Διαφόρων Φορέων

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ – ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ – ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ


( Το χρονικό της ταλαιπωρίας  και  η  ανάγκη για συστράτευση και αγώνα )


Είναι πανελληνίως γνωστό ότι μία από τις βασικές δεσμεύσεις της «νέας διακυβέρνησης », κεντρικό στοιχείο του προγράμματος και «σημαία» της Ν.Δ. κατά την προεκλογική περίοδο ήταν ο τερματισμός του απαράδεκτου καθεστώτος ομηρίας και εκμετάλλευσης  των συμβασιούχων του δημόσιου τομέα. Οι υποσχέσεις για αποκατάσταση της αδικίας χωρίς εξαιρέσεις και αποκλεισμούς κλάδων, με πιστή εφαρμογή και ενσωμάτωση στην εσωτερική έννομη τάξη της σχετικής κοινοτικής οδηγίας 1999/70, οδήγησαν χιλιάδες πολίτες να στηρίξουν με την ψήφο τους την τότε αντιπολίτευση,  παραμερίζοντας ιδεολογικές και κομματικές τοποθετήσεις. Ήταν εύλογο, καθόσον Η ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΩΜΑ!!


Οι συμβασιούχοι καθηγητές των 34 μουσικών σχολείων της χώρας παραμένουν ακόμα, δύο χρόνια μετά την κυβερνητική αλλαγή, η μοναδική κατηγορία συμβασιούχων που εξαιρούνται μέχρι στιγμής από όλες τις σχετικές ρυθμίσεις.



  • Το Π.Δ. 164/ 2004 , το γνωστό ως διάταγμα Παυλόπουλου, ερμηνεύτηκε κατά τρόπο που να εξαιρεί από την εφαρμογή του το εκπαιδευτικό προσωπικό του ΥΠΕΠΘ, με αποτέλεσμα οι σχετικές αιτήσεις μας να απορριφθούν από το υπηρεσιακό συμβούλιο, το ΚΥΣΔΕ, ως νόμω αβάσιμες.

  • Από την άλλη μεριά το ΥΠΕΠΘ αρνείται μέχρι στιγμής να υλοποιήσει στον κλάδο μας το άρθρο 6 του Ν.3255/2004, δηλαδή τον διορισμό των 30μηνιτών μουσικών. Το υπουργείο, επικαλούμενο «νομικά προβλήματα» , αφενός στέρησε από τους εμπειροτέχνες καθηγητές παραδοσιακών οργάνων το δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για να ενταχθούν στο 30μηνο – τιμωρώντας… τους ίδιους, προφανώς, επειδή η Ελληνική Πολιτεία δεν φρόντισε τόσα χρόνια να τους κατοχυρώσει με αναγνωρισμένους τίτλους – και αφετέρου καθυστερεί και παλινωδεί χαρακτηριστικά ως προς την έκδοση  του πίνακα των 30μηνιτών, ακόμα και για τους συναδέλφους τους οποίους το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας κάλεσε με εγκύκλιο να υποβάλουν δικαιολογητικά και αίτηση για το 30μηνο!!

Το αποτέλεσμα :


  • Δεκάδες άξιοι συνάδελφοι συμβασιούχοι, με προσφορά πολλών χρόνων στην εκπαίδευση κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, με το τριτοκοσμικό καθεστώς της ωρομισθίας, άνθρωποι με οικογένειες και υποχρεώσεις, απομακρύνονται κάθε χρόνο από τα μουσικά σχολεία , για  να ανοίξει –δήθεν– ο δρόμος για τους νέους, για τους μαθητές τους στα Ωδεία δηλαδή, αποφοίτους συνάμα των πανεπιστημιακών τμημάτων μουσικών σπουδών.

  • Οι υπόλοιποι εξακολουθούν να εργάζονται ως αναπληρωτές η ωρομίσθιοι , απολυόμενοι και επαναπροσλαμβανόμενοι κάθε χρόνο, με μειωμένες αποδοχές και εργασιακά – ασφαλιστικά δικαιώματα, με μόνιμη την ανασφάλεια για το αύριο, «πληρώνοντας » για  την μιζέρια του ελληνικού κράτους, που από τη μία προβάλλει τα μουσικά σχολεία ως εκπαιδευτική και καλλιτεχνική «βιτρίνα» και από την άλλη ΑΡΝΕΙΤΑΙ  ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ «ΕΣΤΗΣΑΝ» ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

‘Εχουμε πεί, και θα εξακολουθήσουμε  να το φωνάζουμε σε κάθε ευκαιρία ότι ο κλάδος μας θα  συνεχίσει και θα εντείνει τον αγώνα του για δικαίωση.


Θα συνεχίσουμε – σταθερά και μονότονα να υπενθυμίζουμε στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ τις ανηλειμμένες  πολιτικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης.


Με αιχμή το δικαστικό αγώνα και τις κινητοποιήσεις μας, που θα ενταθούν και θα οξυνθούν όσο ο χρόνος κυλάει, δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε και να παλεύουμε :


  • ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΘΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ.

  • ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ 30ΜΗΝΙΤΗΣ !

ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΥΧΟΝ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ.


ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ! ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ: ΘΕΛΕΙ ;;


ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΔΙΑΛΛΑΞΙΑ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ, ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ!


Γιώργος Λαμέρας

(συμβασιούχος καθηγητής Π.Μ.Γ.Λ. Παλλήνης)



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 10.04.2006 16:41:36
 
Αναγνώσθηκε 811 φορές