Δεοντολογία;
Στο βιβλίο της Γλώσσας της Στ Δημοτικού στο Α τεύχος και στη σελίδα 31 προτείνεται μια άσκηση ευρύτερων οριζόντιων δραστηριοτήτων (διαθεματικών). Η άσκηση είναι η εξής:
Έχετε σκεφτεί τι μπορεί να κρύβεται πίσω από το όνομα του δρόμου όπου μένετε; Φτιάξτε ομάδες και «εξερευνήστε» τη γειτονιά σας.
Καταγράψτε όλους τους δρόμους που βρίσκονται γύρω από το σχολείο σας.
§ Τι γνωρίζετε γι’ αυτούς;
§ Αν δε γνωρίζετε την ιστορία κάποιων δρόμων, ζητήστε πληροφορίες από τους μεγαλύτερους. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα ψάχνοντας στις εγκυκλοπαίδειες τα αντίστοιχα ονόματα των δρόμων.
§ Η κάθε ομάδα θα αναλάβει κι από ένα όνομα δρόμου. Μόλις συγκεντρώσετε το υλικό σας, θα γράψετε ένα άρθρο για την εφημερίδα του σχολείου σας με θέμα: «0 δρόμος είχε τη δική του ιστορία».
Δείτε τώρα το http://11dim-kaval.kav.sch.gr/main/roads/intro.htm
Αν το ζητούσαν, θα ήταν τιμή για το σχολείο και τους μαθητές μου. Δεν το έκαναν…
Μιχάλης Ευαγγελίδης δάσκαλος του 11ου Δημοτικού σχολείου Καβάλας - http://11dim-kaval.kav.sch.gr/