Φορέων Πρωτοβάθμιας Eκπαίδευσης

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

www.autonomiparemvasi.gr

 

Μέσα μου ο αέρας που φυσά

δε θέλει να ημερέψει

Οι πολιτικές που εφαρμόζονται αδιάλειπτα από το 1990, και ανεξάρτητα κυβερνήσεων, επιφέρουν συνεχώς μείωση της αγοραστικής δύναμης, απώλειες εισοδημάτων και νέα οικονομικά βάρη στις πλάτες των εργαζομένων. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. εντείνει και βαθαίνει ακόμα περισσότερο την επίθεση, επιμένοντας αντεργατικά και αντι-εκπαιδευτικά. Παρά τους ελιγμούς και τους τακτικισμούς, δεν μπορεί να κρύψει το ανάλγητο πρόσωπό της. Ακολουθώντας την παράδοση όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων και την συνταγή των γνωστών νεοφιλελεύθερων πολιτικών, κατατέθηκε και το σχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού για το 2007.

Η λιτότητα, η υπερφορολόγηση των λαϊκών στρωμάτων, κυρίως μέσω της αύξησης της έμμεσης φορολογίας, η μείωση  των κοινωνικών δαπανών, για την παιδεία, την υγεία, την ασφάλιση, τα νέα προνόμια στους επιχειρηματίες και τα μεγάλα εισοδήματα είναι τα χαρακτηριστικά και αυτού του προϋπολογισμού.  Νέα μείωση των εισοδημάτων των μισθωτών θα προκύψει  από το βάρος της καλπάζουσας ακρίβειας. Το μερίδιο της εργασίας από τον παραγόμενο πλούτο διοχετεύεται στα κέρδη των επιχειρήσεων.

Στο επίκεντρο της κυβερνητικής επίθεσης παραμένουν  το εργατικό κόστος, οι εργασιακές σχέσεις, το ασφαλιστικό, ο δημόσιος τομέας, οι συλλογικές συμβάσεις, η δημόσια περιουσία και οι κοινωνικές δαπάνες. Η συντηρητική στροφή στην παρεχόμενη εκπαίδευση βρίσκεται σε εξέλιξη με την παράδοση της συγγραφής των νέων βιβλίων στους εκδοτικούς οίκους και το παζάρι που στήθηκε με τα ``λυσάρια΄΄, με την επερχόμενη συνταγματική αναθεώρηση και την ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων, με την άρση της μονιμότητας στο Δημόσιο, τις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), που ξεκίνησαν με την κατασκευή σχολικών κτιρίων, την κατάργηση δεκάδων ΤΕΕ.

Η κυβέρνηση παρά ταύτα συνεχίζει την τακτική του εξωραϊσμού της αντεργατικής πολιτικής. Οι προεκλογικές εξαγγελίες για εκπαιδευτικούς οικονομικά αναβαθμισμένους που παραμένουν υποσχέσεις μετά από 3 σχεδόν χρόνια στην εξουσία και ο εμπαιγμός που έχουμε υποστεί για τη χορήγηση του επιδόματος των 176 € σε 6 εξαμηνιαίες δόσεις, αποδεικνύουν την απαξίωση με την οποία η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το αίτημά μας για ουσιαστική αύξηση των αποδοχών μας.

Την ίδια επίθεση δέχονται εδώ και χρόνια και οι εργασιακές μας σχέσεις. Όλο και περισσότερο εντείνονται, χρόνο με το χρόνο, οι πιέσεις για ευελιξία στα ωράρια και η είσοδος στην εκπαίδευση εργαζομένων με ελαστικές σχέσεις εργασίας και ημιαπασχόληση. Πέρα από το μεσαιωνικού τύπου νέο εργασιακό περιβάλλον, το στραπατσάρισμα της αξιοπρέπειας με την ούτε μισή δουλειά, ούτε μισό μισθό, ούτε μισή ζωή για τους ίδιους τους νέους εργαζομένους, πέρα από τις δυσμενείς επιπτώσεις στο εκπαιδευτικό έργο, η ύπαρξη ημιαπασχολούμενων στην εκπαίδευση επιφέρει δυσμενείς επιπτώσεις και για τα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά μας δικαιώματα.

Χρόνια τώρα ακούμε από τις εκάστοτε κυβερνήσεις ότι στην παιδεία βρίσκεται το μέλλον της χώρας μας και πως αποτελεί προτεραιότητα για τις ίδιες. Βλέπουμε όμως τις δαπάνες για την παιδεία να παραμένουν από τις χαμηλότερες σε όλη την Ευρώπη και η αύξησή τους να παραμένει υπόσχεση που συνεχώς ετεροχρονίζεται και παραπέμπεται στο μέλλον. Οι υποσχέσεις του πρωθυπουργού, ακόμα και μετά τις εκλογές, για αύξηση των δαπανών για την παιδεία ξεχάστηκαν. Έτσι σύμφωνα με το προσχέδιο του νέου προϋπολογισμού έχουμε μείωση των δαπανών για την παιδεία στο 3,2 % επί του ΑΕΠ. Και την υποχρηματοδότηση την βαφτίζουμε ``μεταρρύθμιση’’ την οποία υπερασπίζεται ο πρωθυπουργός.

Η εγκατάλειψη του δημόσιου σχολείου και του εκπαιδευτικού, η αποσπασματικότητα  και η προχειρότητα (όπως η έκδοση των νέων βιβλίων, η επιμόρφωση που μόνο η υπουργός Παιδείας την είδε πετυχημένη, η διεύρυνση του ωραρίου του ολοήμερου σχολείου) είναι τα χαρακτηριστικά των «νεομεταρρυθμιστών» που στόχο έχουν την πλήρη απορρύθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και την κατάργηση της δωρεάν παιδείας.

Βλέπουμε συνεχώς να εξαγγέλλονται μέτρα για επιφανειακά φτιασιδώματα, χωρίς ωστόσο να αυξάνονται αντίστοιχα και οι δαπάνες, με αποτέλεσμα την περαιτέρω μείωση της αποτελεσματικότητας στην προσφορά έργου από το εκπαιδευτικό σύστημα και την παράδοση στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Για τη διολίσθηση της αποτελεσματικότητας στις περισσότερες των περιπτώσεων ενοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί. Μια διόλου άδολη, και μάλλον στοχευμένη ανακάλυψη ενόχων, ώστε οι κυβερνήσεις να αποποιούνται των ευθυνών τους, αλλά και να τους δίνεται η δυνατότητα να κάνουν λόγο για έλλειψη αξιολόγησης, κατηγοριοποίησης εκπαιδευτικών και σχολείων, σύνδεσης απόδοσης – μισθού. Αξιολόγηση που θα παρέχει στους κυβερνώντες τη δυνατότητα πλήρους χειραγώγησης του εκπαιδευτικού και κατηγοριοποίηση των σχολείων που θα εντείνει ακόμα πιο πολύ τις ανισότητες και θα οδηγήσει ακόμα περισσότερους μαθητές στον εκπαιδευτικό αποκλεισμό. Σ’ αυτή την κατεύθυνση άλλωστε κινείται ο νόμος για την επιλογή στελεχών, το ‘‘καθηκοντολόγιο’’ και οι σχολικοί κανονισμοί που ενεργοποιούνται επίσημα ή ανεπίσημα. Το «πειθαρχημένο» και αυταρχικό σχολείο είναι απαραίτητο εργαλείο, για να καμφθούν οι αντιστάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, για να παραδοθεί η Δημόσια Εκπαίδευση στις δυνάμεις της αγοράς και να διατηρηθεί το «βαθύ κράτος» της αμάθειας και της κατάρτισης. Ούτε κουβέντα για τους παράγοντες που διαμορφώνουν τις εκπαιδευτικές ανισότητες και τη σχολική αποτυχία, όπως η φτώχεια και η ανέχεια, η ανεργία και ο κοινωνικός αποκλεισμός.

Η επίθεση είναι συνολική και τέτοιας κλίμακας, ώστε δεν υπάρχει άλλος δρόμος εκτός από τη μαζική, ενωτική και μαχητική αντιπαράθεση με στόχο την υπεράσπιση αλλά και τη διεύρυνση των δικαιωμάτων των εργαζομένων και την υπεράσπιση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας.

Τα αιτήματα για πραγματική αύξηση των αποδοχών μας (1400 ευρώ καθαρά στο νεοδιόριστο), για κατοχύρωση της παιδαγωγικής μας ελευθερίας και της εργασιακής δημοκρατίας με την κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων, για άμεση αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του ΑΕΠ, για τη Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση που απειλείται από τη συντηρητική συνταγματική αναθεώρηση, για ενιαία δωδεκάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή χωρίς αποκλεισμούς, για αναβάθμιση της αντισταθμιστικής αγωγής και τη μείωση των μαθητών ανά τάξη στο 1:20, για την υπεράσπιση και διεκδίκηση της σταθερής και μόνιμης εργασίας για όλους  είναι  δίκαια και φυσικά όχι εξωπραγματικά.

Το δίκαιο των αιτημάτων και τη συσσωρευμένη αγανάκτηση φανερώνουν και η πρωτοφανής συμμετοχή στην απεργία αλλά και η μαζικότητα των συγκεντρώσεων έως σήμερα, 14η ημέρα της απεργίας.

 Ένας αγώνας για τον οποίο η ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ συνέβαλε από την πρώτη στιγμή. Συμμετείχαμε στη διαμόρφωση του διεκδικητικού πλαισίου και του προγράμματος δράσης. Η αριθμητική μας, αλλά και η πολιτική μας συνεισφορά ήταν αναγκαίες για τη λήψη της απόφασης. Συμμετείχαμε στις απεργιακές επιτροπές και στηρίξαμε ενεργά τα συλλαλητήρια και όλες τις εκδηλώσεις. Πιέσαμε με τις δυνάμεις μας τις συνομοσπονδίες ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ  αλλά και τις άλλες ομοσπονδίες για συμμετοχή και στήριξη του αγώνα μας. Στηρίζουμε μέχρι σήμερα με όλες μας τις δυνάμεις και όλα τα μέσα που διαθέτουμε την απεργία.

Ο νεοφιλελευθερισμός δεν είναι ανίκητος. Το δρόμο μας τον δείχνουν τα κινήματα. Τον έδειξαν οι νέοι στη Γαλλία, οι φοιτητές, οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί στην Ελλάδα.

Είναι ανάγκη, ανεξάρτητα από την έκβαση της απεργίας των δασκάλων και νηπιαγωγών (το κείμενο γράφτηκε κατά τη διάρκεια της απεργίας) ο αγώνας για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού να μείνει ζωντανός, να γίνεται όλο και πιο μαζικός με την συμμετοχή των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, των φοιτητών και των μαθητών. Το κίνημα που γέννησαν οι φοιτητές και παρέσυρε τους εκπαιδευτικούς είναι ανάγκη να γιγαντωθεί αγκαλιάζοντας όλους τους εργαζόμενους με τελικό σκοπό τη νίκη στην εκπαίδευση.

Ένας τέτοιος αγώνας αποτελεί άλλωστε και τη μοναδική μας ελπίδα, για να καταστεί νικηφόρος, για να αλλάξουμε ριζικά και θετικά την πραγματικότητα στην εκπαίδευση και στη ζωή μας. Για να ανοίξουμε το δρόμο σ’ ένα κίνημα αμφισβήτησης της κυρίαρχης εκπαιδευτικής πολιτικής και ιδεολογίας.

Η νίκη στην εκπαίδευση θ’ ανοίξει δρόμους για ανάπτυξη κινημάτων αντίστασης από όλους τους εργαζόμενους  απέναντι στην κυβερνητική επίθεση και θα τονώσει την πάλη για ανατροπή των νεοφιλελεύθερων πολιτικών.

Το σχολείο των σύγχρονων αναγκών και δικαιωμάτων που οραματιζόμαστε, το «χωρίς σύνορα» και για όλους σχολείο της παιδαγωγικής ελευθερίας και της δημοκρατίας είναι η μόνη απάντηση στο «ανταγωνιστικό – επιχειρηματικό» που ευαγγελίζονται κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση στο πλαίσιο της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης.

 

Την 1η του Νοέμβρη στέλνω το δικό μου μήνυμα.

Ψηφίζω ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

 Με τη μαζική συμμετοχή μας στις εκλογές, με την υπερψήφιση του ψηφοδελτίου ΄΄ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Εκπαιδευτικών Π.Ε.΄΄, λέμε ΝΑΙ στη δημοκρατία, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία, τη δικαιοσύνη, τη συλλογικότητα.

Λέμε ΝΑΙ στην αυτοδιοίκηση της εκπαίδευσης .

Διεκδικούμε :

·                                 Την θεσμοθέτηση ενός πλαισίου για τη συγκρότηση και λειτουργία πραγματικά ανεξάρτητων και μη ελεγχόμενων από τη εκάστοτε εξουσία Υπηρεσιακών Συμβουλίων. Ενός πλαισίου που θα κατοχυρώνει την αξιοκρατία, τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα, τη δικαιοσύνη και τη δημοκρατική λειτουργία. Όσοι εκλεγούν με την ΄΄ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ΄΄ δεσμεύονται να αγωνισθούν για την αναθεώρηση του υπάρχοντος θεσμικού πλαισίου με αυτές τις αρχές.

·                                 Το δεύτερο βαθμό κρίσης από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Σήμερα οι ενστάσεις των συναδέλφων εξετάζονται από το ίδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Είναι αδιανόητο μετά την κρίση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων η μόνη δυνατότητα των συναδέλφων να είναι τα διοικητικά δικαστήρια.

·                                 Τη θεσμοθέτηση διαδικασιών και κριτηρίων, ώστε οι υπηρεσιακές μεταβολές των συναδέλφων      (αποσπάσεις εσωτερικού, εξωτερικού, στα πανεπιστήμια, εκπαιδευτικές άδειες, κλπ.) να είναι αξιοκρατικές και αδιάβλητες.

·                                 Την κατάργηση του αντιδημοκρατικού και αυταρχικού δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα.

·                                 Σθεναρή υποστήριξη κάθε συναδέλφου (ιδιαίτερα των νεοδιόριστων, των αναπληρωτών, των ειδικοτήτων και των ωρομισθίων)

·                                 Αποστασιοποίηση από τους μηχανισμούς της εξουσίας.

·                                 Λογοδοσία, δημοκρατικό έλεγχο και ανακλητότητα των αιρετών.

·                                 Τακτική ενημέρωση για τις αποφάσεις των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.

·                                 Σύσταση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων από εκλεγμένους αιρετούς συμβούλους τουλάχιστο στην πλειοψηφία τους.

Δεσμευόμαστε για :

ü                                                      Εξασφάλιση πλήρους διαφάνειας της λειτουργίας των Υπηρεσιακών Συμβουλίων και της δράσης των αιρετών εκπροσώπων μας. Γι΄ αυτό το σκοπό προτείνουμε τη δημιουργία ομάδων υποστήριξης και ελέγχου των αιρετών μας, στην οποία μπορούν να συμμετέχουν όλες και όλοι οι συνάδελφοι μέλη των αντίστοιχων Συλλόγων χωρίς αποκλεισμούς.

ü                                                       Συμμετοχή εκπροσώπων και των αντίστοιχων Συλλόγων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, όταν συζητούνται θέματα μείζονος σημασίας για τον κλάδο.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

·                    Κάνουμε τη δική μας παρέμβαση

·                    Αλλάζουμε τους συσχετισμούς των δυνάμεων

·                    Αρνούμαστε το συμβιβασμό  και την ιδεολογικο-κομματική περιχαράκωση

 

 

 

 

 

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΚΥΣΠΕ

 

 

Αλεξανδρή

Παναγιώτα(Νότα)

Πειραιάς

 

Αμανατίδης

Ιωάννης

Ανατ.Θεσσαλονίκη

Αναστασοπούλου

Ελένη

Λάρισα

 

Αντωνόπουλος

Απόστολος

 Γ΄ Αθήνας

 

Αξιώτης

Ιωάννης

 Σάμου

 

Αποστόλου

Νικόλαος

 Πειραιάς

 

Αρβανίτης

Αναστάσιος

 Εύβοια

 

Βαθράκης

Αθανάσιος

Λάρισα

 

Βαλής

Γεώργιος

.Μαγνησία

 

Βασιλάκης

Γεώργιος

Εύβοια

 

Βάσιος

Αθανάσιος

 Δ΄ Αθήνας

Βγενόπουλος

Αντρέας

.Αχαϊα

 

Βενέτη

Ζωή

 Α΄ Αθήνας

Βερβερίδης

Κωνσταντίνος

Ρέθυμνο

 

Βλαχόπουλος

Σπυρίδων

Κέρκυρα

Βόκολος

Φώτιος

 Γ΄ Αθήνας

 

Βόλτσης

Σωκράτης

 Πέλλα

 

Βούρβουλης

Ιωάννης

 Δ΄ Αθήνας

 

Γανδά

Κωνσταντία

 Ηλεία

 

Γεραώτη

Πιπίνα

 Μαγνησία

 

Γεωργιάδου

Παλασία

Κυκλάδες

 

Γιακούμογλου

Γεώργιος

Πειραιάς

 

Γκατζίδης

Θεόδωρος

 Ημαθία

 

Γκάτζογλου

Μελπομένη

Ροδόπη

 

Γκιλφέση

Αικατερίνη

Λασίθι

 

Γκότοβος

Βασίλειος

Πειραιάς

 

Γούσιας

Δαμιανός

 Δ΄ Αθήνας

 

Δελαπόρτας

Σταύρος

Λευκάδα

 

Δέλλας

Ιωάννης

 Καστοριά

Δεμερτζή

Μαρία

 Πειραιάς

 

Ευσταθίου

Μηνάς

 Ιωάννινα

Ζερβού

Μαγδαληνή

Γ΄ Αθήνας

Ζυγούνας

Γεώργιος

 Ανατολ. Αττική

Θωμόπουλος

Παναγιώτης

Πειραιάς

 

Καϊτσώτης

Δημήτριος

 Εύβοια

 

Καλόγηρος

Νικόλαος

 Δ΄ Αθήνας

Καμπούρης

Δημήτρης

Ανατ. Θεσσαλονίκη

Καπετάνιος

Ιωάννης

Ανατ. Θεσσαλονίκη

Καπράνας

Ζήσης

Γ΄ Αθήνας

 

Καραβέντζας

Θωμάς

 Φωκίδα

 

Καραϊσκάκης

Ευάγγελος

Πειραιάς

 

Καρακαλπάκης- Καρράς

Κωνσταντίνος

Α΄ Αθήνας

 

Καρακατσάνη

Περσεφόνη

Ανατ. Θεσσαλονίκη

Καρακώστας

Χρήστος

 Ιωάννινα

 

Καραμουσουλής

Γιώργος

Δ΄ Αθήνας

 

Καρβούνης

Δημήτριος

Δράμα

 

Καρλάφτης

Βασίλειος

Α΄ Αθήνας

 

Καρλή

Μαρία

Δ΄ Αθήνας

 

Κατρακούλης

Μελέτιος

Κορινθία

 

Κατσαντώνης

Γεώργιος

Ρέθυμνο

 

Κατσικάτσος

Δημήτριος

Ανατ. Αττική

Κεμανίδης

Ιωάννης

Τρίκαλα

 

Κέντρος

Γεώργιος

Δ΄ Αθήνας

Κλειδοπούλου

Αγάπη

Δ΄ Αθήνας

Κόλλιας

Κωνσταντίνος

Γ΄ Αθήνας

 

Κολοβού

Αγορίτσα

Δ΄ Αθήνας

 

Κοντάκη

Ειρήνη

Λασίθι

 

Κοσκινάς

Παναγιώτης

Β΄ Αθήνας

Κοσμόπουλος

Βασίλειος

Γ΄ Αθήνας

 

Κουταλοπούλου

Ελένη

Δυτ. Θεσσαλονίκη

Κουτουλίδης

Δημήτριος

Β΄ Αθήνας

Κουτρούμπας

Νικόλαος

Γ΄  Αθήνας

 

Κούτσικος

Γρηγόριος

Άρτα

 

Κουτσογιαννάκη

Αγγελική

Δ΄ Αθήνας

Κουτσουλιά

Ειρήνη

Χίος

 

Κρητικού

Αθηνά

Δ΄ Αθήνας

 

Κωνσταντακόπουλος 

Παναγιώτης

Μεσσηνία

 

Κωνσταντής

Κωνσταντίνος

Πειραιάς

 

Κωνσταντινίδης

Λεωνίδας

Κοζάνη

 

Κωνσταντινίδου

Αναστασία

Δωδεκάνησα

Κωνσταντόπουλος

Περικλής

Δυτ. Αττική

Λέκκας

Δημήτριος

Αργολίδα

Λιάτσου

Χριστοφορούλα

Αιτωλοακαρνανία

Λιβέρης

Διονύσιος

Ζάκυνθος

Λουκίδης

Παναγιώτης

Γ΄ Αθήνας

 

Λυμπεράκης

Γρηγόριος

Δ΄ Αθήνας

 

Μαϊστρέλλης

Προκόπης

Λέσβος

 

Μανίκας

Γεώργιος

Πειραιάς

 

Μαντζαβράκου

Ανθή

Δ΄ Αθήνας

 

Μαντουδάκης

Εμμανουήλ

Πειραιάς

 

Μαρούλη

Ερασμία(Έμη)

Δ΄ Αθήνας

 

Μαυρέλος

Βασίλειος

Δ΄ Αθήνας

Μαύρη

Αικατερίνη

Πειραιάς

 

Μηνά

Αγγελική

Δ΄ Αθήνας

 

Μητράκος

Ιωάννης

Λακωνία

 

Μόκας

Σωτήριος

Καρδίτσα

Μπαγιώκας

Γρηγόριος

Πειραιάς

 

Μπαθρέλου

Βασιλική

Γ΄ Αθήνας

 

Μπαλτάς

Θεόδωρος

Πειραιάς

 

Μπελιά

Ελένη

Δ΄ Αθήνας

Μπλατσούκα

Ευαγγελία

Δ΄ Αθήνας

Μωραϊτη

Ελένη

Δ΄ Αθήνας

Νίκας

Λεωνίδας

Πειραιάς

 

Νικολάκης

Σπυρίδων

Πειραιάς

 

Νούλας 

Δημήτριος

Άρτα

 

Παναγάκη

Μαριαλένα

Κυκλάδες

 

Πανάγου

Αθανάσιος

Φωκίδα

 

Πάνου

Αικατερίνη

Δ΄ Αθήνας

 

Παξινός

Θρασύβουλος

Α΄ Αθήνας

Παπαδήμας

Χρήστος

Κεφαλονιά

Παπαδόπουλος

Χαράλαμπος

Δ΄ Αθήνας

Παπαθανασίου

Νικόλαος

Πιερία

 

Παπαϊωάννου

Θεοφάνης(Φάνης)

Δ΄ Αθήνας

 

Παπαϊωάννου

Βασιλική - Ανδρονίκη(Αριάνα)

Ξάνθη

 

Παπαμανώλης

Δημήτριος

Κορινθία

 

Παπανδρικόπουλος 

Αντρέας

Γ΄ Αθήνας

 

Πετράκης

Βασίλειος

Κέρκυρα

 

Πεχλιβάνη

Σοφία

Καβάλα

Πιλάλης

Χρήστος

Α΄ Αθήνας

Πλάκα

Χριστίνα

Δ΄ Αθήνας

Πριμηκύρης

Δημήτριος

Α΄ Αθήνας

Πριονάς

Ανδρέας

Πειραιάς

 

Ράπτου

Μαρία

Πιερία

 

Ρήγας

Παναγιώτης

Γ΄ Αθήνας

 

Ρήγας

Ιωάννης

Δυτ. Θεσσαλονίκη

Ρόμπας

Ιωάννης

Πειραιάς

 

Ρουσιάκης

Αχιλλέας

Α΄ Αθήνας

 

Σακαρέλλης

Δονάτος

Θεσπρωτία

Σαλιακούρας

Γεώργιος

Χαλκιδική

 

Σαμακωβίδης

Δημήτριος

Ξάνθης

Σάμιος

Ηλίας

Πειραιάς

 

Σαράντου

Αναστάσιος

Γ΄ Αθήνας

 

Σιαφλιάνης

Δημήτριος

Αν. Αττική

Σιδέρη

Αικατερίνη

Ανατ. Θεσσαλονίκη

Σιψάς

Παναγιώτης

Πειραιάς

 

Σκαπαρδώνης

Σταμάτης

Δ΄ Αθήνας

Σκληβανίτης

Λάζαρος

Γ΄ Αθήνας

 

Σκλημπόσιος

Δημήτριος

Πειραιάς

 

Σκοκάκης

Αντώνης

Ηράκλειο

 

Σταγκουράκης

Νικόλαος

Γ΄ Αθήνας

 

Σύρος 

Ιωάννης

Βοιωτία

 

Σφήκα

Μαρία

Πειραιάς

 

Ταβελλάρη

Σοφία

Ανατ. Θεσσαλονίκη

Τερλεπάνης

Κωνσταντίνος

Ηλεία

 

Τζάτζιου

Νικόλαος

Σέρρες

 

Τζαχρήστος

Δημήτριος

Ιωάννινα

 

Τηλιακού

Άννα

Πειραιάς

 

Τίτα

Θεοδώρα

Πειραιάς

 

Τρικαλίτη

Αναστασία

Δ΄ Αθήνας

Τσάκαλος

Ιωάννης

Ανατ. Θεσσαλονίκη

Τσαούσης

Μιχαήλ

Ζάκυνθος

Τσάτσης

Σπυρίδων

Γ΄ Αθήνας

 

Τσιαντός

Νικόλαος

Δυτ.Αττική

Τσιλίκα

Αλεξάνδρα

Φθιώτιδα

 

Τσιόπα

Κυράτσω

Λάρισα

 

Τσιρογιάννης

Ευάγγελος

Πρέβεζα

 

Τσουκαλάς

Γεώργιος

Δυτ. Αττική

Τσουλφάς

Θεόδωρος

Πειραιάς

 

Τσουμάνας

Ναούμ ( Μάκης)

Ανατ. Θεσσαλονίκη

Τσουμπακόπουλος

Ιωάννης

Γ΄ Αθήνας

 

Υφαντής

Ευάγγελος

Βοιωτία

 

Φιλιππούσης

Ματθαίος

Πρέβεζα

 

Χαράτσεφ

Γεώργιος

Δ΄ Αθήνας

Χασαπλαδάκης

Δημήτριος

Δωδεκάνησα

 

Χάσκος

Νικόλαος

Μεσσηνία

 

Χατζηθωμάς

Ευάγγελος

Πειραιάς

 

Χατζηνικολάου

Άγγελος

Δυτ. Θεσσαλονίκη

Χατζηπαναγιώτου

Εμμανουήλ

Χανιά

 

Χούντα

Ιωάννα

Δράμα

 

Χριστάκη

Βασιλική

Αιτωλοακαρνανία

 

Χρυσαφάκη

Κατερίνα

Πειραιάς

 

Ψυχογυιού

Βασιλική

Γ΄Αθήνας

 

 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 26.10.2006 13:00:01
 
Αναγνώσθηκε 441 φορές