Φορέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
ΜΑΝΙΑΚΙΟΥ 6 & ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ. / FAX : 2610 278776 Πάτρα, 22– 01 – 2007.

Συγκρότηση σε σώμα του Δ.Σ. Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας


Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας κατά την τρίτη συνεδρίασή του μετά τις εκλογικές διαδικασίες (στις 13-12-06) συγκροτήθηκε σε σώμα την Πέμπτη 18-01-2007 με βάση προγραμματική συμφωνία, που επισυνάπτεται, ως εξής:

Πρόεδρος: Παναγιώτης Γκόβας (ΠΑΣΚ)
Γραμματέας: Παναγιώτης Μπούρδαλας (Εκπ. Παρέμβαση)
Αντ/δρος &
Οργ. Γραμματέας: Παναγιώτης Παΐζης (Αγ. Συνεργασία)
Ταμίας: Αντώνης Λότσος (ΠΑΣΚ)
Μέλη: Κώστας Ράλλης (ΔΑΚΕ)
Παναγιώτης Τσούνης (ΔΑΚΕ)
Ελένη Αποστολοπούλου (ΔΑΚΕ)


Προγραμματική συμφωνία συγκρότησης
ΔΣ Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας
(20-01-2007)

Εισαγωγή
Η πλειοψηφία του ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας έλαβε σοβαρά υπόψη το αποτέλεσμα των εκλογών για την ανάδειξη νέου Δ.Σ (13-12-06), το πολιτικό κλίμα που διαμορφώνεται καθημερινά και τις εξελίξεις που αφορούν τα ξεκαθαρισμένα αιτήματα και τις διεκδικήσεις του κλάδου το τελευταίο διάστημα. Οι σε θετικό, αλλά όχι ολοκληρωμένο βαθμό, κινηματικές διαδικασίες του κλάδου σε πανεκπαιδευτική βάση το διάστημα που πέρασε, έφεραν στο προσκήνιο τα ζητήματα που είχαμε θέσει ΚΑΙ ως ΔΣ την προηγούμενη χρονιά.
Εκτιμήσαμε ότι πέρα από τις αριθμητικές πλειοψηφίες, διαμορφώνονται και πολιτικές - συνδικαλιστικές πλειοψηφίες που έχουν ιδιαίτερη αξία αφού βρίσκεται σε εξέλιξη μια ολομέτωπη κυβερνητική επίθεση ενάντια στα αγαθά της δημόσιας εκπαίδευσης, ενώ διαιωνίζεται η παρατεταμένη λιτότητα και ετοιμάζεται η κατάργηση της μονιμότητας στον στενότερο δημόσιο τομέα και βρίσκεται σε εξέλιξη νέα επίθεση στον τομέα ασφάλισης –σύνταξης.
Θεωρούμε ότι η γενική κατεύθυνση των αποφάσεων του 12ου συνεδρίου της ΟΛΜΕ, το περσινό πλαίσιο συγκρότησης του ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ, και οι αποφάσεις των πολλαπλών συνόδων των προέδρων των ΕΛΜΕ και ειδικά της τελευταίας (8-12-2006), μπορούν να είναι η βάση εκκίνησης της πολιτικο-συνδικαλιστικής μας συγκρότησης. Επί πλέον χρειάζεται να τις επικαιροποιήσουμε και να τονίσουμε και εμείς τα νέα δεδομένα.

Ειδικότερα στην συγκυρία που διερχόμαστε:

-Επίκειται η δημιουργία νέας φάσης πανεκπαιδευτικού κινήματος με κεντρικά ζητήματα την ξεθεμελίωση – αναθεώρηση του άρθρου 16 του συντάγματος για την δημόσια παιδεία, την επαναφορά ουσιαστικά του ίδιου νόμου πλαισίου για τα ΑΕΙ – ΑΤΕΙ και τις προτάσεις του ΕΣΥΠ για όλη την βασική εκπαίδευση.

-Προωθούνται στο σύνταγμα ριζικές νεοφιλελεύθερες αλλαγές ενάντια στα δημόσια αγαθά παιδείας, εργασίας, περιβάλλοντος και δημοκρατικών δικαιωμάτων.

-Εντείνεται η νεοφιλελεύθερη απορρύθμιση που ετοιμάζει η κυβέρνηση της Ν.Δ στο ασφαλιστικό και στις εργασιακές σχέσεις (ελαστικοποίηση της εργασίας, αύξηση ορίων ηλικίας, κατάργηση συλλογικών συμβάσεων και ασφαλιστικών ταμείων) και με τις ευλογίες της Ε.Ε.

-Κτίζεται η «νεοδεξιά επανίδρυση» του κράτους, μεγεθύνεται ο ταξικός προϋπολογισμός που θα εκτελεστεί και πάλι με λογιστικές αλχημείες, οργανώνεται το τελικό ξεπούλημα της Δημόσιας περιουσίας (ΟΤΕ, ΔΕΚΟ), που προετοιμάστηκε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, επιβάλλονται νέοι φόροι σε όλα τα λαϊκά στρώματα και ιδίως στα μικρομεσαία και η ανεργία αυξάνεται συνεχώς.

-Έχομε μπροστά μας τη μεγάλη μάχη για την αντιδραστική και νεοφιλελεύθερη επιχείρηση αναθεώρησης του συντάγματος που προωθεί η Κυβέρνηση της ΝΔ με τη συναίνεση της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ.

-Θεωρούμε ότι η περσινή μας διαπίστωση παραμένει στο ακέραιο επίκαιρη: «Οι απαιτήσεις αυτές χρειάζεται να αντιστέκονται και να ακυρώνουν θεωρητικά και κινηματικά προσεγγίσεις, οι οποίες επιχειρούν να εμπλέξουν στη λειτουργία της εκπαίδευσης και των θεσμών της παράγοντες ξένους προς αυτή, όπως π.χ. είναι η νεοφιλελεύθερη τάση εισόδου των επιχειρήσεων στο χώρο του σχολείου.
Από αυτή την άποψη διατρανώνουμε την βούλησή μας να υπερασπίσουμε το δημόσιο σχολείο απέναντι σε όλες τις λογικές οι οποίες μπορούν να αποδομήσουν τις ενιαίες εργασιακές σχέσεις και την αντίληψη του λειτουργικού και συνεκτικού αναλυτικού προγράμματος.
Με στόχο τόσο την παραπέρα ανασυγκρότηση του σωματείου, όσο και την ανύψωση της ενεργητικής συμμετοχής και του αγωνιστικού κινηματικού φρονήματος των συναδέλφων θεωρούμε ότι πέρα από την κατάργηση των νόμων 2525, 2640 και 2986 και ό,τι τους συνοδεύει, οι οποίοι δεν υπηρέτησαν τις ανάγκες της εκπαίδευσης και του δημόσιου σχολείου, χρειάζεται ένα διπλό πλαίσιο αιτημάτων μεγάλης (πανελλαδικής) και μικρής (τοπικής) κλίμακας».
Μας ενώνει λοιπόν σε αυτή τη φάση η αντίσταση απέναντι σε κάθε προσπάθεια επιβολής νεοφιλελεύθερων επιλογών στο χώρο της εκπαίδευσης, της εργασίας, του περιβάλλοντος και των δημοκρατικών δικαιωμάτων, η απόρριψη ενός «σχολείου για λίγους», η ακύρωση προσεγγίσεων που επιχειρούν να εμπλέξουν στη λειτουργία της εκπαίδευσης και των θεσμών της παράγοντες ξένους προς αυτή, όπως οι επιχειρήσεις και οι ιδιοτελείς χορηγοί, η ανατροπή - όπως και στο παρελθόν - μέτρων που αντιβαίνουν τις θέσεις και τα κεκτημένα του κλάδου.

Οι γενικές αρχές της συγκρότησης του ΔΣ της ΕΛΜΕ σε προγραμματική βάση χαρακτηρίζονται από:

Α. την αρχή της εναλλακτικότητας σε πολλά επίπεδα.

Β. Την αρχή της συλλογικής και κινηματικής δράσης, έχοντας ως στόχο την ενεργητική συμμετοχή των μελών.

Γ. Την αρχή της ισοτιμίας μεταξύ κλαδικής, πανεκπαιδευτικής ή παλλαϊκής στρατηγικής με βάση την συγκυρία. Για ζητήματα Πανεκπαιδευτικά πρέπει να κρατήσουμε πρακτικά το συμβολισμό του Παραρτήματος και του μνημείου του Τεμπονέρα. Οι πανεκπαιδευτικού χαρακτήρα πορείες και προσυγκεντρώσεις μπορούν να έχουν ως αφετηρία το Παράρτημα και ως πέρασμα ή τέλος το μνημείο Τεμπονέρα και αντιστρόφως.

Δ. Την αρχή της μόνιμης συνεργασίας με όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς στην Αχαΐα (φοιτητικοί Σύλλογοι, ΔΕΠ, Σύλλογος δασκάλων, Φορείς γονέων, κλπ). Επίσης την αρχή της ειδικής συνεργασίας με τις όμορες ΕΛΜΕ για κοινά ζητήματα με συντονιστικό ρόλο της δικής μας ΕΛΜΕ.

Ε. Την αρχή της συνεργασίας με τους αιρετούς, στο βαθμό που σέβονται και στηρίζουν τις αποφάσεις του κλάδου, έχουν συνδικαλιστική οπτική και δεν ακολουθούν υποκειμενική στάση.


Για τα μεγάλα κεντρικά ζητήματα
βρισκόμαστε κοντά στον πυρήνα των αποφάσεων των συνόδων των προέδρων επισημαίνοντας τα παρακάτω σημεία:

Α) Διεύρυνση και ενίσχυση του κοινού Πανεκπαιδευτικού Μετώπου Παιδείας, που ανέδειξε το σύνολο των προβλημάτων της Δημόσιας Εκπαίδευσης και τα αρνητικά της ασκούμενης οικονομικής και εκπαιδευτικής πολιτικής. Ανάδειξη ενός ευρύτατου κοινωνικού μετώπου ενάντια στη συντηρητική και αντιδραστική Αναθεώρηση του Συντάγματος.

Β) Ετοιμότητα για τις προτάσεις του ΕΣΥΠ για την β/θμια εκπαίδευση, σε συνδυασμό με το νέο νόμο 3467/2006 για τα στελέχη εκπαίδευσης, που αποπνέουν αυταρχισμό, εξετασιομανία, αποδοχή των χορηγών, αύξηση του κόστους των οικογενειών των μαθητών, μείωση της παιδαγωγικής και συλλογικής λειτουργίας των διδασκόντων και μια αντιπαιδαγωγική και απεριόριστη στήριξη της κακόφημης αξιολόγησης - χειραγώγησης – κατάταξης.

Γ) Απαιτούμε άμεσα:
Όλα τα ΤΕΕ να γίνουν ΕΠΑΛ (61). Να αποκλειστεί κάθε σκέψη και απόπειρα για ίδρυση μεταγυμνασιακών ΙΕΚ, μέσω ή όχι ΟΑΕΔ. Η Α΄ τάξη Γεν. Λυκείου και ΕΠΑΛ να γίνει υποχρεωτική. Να μην ιδρυθούν και να μην λειτουργήσουν οι ΕΠΑΣ. Άμεση κατάργηση του ν.3475/2006 για τη ΤΕΕ και ισότιμη ένταξή της στη λυκειακή βαθμίδα, σύμφωνα με τις θέσεις της ΟΛΜΕ. Όλες οι ειδικότητες στο ΕΠΑΛ. Πτυχίο επιπέδου ΙΙ στους αποφοίτους του ΕΠΑΛ και θέσπιση τουλάχιστον ενός μεταλυκειακού έτους ειδίκευσης για την παροχή πτυχίου επιπέδου ΙΙΙ στο ΕΠΑΛ. Διατήρηση του ειδικού ποσοστού εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των αποφοίτων του ΕΠΑΛ για ένα μεταβατικό στάδιο, χωρίς το φίλτρο «10». Κατάργηση του συστήματος ΙΕΚ – ΚΕΚ - ΟΕΕΚ. Ενιαίος φορέας εκπαίδευσης το ΥΠΕΠΘ. Άµεση καθιέρωση 12χρονης υποχρεωτικής δηµόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης για όλους, με όλους τους προβληματισμούς που υπάρχουν στην συγκυρία για το μέλλον της Τ.Ε.Ε. και οι οποίοι θα λυθούν μέσα από τις μαζικές διαδικασίες του συνδικάτου και του κινήματος.

Δ) Συνδικαλιστική και πολιτική πίεση για άμεση έναρξη διαπραγματεύσεων για την υπογραφή κλαδικής συλλογικής σύμβασης εργασίας. Αύξηση του ποσοστού για την παιδεία, είτε του προϋπολογισμού (15%), είτε επί του ΑΕΠ (5%). Να σταματήσει ο εμπαιγμός με τα 176 Ε που συνεχίζεται, τη στιγμή που πολιτικά, συνδικαλιστικά, αλλά και νομικά τα δικαιούμαστε, τα οποία και αυτή η κυβέρνηση τα χρησιμοποιεί ως παγίδα για αποπροσανατολισμό από την γενναία αύξηση του βασικού μισθού! Τιμαριθμοποίηση της φορολογικής κλίμακας και αφορολόγητο όριο ο εισαγωγικός μισθός. Η ανάγκη για 1400 Ε καθαρά (και κατά το δυνατόν στο βασικό μισθό) με σχέση τουλάχιστον στο 1:2 εισαγωγικού - καταληκτικού στον καθαρό μισθό που είναι πια και κοινωνικά αποδεκτή, αποτελεί στρατηγικό στόχο. Γενναία αύξηση της υπερωριακής αποζημίωσης, των επιδομάτων και του δώρου στο ύψος των μηνιαίων αποδοχών.

Ε) Κυρίαρχο ζήτημα στη στρατηγική μας είναι το ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό, όπου στρατηγικά πρέπει να πάμε στα 30 χρόνια πλήρους σύνταξης και χωρίς όριο ηλικίας. Απαιτούμε άμεσα πλήρη σύνταξη με 35/35 στα 30 χρόνια με την αναγνώριση μιας πλασματικής 5ετίας ως συντάξιμης. Άμεση αναγνώριση των ενδιάμεσων διαστημάτων (καλοκαίρια) μεταξύ των διαδοχικών συμβάσεων αναπλήρωσης ως συντάξιμων.

Στ) Άμεση κάλυψη όλων των οργανικών κενών με βασικό κριτήριο τους 25 μαθητές ανά τμήμα με μόνιμους διορισμούς. Αναπλήρωση μόνο στα λειτουργικά κενά. Διορισμοί με βάση την προϋπηρεσία και την ημερομηνία λήψης του πτυχίου, μέσα από τον ενιαίο πίνακα. Τα κοινωνικά κριτήρια (π.χ. πολύτεκνοι) να εμπεριέχονται σ’ αυτόν. Κατάργηση τη ωρομισθίας και αντίσταση σε κάθε απόπειρα διεύρυνσης ελαστικών μορφών εργασίας. Προσλήψεις στην ΠΔΣ από αναπληρωτές μέσω του ενιαίου πίνακα. Όχι στην παραπέρα κατηγοριοποίηση των αδιόριστων και αντίσταση σε κάθε απόπειρα διεύρυνσης ελαστικών μορφών εργασίας. Σε κάθε περίπτωση συνεχής ενεργοποίηση και παρέμβαση της ΟΛΜΕ στην επιτροπή ελέγχου και διαφάνειας για το διορισμό αναπληρωτών και ωρομισθίων.

Ζ) Επιμόρφωση ετήσια με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα και αγώνας για συμμετοχή των επιμορφούμενων και της ΕΛΜΕ στις διαδικασίες επιμόρφωσής μας. Κανένα ταχύρρυθμο σεμινάριο εκτός κανονικού ωραρίου χωρίς υπερωριακή κάλυψη. Η επιμόρφωση των νεοδιόριστων πριν αρχίσει το διδακτικό έτος.

Η) Συλλογική αντίδραση σε κάθε προσπάθεια αξιολόγησης – χειραγώγησης –κατάταξης και υποταγής του εκπαιδευτικού. Όχι επαναφορά του επιθεωρητισμού στην τάξη. Όχι αξιολόγηση – κατάταξη – απαξίωση των σχολικών μονάδων.

Θ) Εξασφάλιση αντισταθμιστικών, οικονομικών και εκπαιδευτικών μέτρων (ενισχυτική διδασκαλία, ΠΔΣ, Ζώνες Εκπαιδευτικής προτεραιότητας), με στόχο την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης από όλα τα παιδιά. Στήριξη και των άλλων μορφών εκπαίδευσης όπως η ειδική αγωγή, η διαπολιτισμική εκπαίδευση και τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, κλπ. Όχι στη λογική των εξεταστικών φίλτρων (π.χ. βάση «10»).

Ι) Κατάργηση του ν. 3467/2006. Όχι στον απόλυτο χαρακτήρα της προφορικής συνέντευξης. Προβολή κατ’ αρχήν της πρότασης της ΟΛΜΕ για το θεσμικό πλαίσιο επιλογής στελεχών διοίκησης και πίεση για την εφαρμογή της, ενόψει των επικείμενων κρίσεων. Στήριξη των αιρετών όταν συνεργάζονται δημιουργικά με το συνδικάτο, δεν υπηρετούν υποκειμενικές λογικές και δεν συναλλάσσονται με την διοίκηση. Άμεση συνεργασία με τα όργανα του κλάδου και τους συλλόγους διδασκόντων κατά περίπτωση. Διαφάνεια και αποκάλυψη των αποσπάσεων χωρίς αρχές, χωρίς διαφάνεια και χωρίς εκπαιδευτικά κριτήρια.



ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

Αφορούν το ΔΣ και τα μέλη της τοπικής ΕΛΜΕ σε άμεσο συνδυασμό με την συμμετοχή των ενδιαφερομένων και στα πλαίσια της κινηματικής πρακτικής όλου του σωματείου.

Α) Άμεση επιλογή εκπρόσωπων της ΕΛΜΕ σε όλες τις δημοτικές επιτροπές παιδείας και την Νομαρχιακή επιτροπή με βάση την αρχή της στήριξης των αποφάσεων του κλάδου και την αρχή της εναλλακτικότητας.

Β) Πλαίσιο άμεσης προτεραιότητας για την ΤΕΕ στην περιοχή μας. Επαγρύπνηση ώστε να αποτραπεί η οποιαδήποτε διαδικασία συγχώνευσης, κατάργησης σχολείων, τμημάτων, τομέων ΤΕΕ. Στήριξη των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζόμενων στην ΤΕΕ με δικαιοσύνη και αξιοπρέπεια.

Γ) Ενίσχυση και ανάπτυξη του θεσμού των αντιπροσώπων ώστε να υπάρχει αμφίδρομη ενημέρωση, ανταλλαγή και δημιουργική σύνθεση απόψεων με τους συλλόγους. Στη κατεύθυνση αυτή προτεραιότητα αποτελούν οι συλλογικές δράσεις για ανάδειξη, περιορισμό και επίλυση των ζητημάτων. Κάλεσμα των ωρομισθίων και του τοπικού συλλόγου αναπληρωτών και αδιόριστων με στρατηγικό στόχο την κατάργηση της ωρομισθίας – και στην ΠΔΣ - και της μη πραγματικής αναπλήρωσης και την αντικατάσταση με μόνιμο προσωπικό. Οι συνάδελφοι/ -σσες του μουσικού σχολείου, των σχολείων ειδικής αγωγής, των ΤΕΕ – ΕΠΑΛ και της ΠΔΣ, είναι ανάγκη να βρίσκονται σε στενή σχέση με το συνδικάτο. Είναι ανάγκη να εξεταστούν τακτικές συναντήσεις στην ΕΛΜΕ με προκαθορισμένη ημερήσια διάταξη, που θα συζητείται από πριν στους συλλόγους. Είναι ανάγκη ακόμη να μελετηθεί και η δυνατότητα δημιουργίας αντιπροσώπων σε ειδικές κατηγορίες εκπαιδευτικών (π.χ. νεοδιόριστων, διάθεση στο ΠΥΣΔΕ, αναπληρωτών, κλπ)

Δ) Είναι ανάγκη το νέο ΔΣ να παίξει άμεσα συντονιστικό ρόλο για τα μεγάλα αλλά και τα πολλά τοπικά ζητήματα που είναι κοινά με τις ΕΛΜΕ της περιφέρειας μας, τόσο σε επίπεδο συνεργασίας και ενημέρωσης, όσο και σε επίπεδο κινηματικής δράσης. Συντονισμός της δράσης μας με τις άλλες εκπαιδευτικές συλλογικότητες της περιοχής μας (Σύλλογος Δασκάλων, ΔΕΠ Πανεπιστημίου και ΑΤΕΙ Πάτρας, φοιτητικοί σύλλογοι, ΕΛΜΕ της Δυτ. Ελλάδας, φορείς γονέων) στα πλαίσια του κοινού πανεκπαιδευτικού μετώπου.

Ε) Ορθολογική κατανομή των μαθητών (λειτουργία με 9-12 τμήματα στα αστικά σχολεία, ενίσχυση των περιαστικών και περιφερειακών σχολείων). Πίεση στους φορείς της Πολιτείας (Περιφέρεια, Νομαρχία, Δήμους) για εξασφάλιση πιστώσεων με στόχο την επίλυση του κτιριακού προβλήματος (9ο Λύκειο, Λυκ. Δεμενίκων Μεσσάτιδος, κ.λ.π.).

Στ) Παρέμβαση για τη δημιουργία ενός πλαισίου που θα αφορά τη στελέχωση των πάσης φύσεως επιτροπών με βασικά κριτήρια τη διαφάνεια και την εναλλακτικότητα ώστε να υπηρετείται η λογική της ανανέωσης και της συνέχειας.

Ζ) Χρειάζεται σειρά προτάσεων, αλλά και σειρά δράσεων για το ζήτημα των εκατοντάδων συναδέλφων που είναι χωρίς οργανική θέση (διάθεση στο ΠΥΣΔΕ), αλλά και του οργίου αποσπάσεων χωρίς εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά που τείνει να μετατραπεί σε απόστημα. Γι’ αυτό είμαστε ενάντια σε κάθε τάση κυβερνητικού συνδικαλισμού, που διαλύει κάθε έννοια συλλογικότητας, διαφάνειας, αξιοπρέπειας και αλληλεγγύης. Είναι ανάγκη η δημιουργία πρότασης της ΕΛΜΕ από επιτροπή της, με τη συνεργασία των αιρετών, για τη διαμόρφωση ενός πλαισίου για τη στήριξη της οργανικής θέσης και τις εσωτερικές αποσπάσεις με γνώμονα την εξυπηρέτηση των αναγκών των συναδέλφων με αρχές και την ομαλή λειτουργία των σχολείων. Είναι ανάγκη (και με δικές τους πρωτοβουλίες) να διερευνηθεί η δυνατότητα να στηριχτεί η μη υποκειμενική κρίση σε ζητήματα προσλήψεων στα Υ.Σ. με αντικειμενικά κριτήρια, σε αποφάσεις συλλόγων διδασκόντων, κλπ.

Η) Συνεχής πίεση στη Διοίκηση για αποφυγή σπασίματος ολόκληρων κενών και πρόσληψης ωρομισθίων. Στήριξη της αξιοπρέπειας των ωρομισθίων. Καμιά απόλυση ωρομισθίων πριν την λήξη του διδακτικού έτους.

Θ) Αξιοποίηση των γραφείων της ΕΛΜΕ. Να συνεχιστεί η στήριξη και ενίσχυση των συλλογικοτήτων που λειτουργούν και να διευρυνθεί το άνοιγμα του χώρου της ΕΛΜΕ, ώστε να καταστεί επί τέλους χώρος ζωντανός και κέντρο ζυμώσεων και δράσεων με βάση το προηγούμενο πλαίσιο, πορεία που έχει ήδη χαραχτεί και δρομολογηθεί.

Ι) Ανάληψη πρωτοβουλιών από το Δ.Σ για διοργάνωση ημερίδων, συγκεντρώσεων, ενημερώσεων με σκοπό την ευαισθητοποίηση των συναδέλφων, την ανάπτυξη μιας νέας συλλογικότητας και πολιτικής και συνδικαλιστικής επαναπροσέγγισης του κλάδου με το συνδικάτο και αντίστροφα.

Υστερόγραφο:
Οι παρατάξεις ΠΑΣΚ, Αγ. Συνεργασία και Εκπ. Παρέμβαση, οι οποίες συγκρότησαν το Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας, είναι αυτονόητο ότι διατηρούν τις δικές τους προσεγγίσεις σε κάποια ζητήματα. Όμως το συμφέρον του δημόσιου σχολείου, των παιδιών και του κλάδου επιβάλλουν στην συγκυρία την ευρύτερη δυνατή σύγκλιση.

Για το ΔΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ            Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Παναγιώτης Γκόβας   Παναγιώτης Μπούρδαλας

Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 29.01.2007 18:29:53
 
Αναγνώσθηκε 405 φορές