Διαφόρων Φορέων

1ο

Ο Μ Ο Γ Ε Ν Ε Ι Σ  ή  Ι Θ Α Γ Ε Ν Ε Ι Σ

Η αξιότιμη κα Υπουργός Παιδείας με τους συνεργάτες της και όσοι  έχουν την πολιτική ευθύνη για τα σχολεία του εξωτερικού σίγουρα έχουν παρεξηγήσει τον όρο του ομογενή και μονίμου κατοίκου του εξωτερικού με εκείνο του Ιθαγενή.

Έχουν μπερδέψει σε ποιόν αιώνα ζούμε και ότι βρισκόμαστε στην Ευρώπη.

Έχουν μπερδέψει τον ν.2413/96 με κάποιους αποικιοκρατικούς νόμους.

Διαφορετικά δεν μπορεί να εξηγηθεί η πολιτική που εφαρμόζουν. Μια πολιτική όχι της καλής μάνας για τα ξενιτεμένα παιδιά της αλλά της κακής μητριάς για τα παραπαίδια της.

Μια πολιτική ρατσιστική, υποτιμητική, προσβλητική, η οποία να σημειωθεί ότι δεν διαφέρει από την πολιτική των προκατόχων τους, που βάφτιζαν τους κολλητούς τους <<αναντικατάστατους>> για να παραμένουν στη Γερμανία δεκαετίες εισπράττοντας διπλομισθίες.

Αν δεν υπήρχε πολιτική βούληση  να προσληφθούν ομογενείς δεν έπρεπε να ψηφισθεί  νόμος, αν υπάρχει  λάθος στο νόμο θα έπρεπε ή να  διορθωθεί ή να καταργήθεί, διαφορετικά πρέπει  να εφαρμοστεί.

Από ότι φαίνεται όμως  τα κενά στα σχολεία της Γερμανίας καλύπτονται όχι μόνο με βάση τις ανάγκες και τους νόμους αλλά και  με βάση τις πελατειακές σχέσεις κάποιων με την εκάστοτε εξουσία.

Είναι σε όλους γνωστό ότι ο νόμος  2413/96 προβλέπει αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία του εξωτερικού για πενταετία.

Όταν ερωτηθούν κάποιοι εκπαιδευτικοί γιατί δεν επέστρεψαν στην Ελλάδα αφού τέλειωσε η πενταετία τους, απαντούν ότι δεν υπάρχουν άλλοι και παρέμειναν αυτοί για να λειτουργήσουν τα σχολεία.

Οι ομογενείς εκπαιδευτικοί δεν υπάρχουν.Είναι ανύπαρκτοι. Δεν μπορούν να καλύψουν τις κενές θέσεις.

Στην Ελλάδα θα προσληφθούν περίπου 10 χιλιάδες αναπληρωτές και 15 χιλιάδες ωρομίσθιοι. Στη Γερμανία δεν μπορούν να αντικατασταθούν 40 εκπαιδευτικοί.

Το παράδοξο είναι ότι αυτοί που ήταν αναντικατάστατοι με την προηγούμενη κυβέρνηση είναι και με την παρούσα. Μάλλον θα είναι και με την επόμενη.

Η ομηρία και ο εμπαιγμός όμως των ομογενών συνεχίζεται.

Όχι μόνο δίνονται γι αυτούς λιγότερες  θέσεις από αυτές που ορίζει η Υπ.απόφαση, αλλά υπάρχει και μια ασάφεια-σκόπιμη ίσως- για το ποιος θεωρείται μόνιμος κάτοικος εξωτερικού και ποιος όχι  .  

 Το  σημαντικότερο και τραγικότερο της όλης υπόθεσης είναι η απόδειξη της  γερμανομάθειας. Το Υπουργείο Παιδείας παρουσιάζει και εδώ πρωτοτυπία . Απορρίπτει τους κατόχους  πτυχίων του Goethe Institut ,που είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένα.

Η εγκύκλιος του Ιουνίου ορίζει<<Εφιστάται η προσοχή για την κατά γράμμα τήρηση των όρων των αναφερομένων Υ.Α για τη διασφάλιση των κανόνων διαφάνειας>>.

Οι αναφερόμενες Υπουργικές αποφάσεις είναι δύο. Το ΕΠΥΣΔΕ εφαρμόζει κατά γράμμα αυτή που ορίζει τη γλωσσομάθεια, αλλά δεν εφαρμόζει κατά γράμμα αυτή που ορίζει τον αριθμό θέσεων για πρόσληψη ομογενών.

Η συγκρότηση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου(ΕΠΥΣΔΕ)  έχει σκοπό την εξασφάλιση διαφάνειας και με βάση αξιοκρατικά και κοινωνικά κριτήρια προσλήψεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών. Όταν όμως  κρίνει ως αναντικατάστατο εκπαιδευτικό  για 9η χρονιά με τη συζυγό του επίσης για 9η χρονιά  μάλλον ξεφευγει από τον στόχο του.

Για την Ιστορία που θα γραφτεί(την πραγματική).

 Ο ν.2413 ψηφίστηκε πριν 10 χρόνια. Μέχρι το 2001 δεν  εφαρμόστηκε. Το 2001 έγινε τροποποίησή του. Το 2002 προκυρήχθηκαν προσλήψεις ομογενών εκπαιδευτικών. Οι περισσότεροι απορρίφθηκαν για έλλειψη γερμανομαθειας με τον τρόπο που αναφέρεται παραπάνω. Το 2004 δεν έγινε καινούργια προκύρηξη όπως όριζε η προηγούμενη.

 Τον Ιούλιο  του τρέχοντος έτους έγινε η νέα προκυρηξη αφού δόθηκαν πρώτα  οι θέσεις στους αναντικατάστατους και έτσι στους ομογενείς θα δοθούν οι θέσεις που δεν υπάρχουν.

Οi ομογενείς δεν έχουν μόνο υποχρεώσεις απέναντι στην πατρίδα χωρίς δικαιώματα. Να υποστηρίζουν τα εθνικά θέματα, τα εθνικά μας δίκαια, να συμβάλουν στην οικονομική ανάπτυξη της πατρίδας μας, να κατεβαίνουν στρατιές να ψηφίζουν, αλλά να μην προβάλουν απαιτήσεις.

ΟΙ ομογενείς εκπαιδεύτικοί αντιτίθενται  στον κοινωνικό <<ρατσισμό>> που μεταφράζεται με παρατάσεις  αποσπασμένων με δυο μισθούς αντί για την προσλήψη ομογενών με ένα μισθό.

Σίγουρα δεν θα θεωρήσουν δίκαιο οι άνεργοι της AEG το γεγονός, ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί που εισπράτουν 1700+1300 = 3000 E το μήνα διατείνονται ότι δεν τους φτάνουν, είναι  λίγα!

 

Βαρδακάς Νίκος, Katzwanger Haupt str 26, 90453 Nόrnberg, 0911/8128985

www.Nvardakas@web.de

Νυρεμβέργη 20 Σεπτεμβρίου 2006

 

2ο

Η ΟΛΜΕ, στην απόφαση της ,Αθήνα 17-07-06,  Α.Π. 944, ρίχνει φως στο πρόβλημα, όμως δεν αναφέρει ότι υπάρχουμε και μεις.

Οι ομογενείς, οι αδιόριστοι, οι ετεροαπασχολούμενοι, οι άνεργοι.

Εμείς που μια δεκαετία(το 96 ψηφίστηκε ο νόμος) θέλουμε, προσπαθούμε και σκοτωνόμαστε να δουλέψουμε.

Δεν αναφέρει ότι οι<<αναντικατάστατοι>> μας παίρνουν τη δουλειά μέσα από τα χέρια μας. Τι δουλειά δίπλα στο σπίτι μας. Δεν μπορούμε να διδάξουμε στα σχολεία που στέλνουμε τα παιδιά μας. Καταγγέλει μόνο το ότι παίρνουν τις θέσεις κάποιον.

 

3ο

  Η ΄΄ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ΄΄   έκανε την παρακάτω δημοσίευση.

 

 

Φύλλο Τρίτης

 

12 - 09 - 2006
 

 

ΣΤΗΛΕΣ

ΠΑΡΑΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ

 

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

 

 

 


Αναντικατάστατοι

 

Επί χρόνια αποτελούσε πέτρα σκανδάλου, τώρα όμως εξαγριώνει πλήθη ενδιαφερομένων το καθεστώς μονιμότητας, που έχει εξασφαλίσει μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών αποσπασμένων σε σχολεία της ομογένειας.

Είναι δεκάδες πια οι καταγγελίες, τόσο από ομογενείς όσο και από νεοαποσπασμένους καθηγητές για το φαινόμενο των λεγόμενων «αναντικατάστατων», δηλαδή εκείνων των εκπαιδευτικών που έχουν ήδη συμπληρώσει την -εκ του νόμου- προβλεπόμενη πενταετία και, από χρόνο σε χρόνο, εξασφαλίζουν παράταση της θητείας τους. Ορισμένοι έχουν συμπληρώσει και 10 χρόνια στην ίδια θέση! Πρόσφατα η ΟΛΜΕ κατήγγειλε το ΥΠΕΠΘ για «μεθοδεύσεις», «αυθαιρεσίες», αλλά και «σκανδαλώδη και παράνομη προώθηση ημετέρων» στη Γερμανία.

Δεν είναι τρελό -λένε- μέσα σε 10 χρόνια να έχει προσληφθεί λ.χ. μόνο ένας μαθηματικός ομογενής σε όλη τη γερμανική επικράτεια; Είναι. Αλλά ποιος -αναρωτιούνται- μπορεί να τους ακούσει; Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ, τα στελέχη που την ενημερώνουν σχετικώς ή οι διάφορες «αρμόδιες υπηρεσίες» που δηλώνουν αναρμόδιες;

Ας βρεθεί κάποιος.

 

Α.ΑΝΔΡ.

 

 

 

 

 

 

4ο  Η ΟΛΜΕ  ας πάρει θέσει για τους ομογενείς

 

Βαρδακάς Νικόλαος

Katzwanger Haupt str 26

90453 Nόrnberg

Deutschland

Tel:0049/911/8128985

 

Νυρεμβέργη 27 Ιουλίου 2006

ΠΡΟΣ: ΟΛΜΕ, Παγγερμανική Καθηγητών, ΕΛΜΕ Φραγκονίας, ΕΛΜΕ Μονάχου.

ΘΕΜΑ: Προσλήψεις Ομογενών εκπαιδευτικών στα σχολεία του Εξωτερικού.

 

Κυρίες, Κύριοι,
΄Εχουν περάσει 10 χρόνια από την ψήφιση του ν.2413/96.

Στα δέκα χρόνια δεν έγινε δυνατόν να εφαρμοστεί το άρθρο 24 του ν.2413/96 για να προσληφθούν 87 ομογενείς στα σχολεία του εξωτερικού, αν και στα σχολεία στην Ελλάδα υπηρετούν πάνω από δέκα χιλιάδες αναπληρωτές.

 

Το άρθρο 22 του νόμου 2413 δεν εφαρμόστηκε για πέντε χρόνια και στη συνέχεια τροποποιήθηκε με το  ν. 2909/2001. Το 2002 ύστερα από έξι χρόνια εκδόθηκε Υ.Α. και προκηρύχθηκαν προσλήψεις ομογενών .

Τότε η  ΟΛΜΕ <<ανακάλυψε το νόμο>> και πήρε θέση :

Α. (Αθήνα, 30/10/02   Α.Π.:1140)« Το γεγονός ότι διατέθηκαν θέσεις για πρόσληψη ομογενών στέρησε το δικαίωμα απόσπασης σε πολλούς έμπειρους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι είχαν συμμετάσχει με επιτυχία στις προβλεπόμενες εξετάσεις. »

Β. Αθήνα, 2/7/02  Α.Π: 865 <<ζητούμε να σταματήσουν οι διαδικασίες πρόσληψης, ώστε, αφού προηγηθεί ο απαραίτητος διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα, να επιφέρετε στη σχετική νομοθεσία τις δέουσες βελτιώσεις>>.

Η ΟΛΜΕ νίκησε, ο νόμος <<καταργήθηκε στην πράξη>>. Το αρμόδιο συμβούλιο έκρινε με  οδηγίες από το ΥΠΕΠΘ ότι οι κάτοχιοι πτυχίων του Goethe Institut ακόμα και του Groίes Sprachdiplom και με άδεια  λειτουργίας φροντιστηρίου Γερμανικών δεν πληρούν τις προυποθέσεις Γλωσσομάθειας.

 

 

Οι παραπάνω απόψεις που έκριναν το αποτέλεσμα, είναι πάγιες απόψεις της ΟΛΜΕ ή  ήταν αποτέλεσμα της τότε σύνθεσης του Δ.Σ.;

Το (Α) δεν υφίσταται γιατί κάθε χρόνο εκδίδονται από το ΥΠΕΠΘ αποφάσεις σαν την (Αθήνα 18/4/2003   Φ.821/6720/26326/21 

<<Θα προβεί σε παράταση απόσπασης πέραν της πενταετίας στη Γερμανία, για το σχολικό έτος 2003-2004 εκπαιδευτικών Δ.Ε.(κλ.ΠΕ03), για την κάλυψη περίπου 12 (δώδεκα) κενών θέσεων που δημιουργήθηκαν λόγω εξάντλησης του αξιολογικού πίνακα αποσπάσεων για το σχ. Ετος 2003-2004 στον συγκεκριμένο κλάδο... »

Το (Β) εκτός από υποκριτικό είναι και τραγικό.Συζήτηση για το νόμο γίνεται πριν την ψήφισή του και αμέσως μετά.

 

Είναι ξεκάθαρο ότι οι θέσεις δεν δίνονται στους ομογενείς για να δοθούν κυρίως σε <<συνδικαλιστές>>. Η γενίκευση σίγουρα αδικεί εκείνους που είναι ΣΙΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ με κεφαλαία και όχι<<συνδικαλιστές>>.

Μιλούν για δημοκρατία, για ισονομία, για ενότητα, για αλληλεγγύη, για καλύτερη Παιδεία, για μαζικούς διορισμούς.Κάνουν πορείες, καταλήψεις για να μπορούν να <<διαπραγματεύονται>> με το ΥΠΕΠΘ. Για να εξασφαλίζουν προνόμια για τους ίδιους.

Ζητούν  <<λεφτά για την παιδεία>> και εξασφαλίζουν στον εαυτό τους διπλό μισθό ακόμα και σε  περιπτώσεις που δεν διδάσκουν στις σχολικές αίθουσες αλλά κρίνονται <<αναντικατάστατοι>> για τις <<φωτοτυπίες>> σε κάποια γραφεία.

 

Κυρίες, Κύριοι

Με την Φ.821/2069Π/65400/Ζ1/30-6-2006 γίνεται νέα προκήρυξη πρόσληψης ομογενών. Ο αριθμός των θέσεων καθορίζεται από τη Φ.821/2069Π/65400/Ζ1/28-6-2002.

Ενώ η παραπάνω ορίζει να δοθούν 10(δέκα) θέσεις Μαθηματικών και ενώ στην απόφαση <<Εφιστάται η προσοχή για την κατά γράμμα τήρηση των όρων των αναφερομένων Υ.Α. για τη διασφάλιση των κανόνων διαφάνειας>>δίνεται μόνο 1(μία).

Ανθρώπινο λάθος, πρόκληση, ανικανότητα, ηλιθιότητα.

 

Περιμένουμε δηλαδή δέκα(10) χρόνια να εφαρμοστεί ο νόμος, η Υπουργική απόφαση και προκηρύσσεται μια θέση στα σχολεία όλης της Γερμανίας, όταν οι ελλείψεις είναι 15 !!!.

 

Σας παρακαλώ να πάρετε θέση αν είστε υπέρ ή κατά της πρόσληψης ομογενών εκπαιδευτικών και με ποιές διαδικασίες.

 

- Να πάρετε θέση στο θέμα των λεγόμενων αναντικατάστατων και αυτών  που μετά την

   πενταετία επέστρεψαν για χρόνια στην Ελλάδα και επανοποσπάστηκαν στο εξωτερικό.

 

- Θεωρείτε δίκαιο να αμοίβονται αυτοί με δύο μισθούς για 6η,7η,8η,9η και 10η χρονιά και οι

   ομογενείς εκπαιδευτικοί να περιμένουν χρόνια για μια θέση εργασίας

 

- Να καταδικάσετε τις παραπάνω αποφάσεις, αν συμφωνείτε μαζί μου.

 

- Να φροντίσετε για την ενότητα των εκπαιδευτικών.

 

- Ίσως η άποψή σας να είναι διαφορετική από αυτήν του αιρετού εκπροσώπου του

   ΕΠΥΣΔΕ Γερμανίας ο οποίος κρίθηκε ως αναντικατάστατος για 9η χρονιά να υπηρετήσει

   σε συντονιστικό Γραφείο.

 

Ζητώ την παρέμβασή σας για :

-  Την εφαρμογή (τώρα όχι από του χρόνου) του άρθρου 24 του ν.2413/96.

-  Την εφαρμογή της Φ.821/2069Π/65400/Ζ1/28-6-2002 δηλαδή να δοθούν 10(δέκα)

   θέσεις Μαθηματικών αντί 1(μίας) στους ομογενείς.

 

Ζητώ συμπαράσταση από τον καθένα που πιστεύει ότι τα λόγια δεν φτάνουν χρειάζονται έργα, ότι οι νόμοι  ψηφίζονται για να εφαρμόζονται  και όταν οι ανάγκες αλλάζουν τροποποιούνται ή αντικαθίστανται.

 

 

5ο

α)  Το ΕΠΥΣΔΕ(Ιστοσελίδα www.epysde.de, 5-10-06) Προτείνει για πρόσληψη

         μόνο  13 !!! ομογενείς εκπαιδευτικούς. Κανένα Μαθηματικό!!!

 

ΘΕΜΑ ΙΙ

ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΟΜΟΓΕΝΩΝ & ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ Ο.Δ. ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ

 

 

Το ΕΙΔΙΚΟ ΠΕΝΤΑΜΕΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ο.Δ. ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ

 

προτείνει

στην κα Υπουργό Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων, την πρόσληψη και τοποθέτηση των κατωτέρω υποψηφίων στις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες της Ο.Δ. Γερμανίας, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ως εξής:

 

Κλάδος ΠΕ01

·      Γκοτσόπουλος Νεκτάριος στο Γυμνάσιο-Λύκειο Bielefeld, σχολική μονάδα περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Ντίσελντορφ,

 

Κλάδος ΠΕ02

·      Παλλαντζά Ελένη στο Γυμνάσιο-Λύκειο Kφln, σχολικές μονάδες περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Ντίσελντορφ,

·      Παντουβάκη Αλεξάνδρα στο Λύκειο Wuppertal, σχολική μονάδα περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Ντίσελντορφ,

·      Κοσμίδου Πολυξένη στο Τ.Ε.Γ. Bietigheim, σχολική μονάδα περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Στουτγάρδης,

·      Μπλανάς Αρίστιππος στο Λύκειο Berlin, σχολική μονάδα περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Βερολίνου,

·      Τσατσούλη Αγγελική στο Λύκειο Hamburg, σχολική μονάδα περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Βερολίνου,

·      Κουκόλη Ελένη στο 2ο Λύκειο Mόnchen, σχολική μονάδα περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Μονάχου,

·      Μπέση Σπυριδούλα στο 2ο Λύκειο Augsburg, σχολική μονάδα περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Μονάχου,

 

Κλάδος ΠΕ04

·      Αλεξανδρίδης Γεώργιος στο Λύκειο Ludwigsburg (2/5) + Λύκειο Neustadt (3/5), σχολικές μονάδες περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Στουτγάρδης,

·      Χαντζάρα-Πλέτζερ Χρυσάνθη, στο Λύκειο Mannheim, σχολική μονάδα περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Στουτγάρδης,

·      Σταθάκου Κορίννα στο Λύκειο Berlin, σχολική μονάδα περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Βερολίνου,

·      Κελλάρης Μιχαήλ στο 2ο Λύκειο Μονάχου, σχολική μονάδα περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Μονάχου,

Κλάδος ΠΕ11

·      Κουτσαντάς Πολύκαρπος στο Γυμνάσιο-Λύκειο Dortmund + Λύκειο Wuppertal, σχολικές μονάδες περιοχής ευθύνης Γραφείου ΣΔΕ Ντίσελντορφ,

 

 

 

 

β)  Το ΕΠΥΣΔΕ(Ιστοσελίδα www.epysde.de. 5-10-06) Συνεχίζει τις παρατάσεις

        εκπαιδευτικών πέρα της πενταετίας.

 

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΚΛΑΔΟΣ

 ΜΟΡΙΑ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

ΠΕΡΙΟΧΗ

ΕΥΘΥΝΗΣ

1

Χρυσόγλου

Αναστασία

ΠΕ01

65,34

Λύκειο Berlin

ΣΔΕ Βερολίνου

2

Παράσχη

Σωτηρία

ΠΕ01

5,24

Λύκειο Hamburg

ΣΔΕ Βερολίνου

 

--------------------

----------------

-----------

 

-----------------------------------

----------------

1

Μπουραντάκη

Βασιλική

ΠΕ02

72,83

Γυμνάσιο Wuppertal

ΣΔΕ Ντίσελντορφ

2

Ανδρέου

Ελένη

ΠΕ02

66,63

Λύκειο Berlin

ΣΔΕ Βερολίνου

3

Κοτρώτσιου

αννα

ΠΕ02

64,35

Λύκειο Hannover

ΣΔΕ Βερολίνου

----

-------------------

----------------

-----------

 

---------------------------------

----------------

1

Πρατάνου

Ελένη

ΠΕ04

65,72

Λύκειο Augsburg με

διάθεση Λύκειο Nόrnberg

ΣΔΕ Μονάχου

2

Μαρκαντές

Ιωάννης

ΠΕ04

45,83

Λύκειο Bielefeld

ΣΔΕ Ντίσελντορφ

3

Τσαλμπούρης

Χρήστος

ΠΕ04

40,67

Λύκειο Wuppertal

ΣΔΕ Ντίσελντορφ

4

Μπακάλης

Νικόλαος

ΠΕ04

30,17

Γυμνάσιο Wuppertal

ΣΔΕ Ντίσελντορφ

5

Κούσκος

Αθανάσιος

ΠΕ04

 

Λύκειο Lόdenscheid

ΣΔΕ Ντίσελντορφ

----

-------------------

----------------

-----------

 

------------------------------------

---------------

1

Καραμανλή

Αλεξάνδρα

ΠΕ11

20,75

Λύκειο Bielefeld

ΣΔΕ Ντίσελντορφ

----

------------------

----------------

-----------

 

----------------------------------

----------------

1

Τζαβέλλας

Δημήτριος

ΠΕ19-20

6,17

Γυμνάσιο Wuppertal

ΣΔΕ Ντίσελντορφ

 

 

- Η Υπουργική απόφαση  όριζε την πρόσληψη  87 ομογενεών εκπαιδευτικών.

- Προτάθηκαν να  προσλήφθούν μόνο 13.

- Η Υπουργική απόφαση  όριζε την πρόσληψη  9 Μαθηματικών στη Γερμανία.

- Δεν προτάθηκε για πρόσληψη κανένας.

- Οι << αναντικατάστατοι>> βλέπε <<κολλητοί>> <<βολευτηκαν>> με παρατάσεις

   μέχρι και 10η χρονιά.

- Οι ομογενείς που ζούν σαράντα χρόνια στη Γερμανία και είναι κάτοχοι των πτυχίων του διεθνώς αναγνωρισμένου(και από το ΥΠΕΠΘ), δεν είναι κατάληλοι λόγω Γερμανομάθειας  να διδάξουν στα Ελληνικά σχολεία(Θρησκευτικά-Φυσική-Μαθηματικά...) .

- Οι αποσπασμένοι που πολές φορές δεν έχουν γνώση της Γερμανικής ή έχουν γνώση της

   Αγγλικής ή της Γαλλικής είναι κατάληλοι.(Μπορεί να συναντηθούν με το Γάλλο πρόξενο   

  και να μιλήσουν Γαλικά !!!)

Οι <<αρμόδιοι>> στο γιατί απαντάνε  :

1ον.  δεν υπάρχουν θέσεις για να προσληφθούν οι ομογενείς όταν ανακοινώθηκαν απο το ΕΠΥΣΔΕ  για τη σχολική χρονιά 2006-07,  145 κενές θέσεις  !!!

 

2ον. Δεν υπάρχουν πιστώσεις για να πληρωθούν οι ομογενείς, όταν η Υπουργική Απόφαση ορίζει 87 πιστώσεις και προτείνονται για πρόσληψη μόνο 13 !!!

 

3ον. Δεν υπάρχουν πιστώσεις για να πληρωθούν οι ομογενείς, όταν οι με τις παρατάσεις  που καταλαμβάνουν τις θέσεις αμείβονται με δυο μισθούς ενώ οι ομογενείς με ένα.

 

4ον . Δεν μπορούν να προσληφθούν αναπληρωτές αν και το προβλέπει ο ν.2413/96 στο άρθρο 24  όταν στα σχολεία της Ελλάδας θα προσληφθούν 15 χιλιάδες ωρομίσθιοι και αναπληρωτές

 

Το ΕΠΥΣΔΕ από την ίδρυσή του δεν έχει κάνει πρόταση προς το ΥΠΕΠΘ για την εφαρμογή αυτού του άρθρου .



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 07.11.2006 21:35:01
 
Αναγνώσθηκε 1645 φορές