Ειδήσεις & Άρθρα επικαιρότητας για την εκπαίδευση

Χωρίς ημερομηνία λήξης αυτός ο αγώνας

ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Πλημμύρισαν οι δρόμοι από χιλιάδες φοιτητές - σπουδαστές στο χτεσινό πανεκπαιδευτικό, πανελλαδικό, παλλαϊκό συλλαλητήριο


 
Ηταν χιλιάδες. Ηταν από όλη την Ελλάδα. Ηταν ένα πανεκπαιδευτικό «όχι» στην απόπειρα κυβέρνησης και ΠΑΣΟΚ να μετατρέψουν την Παιδεία σε όργανο των πολυεθνικών. Οι φωνές τους υψώθηκαν πάνω από την προπαγάνδα που επιμελώς προωθούν τα επιτελεία του δικομματισμού. Τα πανό τους σκέπασαν τις προβοκάτσιες. Και βροντοφώναξαν για να μην περάσει ο νόμος - πλαίσιο, να μην καταργηθεί το άρθρο 16.

Το χτεσινό μεγαλειώδες πανεκπαιδευτικό, παλλαϊκό συλλαλητήριο για την Παιδεία έδωσε μια σαφή απάντηση προς όλες τις κατευθύνσεις. Ο αγώνας για δημόσια και δωρεάν Παιδεία, ο αγώνας για εκπαίδευση με γνώμονα τις λαϊκές ανάγκες, δεν έχει ημερομηνία λήξης. Και πως η χτεσινή κινητοποίηση δεν ήταν το αποκορύφωμα, αλλά μία ακόμη διαδήλωση με το σαφές μήνυμα που οι φοιτητές διατράνωναν σε όλη τη διάρκεια της πορείας: «Αγώνας, ρήξη, ανατροπή, η ιστορία γράφεται με ανυπακοή».

Το «ραντεβού» ήταν στα Προπύλαια. Τα πανό ξεδιπλώθηκαν: «ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΕΕ κηδεύουν την Παιδεία, παλεύουμε για δημόσια δωρεάν Παιδεία», έγραφε ένα απ' αυτά, δίνοντας το στίγμα, ενώ ένα άλλο: «Θα τους σταματήσουμε - Στους δρόμους θα κριθεί το δίκιο - Παλεύουμε μαζί με το λαό». Μέχρι την ώρα που ξεκίνησε η πορεία, συνεχώς έρχονταν μπλοκ φοιτητών απ' όλη την Ελλάδα. Οι υπογραφές στα πανό δήλωναν προέλευση: Θεσσαλονίκη, Πειραιάς, Πάτρα, Λάρισα, Βόλος, Κρήτη, Μακεδονία, Ηπειρος, Πελοπόννησος. Δυναμική ήταν και η παρουσία των ΤΕΙ, των σπουδαστών που δεν «τσιμπάνε» απ' τις κατά καιρούς υποσχέσεις περί «ανωτατοποίησης».

Προορισμός το κτίριο της Βουλής και τα συνθήματα βροχή: «Φοιτητές, εργατιά, μια φωνή και μια γροθιά», «ΝΔ - ΠΑΣΟΚ πουλάνε την Παιδεία, γέμισαν οι σχολές μας μεσιτικά γραφεία», «Οσο τις Βρυξέλλες θα έχετε οδηγό, εμείς στην αντεπίθεση μαζί με το λαό».

Χαρακτηρίστηκε και ήταν η μεγαλύτερη πορεία της φετινής χρονιάς, μια πορεία - απάντηση στις κοινές μεθοδεύσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ να ξεπουλήσουν την Εκπαίδευση στις επιχειρήσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν η κεφαλή βρισκόταν στην αρχή της πλατείας Συντάγματος, η ουρά ήταν ακόμη στην Πανεπιστημίου. Και, ακριβώς γι' αυτό το λόγο, οι γνωστοί μηχανισμοί επιδίωξαν να τη διασπάσουν, να την προβοκάρουν, να τη διαλύσουν. Ομως, φοιτητές και σπουδαστές προχώρησαν, συντεταγμένοι, στα μπλοκ τους και συνέχισαν την πορεία τους μέχρι το Πολυτεχνείο, σε πανελλαδική συνάντηση συντονισμού της δράσης τους, όπου δήλωσαν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις μέχρι να αποσυρθεί ο νόμος - πλαίσιο, καθορίζοντας νέα συλλαλητήρια κατά πόλη για την 1η Μάρτη.

Διαδηλώσεις έγιναν χτες πρωί - απόγευμα και στη Θεσσαλονίκη, με οργανωτές το ΠΑΜΕ και την Επιτροπή Φορέων ενάντια στην αναθεώρηση του άρθρου 16. Ενώ έγινε και πορεία φοιτητών προς το ΑΠΘ. Διαδηλώσεις έγιναν επίσης στα Γιάννενα, στην Ηγουμενίτσα και στο Αγρίνιο.


  
 

 

Ηταν ο προάγγελος: Μια ώρα πριν μαζευτούν οι φοιτητές, μαθητές από κάθε γωνιά της Αθήνας, με ό,τι χρώμα μπορεί κανείς να φανταστεί πάνω τους, με κείνη τη χαρά που φωτίζει στα πρόσωπα ο αγώνας, μαζεύτηκαν αρχικά στην Ομόνοια κι από κει γραμμή για το Σύνταγμα. Με τις μπλούζες του Συντονιστικού Αγώνα Σχολείων Αθήνας, με ένα στίχο του Μπρεχτ τυπωμένο στην πλάτη. Φρέσκα συνθήματα γεννιούνται στη στιγμή. Ενώ δε λείπουν και οι παραγγελιές στην ντουντούκα: «Πες τον "πανικό"»... Και η ανταπόκριση άμεση: «Οπου πάμε προκαλούμε πανικό, για δημόσιο και δωρεάν σχολειό». Ακολουθούν οι... «αφιερώσεις» σε «Γιωργάκη, Κωστάκη, Μαριέττα δε θα περάσουνε ποτέ τα νέα μέτρα»... Περνώντας από την Ξενοφώντος, το κτίριο του ΣΕΒ κοκκινίζει: «Κάτω τα χέρια από το άρθρο 16». Η πορεία φτάνει στη Βουλή, όπου πραγματοποιείται καθιστική διαμαρτυρία. Το σύνθημα που κυριαρχεί: «Δε μασάμε, δεν τσιμπάμε, δεν τα χάβουμε αυτά, σας το λέμε οι εταιρείες δε θα μπούνε στα σχολειά»...


    

 

Πάνω που ολοκληρωνόταν η πορεία των μαθητών, στο Σύνταγμα άρχισε να ηχεί το σύνθημα «Οχι στην Παιδεία για λίγους και εκλεκτούς. Αγώνας ενάντια στους ταξικούς φραγμούς». Ηταν οι διαδηλωτές που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Γραμματείας Αθήνας του ΠΑΜΕ και έρχονταν από τα Χαυτεία, όπου και η προσυγκέντρωσή τους.

Εκατοντάδες εργαζόμενοι με κυρίαρχο σύνθημα «ΠΑΣΟΚ και ΝΔ βάζουν ταφόπλακα στη δωρεάν Παιδεία», πέρασαν έξω από τα γραφεία του ΣΕΒ και κατέληξαν στη Βουλή, κάνοντας σαφές: «Ακούστε τι λένε εργάτες, φοιτητές, έξω οι εταιρείες από τις σχολές»!

 

  
Πώς συμβάλλει η Ευέλικτη Ζώνη στη διαφοροποίηση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων;

Η Ευέλικτη Ζώνη περιλαμβάνει μια σειρά από δραστηριότητες, εκτός αναλυτικού προγράμματος (εκτός, δηλαδή, του προγράμματος που εφαρμόζουν όλα τα σχολεία). Μέσα από ένα κεντρικά καθορισμένο θεματολόγιο προγραμμάτων δραστηριοτήτων κάθε τάξη επιλέγει ποια απ' αυτά θα εφαρμόσει. Μ' αυτόν τον τρόπο, ένα κομμάτι του προγράμματος είναι κοινό για όλα τα σχολεία, ένα άλλο όμως είναι σαφώς διαφοροποιημένο. Σήμερα οι δραστηριότητες της Ευέλικτης Ζώνης εφαρμόζονται στο δημοτικό και καταλαμβάνουν το 20% του προγράμματος.

Κριτήριο για την επιλογή των μαθημάτων της Ευέλικτης Ζώνης είναι τα «ενδιαφέροντα των μαθητών» και οι «δυνατότητες» των μαθητών κάθε τάξης. Βέβαια, τα «ενδιαφέροντα» και οι «δυνατότητες» σε μεγάλο βαθμό επηρεάζονται και από το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνει ένα παιδί. Είναι φανερό ότι ένας μαθητής που ζει σε ένα πιο ευνοημένο μορφωτικά και οικονομικά περιβάλλον έχει μεγαλύτερες φιλοδοξίες και δυνατότητες να αναπτύξει τα μορφωτικά του ενδιαφέροντα. Ετσι, μπορεί σε κάποια σχολεία οι μαθητές στην Ευέλικτη Ζώνη να εμβαθύνουν σε όσα διδάσκονται στο κοινό πρόγραμμα, για παράδειγμα στα Μαθηματικά, και σε άλλα σχολεία να περιορίζονται στο κοινό πρόγραμμα και να διδάσκονται στην Ευέλικτη Ζώνη «οδική συμπεριφορά».

Οι δραστηριότητες της Ευέλικτης Ζώνης συχνά συνδέονται με θέματα τοπικά. Δηλαδή, αντί για αρχιτεκτονική της αρχαίας Ελλάδας μπορεί σε κάποια σχολεία να διδάσκονται τοπική αρχιτεκτονική. Ανάλογα με τις «ανάγκες» και τις ιδιαιτερότητες της «τοπικής κοινωνίας» (άλλες ανάγκες για τα σχολεία των βόρειων προαστίων, άλλες των δυτικών, άλλες ανάγκες για τα σχολεία της πόλης και άλλες της επαρχίας) προσαρμόζονται και οι δραστηριότητες. Προχωράει, δηλαδή, το αποκεντρωμένο σχολείο, που προτείνει και το ΠΑΣΟΚ, της κατηγοριοποίησης και της διαφοροποίησης.

Επιπλέον, είναι διακηρυγμένος ο στόχος - όπως φαίνεται και από το πόρισμα του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση - να διευρυνθεί η Ευέλικτη Ζώνη και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μάλιστα να καταλαμβάνει το 1/3 του συνολικού προγράμματος, περιορίζοντας δηλαδή το κοινό για όλα τα σχολεία πρόγραμμα. Ετσι ξεκινάει η κατηγοριοποίηση των σχολείων, απαραίτητη για να ξεκαθαριστεί από πολύ μικρές ηλικίες ποιων οι γόνοι θα πάρουν περισσότερα εφόδια και ποιοι είναι εκείνοι που στο τέλος δε θα μαθαίνουν ούτε τα «βασικά».

Για την Ευέλικτη Ζώνη δεν προβλέπεται κρατική χρηματοδότηση. Γι' αυτό, κατά κανόνα, οι δραστηριότητές της επιχορηγούνται από προγράμματα της ΕΕ και από διάφορες επιχειρήσεις. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που εταιρείες οδοντόκρεμας στήνουν ολόκληρα προγράμματα για τη «στοματική υγιεινή», γαλακτοκομικές εταιρείες στήνουν προγράμματα για τη διατροφή κ.ο.κ. Ετσι, οι επιχειρήσεις αλωνίζουν μέσα στα σχολεία, έχοντας το δρόμο ανοιχτό για να παίξουν το ρόλο του άμεσου διαφημιστή όχι μόνο των προϊόντων και του «κοινωνικού έργου» τους, αλλά και όλου του συστήματος εκμετάλλευσης και των κάλπικων αξιών του (επιχειρηματικότητα, ανταγωνιστικότητα, ατομική συνυπευθυνότητα, ευρωπαϊκή ιδέα, κλπ.).

 

    

Επαιξαν τους ρόλους τους
Με μοιρασμένους ρόλους - προσδιορισμένα καθήκοντα, αστυνόμοι και «κουκουλοφόροι» επιδίωξαν και χτες να συκοφαντήσουν τους αγωνιζόμενους φοιτητές και σπουδαστές, να καλλιεργήσουν τρόμο μέσα από τα τηλεοπτικά παράθυρα. Η πρώτη αψιμαχία έγινε στο ύψος της Κολοκοτρώνη. Ακολούθησε δεύτερη στο συνήθη χώρο των λουλουδάδικων έξω από τη Βουλή. Εκεί τραβήχτηκαν και τα πλάνα σύμφωνα με τα οποία «πάνοπλοι διαδηλωτές καίνε άοπλους αστυνομικούς». Η παράσταση συνεχίστηκε στους δρόμους γύρω από το Πολυτεχνείο, με έκδηλη την προσπάθεια της αστυνομίας να τους σπρώξει μέσα... Το όλο σκηνικό κράτησε περίπου 2,5 ώρες. Λίγο μετά τις 7 το απόγευμα, η... παράσταση έλαβε τέλος. Οι «γνωστοί - άγνωστοι» χάθηκαν στα γύρω στενά, κι έμεινε το ερώτημα «πώς θα δικαιολογούσαν το μισθό τους τα ΜΑΤ, αν δεν είχαν την κατάλληλη στιγμή, την κατάλληλη βοήθεια...

 

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΣ ΤΗΣ ΚΝΕ
«Η γνώση είναι δύναμη»
Αύριο, Σάββατο, στις 7 μ.μ. στον Περισσό

Στο πλαίσιο της καμπάνιας του ΚΚΕ για την Παιδεία, το Κεντρικό Συμβούλιο της ΚΝΕ διοργανώνει εκδήλωση με θέμα: «Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ», στην αίθουσα Συνεδρίων του Κόμματος στον Περισσό, αύριο, Σάββατο 24 Φλεβάρη, στις 7 μ.μ.

Στην εκδήλωση θα μιλήσει η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα.

Θα ακολουθήσει θεατρική παράσταση, βασισμένη στο έργο του Κώστα Βάρναλη «Η αληθινή απολογία του Σωκράτη», από τον Χρήστο Καλαβρούζο. Η είσοδος στην εκδήλωση θα γίνεται μόνο με προσκλήσεις.

 

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΚΣ ΤΗΣ ΚΝΕ
Αποφασιστική απάντηση
Χαιρετισμός για «το μεγαλύτερο συλλαλητήριο που έγινε φέτος»


 
Με αφορμή το χτεσινό πανελλαδικό πανεκπαιδευτικό - παλλαϊκό συλλαλητήριο, το Γραφείο Τύπου του ΚΣ της ΚΝΕ σημειώνει σε ανακοίνωσή του:

«Χαιρετίζουμε το μεγάλο πανελλαδικό πανεκπαιδευτικό - παλλαϊκό συλλαλητήριο που συγκλόνισε την Αθήνα. Πρόκειται κατά γενική παραδοχή για το μεγαλύτερο συλλαλητήριο που έγινε φέτος. Η σημερινή μαχητική κινητοποίηση θα δώσει μεγάλη ώθηση και ζωντάνια στη μαζικοποίηση, στη συνέχεια και την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

Φοιτητές και σπουδαστές από όλη την Ελλάδα, μαθητές, εργαζόμενοι, εκπαιδευτικοί, έδωσαν αποφασιστική απάντηση στην προπαγάνδα της κυβέρνησης για το αν είναι "μειοψηφίες" όσοι διαφωνούν με το νόμο - πλαίσιο και την κατάργηση του άρθρου 16. Δεν άφησαν κανένα περιθώριο για παρερμηνείες και απέδειξαν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών, των σπουδαστών και του λαού δεν πρόκειται να συναινέσει στην πολιτική ΝΔ - ΠΑΣΟΚ και Ευρωπαϊκής Ενωσης.

Το σημερινό συλλαλητήριο ήταν μια αποφασιστική απάντηση στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, στο νόμο - πλαίσιο που ιδιωτικοποιεί και υποβαθμίζει την Ανώτατη Εκπαίδευση, εντείνει τους ταξικούς φραγμούς, υποτάσσει τα Ιδρύματα και το περιεχόμενο της μόρφωσης στις ανάγκες των επιχειρήσεων. Ηταν η αγωνιστική απάντηση στο νόμο - έκτρωμα, ο οποίος με τα τετραετή οικονομικά προγράμματα και τους μάνατζερ επιβάλλει την ιδιωτικοοικονομική λειτουργία των Ιδρυμάτων και γι' αυτό το λόγο τσακίζει την ελεύθερη συνδικαλιστική και πολιτική έκφραση, χτυπώντας και ουσιαστικά καταργώντας το άσυλο.

Καταγγέλλουμε την προκλητική παρουσία των δυνάμεων καταστολής στη σημερινή διαδήλωση και τον αυταρχισμό της κυβέρνησης. Συνεχίζοντας στα χνάρια του ΠΑΣΟΚ η κυβέρνηση, αφού πλέον δεν μπορεί να πείσει κανέναν να συναινέσει στα μέτρα αυτά, προσπαθεί με την καταστολή και την τρομοκρατία να χτυπήσει τις κινητοποιήσεις, με τρόπο προσχεδιασμένο, αξιοποιώντας προβοκατόρικες ενέργειες, που δεν έχουν καμία σχέση με το περιεχόμενο και τις μορφές πάλης που επιλέγει το φοιτητικό κίνημα.

Ομως οι φοιτητές και σπουδαστές δε φοβούνται: θα κατακλύζουν τους δρόμους ξανά και ξανά, για να μην περάσουν τα μέτρα της κυβέρνησης και η πλειοψηφία των εργαζομένων έχει πάρει χαμπάρι τη συντονισμένη προσπάθεια συκοφαντίας των κινητοποιήσεων.

Καλούμε τη νεολαία να δυναμώσει την πάλη της, μαζί με το λαό, για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Να δώσει απάντηση στην επίθεση που δέχεται, δυναμώνοντας την κοινή δράση με όλο το λαό, απαιτώντας μια άλλη Παιδεία, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών».

 

  


Εθελοντικά και «μη κυβερνητικά»

 
«Οπως όλοι οι οργανισμοί έτσι και οι Μη Κυβερνητικοί έχουν αναπτύξει τα τελευταία χρόνια μια έντονη δικτυακή παρουσία. Μπορείτε να βρείτε άφθονες ιστοσελίδες για ανθρωπιστικά θέματα και θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων που έχουν δημιουργηθεί είτε από απλούς πολίτες είτε από ΜΚΟ είτε από θεσμικούς οργανισμούς (...)». Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου, ενότητα 6, σελ. 113.

«Αναφέρετε και γράψτε στον πίνακα όλες τις περιπτώσεις εθελοντικής δράσης που γνωρίζετε στην Ελλάδα και τον κόσμο. Συζητήστε ποια είναι τα κοινά γνωρίσματα αυτών των εθελοντών και των δράσεων που αναπτύσσουν». (Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου, ενότητα 6, σελ. 115).


Ολόκληρη η έκτη ενότητα του βιβλίου της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ΄ Γυμνασίου είναι γεμάτη από κείμενα που αφορούν σε μη κυβερνητικές οργανώσεις. Οπως αναφέρεται εισαγωγικά στην ενότητα, «θα μιλήσουμε για τη φτώχεια, την αδικία, την καταπίεση και τα άλλα βάσανα του κόσμου μας και θα δούμε κριτικά και αυτοκριτικά τη στάση μας απέναντι σ' αυτά. Θα μιλήσουμε για την αξία της αλληλεγγύης και θα σκεφτούμε με ποιες μορφές μπορεί αυτή να εκδηλωθεί σήμερα». Και μέσα από την υπερπροβολή Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων και της έννοιας του εθελοντισμού, είναι προφανής ο δρόμος στον οποίο θέλουν να διοχετεύσουν τη νεανική ανησυχία για την αδικία στην κοινωνία και τη διάθεσή τους να αλλάξουν τον κόσμο. Και μάλιστα προβάλλεται ως ο ένας και μοναδικός δρόμος.

Ολόκληρη η ενότητα είναι γεμάτη από άρθρα, καταχωρίσεις στον Τύπο, ενημερωτικά φυλλάδια, διευθύνσεις στο διαδίκτυο για Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, χωρίς βέβαια κάποια εμβάθυνση στον - όχι και τόσο αθώο - ρόλο που παίζουν σήμερα, στη σύνδεση ΜΚΟ με ιμπεριαλιστικά κέντρα, για βάθεμα της αδικίας, την οποία υποτίθεται ότι αντιπαλεύουν.

Οσο για τον «εθελοντισμό», αποτελεί πια πολιτική επιλογή η προώθησή του μέσα από διάφορα προγράμματα, με στόχο να πειστούν οι νέοι ότι έχουν ατομική ευθύνη για τα προβλήματα που δημιουργεί η αντιλαϊκή πολιτική, να καλλιεργηθεί η εντύπωση ότι τα προβλήματα αυτά μπορούν να αντιμετωπιστούν με την προσωπική προσφορά του καθενός, καλλιεργώντας την αυταπάτη της συνδιαχείρισης και της συναίνεσης, να μάθουν στην τζάμπα εργασία χωρίς δικαιώματα. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο «εθελοντισμός» άρχισε να προπαγανδίζεται σε μία περίοδο ευρείας επίθεσης σε δικαιώματα και κατακτήσεις.

Πέρα από αυτό το μοντέλο «αλληλεγγύης», το οποίο προβάλλεται στο σχολικό βιβλίο και οδηγεί στην ενσωμάτωση, για την αντιμετώπιση της αδικίας υπάρχει και ο άλλος δρόμος, που βρίσκει το νόημα της αλληλεγγύης στην πάλη για τα δικαιώματα των νέων και των λαών, στο δύσκολο αγώνα για τη δημιουργία μιας άλλης κοινωνίας. Είναι όμως «εκτός ύλης» για τα νέα σχολικά βιβλία...

 

  

Προσχεδιασμένη επιχείρηση τρομοκράτησης και συκοφάντησης του κινήματος
Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ

Με αφορμή τα χτεσινά προσχεδιασμένα επεισόδια που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του φοιτητικού συλλαλητηρίου και στη συνέχεια έξω από το Πολυτεχνείο, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

«Το ΚΚΕ καταγγέλλει τα προσχεδιασμένα επεισόδια, που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της σημερινής μαζικής φοιτητικής πορείας και στη συνέχεια έξω από το Πολυτεχνείο, από τις δυνάμεις καταστολής και τους "γνωστούς" κουκουλοφόρους.

Ο στόχος τους είναι: Να τρομοκρατηθεί και να συκοφαντηθεί η πάλη των χιλιάδων φοιτητριών, φοιτητών και σπουδαστών κατά του αντιδραστικού νόμου της κυβέρνησης, που παραδίδει τις σχολές τους στον πλήρη έλεγχο των επιχειρήσεων. Να δικαιολογηθεί το επιχειρούμενο χτύπημα κατά του ακαδημαϊκού ασύλου.

Η απάντηση των φοιτητριών, των φοιτητών και σπουδαστών πρέπει να είναι το δυνάμωμα της πάλης τους και της περιφρούρησης του αγώνα τους. Δίπλα τους πρέπει να βρεθούν οι εργαζόμενοι και τα λαϊκά στρώματα, για να υπηρετεί η επιστήμη και η έρευνα τις ανάγκες του λαού και όχι των κερδών».




Πηγή: ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 23.02.2007 11:05:01
 
Αναγνώσθηκε 356 φορές