Φορέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Χάρης Κανδηλαναύτης

Ποιο το νόημα να ζητάμε από τους μαθητές να αποδείξουν ανισότητα τη στιγμή που ισχύει ισότητα; Δηλαδή εξετάζουμε τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου κατά πόσο κατανόησαν όλο το σχολικό έτος ότι 3<4; ...


Πατήστε για αρχείο MS Word



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 01.06.2006 20:20:01
 
Αναγνώσθηκε 763 φορές