Φορέων Πρωτοβάθμιας Eκπαίδευσης

Δεοντολογία;


Στο βιβλίο της Γλώσσας της Στ Δημοτικού στο Α τεύχος και στη σελίδα 31 προτείνεται μια άσκηση ευρύτερων οριζόντιων δραστηριοτήτων (διαθεματικών). Η άσκηση είναι η εξής:

Έχετε σκεφτεί τι μπορεί να κρύβεται πίσω από το όνομα του δρόμου όπου μένετε; Φτιάξτε ομάδες και «εξερευνήστε» τη γειτονιά σας.

Καταγράψτε όλους τους δρόμους που βρίσκονται γύρω από το σχολείο σας.

§               Τι γνωρίζετε γι’ αυτούς;

§               Αν δε γνωρίζετε την ιστορία κάποιων δρόμων, ζητήστε πληροφορίες από τους μεγαλύτερους. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα ψάχνοντας στις εγκυκλοπαίδειες τα αντίστοιχα ονόματα των δρόμων.

§               Η κάθε ομάδα θα αναλάβει κι από ένα όνομα δρόμου. Μόλις συγκεντρώσετε το υλικό σας, θα γράψετε ένα άρθρο για την εφημερίδα του σχολείου σας με θέμα: «0 δρόμος είχε τη δική του ιστορία».

 

Δείτε τώρα το http://11dim-kaval.kav.sch.gr/main/roads/intro.htm

Αν το ζητούσαν, θα ήταν τιμή για το σχολείο και τους μαθητές μου. Δεν το έκαναν…

 

Μιχάλης Ευαγγελίδης δάσκαλος του 11ου Δημοτικού σχολείου Καβάλας - http://11dim-kaval.kav.sch.gr/



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 18.10.2006 20:50:01
 
Αναγνώσθηκε 788 φορές