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Σας παραπέμπω στην τοποθέτηση του Πρωθυπουργού. Ευχαρίστως να σας μοιράσω μετά την ομιλία, για να δείτε ότι υπάρχει μια, αν θέλετε, κλιμάκωση, μια χρονική εξέλιξη.

ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ: Δεν είχε μπει δηλαδή στο συρτάρι αυτή η υπόθεση για τη δευτεροβάθμια;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Ασφαλώς και όχι.

ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ: Γιατί εδώ και δύο χρόνια, δεν είναι υπεραρκετός χρόνος;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Μα, σας εξηγώ ότι όλα τα πράγματα έχουν μια χρονική εξέλιξη μέσα στην οποία γίνονται αντικείμενο επεξεργασίας, έτσι ώστε να αποδώσουν τα μέγιστα οφέλη.

ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ: Εάν επιτρέπετε, εξαγγέλλεται κάτι, το οποίο -σύμφωνα με τον Τύπο τουλάχιστον- χαρακτηρίζεται καθαρά προεκλογικό. Η αίσθηση που υπάρχει για τις χθεσινές άκρως σοβαρές εξαγγελίες για τη Δευτεροβάθμια είναι ότι έχουν προεκλογικό χαρακτήρα, αφού ο διάλογος θα ξεκινήσει τώρα, θα κρατήσει μέχρι τις εκλογές και το νομοσχέδιο θα ψηφιστεί μετά τις εκλογές.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν υπάρχει τίποτα που να δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό τον οποίο εσείς δίνετε. Είναι ο προγραμματισμός της κυβέρνησης που με συνέπεια προσεγγίζει ένα-ένα τα θέματα, έτσι ώστε η προετοιμασία η οποία θα γίνει να είναι πλήρης, σφαιρική και αποδοτική.

ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ: Άρα, δύο μεγάλα θέματα, Ασφαλιστικό και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, πάνε μετά τις εκλογές. Όλα τα μεγάλα θέματα παραπέμπονται για μετά τις εκλογές.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Προφανώς, επιλέγετε να αγνοήσετε τα μεγάλα θέματα στα οποία η κυβέρνηση δίνει λύσεις -- που δεν είναι πάντα αγαπητές από όλους -- πριν από τις εκλογές. Δηλαδή κατά τη διάρκεια αυτής της θητείας της Βουλής. Σας παραπέμπω στην πολύ σημαντική μεταρρύθμιση για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, η οποία συζητιέται και ολοκληρώνεται αυτές τις ημέρες στο Κοινοβούλιο.

ΒΛΑΧΟΣ: Είπατε προηγουμένως «δεν γνωρίζω να έχει πρόγραμμα το ΠΑΣΟΚ». Θέλω να σας ρωτήσω, εάν την Κυριακή το πρωί θα πάτε στο ΣΕΦ να ακούσετε τον Γιώργο Παπανδρέου για να καταλάβετε εάν έχει πρόγραμμα το ΠΑΣΟΚ.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Προφανώς για να προαναγγέλλουν την ανακοίνωση προγράμματος, αυτή τη στιγμή δεν έχουν πρόγραμμα.

ΒΛΑΧΟΣ: Εάν σας καλούσε το ΠΑΣΟΚ, θα πηγαίνατε;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Εγώ, όπως ξέρετε, έχω έναν συγκεκριμένο κυβερνητικό ρόλο. Οι προσκλήσεις πρέπει να απευθύνονται σε όποιον φέρει κάποιο αξίωμα με τη συνηθισμένη θεσμική διαδικασία.

ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ: Επειδή για τα θέματα γενικότερα της Παιδείας και της Δευτεροβάθμιας και για τα θέματα του νομοσχεδίου για την έρευνα και τα μεταπτυχιακά παραπέμψατε στην κ. Γιαννάκου, με βάλατε στον πειρασμό να ρωτήσω για ποιόν λόγο δεν εξαγγέλθηκαν οι αλλαγές για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από την ίδια την Υπουργό Παιδείας. Υπάρχει μήπως -και ας με συγχωρήσετε για το σχόλιο που θα κάνω- ζήτημα υποτίμησης ή παραμέρησης, ας το πω έτσι, της αρμόδιας Υπουργού κ. Γιαννάκου;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Κάθε άλλο. Άλλωστε έχει τοποθετηθεί και η κ. Γιαννάκου. Αν ανατρέξετε σε δικές της τοποθετήσεις θα το διαπιστώσετε. Όπως σας είχα πει, η κ. Γιαννάκου είχε, έχει και θα έχει τη στήριξη όλων των μελών της κυβέρνησης. Σας είπα όμως, ότι αυτή ήταν μια τοποθέτηση την οποία αρχικά -- πριν από αρκετό καιρό -- είχε κάνει ο Πρωθυπουργός και συνεπώς από αυτή τη θέση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου, ο κ. Ρουσόπουλος, αναφέρθηκε σε περισσότερα σημεία καθώς και στο σχεδιασμό, στον προγραμματισμό της κυβέρνησης. Αυτό είναι κάτι απολύτως φυσικό. Έχει γίνει και σε άλλα θέματα κατ` επανάληψη.

ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ: Δεν υπάρχει θέμα, δηλαδή, παραμερισμού της κ. Γιαννάκου.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Μόλις απάντησα.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Πώς σχολιάζει η κυβέρνηση την επιστροφή του κ. Παπανδρέου στη συναίνεση και το «ναι» που έδωσε στο νόμο-πλαίσιο για τα Πανεπιστήμια χθες. Το «ναι» επί της ουσίας, εκκωφαντικό, θα έλεγα.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Όπως ξέρετε, ο κ. Παπανδρέου, στα θέματα της Παιδείας, έχει αλλάξει κατ` επανάληψιν τις θέσεις του. Το ότι αναγνωρίζει την ορθότητα των επιλογών της σημερινής κυβέρνησης για το θέμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης είναι ευχάριστο. Τοποθετήθηκε άλλωστε επ` αυτού χθες και η Υπουργός Παιδείας στη Βουλή, κατά τη συζήτηση στην Επιτροπή.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Μιας και αναφέρατε την Υπουργό Παιδείας ήθελα να προσθέσω: Η κ. Γιαννάκου τον ευχαρίστησε, εάν δεν κάνω λάθος, τον κ. Παπανδρέου για τις θέσεις που εξέφρασε. Θα κάνει το ίδιο, αισθάνεται την ανάγκη να το κάνει, και ο Πρωθυπουργός, ανακαλώντας τα όσα είχε πει στην αρχή του μήνα στη Βουλή, σε βάρος του Αρχηγού του ΠΑΣΟΚ;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν νομίζω ότι ο Πρωθυπουργός τοποθετείται «σε βάρος» όπως είπατε -για να χρησιμοποιήσω τη δική σας έκφραση- κανενός.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Είχε μιλήσει για ηγέτη που πηγαίνει γενικότερα στο ρεύμα κ.τ.λ.

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Ο κάθε πολιτικός αυτοπροσδιορίζεται από τα λόγια του και από τις πράξεις του. Και αυτό κάνει και ο κ. Παπανδρέου.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Το «ναι» που έδωσε ο κ. Παπανδρέου στα ιδιωτικά πανεπιστήμια ή μάλλον η αναφορά του στα ιδιωτικά πανεπιστήμια χθες, ενισχύει?

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Δεν θα κουραστώ να σας διορθώνω και να λέω ότι δεν υπάρχουν και δεν θα υπάρξουν στην Ελλάδα ιδιωτικά πανεπιστήμια.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Ήθελα να πω, η αναφορά του κ. Παπανδρέου στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, ενισχύει την εκτίμηση ότι θα συμμετάσχει και στην Αναθεώρηση του Συντάγματος, μετά τις εκλογές;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Όπως σας έχω πει και άλλες φορές, δεν πρόκειται να προκαταλάβω τη σύνθεση της επόμενης Βουλής ή την συμπεριφορά των κομμάτων που θα απαρτίζουν την επόμενη Βουλή.

ΜΑΝΗ: Κύριε Εκπρόσωπε, σ` αυτή τη θητεία, η κυβέρνηση ασχολήθηκε με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Και στην επόμενη θητεία θα ασχοληθεί με τη Δευτεροβάθμια. Συνολικός σχεδιασμός για την εκπαίδευση υπάρχει ή το πλάνο είναι μια βαθμίδα ανά τετραετία;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Αυτό ακριβώς είναι το οποίο προφανώς όσοι βλέπουν τα θέματα αποσπασματικά δεν επιθυμούν να αντιληφθούν και δεν αναφέρομαι σε εσάς κ. Μάνη. Ξέρετε ότι το Υπουργείο Παιδείας έχει φέρει μια σειρά νομοσχεδίων τα οποία έχουν ψηφιστεί από τη Βουλή. Αν θυμούμαι καλά, 17 ή 18 με το σημερινό, αλλά δεν είμαι απόλυτα βέβαιος για τον αριθμό. Σας υπενθυμίζω -- το ανέφερε άλλωστε χθες και ο κ. Ρουσόπουλος -- ότι έχει προηγηθεί το πολύ σημαντικό νομοσχέδιο, που έγινε νόμος του κράτους, για την αξιολόγηση το οποίο εφαρμόζεται παρά τα όσα λένε ορισμένοι. Συνεπώς η προσέγγιση την οποία κάνει η σημερινή κυβέρνηση στα θέματα Παιδείας είναι συνολική. Η Παιδεία, όπως έχουμε πει πολλές φορές και δεν θα κουραστούμε να το λέμε, είναι εκείνο το πεδίο από τη βελτίωση του οποίου εξαρτάται το μέλλον της χώρας, εξαρτάται το μέλλον των παιδιών μας, εξαρτάται και η ανάπτυξη της πατρίδας μας. Συνεπώς, είναι κάτι το οποίο όλοι μαζί πρέπει να προσεγγίζουμε, με το επιβαλλόμενο αίσθημα ευθύνης. Και η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι την ευθύνη αυτή τη διαθέτει σε όλα τα θέματα που αφορούν στην κυβερνητική δραστηριότητα και ειδικά όταν πρόκειται για θέματα Παιδείας. Στα θέματα Παιδείας, σας υπενθυμίζω για μια ακόμη φορά, διεξήχθη ένας διάλογος, που κράτησε δυόμιση χρόνια. Κράτησε ένα ικανό χρονικό διάστημα, ακριβώς γιατί οι αλλαγές, οι μεταρρυθμίσεις σε αυτό το χώρο δεν μπορούν να είναι εμβαλωματικές. Πρέπει να είναι ουσιαστικές να αποβλέπουν στη βελτίωση της παρεχομένης δημόσιας Παιδείας σε βάθος χρόνου, έτσι ώστε, οι γενιές στις οποίες αναφέρθηκε προηγουμένως ο συνάδελφός σας, να ωφελούνται και σε βάθος χρόνου.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Κύριε Εκπρόσωπε, διαβάζω εδώ πέρα από φράσεις του κ. Παπανδρέου από τη χθεσινή του ομιλία στη Βουλή: Χαρακτήρισε το νομοσχέδιο πρόχειρο και χωρίς όραμα. Είπε επίσης ότι αποτελεί μια κωμικοτραγική προσπάθεια να αναστηλωθεί επικοινωνιακά η εικόνα της κυβέρνησης. Επίσης, είπε για τον κ. Καραμανλή ότι θέλησε να το χειριστεί ο ίδιος επικοινωνιακά και επιφανειακά. Πού βλέπετε τη συμφωνία του κ. Παπανδρέου με αυτό το νομοσχέδιο;

ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ: Ο κ. Παπανδρέου, χθες, αναφέρθηκε -αν θυμάμαι καλά- σε τέσσερα σημεία, τα οποία χαρακτήρισε δική του πρόταση για το θέμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα τέσσερα σημεία τα οποία επικαλέστηκε δεν θα έλεγα ότι είναι ταυτόσημα, αλλά είναι πολύ κοντινά, ανταποκρίνονται στις λεπτομερειακές τελικές προτάσεις οι οποίες έχουν εισαχθεί από την κυβέρνηση προς ψήφιση, αυτές τις ημέρες, από τη Βουλή. Αυτές τις ημέρες στην Επιτροπή, την άλλη εβδομάδα στην Ολομέλεια.

Σας ευχαριστώ.



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 28.02.2007 21:10:01
 
Αναγνώσθηκε 311 φορές