Φορέων Τεχνικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης


Προσλήψεις αναπληρωτών ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2006-2007

έως και Δεκέμβριο 2006

 

Κλάδος

Ειδικότητα

Θέσεις

 

%                            των Συνολικών Προσλήψεων

 

%                            των  Προσλήψεων στα ΕΠΑΛ-ΤΕΕ

 

ΠΕ1

Θεολογίας

43

 

1,29

 

 

 

ΠΕ2

Φιλόλογοι

951

 

28,51

 

 

 

ΠΕ3

Μαθηματικοί

161

 

4,83

 

 

 

ΠΕ4

Φυσικοί

260

 

7,79

 

 

 

ΠΕ5

Γαλλικής

32

 

0,96

 

 

 

ΠΕ6

Αγγλικής

135

 

4,05

 

 

 

ΠΕ7

Γερμανικής

210

 

6,29

 

 

 

ΠΕ8

Καλ. Τεχνών

28

 

0,84

 

 

 

ΠΕ9

Οικονομολόγοι

8

 

0,24

 

 

 

ΠΕ10

Κοινωνιολόγοι

4

 

0,12

 

 

 

ΠΕ11

Φυσ. Αγωγής

1002

 

30,04

 

 

 

ΠΕ15

ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

31

 

0,93

 

 

 

Σύνολο

 

 

2865

85,88

 

 

 

ΠΕ12.04

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ  ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

4

 

 

 

 

 

ΠΕ12.05

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΠΟΛΥΤ. και ΦΥΣ. Ρ/Η

2

 

 

 

 

 

ΠΕ12.08

ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

1

 

 

 

 

 

Σύνολο

 

 

7

0,21

 

1,49

 

ΠΕ14.01

ΙΑΤΡΟΙ

10

 

 

 

 

 

ΠΕ14.04

ΓΕΩΠΟΝΟΙ

3

 

 

 

 

 

Σύνολο

 

 

13

0,39

 

2,76

 

ΠΕ17.01

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ - ΤΕΙ

1

 

 

 

 

 

ΠΕ17.02

ΜΗΧ/ΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ - ΤΕΙ

16

 

 

 

 

 

ΠΕ17.03

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ - ΤΕΙ

7

 

 

 

 

 

ΠΕ17.04

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ - ΤΕΙ

2

 

 

 

 

 

Σύνολο

 

 

26

0,78

 

5,52

 

ΠΕ18.02

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

4

 

 

 

 

 

ΠΕ18.04

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

91

 

 

 

 

 

ΠΕ18.07

ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

1

 

 

 

 

 

ΠΕ18.10

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ – ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ

18

 

 

 

 

 

ΠΕ18.18

ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ

16

 

 

 

 

 

ΠΕ18.20

ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ

3

 

 

 

 

 

ΠΕ18.23

ΝΑΥΤ. ΜΑΘ. (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ)

16

 

 

 

 

 

ΠΕ18.24

ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠ. – ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠ.

3

 

 

 

 

 

ΠΕ18.31

ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡ. ΝΑΥΤΙΚΟΥ

3

 

 

 

 

 

ΠΕ18.33

ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ

14

 

 

 

 

 

Σύνολο

 

 

169

5,07

 

35,88

 

ΤΕ01.02

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ

2

 

 

 

 

 

ΤΕ01.03

ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

2

 

 

 

 

 

ΤΕ01.04

ΨΥΚΤΙΚΟΙ

6

 

 

 

 

 

ΤΕ01.19

ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

201

 

 

 

 

 

ΤΕ01.20

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

10

 

 

 

 

 

ΤΕ01.25

ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΙΑΣ

1

 

 

 

 

 

ΤΕ01.27

ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ

1

 

 

 

 

 

Σύνολο

 

 

223

6,68

 

47,35

 

ΔΕ01.01

ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ

6

 

 

 

 

 

ΔΕ01.02

ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ

3

 

 

 

 

 

ΔΕ01.04

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ

2

 

 

 

 

 

ΔΕ01.08

ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΤΕΣ

1

 

 

 

 

 

ΔΕ01.10

ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

4

 

 

 

 

 

ΔΕ01.11

ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΣ (ΨΥΚΤΙΚΟΙ)

4

 

 

 

 

 

ΔΕ01.12

ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ

3

 

 

 

 

 

ΔΕ01.13

ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ

1

 

 

 

 

 

ΔΕ01.15

ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ

1

 

 

 

 

 

ΔΕ01.17

ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

8

 

 

 

 

 

Σύνολο

 

 

33

0,99

 

7,01

 

Τομέας Αισθητικής-Κομμωτικής ΕΠΑΛ-ΤΕΕ

 

312

9,35

 

66,24

















































































ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2006-2007

έως και Δεκέμβριο 2006

 

Θέσεις

%                                                       των Συνολικών Προσλήψεων

Γενικό Σύνολο

3336

 

  • ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

2865

85,88

  • ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

471

14,12


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ                                                                                                                

                                                                                                                        

 

1. Οι της Γενικής Εκπαίδευσης καταλαμβάνουν το 86% των Πιστώσεων για Αναπληρωτές.

                                                                                                                                                      

2. Δεν παρέχεται η απαιτούμενη στήριξη των ΕΠΑΛ με προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων.

                                                                                                                                                      

3. Τη φετινή σχολική χρονιά «σπάσανε» δεκάδες Λειτουργικά Κενά για προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών στα ΕΠΑΛ και ΤΕΕ και δόθηκαν εκατοντάδες Ωρομισθίες όπως και Υπερωρίες στο Μόνιμο Εκπαιδευτικό Προσωπικό..                                                                                                          

                                                                                                                                                      

4. Η αναβάθμιση (…) της Τεχνικής Εκπαίδευσης έρχεται μέσω προσλήψεων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΔΕ και ΤΕ.

                                                                                                                                                      

5. Οι προσλήψεις Αναπληρωτών ΔΕ (απόφοιτοι Λυκείου) ξεπερνούν τις προσλήψεις Αναπληρωτών ΠΕ12 και ΠΕ17 (πτυχιούχοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ΑΕΙ, ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ, ΤΕΙ).

                                                                                                                                                      

6. Ο Τομέας Αισθητικής-Κομμωτικής καταλαμβάνει το 9,5% των Συνολικών Πιστώσεων  για Αναπληρωτές και το 66% των Πιστώσεων για Αναπληρωτές Τεχνικών Ειδικοτήτων.                                                                                

7. Παρέχεται η εντύπωση στον κόσμο ότι Τεχνική Εκπαίδευση είναι η Αισθητική-Κομμωτική και απαξιώνονται όλοι οι Τομείς και οι Ειδικότητες που κατ' εξοχήν απασχολούνται και στηρίζουν τις Ελληνικές Επιχειρήσεις  και την Εθνική Οικονομία.                                                         

                                                                                                                                                      

8. Ποτέ στο παρελθόν δεν έχουν προσληφθεί τόσο πολλοί Αναπληρωτές ειδικότητας ΠΕ18.23 Ναυτικών Μαθημάτων (Πλοίαρχοι). Μάλλον η οικογένεια των εφοπλιστών μετά την επιτυχία δημιουργίας αυτόνομης κατεύθυνσης στα ΕΠΑΛ θέλει να εξασφαλίσει και νέες θέσεις εργασίας..

 

9. Έχουν εξαφανίσει ως δια μαγείας (…) την Πληροφορική (ΠΕ19, ΠΕ20). Ούτε μια πρόσληψη.

          

10. Οι Συνδικαλιστικές Ομοσπονδίες Εκπαιδευτικών ΟΛΜΕ και ΟΛΤΕΕ οφείλουν να δείξουν εμπράκτως το ενδιαφέρον τους για την Τεχνική Εκπαίδευση, με έγγραφες Αναφορές-Καταγγελίες στο ΥΠΕΠΘ για τη μη υλοποίηση ΑΣΕΠ για τις Τεχνικές Ειδικότητες, με αγωνιστικές πρωτοβουλίες για όλους τους Κλάδους των Τεχνικών Ειδικοτήτων (και όχι επιλεκτικά όπως τώρα κάνουν με τους ΤΕ τους ΔΕ και τους Νοσηλευτές ΠΕ18, που όντως όμως πρέπει να στηριχθούν..).

 

 

11. Η Πολιτική Ηγεσία του ΥΠΕΠΘ πρέπει άμεσα να βγει και να πει επίσημα τι θα πράξει την επόμενη διετία με τις προσλήψεις Εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων και να μην κρύβεται πίσω από λόγια του προέδρου του ΑΣΕΠ (περί καταργήσεως του ΑΣΕΠ κλπ.).

 

12. Η Πολιτική των διακρίσεων, η πολιτική των διαχωρισμών σε εκπαιδευτικούς γενικής και τεχνικής εκπαίδευσης, σε μαθητές γενικής και τεχνικής εκπαίδευσης, τα μικροσυμφέροντα κλάδων-ειδικοτήτων και συντεχνιών εκπαιδευτικών, οι πιέσεις πρυτάνεων και προέδρων σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων τους και όλα αυτά τα συναφή έχουν φέρει σε οριακή κατάσταση τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (χωρίς να απενοχοποιείται η τριτοβάθμια).

 

13. Όλοι οφείλουμε να σκεφτούμε γιατί φτάσαμε εδώ.. Μήπως είναι συμμέτοχοι και μάλιστα με μεγάλο μερίδιο ευθύνης οι πολιτικοί; Και μην βγει τώρα κάποιος να ρίξει ευθύνες στον έναν ή στο άλλον πολιτικό ή κόμμα, διότι όλοι έχουν ευθύνη, στο βαθμό που τους αναλογεί, από τη στιγμή που είναι  στο κοινοβούλιο. Ας πράξουν επιτέλους τα δέοντα…

 

 

Φελέκης Γιάννης

Οργανωτικός Γραμματέας

Ενώσεως Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών

Πτυχ. ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 09.01.2007 10:20:01
 
Αναγνώσθηκε 897 φορές