Διαφόρων Φορέων

Όταν η διαφθορά ροκανίζει το αύριο

 

 

Διάγοντας την τρίτη δεκαετία ως εκπαιδευτικός και γονέας έχω σχηματίσει την απόλυτη βεβαιότητα ότι για πολλές κακοδαιμονίες της νεολαίας μας (π.χ. ελλιπή εκπαίδευση, ψυχολογικά προβλήματα, ναρκωτικά, τραγικά ατυχήματα, νεανικές συμμορίες) απόλυτα συνυπεύθυνη είναι η λειτουργία πολλών σχολείων σε ένα καθεστώς αφασίας, διαφθοράς και ιδιοτέλειας λόγω της απαράδεκτης ανοχής και αρωγής που απολαμβάνουν αυτές οι καταστάσεις από το σύνολο της διοικητικής ιεραρχίας του ΥΠΕΠΘ. Οι δε πάσης φύσεως πολιτικές - συνδικαλιστικές ηγεσίες προτιμούν (κατά το δυνατόν) να αποφεύγουν τέτοιες «κακοτοπιές» επειδή προφανώς (μεταξύ άλλων) αντιλαμβάνονται ότι η μήνις που μπορεί να υποκινηθεί εναντίον του οποιουδήποτε θα τολμήσει να ασχοληθεί σοβαρά με τέτοια ζητήματα θα υπερβαίνει κατά πολύ τις αντιδράσεις για όλες μαζί τις ευλόγως αμφιλεγόμενες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, που επιχειρήθηκαν κατά τις τελευταίες δεκαετίες…

Όμως παρότι η ανωτέρω άποψη είμαι βέβαιος ότι ανταποκρίνεται στην κοινή αντίληψη, εν τούτοις υποθέτω πως θα είναι ελάχιστες οι υποθέσεις που στοιχειοθετείται η διάπραξη παρανομιών, ακόμα και από κορυφαίους διοικητικούς παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας, για τη συγκάλυψη της απαράδεκτης λειτουργίας σχολείων. Επειδή λοιπόν εκ των πραγμάτων έτυχε να γνωρίζω σε όλες της τις λεπτομέρειες μια τέτοια υπόθεση (από την οποία αναδεικνύονται σε βάθος πραγματικά προβλήματα της παιδείας μας, για τα οποία σπάνια θα ακούσει κανείς να αρθρώνεται τεκμηριωμένος και ουσιαστικός λόγος), θεώρησα χρέος μου να τη δημοσιοποιήσω.

 

Παρατηρήσεις:

1. σύμφωνα με αυτά που ως ακολούθως εκτίθενται πιστεύω ότι καταδεικνύεται (πέραν πολλών άλλων) και το πόσο εκτός πραγματικότητας είναι το διαχρονικά αγαπημένο «moto» των εκάστοτε υπουργών παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Αν μη τι άλλο, πώς είναι δυνατόν να ανατεθεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στο μηχανισμό του ΥΠΕΠΘ, όταν ακόμα και υψηλόβαθμα στελέχη του καθόλου δε διστάζουν να εκτίθενται σε σοβαρές παρανομίες, προκειμένου να περιορισθεί η δυνατότητα βελτίωσης της λειτουργίας έστω και ενός μόνο σχολείου κάπου στην Ελλάδα;;;

2. φυσικά κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να απευθυνθεί στο Υπουργείο Παιδείας, όπου με βάση τους αριθμούς πρωτοκόλλου (που φαίνονται στο ως ακολούθως σχετικό αναλυτικό υπόμνημα) μπορεί να ζητήσει την επιβεβαίωση ή τη διάψευση των αναφερομένων. Αν υπάρξει η παραμικρή ρητή και πιστοποιημένη αμφισβήτηση από πλευράς του οποιουδήποτε, είμαι έτοιμος για την κοινοποίηση επιπλέον στοιχείων.

 

Σύμφωνα με τα ανωτέρω παραπέμπω σε αναλυτικό υπόμνημα που, μετά από απαλοιφή των ονομάτων, βρίσκεται στο διαδίκτυο και στη διεύθυνση: “frd12.tripod.com/frd”. Το εν λόγω υπόμνημα συνοδεύει σχετική αναφορά, η οποία έχει κατατεθεί στο Γραφείο του κ. Πρωθυπουργού και έχει λάβει αρ. Πρ.: Κ 33/3-1-07.



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 19.01.2007 09:35:01
 
Αναγνώσθηκε 454 φορές