Πολιτείας & Πολιτικών κομμάτων

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

Αθήνα, 9 Οκτωβρίου 2006


Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΘΕΟΔΩΡΟ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ

Χαίρετε και καλή εβδομάδα.

Παρακαλώ τις ερωτήσεις σας.

../..

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ:
../..
Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να κάνω μια δήλωση: Υπάρχει μια φημολογία περί καταλήψεων σε γυμνάσια και λύκεια. Θα ήθελα λοιπόν να πω ότι οι καταλήψεις σχολείων έχουν πλειστάκις καταδικαστεί στη συνείδηση της κοινής γνώμης. Θα ήθελα να πω επίσης ότι κανείς δεν δικαιούται να παίζει με το μέλλον των παιδιών. Και θα ήθελα να παρακαλέσω τα κόμματα να δηλώσουν με σαφήνεια ποια είναι η θέση τους απέναντι σε αυτό το φαινόμενο που φαίνεται ότι κάποιοι υποδαυλίζουν.

../..

ΒΛΑΧΟΣ: Ποιοι είναι αυτοί που υποδαυλίζουν αυτές τις καταλήψεις;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Θα έχουμε την ευκαιρία να ξαναμιλήσουμε τις επόμενες ημέρες. Αίφνης, ας πούμε, αρχηγός κόμματος της αντιπολίτευσης πριν από λίγες ημέρες στη Βουλή -το είπε η κ. Γιαννάκου ευθαρσώς- προανήγγειλε καταλήψεις στα σχολεία.

ΒΛΑΧΟΣ: Ο κ. Αλαβάνος εννοείτε.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ο κ. Αλαβάνος, ναι.

ΣΙΔΕΡΗΣ: Τι θέλετε δήλωση νομιμοφροσύνης από τα κόμματα;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Κατ΄ αρχάς έχω δώσει το λόγο στον κ. Κακαλή. Εν συνεχεία θα πάρετε το λόγο και θα παρακαλέσω με πιο ωραίο ύφος.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Κατ΄ αρχήν η προηγούμενη δήλωση δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει. Έχει χαρακτήρα προειδοποίησης, απόπειρα τρομοκράτησης;?.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Των κομμάτων; Προς Θεού! Εγώ λέω: Υπάρχουν τέσσερα κόμματα στη Βουλή. Είναι η Νέα Δημοκρατία, το ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ και ο Συνασπισμός. Και είπα ως Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, τα τέσσερα κόμματα να βγουν, να μιλήσουν και να πουν: Δέχονται το ότι οι καταλήψεις δημιουργούν πρόβλημα στο μέλλον των παιδιών μας; Εάν το δέχονται τότε οφείλουν και τα τέσσερα κόμματα, η κυβέρνηση το κάνει, το κυβερνών κόμμα το κάνει δι΄ εμού σήμερα και το έχει κάνει και με την Υπουργό Παιδείας, να δηλώσουν ευθαρσώς ότι δεν συναινούν σε τέτοιες διαδικασίες, οι οποίες το μόνο που κάνουν είναι ότι στήνουν στα έξι μέτρα το μέλλον 15χρονων παιδιών. Τίποτα περισσότερο.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Ακριβώς αυτό.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Και εξυπηρετούν μικροκομματικούς σκοπούς.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Αυτό ακριβώς ομολογείτε ότι οι καταλήψεις δεν είναι η πρώτη φορά που γίνονται. Γίνονται όλα τα προηγούμενα χρόνια. Είναι μια διαδεδομένη θα έλεγα μορφή πάλης στα λύκεια, τα σχολεία και τα πανεπιστήμια. Το γεγονός ότι βγαίνετε σαν Κυβερνητικός Εκπρόσωπος παραμονές χρησιμοποίησης αυτής της μορφής από τους μαθητές ή από τους φοιτητές τι σημαίνει; Δεν είναι μια απόπειρα εκφοβισμού και τρομοκράτησης;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Κατ΄ αρχάς χρησιμοποιείτε δυο λέξεις οι οποίες στο ελληνικό λεξιλόγιο είναι διάφορες με αυτά που είπα εγώ. Ομιλήσατε περί ομολογίας. Καμία ομολογία, δήλωση έκανα.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Δική μου ερμηνεία.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ακριβώς. Και δεύτερον, αυτά που είπατε στο τέλος περί τρομοκράτησης κ.λ.π.. Λέω κάτι ξεκάθαρο. Ζούμε σε δημοκρατικό καθεστώς. Στη Δημοκρατία λοιπόν ένα κόμμα?

ΚΑΚΑΛΗΣ: Απαγορεύονται οι καταλήψεις στη Δημοκρατία;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Στη Δημοκρατία ένα κόμμα οφείλει να ερωτήσει και να τοποθετηθεί. Αποδέχεται το φαινόμενο των καταλήψεων στα σχολεία, τα γυμνάσια και τα λύκεια; Θεωρεί ότι αυτό το φαινόμενο βοηθάει τους νέους μας ή μήπως τους δημιουργεί προβλήματα για το μέλλον τους. Αυτό.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Στη Δημοκρατία απαγορεύονται οι καταλήψεις;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Κανείς δεν είπε ότι απαγορεύονται.

ΣΙΔΕΡΗΣ: Με αυτό που ζητάτε?

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Επιβάλλεται όμως μια ξεκάθαρη θέση.

ΣΙΔΕΡΗΣ: Με αυτό που ζητάτε λοιπόν δεν είναι δήλωση νομιμοφροσύνης που απαιτείτε από τα κόμματα;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Εννοείτε ότι τα κόμματα πρέπει να λειτουργούν εν κρυπτώ και παραβύστω; Δεν το καταλαβαίνω αυτό.

ΣΙΔΕΡΗΣ: Όχι.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Υπάρχει ένα μείζον θέμα. Εάν κάποιος δέχεται ότι οι καταλήψεις στα σχολεία δημιουργούν πρόβλημα στο μέλλον 15χρονων και 16χρονων παιδιών, τοποθετείται. Εάν δεν το δέχεται, βγαίνει ευθαρσώς και λέει «εμείς δεν το δεχόμαστε».

ΣΙΔΕΡΗΣ: Μπορεί κάποιο κόμμα να πιστεύει ότι δημιουργούν συνθήκες επίλυσης?

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ, λοιπόν, από τη θέση μου καλώ τα κόμματα της Βουλής να πάρουν θέση. Να τοποθετηθούν συγκεκριμένα. Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει κυβερνητικός εκπρόσωπος. Δεν είναι εκτός κοινοβουλευτικών θεσμίων. Δεν παραβιάζει κανέναν κώδικα δεοντολογίας. Δεν είναι εις βάρος κανενός κανόνος. Είναι μια ξεκάθαρη θέση. Η κυβέρνηση πήρε μια ξεκάθαρη θέση. Παρακαλώ και τα κόμματα εφόσον θέλουν -γιατί είμαι βέβαιος ότι θα θελήσουν σεβόμενοι ότι το μέλλον των παιδιών μας πρέπει να το προστατεύσουμε- να τοποθετηθούν δημοσίως.

../..

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Έχετε πει αρκετές φορές στο παρελθόν για ακηδεμόνευτο συνδικαλιστικό κίνημα και ότι οι κοινωνικές ομάδες έχουν το δικαίωμα και τη δυνατότητα στο πλαίσιο μιας Δημοκρατίας να αναπτύσσουν το κίνημά τους. Στα σχολεία τώρα τι έχουμε; Έχουμε μια διαδικασία η οποία τώρα ξεκινάει. Είναι εν τη γενέση της. Αυτό που κάνετε εσείς είναι ότι παίρνετε θέση σαν κυβέρνηση και καλείται και τα άλλα κόμματα για να ποδηγετήσετε αυτό το κίνημα πριν καν εκφραστεί.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ευχαριστώ πάρα πολύ που μου το θυμίσατε γιατί δείχνει ακριβώς ότι εγώ παραμένω σταθερός στην ίδια θέση, μιλώντας για ακηδεμόνευτο. Άρα λοιπόν, στη λογική του ακηδεμόνευτου φαντάζομαι, πολύ ευχαρίστως, τα υπόλοιπα τρία κόμματα της αντιπολίτευσης θα τοποθετηθούν σήμερα.

ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ: Είπατε πριν ότι αρχηγός κόμματος προανήγγειλε καταλήψεις. Δηλαδή ο κ. Αλαβάνος θεωρείτε ότι είναι υποκινητής, ο Συνασπισμός ένα κόμμα του 3%, πιστεύετε ότι υποκινεί τις καταλήψεις στο χώρο της Παιδείας; Έχει αυτή τη δυνατότητα;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν υπάρχει «δηλαδή». Γιατί το «δηλαδή» έρχεται συμπερασματικά. Εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο. Άρα από τη στιγμή που δεν είπα κάτι τέτοιο, δεν έχει νόημα να σχολιάσω ή να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση που μου θέτετε.

ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΣ: Σε ό,τι αφορά τα παιδιά στα σχολεία, δεδομένου ότι μπαίνουν στην 4η εβδομάδα, η κυβέρνηση έχει κάποια στρατηγική, για το πώς θα λύσει το πρόβλημα; Δηλαδή, με ποιο τρόπο; Θα υπάρξει κάποια συνάντηση του Πρωθυπουργού με τους δασκάλους ή κάτι άλλο που εγώ δεν το γνωρίζω;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Η κυβέρνηση δεν έχει παρά να καλέσει για μια ακόμη φορά τους δασκάλους να επιστρέψουν στα σχολεία, αναλογιζόμενοι ότι το ποσό της αύξησης το οποίο δίδεται στους δασκάλους, είναι πολύ μεγαλύτερο από το ποσό αύξησης κάθε άλλου εργαζομένου σε αυτό τον τόπο. Γιατί εκτός από το ποσό της αύξησης που δόθηκε πάνω από τον πληθωρισμό, δίδεται μέρος της δέσμευσής μας για το επίδομα κάθε μήνα έως ότου φθάσουμε, μέσα σε τρία χρόνια, οι δάσκαλοι να παίρνουν, επιπλέον του σημερινού τους μισθού, 105 ευρώ το μήνα. Η αύξηση του 45%- 47% κατά τους υπολογισμούς, την οποία ζητούν για το μισθό του πρωτοδιοριζόμενου, είναι μια αύξηση, η οποία δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί ως λογικό αίτημα. Και νομίζω ότι το καταλαβαίνει κάθε εργαζόμενος. Ουδείς εργαζόμενος στην Ελλάδα, στην Ευρώπη -δεν γνωρίζω σε άλλα μέρη του κόσμου- ζητά αύξηση 45%-47%. Αυτό που λέμε λοιπόν για μια ακόμη φορά είναι ότι στο πλαίσιο των δυνατοτήτων της οικονομίας, η δέσμευσή μας για να δοθούν τα 105 ευρώ το μήνα σε κάθε δάσκαλο, είναι μια δέσμευση που τηρείται και παρακαλούμε τους δασκάλους να επιστρέψουν στα σχολεία.

ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΣ: Αυτή τη δήλωση την έχετε επαναλάβει πολλές φορές και εσείς και ο Αναπληρωτής σας. Εν τούτοις, δεν φαίνεται να φέρνει τα αποτελέσματα αυτά. Να ανοίγουν τα σχολεία. Γι` αυτό και ρωτώ αν σκέφτεστε να κάνετε κάποιο βήμα παραπάνω, είτε καλής θέλησης, είτε πιο δυναμικής αντιμετώπισης, για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, που είναι η επιστράτευση.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι, δεν υπάρχει κάποια τέτοια σκέψη.

ΒΛΑΧΟΣ: Κάτι διευκρινιστικό, γιατί μπερδευτήκαμε προχθές. Για να δοθεί το επίδομα των 105 ευρώ με έξι εξαμηνιαίες δόσεις, το αποφάσισε ο κ. Αλογοσκούφης ή η κ. Μαριέττα;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Το αποφάσισε η κυβέρνηση. Η κυβέρνηση έχει ενιαία φωνή.

ΒΛΑΧΟΣ: Η εισήγηση ποιανού είναι;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν το γνωρίζω, αλλά η κυβέρνηση έχει ενιαία φωνή. Αυτή είναι απόφαση της κυβέρνησης.

ΒΛΑΧΟΣ: Γιατί ο κ. Αλογοσκούφης, μας είπε ότι έδωσε τα λεφτά στους υπουργούς και ο καθένας υπουργός, μπορεί να τα χειριστεί ανάλογα.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Για να μην υπάρχει παρεξήγηση, ο κ. Αλογοσκούφης στη δήλωσή του, το περασμένο Σάββατο -το διευκρίνισε- αναφέρεται στο Δ΄ ΚΠΣ, για το οποίο άλλωστε συναντήθηκε και συζήτησε με τον Πρωθυπουργό. Δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Μιλούσε για το Δ΄ ΚΠΣ.

ΚΥΡΙΤΣΗΣ: Εφόσον οι μαθητές με τις διαδικασίες τους αποφασίσουν να πάνε σε καταλήψεις, η κυβέρνηση θα σεβαστεί αυτή την απόφαση;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Η κυβέρνηση σέβεται κάθε άποψη.

ΚΥΡΙΤΣΗΣ: Όχι άποψη, απόφαση λέω.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Κάθε άποψη. Αυτή είναι που τους οδηγεί, να κάνουν κάποιες κινήσεις.

ΚΥΡΙΤΣΗΣ: Μια άποψη που βγαίνει μέσα από διαδικασίες, γίνεται απόφαση.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Εφόσον μια απόφαση κινείται στο πλαίσιο του Συντάγματος, η κυβέρνηση θα τη σεβαστεί. Δεν μπορεί να μη τη σεβαστεί. Για παράδειγμα, είδαμε κατάληψη του κεντρικού κτιρίου του Πανεπιστημίου, από κάποιους 25, 30 τον αριθμό, οι οποίοι έχουν αναρτήσει πανώ, που λένε να κλείσουν οι φυλακές και να αποφυλακιστεί ένας από τα στελέχη της «17 Νοέμβρη». Με συγχωρείτε, αλλά σε ένα τέτοιο αίτημα, ποια δημοκρατική συνείδηση δεν εξεγείρεται;

ΚΥΡΙΤΣΗΣ: Απόψεις είναι αυτά.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Τι συνειρμός είναι αυτός να συνδέετε την «17 Νοέμβρη» με τις καταλήψεις των φοιτητών;

ΚΥΡΙΤΣΗΣ: Είναι πολύ γενική η συζήτηση για τις απόψεις.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Γιατί κάνετε υπέρβαση κ. Κακαλή; Είπα δυο πράγματα.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Εσείς την κάνατε.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Σας παρακαλώ πολύ. Σηκώνω λίγο τον τόνο της φωνής μου γιατί διαπιστώνω ότι έχετε μια διάθεση να σηκώσετε εσείς τον τόνο της φωνής σας. Γίνεται μια συζήτηση με ερωτήσεις και απαντήσεις. Είπα, λοιπόν, τα εξής: Εντός του πλαισίου του Συντάγματος, η κυβέρνηση οφείλει να σεβαστεί. Λοιπόν, εντός του πλαισίου του Συντάγματος, δεν υπάρχει καμία λογική που να λέει «κλείστε τις φυλακές, ή βγάλτε έξω τους πρωτεργάτες της «17 Νοέμβρη»». Αυτό θα μου επιτρέψετε να πω.

ΚΑΚΑΛΗΣ: Αυτό λέω. Άσχετο με τις καταλήψεις.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι δύο ζητήματα που αναφέρονται στο Σύνταγμα. Το ένα είναι παράδειγμα που αφορά το Σύνταγμα. Δηλαδή, εάν οι μαθητές αποφασίσουν εντός του συνταγματικού δικαιώματός τους να το κάνουν, είναι δικό τους θέμα και είναι ένα τελείως διαφορετικό πράγμα, το οποίο επίσης αναφέρεται στο Σύνταγμα και στο σεβασμό του Συντάγματος.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Μιας και θυμίσατε τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης, θα ήθελα να σας ξαναρωτήσω, γιατί την προηγούμενη φορά δεν είχατε απαντήσει, πότε θα υλοποιήσει τη δέσμευσή της για 5% του προϋπολογισμού για την Παιδεία η κυβέρνηση;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Έχω απαντήσει τρεις - τέσσερις φορές στην ερώτηση αυτή.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Δεν μου έχετε απαντήσει. Εγώ την έχω θέσει, αλλά δεν έχω πάρει απάντηση.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Όπως έχω πει και άλλες φορές και έχει πει και ο Πρωθυπουργός, η κυβέρνηση στο προεκλογικό της πρόγραμμα, στις δεσμεύσεις τις οποίες έθεσε ενώπιον του ελληνικού λαού, πιστή προχωρά. Υπάρχουν δεσμεύσεις οι οποίες μπορεί να γίνουν εντός της τετραετίας και δεσμεύσεις οι οποίες δεν μπορεί να γίνουν εντός της τετραετίας. Για παράδειγμα: Η υπόθεση των μη κρατικών πανεπιστημίων, ως δέσμευση υπάρχει, αλλά χρειάζεται αναθεώρηση του Συντάγματος. Άρα, λοιπόν, μιλάμε για την επόμενη τετραετία. Η υπόθεση των οικονομικών της αύξησης του 5% στην Παιδεία, είναι μια δέσμευση που αφορά την τετραετία. Η προσπάθεια με την οικονομική κατάσταση που παραλάβαμε - και τα γνωρίζει πλέον όλος ο ελληνικός λαός - είναι να μπορέσουμε να φτάσουμε στο 5%.

ΜΕΛΙΓΚΩΝΗΣ: Τουλάχιστον, ως χειρονομία καλής θέλησης, σκέφτεστε να μειώσετε τον αριθμό των έξι δόσεων;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Έχω ήδη απαντήσει. Δεν έχω να προσθέσω τίποτε περισσότερο.

ΣΙΔΕΡΗΣ: Ποια οικονομικά βρήκατε; Αυτά πριν την αναθεώρηση του ΑΕΠ ή μετά;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτά τα οποία έλεγαν, κατά τον τότε Πρωθυπουργό κ. Σημίτη για 1 και κάτι έλλειμμα και φτάσαμε να είναι 7%. Εδώ ζείτε. Τα γνωρίζετε.

ΣΙΔΕΡΗΣ: (Δεν ακούγεται).

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Το έλλειμμα; Σας είπα την προ-προηγούμενη εβδομάδα. Και στην καλύτερη των περιπτώσεων η αναθεώρηση δεν διαφοροποιεί τα πράγματα, παρά μόνο κατά μισή, ή λίγο παραπάνω, μονάδα. Αντιλαμβάνεστε ότι είναι πολύ πάνω από το 3% εκείνο το οποίο παραλάβαμε, και κάτω από το 3%, ούτως ή άλλως αυτό που έχουμε φτάσει ήδη να προβλέπουμε στο 2007.

ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Είπατε στην αρχική σας τοποθέτηση για τους μαθητές, ότι οι καταλήψεις έχουν καταδικαστεί στη συνείδηση της κοινής γνώμης. Η άποψή μου είναι ότι οι καταλήψεις έχουν νομιμοποιηθεί στη συνείδηση της κοινής γνώμης. Εσείς, γιατί το λέτε αυτό. Το ερώτημα είναι, σας τρομάζουν τόσο πολύ οι καταλήψεις των μαθητών που σπεύδετε να προλάβετε και καλείτε και τα άλλα κόμματα;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Κατ` αρχάς, όπως έχω δηλώσει και άλλες φορές, η κυβέρνηση δεν έχει λόγο να τρομάξει ή να φοβηθεί, όπως μου έλεγε συνάδελφός σας τις προάλλες. Έχει όμως κάθε λόγο, να θέσει ενώπιον των ευθυνών τους όλους. Ζούμε σε μια συντεταγμένη και δημοκρατική πολιτεία. Οφείλουμε να κατανοήσουμε ότι ένα τέτοιο ζήτημα χρειάζεται ξεκάθαρες θέσεις. Αυτό λέει η κυβέρνηση. Ζητάμε, λοιπόν, από τα κόμματα ξεκάθαρη θέση. Μπορεί να τοποθετηθούν, μπορεί και όχι. Είναι δικαίωμά τους.

../..

ΒΛΑΧΟΣ: Πριν λίγες ημέρες, έκανε μια φαινομενικά αθώα δήλωση ο κ. Β. Πολύδωρας. Είπε δηλαδή, ότι οι αστυνομικοί δεν θα έρχονται σώμα με σώμα σε μάχες με διαδηλωτές, αλλά θα χρησιμοποιούν αέρια. Στην αρχή, δεν υποψιάστηκε κανείς τι κρύβεται πίσω από τη δήλωση. Στη συνέχεια κάποιος μου είπε ότι υπάρχει ο φόβος από το «σύνδρομο Τεμπονέρα». Υπάρχει αυτή η φοβία στην κυβέρνηση, ότι μπορεί μέσα σε αυτό το κλίμα έντασης, στο κλίμα καταλήψεων να έχουμε μια επανάληψη τέτοιου φαινομένου. Πιστεύετε ότι υπάρχουν δυνάμεις που θα επεδίωκαν κάτι τέτοιο; Και αν αυτές οι δυνάμεις είναι στο πολιτικό σκηνικό ή όχι.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν θα απαντήσω τίποτε. Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρη η δήλωση του κ. Πολύδωρα. Έχουμε μιλήσει και άλλες φορές για το ρόλο της αστυνομίας και πώς αυτός ο ρόλος πρέπει να τηρείται.

../..

Σας ευχαριστώ.



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 09.10.2006 16:45:01
 
Αναγνώσθηκε 362 φορές