Φορέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΓΟΝΕΩΝ & ΠΟΛΙΤΩΝ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ


ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ


 


Η ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ «ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ» ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ


 


ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΑ!


 


  Παγίδα πρώτου μεγέθους και Εθνική Αυτοκτονία, αποτελεί η «αποφασισμένη» Εισαγωγή και Διδασκαλία Τουρκικής Γλώσσας στα Γυμνάσια της ευαίσθητης  Θράκης, διότι η διδασκαλία της θα δημιουργήσει εκείνες τις  συνιστώσες που συνθέτουν τις  επίσημες προϋποθέσεις αναγνώρισης μιας «τουρκικής μειονότητας», με όλες τις τρομακτικές συνέπειες που αυτό συνεπάγεται! Αφού «αναγκάζεται» μια πολιτεία, η Ελλάδα, να περάσει μια «γλώσσα μειονότητας» στη Μέση Εκπαίδευση!!! Διότι αν δεν υπήρχε μια μειονότητα με «τουρκικά» χαρακτηριστικά, τότε δε θα χρειαζόταν η διδασκαλία της «τουρκικής» γλώσσας της και η τόσο μεγάλη φροντίδα, με την εκπόνηση εκτεταμένου και πολυσέλιδου, αναλυτικού προγράμματος σπουδών, τόσο για αρχάριους (ποιους αρχάριους;), όσο και για προχωρημένους!!!


   Η Γλώσσα, αποτελεί πρώτο βήμα συγκρότησης και αναγνώρισης, αλλά και αναγνωρισιμότητας ως γνωστόν, μιας εθνικής μειονότητας, που εδώ πασχίζει να πλασαριστεί σαν «Τουρκική», χάρη στα λάθη της Αθήνας, η οποία διδάσκει σε καθαρά Ελληνόπουλα και σε Τσιγγανόπουλα την Τουρκική Γλώσσα, τσιμεντοποιώντας σε ενιαίο σύνολο μια πολυγενή θρησκευτική μειονότητα, που αποτελείται από εκτουρκισμένους ή τουρκοφανείς, από Ρόμ-Ρομά (Αθίγγανους) και κυρίως από ελληνογενείς Πομάκους, που δεν είχαν ποτέ ως μητρική την Τουρκική!!! Και που με κοινό τους διάβημα Πομάκοι και από τις δύο πλευρές της Ροδόπης (και από τη Βουλγαρία!) ζητούσαν μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο επισήμως από το Συνέδριο Ειρήνης των Παρισίων στα 1946, την υπαγωγή τους στην Ελληνική Επικράτεια, δηλαδή την εδαφική και ολοκληρωτική εκούσια προσάρτηση όλης της Ροδόπης και της Βουλγαρικής, στη μάνα Ελλάδα!!!


   Και εδώ είναι το μεγάλο εθνικό έγκλημα, όταν σε Έλληνες – εκμουσουλμανισθέντες έστω – διδάσκεται παρά τα επιστημονικά τεκμήρια, όχι η μητρική, όχι η θυγατρική, αλλά μια παντελώς ξένη τους γλώσσα, η τουρκική!!! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΜΟΥ, Ελληνικών πληθυσμών, που συνεχίζεται από την …Αθήνα, μέσα στην ελεύθερη και  ανεξάρτητη (;) Ελληνική Δημοκρατία!!!


 


   Σκεφτείτε λοιπόν πως μέχρι τώρα σε μια θρησκευτική μειονότητα, που έχει κοινή θρησκεία, προστίθεται ΕΠΙΣΗΜΑ και μια κοινή γλώσσα, το άλλο συνθετικό μια εθνικής μειονότητας, μαζί με θρησκεία, ιστορία, καταγωγή… Υλοποιείται δηλαδή μια πάγια επιδίωξη της Τουρκίας, που έχει δηλώσει σε πρόσφατες ελληνοτουρκικές διαπραγματεύσεις πως προτίθεται να θέσει «θέμα Θράκης»!!!


  


 


ΤΟΥΡΚΟΠΟΡΤΕΣ!!!


   Από την άλλη μέσα σε αυτό καυτό το Πρόγραμμα Σπουδών της Τουρκικής για τα Ελληνικά Γυμνάσια, ανοίγουν Κερκόπορτες ή μάλλον Τουρκόπορτες, που εξωθούν στη δημιουργία σώνει και καλά «τουρκικής μειονότητας» αφού οι μαθητές θα ερευνούν σύμφωνα με το πρόγραμμα τα επώνυμα των κατοίκων για να συμπεράνουν την καταγωγή τους!!! Επίσημα από την Ελλάδα!!! Όταν είναι γνωστό πώς εκατομμύρια πληθυσμοί είχαν αναγκαστεί να εκτουρκίσουν τα επώνυμά τους, για να επιβιώσουν!!! Είναι η γνωστή τουρκική κατάληξη –ογλου, που πολλοί Έλληνες της Πόλης και της Μικρασίας υποχρεώθηκαν να κολλήσουν  στα ελληνικά επώνυμά τους!!! Και τώρα οι μαθητές θα ερευνούν λέει και θα συμπεραίνουν την καταγωγή από τις τουρκικές λέξεις του ονόματος!!! Μετά από 500 χρόνια Οθωμανικής Κατοχής!!! Και τι θα συμπεραίνουν τα παιδιά; Ότι οι κάτοικοι είναι … «ΤΟΥΡΚΟΙ»!!! Ώστε να στοιχειοθετηθεί και «φυλετικά» από καταγωγής, με συμπεράσματα των … Ελληνικών Γυμνασίων, η ύπαρξη «ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ», «τουρκικής καταγωγής»!!!


 


 


SMS ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ!!!


    Χαρακτηριστικό είναι ακόμη πως στο ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών της Τουρκικής, ειδικά για τη Β’ Τάξη των Ελληνικών Γυμνασίων, προβλέπονται ακόμη και γραπτά μηνύματα SMS στα Τουρκικά από τα κινητά των Ελλήνων Μαθητών, για να γίνει ο γλωσσικός εκτουρκισμός τέλειος και σύγχρονος, ακόμη και μέσω κινητού, χωρίς να μας λένε αν θα χρησιμοποιούν ελληνικό ή τουρκικό δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, από εκείνα που μέσα στην Ελλάδα σου στέλνουν μήνυμα γράφοντας «Καλώς ήλθατε στην Τουρκία»…


 


 


Ο ΑΛΛΟΣ «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ» ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ!!!


   Επίσης, στη Γ΄ Τάξη των Ελληνικών Γυμνασίων, προβλέπεται οι μαθητές μας, να παίρνουν συνεντεύξεις από γέροντες της περιοχής (;) και να βρίσκουν κοινά στοιχεία στους δύο «πολιτισμούς» όπως γράφει το Πρόγραμμα! Ποιους «δύο πολιτισμούς»; Ποιος είναι ο άλλος Πολιτισμός, πλην του Ελληνικού; Μήπως εννοείται ο «τουρκικός πολιτισμός»; Και αναφέρεται σαν «πολιτισμός» ο γενιτσαρισμός, οι σφαγές, οι βίαιοι εξισλαμισμοί, το παιδομάζωμα, οι εκτουρκισμοί, οι Γενοκτονίες 1.500.000 Ελλήνων και 1.500. 000 Αρμενίων; Αυτός είναι ο «άλλος» «πολιτισμός»; Αυτά διδάσκει το Μάθημα των Τουρκικών, μέσα στην ίδια την Ελλάδα!!!


 


   Κατά το Σύνταγμα και του Νόμους τους Ελληνικούς, οφείλουν στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση να εκπαιδευθούν στα Ελληνικά και στην Ελληνική Ιστορία, όλοι οι μαθητές της Ελλάδος! Να τους μάθουμε την αλήθεια! Να λάμψει το φως παντού! Και εμείς ανάψαμε ξανά τη λάμπα της Τουρκοκρατίας!!! Με τον Κομοτήν-Αγά Πασά του Τουρκικού Προξενείου να είναι ο φόβος και το τρόμος στην περιοχή!!! Αυτός είναι από τα άθλια λάθη της Αθήνας ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ «ΝΟΜΑΡΧΗΣ»!!! Έτσι καταντήσαμε τη Θράκη! Τη βασίλισσα της Ρωμιοσύνης!!! Το θώρακα της Βασιλεύουσας! Την πατρίδα καταγωγής του μεγάλου, αξεπέραστου Ιουστινιανού!!! Τη γενέτειρα του μεγάλου ανίκητου Στρατηγού του, του Βελισαρίου!!! Το προσκυνητάρι των Κομνηνών!!! Τη γενέτειρα του Αγίου Αυτοκράτορα Νικαίας Ιωάννη Δούκα Βατάτζη του Ελεήμωνος, που βρέθηκε άφθαρτος, κοιμώμενος και μαρμαρωμένος στον τάφο του, ακόμη και τα βασιλικά του ρούχα! Τη γενέτειρα του Καπετάν Αντώνη και της Δόμνας Βισβίζη,  της Μπουμπουλίνας της Θράκης, που έπαιξαν καθοριστικό ναυτικό  ρόλο στην Επανάσταση του 1821!


 


 


ΟΛΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΙ


ΑΠΟ ΤΟΝ «ΙΟ» ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ!!!


   Τελικά, όλα είχαν σχεδιαστεί και τα αποκάλυπτε εν πλήρη χαρά ο «Ιός» της Ελευθεροτυπίας, σε ξαφνικό του άρθρο στις 16 Ιουλίου 2006, μόλις τέσσερεις ημέρες πριν τη δημοσίευση της Απόφασης για Διδασκαλία των Τουρκικών στα Γυμνάσια, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (20 Ιουλίου 2006)!!!


   Στο άρθρο εκείνο, για να στηριχτούν προκαταβολικά τα εφιαλτικά σχέδια, αποκαλύπτονταν ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ Α2 ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!! Στο έγγραφο εκείνο με ημερομηνία 17-7-1996 (επί Σημίτη) αναφερόταν αποτυχία της πολιτικής προσεταιρισμού των Πομάκων, λες και υπήρξε ποτέ τέτοια πολιτική!!!


   Όμως παρότι το θέμα είναι τόσο πραγματικά απόρρητο, εν τούτοις αποκαλύπτεται για να πλήξει την ιδιωτική κυρίως προσπάθεια διάσωσης του ιδιαίτερου Πομακικού χαρακτήρα και της Πομακικής, Ροδοπαίας διαλέκτου, που έχει πάμπολλες αρχαίες και βυζαντινές ελληνικές ρίζες, με βουλγαρικές καταλήξεις, και ελάχιστες τουρκικές!!!


   Το άρθρο της Ελευθεροτυπίας έγραφε ότι έρχεται «Νέα Πολιτική» (αυτή που προκύπτει τώρα) και χαρακτηριστικά και κοφτερά αναφέρει τα εξής τρομερά: οι άνθρωποι που χαράζουν την πραγματική πολιτική για τη μειονότητα έχουν ήδη προσανατολιστεί προς εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο νέος στόχος της ελληνικής πολιτικής είναι η ομάδα των «Ρομά» της μειονότητας. Τους «Πομάκους» ξεχάστε τους!”!!!


   Καταλαβαίνει λοιπόν ο καθένας τι συμβαίνει και τι αποφάσεις έχουν παρθεί, που δείχνουν ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ, ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ!!! Όπως εγκαταλείφθηκαν σταδιακά οι Έλληνες της Ίμβρου και της Τενέδου, που έπρεπε να έχουν Σύμφωνα με όσα υπέγραψε η Τουρκία, όχι μόνο τις περιουσίες τους, αλλά Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση και Ελληνική Τοπική Αστυνομία!!!


 


 


ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΗ


ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΞ!!!


   Ο/οι συντάκτες του άρθρου, διαφαίνεται πως είχαν ενημερωθεί από πολύ υψηλά ιστάμενα Κυβερνητικά Στελέχη- Στέλεχος, που τους ενεχείρησαν και το ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΕΞ, άρα ήρθαν σε επαφή με κάποιον από το ΥΠΕΞ που δίνει ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ και γι΄ αυτό είναι επικίνδυνος, επειδή το έδωσε για να χτυπηθεί η Εθνική Πολιτική (!!!) δηλαδή είναι αδίστακτος και ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΩΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ!!! ΝΑ ΔΙΑΤΑΧΘΕΙ δε ΕΔΕ και να λογοδοτήσουν οι αρμόδιοι στην Επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας της ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!! Διότι εκτός από το εθνικών διαστάσεων σκάνδαλο, υπάρχει όπως φαίνεται μηχανισμός, ολόκληρο σχέδιο, που εξυφαίνεται κατά των Εθνικών Συμφερόντων και του Θρακικού Ελληνισμού!!! Το Απόρρητο Έγγραφο έχει τα εξής στοιχεία:  ΑΠΦ 1150.600/ΑΣ 809, 17/7/1996, ΥΠΕΞ, Α2 ΔΔΣ/Τμήμα Μειονοτικών Θεμάτων.


 


 


Η ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ


ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΕΣ!!!


   Στο ίδιο άρθρο, προαναγγέλλεται εμμέσως πλην σαφώς η διδασκαλία των Τουρκικών και δίδεται η διοχετευμένη αιτιολογία των θιασωτών του άρθρου για την αναγκαιότητα διδασκαλία τους μέσα από το ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΕΞ, που συντάχτηκε μετά τη ντροπή των Υμίων υπό το πνεύμα του «εκσυγχρονισμού»:


   Η διδασκαλία της πομακικής δεν προσφέρει τίποτε στους Πομάκους, πλην της διατηρήσεως μιας εθνικής ταυτότητας, μάλλον προβληματικής. Αντιθέτως η επαρκής γνώση της ελληνικής ή της τουρκικής τους δίνει τη δυνατότητα προσβάσεως στις αγορές εργασίας και τα Πανεπιστήμια της Ελλάδος ή της Τουρκίας και συνεπάγεται σημαντική βελτίωση του βιοτικού τους επιπέδου”!!! Δηλαδή χρησιμοποιείται αισχρά ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ προ δεκαετίας, με απόψεις που δεν απηχούν παντελώς τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων, για να στηριχτεί η Απόφαση Διδασκαλίας Τουρκικών στα Ελληνικά Γυμνάσια, για να πάνε στο τέλος να τουρκέψουν οριστικά οι Έλληνες μουσουλμανόπαιδες στα ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ!!! Διότι αν σπουδάσουν στην Τουρκία «θα ανέβει το βιοτικό τους επίπεδο»!!! Για να γυρίζουν …φιλέλληνες… Και ποιοι; Οι Ελληνογενείς ΠΟΜΑΚΟΙ! Οι τοξότες και κομμάντος του Μεγάλου Αλεξάνδρου!!! Δηλαδή όλος ο καημός είναι να γίνουν σώνει και καλά «Τούρκοι» οι Έλληνες Πομάκοι!!! Είναι έγκλημα αυτό ή δεν είναι! Είναι σχέδιο ΑΝΑΤΙΝΑΞΗΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΝΙΚΗ ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;


 


 


ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


   Αλλά αναφέρεται στο άρθρο-προοίμιο των όσων γίνονται και άλλη «δικαιολογία», με την οποία οι θιασώτες του αποθρακισμού, τούμπαραν τους καλόκαρδους ηγέτες του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας, ώστε να υπογράψουν την «Απόφαση»: «στη μεγάλη τους πλειοψηφία τα μειονοτικά σχολεία παραμένουν σε άθλια κατάσταση, γιατί το τουρκόγλωσσο μέρος της εκπαίδευσης βρίσκεται ακόμα υπό τη σκιά των ελληνοτουρκικών ισορροπιών. Ορισμένοι μειονοτικοί των πόλεων προτιμούν ήδη να στέλνουν τα παιδιά τους στα ελληνικά σχολεία. Έχοντας αυτό κατά νου, η ελληνική πλευρά προσβλέπει στη σταδιακή αποδυνάμωση των μειονοτικών σχολείων και την απορρόφηση μέρους των παιδιών της μειονότητας στα κοινά σχολεία»


   Αυτό είναι που έπεισε το Υπουργείο Παιδείας! Ότι δήθεν θα κάνουμε καλό! Κρύβοντας ότι καλό δεν κάνεις διδάσκοντας την τουρκική, για να αρχίσουν να διαβάζουν την «τουρκική προπαγάνδα» και για να σπουδάσουν αναγκαστικά στα Τουρκικά Πανεπιστήμια, αφού δε χρειάζεται Τουρκική Γλώσσα για να σπουδάζουν στα Ελληνικά!!!


    Κρύβουν ότι σκοπός είναι ο εκτουρκισμός των Πομάκων!!! Κρύβουν ότι οι εγκλωβισμένοι και τρομοκρατημένοι από τους κατασκοπευτικούς μηχανισμούς του Προξενείου Κομοτηνής, δε στέλνουν συχνά τα παιδιά τους στα σχολεία, διαμαρτυρόμενοι ότι είναι δήθεν «Τούρκοι» και θέλουν «Τουρκικά Βιβλία, Τούρκους Δασκάλους και Τουρκικά Σχολεία», μποϊκοτάροντας τη  Μειονοτική Εκπαίδευση, κατά τον ίδιο τρόπο που θεωρούν «μουφτή» τον Ψευτομουφτή…


   Κρύβουν ότι ακόμα και αν εγγραφούν κάποιοι μουσουλμανόπαιδες, μετά, υπό την τρομοκρατία του Προξενείου και του «υποκόσμου» του, θα τα υποχρεώσουν να απέχουν επιδεικτικά από το μάθημα για να δημιουργήσουν θέμα στην Ευρώπη, επειδή θα ζητούν «Τουρκικά Βιβλία» (από την Άγκυρα) και Τούρκους Καθηγητές!!! Καλά δεν έχουν διδαχτεί τίποτα;


   Το πρόβλημα είναι να αποκατασταθεί η Ελληνική Κρατική Εξουσία και το Ελληνικό Σύνταγμα και οι Ελληνικοί Νόμοι σε περιοχές της Θράκης, που ελέγχονται και υπακούουν - από φόβο ή συμφέρον- μόνο στην Άγκυρα δυστυχώς!


   Εάν τολμούσαμε να κλείσουμε το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής (νόμιμα δια της διπλωματικής οδού), να δείτε την άλλη μέρα πόσοι μουσουλμάνοι θα γιόρταζαν τη 2η Απελευθέρωση και πώς θα αναπτυσσόταν η περιοχή, με διηγήσεις και ομολογίες συγκινητικών περιπτώσεων!!! ΟΤΑΝ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΣΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΣΚΥΒΕΙΣ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!!!


   Το στοίχημα είναι η Ελλάδα, η Αθήνα, να απελευθερώσει οριστικά τη Θράκη!



 
Κλείνοντας, αρκεί να αναφέρουμε μια μόνο από τις πολλές συνταρακτικές περιπτώσεις που έχουν επωνύμως κατατεθεί και σε Θρακικά Συνέδρια, για να μας ανοίξουν τελείως τα υγρά μας μάτια: «Το 1981, τουρκόφωνος μουσουλμάνος δάσκαλος δήλωνε σε επιστολή του, ότι συναντούσε σοβαρά εμπόδια στις πομακικές περιοχές της Ξάνθης, διότι οι μικροί μαθητές του αγνοούσαν την τουρκική»!!!


   ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΟΙ!!!


   ΚΙ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΟ ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΜΟ ΤΟΥΣ!!!


   ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!


 


 


ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ:


ΤΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ


606 «ΤΟΥΡΚΩΝ» ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΜΑΣ!!!


   Για να γίνει πλήρως κατανοητό το παιχνίδι που παίζεται σε βάρος της Θράκης και για να δούμε το απίστευτο θράσος των ανθρώπων της Άγκυρας μέσα στην Ελλάδα που δηλώνουν «ΤΟΥΡΚΟΙ», για να αντιληφθούμε τον απόλυτο και άμεσο κίνδυνο εκτροχιασμού της Θράκης (τώρα μάλιστα που ετοιμάζεται το Κράτος των Κούρδων και η Άγκυρα θα θέσει επί τάπητος …θέματα), ας θυμηθούμε την καθόλου άσχετη,  πρόσφατη προκλητική, και τελεσιγραφική, τον Μάιο του 2006, «ΕΞΕΓΕΡΣΗ-ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ 606 ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ» που υπέγραψαν προκλητικότατο κείμενο με μπροστάρη τον Αχμέτ Ιλχάν, Βουλευτή Ροδόπης της Ν.Δ., που αυτοαποκαλείται «Τούρκος»!!! Χωρίς ακόμη να έχει διαγραφεί!!!


   Το Μανιφέστο της «Τουρκικής Μειονότητας» όπως αυτοαποκαλείται προκλητικά μέσα, ονομάζει «ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΤΡΙΔΑ» την Τουρκία και προσπαθεί να πείσει ότι οι Πομάκοι είναι δήθεν Τούρκοι!!! (σ.σ. τόσο καίγεται η Τουρκία για αυτό το θέμα – είναι ζωτικό ζήτημα να το καταφέρει για τη μελλοντική διεκδίκηση της Θράκης)!!!


 


 


ΤΑ ΠΟΜΑΚΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ


ΟΙ ΤΟΥΡΚΙΚΟΙ ΛΥΚΟΙ!


   Όλα ξεκίνησαν με αφορμή την αθώα μετάφραση παραμυθιών σχολικών βιβλίων στην πομακική διάλεκτο!!! Αυτό ερέθισε την Άγκυρα που φοβάται μη χάσει τους Πομάκους για τους οποίους τόσα χρόνια υπόγεια εργάζεται και αμύθητα ποσά «ξόδεψε» και τόσα δορυφορικά πιάτα «εγκατέστησε» και λύσσαξε κυριολεκτικά τους ανθρώπους της στη Θράκη, που κατάφεραν μόνο 606 υπογραφές να μαζέψουν, όταν οι Πομάκοι της Ελλάδας είναι 35.000 με 40.000 (!!!) για να προειδοποιήσουν τελεσιγραφικά την Αθήνα ότι:


   «Η αύξηση των εκδηλώσεων που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό, όπου αμφισβητείται η εθνική ταυτότητα των ομογενών μας (εννοούν τους Πομάκους) στον ορεινό όγκο της Ξάνθης, σείει την εμπιστοσύνη μας προς το κράτος και την κυβέρνηση. Δηλώνουμε ρητά ότι ΔΕΝ πρόκειται να μείνουμε άπραγοι στην καταπάτηση θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών, όπως η ελευθερία της έκφρασης, όπως ΔΕΝ θα μείνουμε άπραγοι στις εκδηλώσεις που αποσκοπούν στην προσπάθεια δημιουργίας μιας τεχνητής  ταυτότητας με την έκδοση βιβλίων σε μια γλώσσα (εν. την πομακική) που δεν υπάρχει ούτε καν στα χρονικά…»


   Την οποία όμως μιλούν ανέκαθεν οι Πομάκοι, σημειώνουμε εμείς! Και έτσι γίνεται κατανοητό πόσο φοβάται η Άγκυρα και οι δικοί της ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΜΑΚΟΥΣ, γιατί δεν θα έχουν τόπο να σταθούν οι καταπιεστές της Θράκης!!! Και γιατί φοβούνται; Επειδή δεν ελέγχουν τη συνείδηση των Πομάκων!!! Επειδή δεν τους έχουν σίγουρους!!! Επειδή υπάρχουν ακόμα ΠΟΜΑΚΟΙ που λένε πως είναι Έλληνες ή  οι πιο προσεκτικοί, πως δεν είναι Τούρκοι!!!


 


 


Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ!!!


     Και συνεχίζει το κείμενο των 606 εκβιαστικά να απειλεί:


   «Εμείς οι κάτωθι υπογράφοντες εκπρόσωποι των Τούρκων (έτσι γράφουν) του ορεινού όγκου της Ξάνθης καταγγέλλουμε απερίφραστα όλους τους φορείς και τους συμπαραστάτες τους που προσπαθούν να επινοήσουν μια τεχνητή και πλαστή ταυτότητα για την περιοχή μας, η οποία έχει τόση ανάγκη από μόρφωση και εκπαίδευση και απαιτούμε να λάβουν τέλος αμέσως τέτοιου είδους διασπαστικές προσπάθειες. Δηλώνουμε ότι σε περίπτωση που η έκκλησή μας δεν εισακουστεί και αυτές οι διασπαστικές προσπάθειες συνεχιστούν, οι Τούρκοι της Δυτικής Θράκης μπορούν να καταφύγουν σε αγώνες άλλων τύπων, πάντα όμως σε δημοκρατικά πλαίσια»!!!


      Εκβιάζουν λοιπόν και απειλούν την Αθήνα και την Ελληνική Δημοκρατία, όλους μας, ότι θα κάνουν τη Θράκη «Κοσσυφοπέδιο» αλλά δημοκρατικά!!!


   Και αφού έστειλαν αυτή τη γελοία απειλή, ώστε να σταματήσουν την Πομακική Γλωσσική Διάλεκτο και να παγιοποιήσουν την τουρκική γλώσσα – όπως ακριβώς γράψαμε παραπάνω ώστε να αποτελέσει αναγνωρίσιμο στοιχείο «συμπαγούς Εθνικής Μειονότητας» - η απάντηση της Αθήνας στον προκλητικότατο απειλητικό εκβιασμό, ήταν να ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ!!!


   Αν λοιπόν όπως φαίνεται η Αθήνα υπέκυψε σε έναν γελοίο εκβιασμό, σε πρωτάκουστες απειλές υποπρακτορίσκων του τουρκικού επεκτατισμού, που στρέφονται κατά της Εθνικής Κυριαρχίας και υπονοούν συνεργασία με άλλη χώρα σε βάρος της Ελλάδος και της εδαφικής της ακεραιότητος, ε, τότε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ!!! Γιατί κανένα κράτος στον κόσμο δεν θα ανεχόταν να πριονίζονται από μέσα τα σύνορά του! Διότι εδώ έχουμε επανάληψη του φαινομένου των προδοτών Τουρκαλβανών «Τσάμηδων» και πρέπει να ισχύσουν τα ίδια μέτρα για όλους ανεξαιρέτως τους συνεργάτες του εχθρού της χώρας!!! Οι πρωτοστάτες της ατιμωτικής «εξέγερσης» να τιμωρηθούν με την αφαίρεση της ελληνικής υπηκοότητας/ιθαγένειας και με άμεση και οριστική απέλαση!!! Διότι όσο η μακάρια Αθήνα δείχνει να τους αφήνει, τόσο αυτοί θα ξεθαρρεύουν και θα φέρονται σαν «Μπασάγιεφ»! Και θα λένε στους άλλους εγκλωβισμένους και αβοήθητους από την Αθήνα Μουσουλμάνους: «είδατε μπρε, δεν μας πείραξε κανένας! Μας φοβούνται! Η Μητέρα Τουρκία τους τρίζει τα δόντια! Μη φοβάστε τίποτε! Θα κάνουμε ό,τι θέλουμε στο τέλος»…


 


    Η εσπευσμένη, πρόχειρη και χωρίς επιχειρήματα υποστήριξη του δήθεν «τουρκικού χαρακτήρα» των Πομάκων, η κινητοποίηση των υπογραφών και ο τρόπος που στάλθηκε για εκφοβισμό στην Αθήνα, δείχνει όμως από την άλλη και τους φόβους και την ανίσχυρη θέση της Τουρκίας που κλονίζεται από την απλή μετάφραση ενός παραμυθιού στα ΠΟΜΑΚΙΚΑ, αλλά δείχνει παράλληλα και το δρόμο σωτηρίας της Θράκης, που είναι οι



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 06.09.2006 10:48:38
 
Αναγνώσθηκε 1002 φορές