Φορέων Τεχνικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ…ΤΕ1
 
 
 
 
Με έκπληξη διαβάζει κανείς την ανακοίνωση-διαμαρτυρία της Πανελλήνιας Ένωσης (αυτοαποκαλούμενων) «Τεχνολόγων» Εκπαιδευτικών Εργαστηριακών Μαθημάτων. Με δυσκολία προσπασπαθεί κανείς να κρατήσει την …ψυχραιμία του και να απαντήσει όσο πιο κόσμια γίνεται, διότι στην Μπανανία ο καθείς μπορεί να λέει ότι θέλει και να δηλώνει ότι θέλει, προσβάλλοντας την νοημοσύνη κάποιων που τυχαίνει να ξέρουν κάτι παραπάνω. Οι Εκπαιδευτικοί της ΤΕΕ απόφοιτοι ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ1-20), ενίοτε και με ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ή/και  ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ έχουν δύο τρόπους να αντιδράσουν σε αυτήν την εξωφρενικά διαστρεβλωτική διαμαρτυρία: να γελάσουν..ή να ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ!
 
Κατ’ αρχάς, αναφορικά με το θέμα της επιλογής των στελεχών:
 
Ισχυρίζεσθε ότι το ΥΠΕΠΘ προτίθεται να αφαιρέσει το δικαίωμα (…) των αποφοίτων ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ εκπαίδευσης να διδάσκουν σε…ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ-Λ)! Μα δεν γνωρίζετε ότι όλοι οι καθηγητές Ενιαίων Λυκείων δεν έχουν και σε μεγάλη εκτίμηση τους καθηγητές της ΤΕΕ, διότι εκεί υπάρχουν «καθηγητές-κατσαβιδάδες»;  Ελπίζω να αστειεύεστε όταν θέλετε να γίνετε και…προϊστάμενοι εκπαιδευτικών Θεμάτων ΤΕΕ, όταν δεν έχετε (και δεν είναι ντροπή αυτό) πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Το άρθρο 11 του ν.1566/85 ήταν ΛΑΘΟΣ και εν πάσει περιπτώσει ΑΛΛΗΣ εποχής.
 
Επομένως ΚΑΚΩΣ γίνεστε Δ/ντές Σ.Ε.Κ. και αυτό ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξει ΑΜΕΣΑ!
 
Για να γίνει πιο εύληπτο αυτό, παρακολουθήστε μια ιστορία ενός ΠΕ17 Μηχ/γου, που μπήκε με κατατακτήριες στο Ε.Μ.Π. και μάλιστα έκανε και μεταπτυχιακό (!!!) και στο σχολείο που πήγε, Δ/ντης Σ.Ε.Κ. ήταν..ένας ΤΕ1 που του ζητούσε συνεχώς να του γράφει τα έγγραφα, επειδή «δεν ήξερε καλή ορθογραφία(!!!)».
(Με την ευκαιρία, ελπίζω αυτό το «ενώ δεν μπορούσε να κάνει των υποδιευθυντή ΤΕΕ» να σας ξέφυγε…εκτός αν θέλετε να γίνετε ΗΠΩΔΥΑΙΦΘΙΝΤΟΙΣ! Όπως και αυτό το «Η μεθοδεύσεις»)….
 
Αφήστε λοιπόν το ΥΠΕΠΘ να κάνει την δουλειά του και περιοριστείτε στο να διεκδικήσετε μια θέση στις Ε.ΠΑ.Σ. όπου ΚΑΙ ΕΚΕΙ σύμφωνα με οδηγία της Ε.Ε., δεν διακαιούστε να είστε καθηγητές, διότι δεν έχετε πτυχίο ΑΝΩΤΕΡΟ της βαθμιδας που «διδάσκετε».
 
Αναφορικά με το σημείο 4 της διαμαρτυρίας σας (ίσως και το μόνο που έχετε δίκιο), και εδώ πρέπει να λεχθεί ότι ΚΑΚΩΣ έγινε.Μήπως πρέπει τα λάθη να αναπαράγονται «εσαεί»;;
 
Στο σημείο 5, πραγματικά ξεπερνάτε και τον εαυτό σας. Αν η κ. Υπουργός έλεγε: “Κύριοι απόφοιτοι σχολών εργοδηγών, θα είστε το Α και το Ω στη διοίκηση των Τ.Ε.Ε. και θα καθοδηγείτε αποφοίτους Πανεπιστημίων,Πολυτεχνείων και Τ.Ε.Ι.”, τότε αγαπητοί φίλοι μάλλον θα έπρεπε να της πάρουν την άδεια Ψυχιάτρου που κατέχει!
 
Όσο για το επιχείρημα σχετικά με το «αν γνωρίζουμε που πέφτουν τα εργαστήρια», ε, τι να πει κανείς! Δηλαδή θεωρείτε ότι η Β΄θμια εκπαίδευση είναι μόνο το εργαστήριο; Θεωρείτε ότι επειδή κάποιος Μηχανολόγος/Ηλεκτρολόγος ενδεχομένως να μην κατέχει πρακτικές δεξιότητες, επειδή ΔΕΝ είναι ο ρόλος του αυτός, αυτό τον καθιστά υποδαιέστερο του τεχνίτη;; ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΤΕ;;
 
Σημείο 8: Πραξικόπημα;; Η Ελληνική Κυβέρνηση νομοθετεί κύριοι, δεν κάνει πραξικοπήματα. Τώρα αν αυτά που νομοθετεί δεν συμφέρουν κάποιους…
 
Σημείο 9. Ποιά ακριβώς είναι τα «Συνταγματικά δικαιώματα» από τα οποία σας αποκλείει το ΥΠΕΠΘ; Απο το να γίνεται ο μάστορας προϊστάμενος του ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ, και η κομμώτρια του ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ;; Για σκεφθείτε λίγο…
 
Όσο για το αν στήσατε τα εργαστήρια, αφήστε μας να αμφιβάλουμε, διότι όλοι γνωρίζουμε σε τι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΑΛΙΑ βρίσκονται τα περισσότερα εργαστήρια ΣΕΚ. Επομένως μην μπαίνετε σε νερά που είναι βρώμικα.
 
Λέτε ότι οι σχολές εργοδηγών ήταν ανώτερες των ΤΕΛ!; ;; Ίσως από απόψεως πρακτικών δεξιοτήτων, αλλά μήπως θυμάστε ότι έπαιρνε αποφοίτους Δημοτικού κάποτε;;
 
Όσον αφορά την κατάταξη των ΤΕ1 σε ΠΕ17 με «ετήσια προγράμματα επιμόρφωσης» (ν. 2817/2000) αλλά και παλαιότερα, όσοι είμαστε λίγο ψαγμένοι γνωρίζουμε ότι κάποιοι πήραν αυτό το χαρτί με….αλληλογραφία, ή εν πάσει περιπτώσει δεν «επιμορφώθηκαν» ανάλογα με τον πόλο που θα κληθεί να επιτελέσει ένας ΠΕ17,ο οποίος διαφέρει αστρονομικά από αυτόν του ΤΕ1 . Αναρωτιέστε γιατί δεν εφαρμόζεται η εν λόγω διάταξη: Η απάντηση είναι διττή: α. Διότι υπάρχουν σοβαροί Πρόεδροι ΤΕΙ που αντιδρούν και β. Θα αντιδράσουν όλοι οι τεχνολόγοι-φοιτητές και απόφοιτοι ακόμα και δικαστικώς αν χρειαστεί.
 
Τι είδους παράδειγμα δίνετε στους μαθητές μας αλήθεια; Της αναξιοκρατίας και του ισοπεδώματος προς τα κάτω; ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, διεκδικήσετε διευκολύνσεις ώστε να σπουδάσετε με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΟ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΩΝ (ΑΝΩΤΑΤΩΝ) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ. 
 
Στα υπόλοιπα που αναφέρετε, συμφωνούμε απολύτως και προσυπογράφουμε.
 
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ:
 
1.       Αυστηρά ΜΟΝΟ Καθηγητές Τριτοβάθμιας Εκπ/σης στα ΕΠΑΛ.
2.       Περιορισμένος-Βοηθητικός ρόλος των ΤΕ1-ΔΕ1 στις Ε.ΠΑ.Σ.
3.       Κατάργηση των κλάδων ΤΕ,ΔΕ σταδιακά.
4.       Διευκολύνσεις για επιμόρφωση των ΤΕ1,ΔΕ1 ΣΤΑ ΙΕΚ.
5.       Κατάργηση του άρθρου 14 του ν. 2817/2000.
6.       Διορισμός ΜΟΝΟ αποφοίτων Ι.Ε.Κ. στην Β’θμια Εκπ/ση.
 
Μαχόμενοι «Αληθινοί» Τεχνολόγοι ΠΕ17
4ΕΤΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 04.04.2006 17:20:01
 
Αναγνώσθηκε 1456 φορές