Διαφόρων Φορέων

Συνάδελφοι  επιτυχόντες  του  ΑΣΕΠ,


Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μερικές σκέψεις μου.


Μετά την αναθεώρηση του συντάγματος του έτους 2001 που τέθηκε  σε εφαρμογή με την κυβέρνηση Ν.Δ, οποιαδήποτε πρόσληψη εκτός ΑΣΕΠ είναι αντισυνταγματική.


Το επικαλείται αυτό ο κ. Παυλόπουλος σε κάθε ευκαιρία.


Πως λοιπόν κύριε Παυλόπουλε το Υπουργείο Παιδείας μονιμοποιεί τους αναπληρωτές εκτός ΑΣΕΠ, με μόνο προσόν την προϋπηρεσία όταν αυτοί δεν καλύπτουν ούτε πάγιες και διαρκείς ανάγκες (όπως ειπώθηκε στην Βουλή); Τα διάφορα ανώτατα δικαστήρια της χώρας στα οποία προσέφυγαν οι συμβασιούχοι (σε άλλους τομείς της δημόσιας διοίκησης) Άρειος Πάγος, Σ.Τ.Ε, Ελεγκτικό συνέδριο αποφάσισαν ότι το μόνο αρμόδιο όργανο για μετατροπή των συμβάσεων τους σε αόριστου χρόνου είναι η ανεξάρτητη αρχή, δηλ. το AΣΕΠ.



Συμπέρασμα;


Όλα τα ανώτατα δικαστήρια της χώρας δείχνουν το ΑΣΕΠ και τίποτα άλλο.


Ορισμένοι από εμάς προσφύγαμε τον Οκτώβριο στα διοικητικά δικαστήρια, αλλά ακόμη τίποτε. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΤΟ; Αν υπάρχει η παραμικρή υπόνοια ότι κάποιος μπορεί να εγκλημάτησε σε βάρος μας (...έγινε κλεψιά θέσεων) δεν τον αφήνεις ελεύθερο, αλλά το εξετάζεις γιατί ενδεχομένως μπορεί να το ξανακάνει (όπως και έγινε...). Φυσικά εδώ που τα λέμε, αν γινόταν τα δικαστήρια και υπήρχε θετική απόφαση για εμάς θα τίναζε στον αέρα το όλο σκηνικό.


Τα δυσπρόσιτα με βάση τον νόμο του ΠΑΣΟΚ (βλέπε  Γκεσούλη) δίνονται στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ μη διοριστέους. Αυτός ο νόμος δεν άλλαξε άρα είναι σε ισχύ. Τι κανείς εσύ Υπουργείο Παιδείας;


Μετά το μεγάλο <<ξεκαθάρισμα>> των πινάκων των αναπληρωτών που έγινε με τους μαζικούς διορισμούς, ο πίνακας αυτός θα πρέπει να μετονομασθεί σε πίνακας ΡΟΥΣΦΕΤΙΩΝ. (Και το λέω αυτό ενώ βρίσκομαι στον πίνακα των αναπληρωτών).


ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ << ΜΠΑΣ  ΚΑΙ ΙΔΡΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥΣ >> ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ. Το Υπ. Παιδείας κωλυσιεργεί τις υποθέσεις, ώστε να αποθαρρύνει τυχόν προσφυγές καθώς όσοι προσφεύγουν συνήθως μόνο αυτοί δικαιώνονται.


 



Υ.Σ.
Και μερικά πράγματα << άσχετα >> με τα παραπάνω.


 


1) Σε λίγες μέρες θα βγουν οι βάσεις εισαγωγής των μαθητών για την τριτοβάθμια εκπαίδευση όπου χιλιάδες μαθητές θα μείνουν εκτός, λόγω του ορίου της βάσης του 10.


Το όριο 10 ποιος το καθορίζει;


Είναι ένα νούμερο υποκειμενικό που το καθορίζει η εκάστοτε επιτροπή των θεμάτων, όπου συνήθως είναι εκτός σχολικής πραγματικότητας. Δεν φταίνε τα παιδιά. Εγώ σαν φροντιστής μαθηματικός μπορώ να πω ότι ένα παιδί χωρίς φροντιστήριο και με μόνο εφόδιο το εγχειρίδιο του σχολείου, θα έγραφε το πολύ 6 στα μαθηματικά. Δεν υπήρχε διαβάθμιση θεμάτων στο βαθμό που θα έπρεπε. Σε αντιπαραβολή με τα παραπάνω, κάποιοι από τους αναπληρωτές κατεβαίνουν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και ορισμένοι από αυτούς γράφουν μέχρι και 3 στο γνωστικό αντικείμενο . Εννοείται ότι κρίνονται αποτυχόντες από το ΑΣΕΠ, αλλά παρόλα αυτά το Υπ. Παιδείας τους διορίζει γιατί κρίνει ότι είναι ικανοί να  αναβαθμίσουν την παιδεία.


2) Επίσης, κάθε πολύτεκνος έχοντας η μη την ιδιότητα του καθηγητή γίνεται εκπαιδευτικός. Είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο όπου η πολυτεκνία από μόνη της, αποτελεί προσόν διορισμού). ΑΥΤΟ σημαίνει για το Υπ. Παιδείας αναβάθμιση  της παιδείας;


3) Θα  κατέβαζε το Υπ. Παιδείας νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση (σε αντίθεση με τα διεθνή πρότυπα οι αλλαγές στην χώρα μας ξεκινούν ανάποδα από πάνω προς τα κάτω) ζητώντας να γίνεται αξιολόγηση στους καθηγητές των πανεπιστήμιων και το διατυμπάνιζαν ως το μεγάλο άλμα στην εκπαίδευση. Για τις προσλήψεις καθηγητών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, θέλοντας και μη, ο μόνος τρόπος αξιολόγησης είναι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ με όλες ενδεχομένως τις αδυναμίες του. Παρόλα αυτά υπάρχουν και τα παράθυρα (βλέπε: αναπληρωτές, πολύτεκνους, κτλ).


 


Δυο μέτρα - Δυο σταθμά


Τι να πρωτογράψει τελικά κανείς για το Υπ. Παιδείας;


Θα χρειασθεί τόμους ολόκληρους, γιατί νοσεί βαριά, πολύ βαριά.


Υπουργείο Παιδείας, ένα απέραντο φρενοκομείο.


 


 Κελίδης Μπάμπης

Φροντιστής Μαθηματικός



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 20.08.2006 21:55:07
 
Αναγνώσθηκε 943 φορές