Φορέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Κίνηση για το Ενιαίο Ψηφοδέλτιο

 

 

ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ

·       Υπηρετούν πιστά τις κομματικές τους ηγεσίες και όχι τους          καθηγητές που τους  εκλέγουν.

·       Δεν προωθούν τα συμφέροντα της εκπαίδευσης ούτε τα αιτήματα των εκπαιδευτικών. Προωθούν τις θέσεις των κομμάτων τους στους εκπαιδευτικούς.

·       Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η αύξηση της εκλογικής δύναμης  των παρατάξεών τους.

·       Με το ανέντιμο πελατειακό σύστημα που εφαρμόζουν παραβιάζουν τη συνταγματική αρχή της ισότητας των δικαιωμάτων των πολιτών.

 

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ – ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑ

·       ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ  ΑΝΟΙΧΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.

·       ΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ – ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.

·       ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΤΟΝ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ.

·       ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΩΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ»

·       ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ Ο.Λ.Μ.Ε.

·       ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ – ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ - ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ

 

 

ΚΙΝΗΣΗ  ΓΙΑ  ΤΟ  ΕΝΙΑΙΟ  ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

 

Συνάδελφοι,

 

Οι πολιτικές που εφάρμοσαν τα δύο μεγάλα κόμματα την τελευταία δεκαετία, οδήγησαν σε διάλυση τη δημόσια εκπαίδευση και σε πλήρη οικονομική, κοινωνική και ηθική απαξίωση τους εκπαιδευτικούς.

Τα κόμματα της αριστεράς, εγκλωβισμένα στην αντιδημοκρατική αρχή της καθοδήγησης των πολιτών, καταγγέλλουν τα πάντα... εκπαιδευτικούς νόμους,  κυβερνητική πολιτική, πολιτικο-οικονομικό σύστημα, φιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση, χωρίς να προτείνουν ρεαλιστικές πολιτικές.

Στα  δημόσια σχολεία ό,τι φαίνεται να λειτουργεί, οφείλεται στον ατομικό αγώνα για αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών.

Δημόσια εκπαίδευση χωρίς σχεδιασμό, χωρίς οργάνωση, χωρίς θεσμούς στήριξης και ενίσχυσης του εκπαιδευτικού έργου, χωρίς εσωτερικά και εξωτερικά κίνητρα, χωρίς μηχανισμούς βελτίωσης των αναλυτικών προγραμμάτων, με διοίκηση που διαιρεί και απομονώνει τους εκπαιδευτικούς για να βασιλεύουν τα κομματικά κατεστημένα, δεν έχει μέλλον στην εποχή μας.

Οι συνδικαλιστές των κομματικών παρατάξεων υπηρετούν πιστά  τα σχέδια και τους στόχους των κομμάτων τους (κομματικές γραμμές) και όχι τα πραγματικά αιτήματα του κλάδου.

Με τις απεργίες και τις κινητοποιήσεις που προτείνονται από την ΟΛΜΕ με την  απλοϊκή λογική της αντίστασης ή της αντίδρασης στην κυβερνητική πολιτική, στην πραγματικότητα προωθούνται τα αντιπολιτευτικά σχέδια των εκάστοτε κομματικών συνεργασιών.

Οι συνδικαλιστές της κυβερνητικής παράταξης από την άλλη πλευρά, στέλνουν ξεκάθαρο μήνυμα στους οπαδούς τους να μην απεργήσουν για να διατηρηθεί το κόμμα τους στην εξουσία και στους υπόλοιπους να μην απεργήσουν γιατί η κυβέρνηση αποκλείεται να υποχωρήσει υπό την πίεση των παρατάξεων της αντιπολίτευσης.

Σκεφθείτε τι έλεγαν και τι έκαναν οι ίδιοι συνδικαλιστές την περίοδο της προηγούμενης διακυβέρνησης και τι υποστηρίζουν τώρα.

Ο δρόμος του κομματικού συνδικαλισμού είναι αδιέξοδος για τη δημόσια εκπαίδευση.

            Το κομματικό-συνδικαλιστικό πελατειακό σύστημα  που μας έχει επιβληθεί και λειτουργεί για τις δικές του ανάγκες και σκοπιμότητες, εμποδίζει τις ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις στη δημόσια εκπαίδευση. Το σύστημα θα ανατραπεί και θα ανοίξει ο δρόμος για τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης, από τη στιγμή που πάρουμε την απόφαση:

 

1.      Να εγκαταλείψουμε τις κομματικές παρατάξεις τους και στις εκλογές των ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ. Σε επίπεδο στημένων κινητοποιήσεων από την ΟΛΜΕ τους έχουμε γυρίσει την πλάτη από την περίοδο της μεγάλης απεργίας του 1997 που ξεπούλησαν τους αγώνες μας στις κομματικές τους ηγεσίες.

2.      Να συνεννοηθούμε και να προτείνουμε ένα πλαίσιο αιτημάτων που αναβαθμίζουν την δημόσια εκπαίδευση με βάση την ισότητα των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των μαθητών-μαθητριών και στόχους την βελτίωση της οργάνωσης του δημόσιου σχολείου σε όλα τα επίπεδα, τον ακομμάτιστο συνδικαλισμό και την επικράτηση της αξιοκρατίας.

3.      Να προσχωρήσουμε στον ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ μέσα από ένα ΑΝΟΙΧΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.

Οι υποψήφιοι στο ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ να μην είναι κομματικά μέλη και να μην συμμετέχουν σε όργανα κομμάτων ή κομματικών παρατάξεων.

4.      Να δημιουργήσουμε ένα ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ σε αντιπαράθεση με την κομματικά κατευθυνόμενη ΟΛΜΕ.

5.      Να οργανώσουμε παρεμβάσεις και κινητοποιήσεις έξω από τα διασπαστικά σχέδια δράσης της ΟΛΜΕ με σκοπό να εξαναγκάσουμε τα πολιτικά κόμματα να συνεργαστούν και να διαμορφώσουν πολιτικές συναίνεσης στο χώρο της παιδείας στα πλαίσια των αιτημάτων της εκπαιδευτικής κοινότητας.

 

Εμείς που συμμετέχουμε στην κίνηση για το ΕΝΙΑΙΟ  ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ είμαστε οπαδοί, ψηφοφόροι ή ακόμα και μέλη όλων των κομμάτων

  

Πιστεύουμε     ότι η εκπαίδευση δεν είναι απλή μετάδοση γνώσεων στη νέα γενιά. Η εκπαίδευση εφοδιάζει εκατομμύρια αυριανούς πολίτες με κανόνες, νόμους και μεθόδους για να μπορούν να αντιλαμβάνονται τον κόσμο και να λειτουργούν ελεύθερα, με βάση το σύστημα αξιών που έχει κατασταλάξει στη συνείδησή τους. Ο εκπαιδευτικός χώρος δεν μπορεί να συγκριθεί με τις παραγωγικές μονάδες, ούτε με τους άλλους γραφειοκρατικούς τομείς του δημοσίου, γιατί προετοιμάζει σωματικά, ηθικά και πνευματικά, το μέλλον ολόκληρης της κοινωνίας. Επομένως πρέπει να αποσυνδεθεί σε όλα τα επίπεδα από τους υπόλοιπους κλάδους του δημοσίου τομέα.

Πιστεύουμε     ότι σε όλους τους πολιτικούς χώρους υπάρχουν ικανοί εκπαιδευτικοί για να εκπροσωπήσουν τον κλάδο.

Πιστεύουμε     ότι πρέπει να απεγκλωβιστεί η εκπαίδευση από τον κομματικό συνδικαλισμό.

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:

 

1.      Αποχώρηση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

 

2.      Καθιέρωση  εκπαιδευτικού μισθολογίου.

 

3.      Στο συνδικαλιστικό τομέα οι συζητήσεις και οι προτάσεις για ψηφοφορία να γίνονται στις γενικές συνελεύσεις και η ψηφοφορία να γίνεται στα σχολεία από όλους τους καθηγητές.

 

4.      Οι υποψήφιοι διευθυντές, αφού επιλεγούν από τα υπηρεσιακά συμβούλια να εκλέγονται από το σύλλογο των καθηγητών. Η εκλογική διαδικασία να επαναλαμβάνεται κάθε δύο χρόνια.

 

5.      Οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ να γίνονται υποχρεωτικά:

1.        Για λόγους υγείας,

2.        Με βάση τον αριθμό των τέκνων (από τρία παιδιά και πάνω),

3.        Για λόγους συνυπηρέτησης,

4.        Στην περίπτωση θανάτου του/της συζύγου,

5.        Στην περίπτωση διαζευγμένου/ης με επιμέλεια ανηλίκου.

Στο εσωτερικό του ΠΥΣΔΕ οι αποσπάσεις να γίνονται με βάση τη λίστα που προκύπτει από το νόμο που ισχύει για τις μεταθέσεις μας.

 

6.      Να καταργηθεί το καθεστώς ομηρίας των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν απασχοληθεί έστω και μία ώρα στο δημόσιο σχολείο, σημαίνει ότι η πολιτεία τους αναγνωρίζει την ικανότητα να επιτελούν διδακτικό έργο. Είναι επομένως υποχρεωμένη να τους εξασφαλίσει την προοπτική μόνιμου διορισμού.

 

7.      Να καταργηθεί ο διαγωνισμός του Α.Σ.Ε.Π. στο χώρο της εκπαίδευσης. Να διοριστούν με την υπάρχουσα νομοθεσία όσοι μέχρι τώρα περιλαμβάνονται στους πίνακες διοριστέων. Οι επιλογές εκπαιδευτικών στο νέο πίνακα διοριστέων να γίνονται με βάση το βαθμό πτυχίου και τους μεταπτυχιακούς τίτλους στα επιστημονικά αντικείμενα που διδάσκονται στα σχολεία. Η προϋπηρεσία των αναπληρωτών στα δημόσια σχολεία να μοριοδοτείται με μεγαλύτερο συντελεστή από αυτούς που θα ισχύουν για την επιλογή νέων εκπαιδευτικών στον πίνακα διοριστέων.

 

8.      Οι αποσπάσεις, οι διορισμοί και οι τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, να ολοκληρώνονται μέχρι την έναρξη της σχολικού έτους.

 

9.      Να καθιερωθεί θέση σχολικού ψυχολόγου. Ο ψυχολόγος  πρέπει να έχει ειδικευτεί στα προβλήματα της εφηβικής ηλικίας, στα θέματα της μάθησης, και στον επαγγελματικό προσανατολισμό.

 

10.  Να οργανωθούν σχολικές βιβλιοθήκες και να δοθεί η δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο σε όλους τους μαθητές εντός σχολείου. Με τις υποδομές αυτές θα μπορεί να μετατοπιστεί σταδιακά το κέντρο της διδασκαλίας από το ένα και μοναδικό σχολικό βιβλίο στον πλούτο των θεμάτων που περιέχονται στην εγκεκριμένη βιβλιογραφία.

 

11.  Οι εκπαιδευτικοί να επιλέγουν βιβλία (επιστημονικά, λογοτεχνικά, φροντιστηριακά κ.α.) για τις ανάγκες των μαθημάτων τους και να τα προμηθεύονται οι σχολικές επιτροπές για τη βιβλιοθήκη του σχολείου.

 

12.  Να καθιερωθεί ώρα προσωπικής επικοινωνίας των μαθητών με τους καθηγητές τους. Ο κάθε καθηγητής σε συνεργασία με τη διεύθυνση του σχολείου, να οργανώνει μία ώρα την εβδομάδα την προσωπική επικοινωνία με τους μαθητές του. Οι μαθητές να μπορούν να συναντούν τους καθηγητές τους την καθορισμένη ώρα και να συζητούν θέματα και προβλήματα που αφορούν τα μαθήματά τους.

 

13.  Εκπαιδευτικοί που αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα προσωπικά, υγείας ή άλλα, να έχουν τη δυνατότητα, αν το επιθυμούν, να αναλαμβάνουν καθήκοντα εκτός σχολικής τάξης (γραμματεία, γραφείο διεύθυνσης κ.λ.π.)

 

14.  Nα διοριστούν γραμματείς και υποστηρικτικό προσωπικό σε όλα τα σχολεία και να αναλάβουν ολόκληρο το γραφειοκρατικό έργο καθώς και την εκτύπωση σημειώσεων για τις ανάγκες των μαθημάτων του σχολείου.

 

15.  Θεσμοθέτηση κεντρικής επιτροπής στήριξης και ενίσχυσης του διδακτικού έργου με καθήκοντα:

1.      Να εφοδιάζει διαρκώς την τράπεζα θεμάτων με ποιοτικά θέματα. Τα θέματα να ανανεώνονται από χρονιά σε χρονιά και να κοινοποιούνται στις χρονικές περιόδους που διδάσκονται τα αντίστοιχα κεφάλαια στα σχολεία.

2.      Να ερευνά τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την υλοποίηση των αναλυτικών προγραμμάτων στα σχολεία.

3.      Να εισηγείται στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα.

4.      Να οργανώνει επιμορφωτικά σεμινάρια ταχύρυθμα ή ετήσια ανάλογα με τα προβλήματα και τις ανάγκες που διαπιστώνει.

Τα μέλη της επιτροπής να επιλέγονται με βάση το συγγραφικό τους έργο, τις μεταπτυχιακές σπουδές στα επιστημονικά αντικείμενα που διδάσκονται στο σχολείο, τις μεταπτυχιακές σπουδές στη διδακτική και το χρόνο διδακτικής εμπειρίας.

 

16.  Θεσμοθέτηση περιφερειακών επιτροπών στήριξης και ενίσχυσης του διδακτικού έργου με καθήκοντα:

1.      Να εφοδιάζουν τους εκπαιδευτικούς με βιβλία, συγγράμματα και μελέτες που αφορούν την βελτίωση των τεχνικών διδασκαλίας.

2.      Να οργανώνουν την ενδοεπικοινωνία μεταξύ των καθηγητών που διδάσκουν το ίδιο μάθημα κατά τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. μια φορά το μήνα για κάθε μάθημα), με σκοπό την αποσαφήνιση διδακτικών τεχνικών, την αναζήτηση νέων, την ανάλυση των προεκτάσεων της διδακτέας ύλης και τον καθορισμό  κανόνων για τη σχέση μεταξύ των θεμάτων  που διδάσκονται και των θεμάτων που ζητούνται να απαντηθούν στα test, στα διαγωνίσματα, στις προαγωγικές και στις πανελλήνιες εξετάσεις. .

3.      Να παρακολουθούν την υλοποίηση των αναλυτικών προγραμμάτων και να εντοπίζουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται. Στις περιπτώσεις μη σωστής εφαρμογής του προγράμματος να συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς προς την κατεύθυνση της άρσης των αιτιών που δημιουργούν τα προβλήματα. Να υποβάλλουν εκθέσεις στην κεντρική επιτροπή για τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην εφαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων στα σχολεία που έχουν χρεωθεί  και να εισηγούνται λύσεις των προβλημάτων αυτών.

Οι καθηγητές που θα στελεχώνουν τις περιφερειακές επιτροπές να επιλέγονται με  ανάλογα κριτήρια που επιλέγονται και τα μέλη της κεντρικής επιτροπής. Οι καθηγητές αυτοί, πρέπει να εργάζονται με μειωμένο ωράριο στα σχολεία τους, στα μαθήματα που έχουν χρεωθεί, για να μην αποξενώνονται από τη διαδικασία μάθησης και να παίρνουν ικανό επίδομα (π.χ. διπλάσιο από εκείνο του διευθυντή σχολείου.)

Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς τα μέλη των περιφερειακών επιτροπών θα κρίνονται και από τους συναδέλφους τους  με μυστική ψηφοφορία,  αν έχουν την κατάλληλη επιστημονική υποδομή και το απαραίτητο ήθος για να συνεχίσουν στην ίδια θέση την επόμενη χρονιά.

 

17.  Οι μαθητές να προάγονται και να απολύονται στο Λύκειο με μέσο όρο 10 στα βασικά μαθήματα.

 

18.  Να αποσυνδεθεί η διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από το Λύκειο. Οι εισαγωγικές εξετάσεις να γίνονται τον ΙΟΥΝΙΟ από καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη σχολική ύλη που διδάχθηκε και στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Να υπολογίζονται κατά ένα πολύ μικρό ποσοστό (π.χ. 4% συνολικά) οι επιδόσεις και των τριών τάξεων του Λυκείου στη βαθμολογία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 

19.  Να ενταχθούν στα σχολικά μαθήματα επιλογής, προγράμματα  που αφορούν την ιστορία, την ανάπτυξη και το περιβάλλον των τοπικών κοινωνιών. Στα προγράμματα αυτά να περιλαμβάνονται οργανωμένες έρευνες, μελέτες και παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση των τοπικών προβλημάτων.

 

20.  Να αναβαθμιστεί η τεχνική εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα.  Σε πρώτη φάση να εισαχθούν στα Γυμνάσια τεχνικά μαθήματα είτε ως περιεχόμενο στο μάθημα της τεχνολογίας είτε ως αυτόνομα μαθήματα επιλογής. Στα  Γενικά Λύκεια να διδάσκονται ορισμένα προγράμματα των ΕΠΑ.Λ.

 

 

ΟΠΟΙΟΙ  ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕ ΤΟ «ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ» ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ» ΣΤΙΣ Ε.Λ.Μ.Ε. ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΥΤΗ Η ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕ ΤΟ «ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ» ΣΤΙΣ Ε.Λ.Μ.Ε.  ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΥΤΗ.

 

 

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ:

 

ΠΑΝΑΝΑ ΓΙΑΝΝΗ (ΠΕ04)   Γενικό Λύκειο  Αρτέμιδας

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟ ΣΤΑΘΗ (ΠΕ09)   2Ο Γενικό Λύκειο  Γέρακα

 

Τηλέφωνα επικοινωνίας:         2106667874,  6972927400, 6946996246



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 10.10.2006 09:25:01
 
Αναγνώσθηκε 692 φορές