Διαφόρων Φορέων

ΟΙ ΤΥΠΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ. ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.

ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΓΕΥΤΕΙ.

                   27-3-6

Σχετικά με το από άρθρο εφημερίδας που παρουσιάσατε με την επωνυμία «Οι εκπαιδευτικοί δεν τιμωρούνται ποτέ…. Μία στις δύο περιπτώσεις σοβαρών παραπτωμάτων που φθάνουν στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο ακυρώνονται για τυπικούς λόγους», σας αναφέρω ότι θεωρώ το άρθρο αποπροσανατολιστικό, αφού δίνεται μεταξύ άλλων η εντύπωση ότι κάποιοι από δήθεν συναδελφική αλληλεγγύη «βγάζουν καθαρούς» τους «ακάθαρτους».

Επειδή υπάρχει εμπειρία πειθαρχική (από τη μεριά του διωκόμενου), σας αναφέρω ότι «όποιος δεν τους κάθεται» θα πρέπει κάποτε να την πληρώσει. Αν όντως μία στις δύο περιπτώσεις ακυρώνονται μόνο για τυπικούς λόγους, μπορείτε να φανταστείτε ότι οι μισοί τουλάχιστον έπεσαν θύματα «των αδιάφθορων ανακριτών» έχοντας «φάει το γκολ από τα αποδυτήρια».

Σιγά μην καλύψει το Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο το διωκόμενο συνάδελφο στρεφόμενο κατά του αδελφού Πρωτοβάθμιου Συμβουλίου (βλέπε μικρό αδελφάκι)! Απλά έχουν κάνει τέτοιες χοντράδες «οι αξιότιμοι φίλοι μου» ανακριτές-προϊστάμενοι-ΠΥΣΔίτες, που «δεν περπατάει το θέμα» παραπάνω στις μισές τουλάχιστον μόνο από τυπικούς λόγους, πριν καν αγγίξουν το θέμα. Φαντάζεστε να άγγιζαν και το θέμα τι θα γινόταν;

Οι τυπικοί λόγοι είναι η ουσία της ουσίας. Αν κάποιος από μικρότητα, ή και δόλο ακόμη (βλέπε πολιτικές διώξεις) δεν ακολουθεί τους τυπικούς λόγους (ξεχάστε κύριοι συνήγοροι υπεράσπισης ότι δήθεν γίνονται τα λάθη επειδή δε γνωρίζουν από δίκαιο΅ αν δεν ξέρουν από δίκαιο το αναφέρουν και βρίσκουν άλλον, αλλά αυτό θα σήμαινε ότι την επόμενη φορά δε θα είχαν την καρέκλα που κάθονται), φαντάζεστε πόσο είναι σε θέση να διερευνήσει τους μη τυπικούς (τους κατά το άρθρο δήθεν ουσιαστικούς);

Είναι γνωστό ότι αν ένα στέλεχος της εκπαίδευσης θέλει να σε γλεντήσει, τις περισσότερες φορές θα το πετύχει με τρόπους πολυποίκιλους. Αν ένας ανακριτής θέλει να σε ξεσκίσει, τις περισσότερες φορές θα το πετύχει, γιατί διοικητικά τουλάχιστον είναι στο απυρόβλητο. Κάποια στελέχη της εκπαίδευσης και του κόμματος είναι ξεσαλωμένα και καλυπτόμενα από το κομματικό πέπλο κόβουν και ράβουν στα επιθυμητά τους μέτρα, αφού κανείς δε θα τους ζητήσει εξηγήσεις. Έτσι ότι η μία στις δύο περιπτώσεις (λίγες τις θεωρώ) «κόβονται από χέρι», όσο κι αν «ο μεγάλος αδελφός» δε θέλει να στενοχωρήσει «το μικρό αδελφό».

Μερικά ΠΥΣΔΕ ίσως πιάνονται αδιάβαστα, αφού βάζουν ποινή ενός μήνα. Κάποια άλλα ΠΥΣΔΕ, που «είναι γάτες» βάζουν ποινή μικρότερη του μήνα, οπότε ο διωκόμενος δεν έχει δικαίωμα να απευθυνθεί Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο (βλέπε μεγάλο αδελφό). Κάποια ΠΥΣΔΕ που χρεώνουν από μήνα και πάνω (τους πιάνει η λαιμαργία;), την πατάνε στη συνέχεια, όταν μπει στη μέση ο δικηγόρος (βλέπε 2000Ε-3000Ε ). Το ποσοστό των δικαιωμένων συνάδελφων  στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, που ξεπερνά σύμφωνα με το άρθρο το 50%, αφού ο ένας στους δύο αθωώνεται πριν καν μπουν στην εξέταση του θέματος (και όχι της δήθεν ουσίας), δείχνει την ξεφτίλα της διαδικασίας που ακολουθήθηκε, όχι λόγω βλακείας βέβαια (η υπεράσπιση την ορίζει ως άγνοια), αλλά λόγω εμπάθειας. Την αθώωσή του από το Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο την παίρνει ο κάθε συνάδελφος «με το σπαθί του» (βλέπε με το δίκιο του).

Αν «το παιδί» (βλέπε διωκόμενος αλλά τελικά δικαιωμένος δευτερόδικα συνάδελφος) ήταν «δικό μας», δεν θα του γινόταν καν η ΕΔΕ, η αν ήθελε «να βρει άκρη» ο συνάδελφος, από την αρχή θα την είχε βρει, αλλά λόγω αξιοπρέπειας ο διωκόμενος προτιμάει να συρθεί στα καθηγητοδικαστήρια από τους αμερόληπτα και μη κομματικά εκλεγμένους δικαστές του (γιατί γελάτε;), «παρά να τους κάτσει» (βλέπε να μάθει να μη μιλάει, να μην εκθέτει τα κακώς δρώμενα στον εργασιακό του χώρο που ενοχλούν κάθε φορά τη διοίκηση κλπ).

Γιατί δηλαδή πρέπει να περάσει ο συνάδελφος από ανάκριση, προϊστάμενο, ακόμη πιο προϊστάμενο, ΠΥΣΔΕ κ.δ.σ.; Το 50% των συναδέλφων δε μπόρεσε να βρει λύση μέχρι εδώ και τη βρήκε  δευτερόδικα λόγω δήθεν συναδελφικής αλληλεγγύης;

Ένα μικρό προβληματισμό σχετικά με τα δρώμενα από τους αξιότιμους δικαστές, θα βρείτε από τα αποσπάσματα επιστολής μου στην κ. Υπουργό που ακολουθούν. Τα  ερωτήματα αυτά πήγαν υπηρεσιακά (προϊστάμενη αρχή-πιο προϊστάμενη αρχή-γραφείο Υπουργού). Οι αξιότιμοι κ.κ. προϊστάμενοι για λόγους που οι ίδιοι κρίνουν, όχι γιατί ανήκουν στον ίδιο κομματικό χώρο, πρώην συνδικαλιστές-συναγωνιστές κλπ, ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. Μόνο η  κ. Υπουργός «το έστειλε» προς τα κάτω, προκειμένου να γίνει ΕΔΕ για τη διερεύνηση των προβαλλόμενων προβληματισμών. Για την ιστορία σας αναφέρω ότι την ΕΔΕ σε βάρος στελεχών της εκπαίδευσης και του  κόμματος τη διενεργεί εδώ και έξι μήνες άλλο στέλεχος της εκπαίδευσης και του κόμματος (κατά τύχη πρώην συνδικαλιστής του ίδιου κομματικού χώρου).

Τα γραπτά ερωτήματα προς την κ. Υπουργό, για τις ΕΔΕ που γίνονται από στελέχη που επί των ημερών της έγιναν διευθυντές Γραφείων και Διευθύνσεων φαίνονται παρακάτω στην από 15/9/05 επιστολή μου (ο αριθ. πρωτοκόλλου στη διάθεσή σας) με θέμα «Είστε υπερήφανη για τον εμπαιγμό που δέχεται ένας διωκόμενος υπάλληλος;»

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου, να μου αποκρύψει την ψευδή κατάθεση  της Δτριας μου ότι δήθεν εγκατέλειψα τη θέση μου κατά την ενημέρωση γονέων και χορήγηση ελέγχων στις 14-2-04, στερώντας μου το δικαίωμα της νόμιμης υπεράσπισης του εαυτού μου και μου στέρησε τη δυνατότητα να προτείνω έγκαιρα μάρτυρες γονείς που θα διαβεβαίωναν την εκ μέρους μου ενημέρωσή τους και τη μη εγκατάλειψη θέσης μου;

·  Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου, που το ίδιο ψευδές συμβάν απέκρυψε και απέφυγε να ρωτήσει τους μάρτυρες-παρόντες καθηγητές στην ίδια αίθουσα με μένα  που ο ίδιος κάλεσε, καθώς  και όλους τους μάρτυρες που εξέτασε;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου, που απέφυγε να ρωτήσει τον Υδντη που ο ίδιος κάλεσε για εξέταση για τη δήθεν εγκατάλειψη της θέσης μου;

·  Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου, να με κατηγορήσει στο πόρισμά του και να με δυσφημίσει στην υπηρεσία, ότι εγώ παρανομούσα και η πρώην ΔΔΕ, επανειλημμένως με κάλυπτε, αν και με εντολή της ιδίας της δήθεν προστάτιδάς μου διενεργούσε ο ανακριτής τη σε βάρος μου ΕΔΕ;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου, που κάλεσε ο ίδιος τη Δτρια μου σαν μάρτυρα κατηγορίας και ταυτόχρονα τη χρησιμοποιούσε για να γράφει η ίδια και να μοιράζει η ίδια τις κλήσεις στους μάρτυρες γονείς κλπ, που από τη θέση της μπορεί να επηρεάσει σε βάρος μου τους μάρτυρες;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου να δεχθεί να γράψει μάρτυρας κλήση, με την οποία ο ίδιος ο μάρτυρας καλούσε τον εαυτό του να καταθέσει; (!!!!!!!)

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου να στείλει κλήση σε γονέα-μάρτυρα κατηγορίας στις 28-5-04 με την οποία την καλούσε να την εξετάσει στις 28-5-04, αλλά την έβαλε να υπογράψει ότι η κλήση της παραδόθηκε στις 26-5-05 από την κοντοχωριανή του Δτρια μου στις 26-5-05 δηλαδή δύο ημέρες πριν την έκδοση της κλήσης; 

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου, που έστειλε σε  μάρτυρα κλήση που τον καλούσε να καταθέσει πριν 35 μέρες πριν την ημερομηνία έκδοσης της κλήσης, προκειμένου να δείξει ότι τήρησε τις διαδικασίες;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου που αφαίρεσε από το φάκελο την ΕΔΕ έγγραφα που θα πρέπει να βρίσκονταν στο φάκελο της ΕΔΕ, έγγραφα τα οποία κατέχω και τα οποία μπορώ να επιδείξω όποτε και όπου κληθώ;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου, που δε ζήτησε με νόμιμο τρόπο έγγραφα που περιέχουν προσωπικά μου δεδομένα και τα επεξεργάστηκε χωρίς να με ενημερώσει, ώστε να μπορώ να τοποθετηθώ και να υπερασπίσω τον εαυτό μου, για αυτά;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου, που παρέλαβε όχι από την υπηρεσία αλλά από άτομο που μόνο ο ίδιος γνωρίζει και με διαδικασία μη σύννομη ένα έγγραφο που μόνο εγώ νομιμοποιούμουν να κατέχω και το οποίο έγγραφο είναι προϊόν εγκληματικής πράξης, αφού όποιος του το παρέδωσε είναι αυτός που υπεξαίρεσε το έγγραφο σε χρόνο και τόπο άγνωστο σε εμένα και το παρέδωσε στον ανακριτή-σημερινό Δντη Γραφείου;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου να παραλάβει πλήθος εγγράφων που με αφορούν με μη σύννομες διαδικασίες;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου που δέχθηκε και έλαβε έγγραφα ιδιωτικά, άγνωστου συγγραφέα, ανυπόγραφα και απρωτοκόλλητα, που αναφέρονται σε εμένα, τα έλαβε υπόψη του και τα επεξεργάστηκε παρανόμως;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου, που  κάλυψε την κοντοχωριανή του Δτρια στη δήθεν εγκατάλειψη θέσης μου, που η ίδια κατέθεσε, αφού θα έπρεπε να με είχε καλέσει η Δτρια του Λυκείου σε απολογία και να προβεί σε λοιπές σε βάρος μου ενέργειες;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου, που εγκλώβιζε τους μάρτυρες με τις ερωτήσεις του, αφού ο ίδιος τους έβαζε λόγια στο στόμα και άλλοτε ο ίδιος κατέθετε, ενώ οι μάρτυρες περιορίζονταν απλώς να επιβεβαιώσουν τα λεγόμενά του;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου που υποχρέωσε εμένα, αν και εγκαλούμενος, να ορκιστώ και απέφυγε να ορκίσει την κοντοχωριανή του Δτρια-μάρτυρα ψευδών συμβάντων;

· Είστε υπερήφανη για την ενέργεια του Ανακριτή-σημερινού Δντη Γραφείου, που λείπουν όλα τα πρωτότυπα των κλήσεων και μόνο φωτοτυπίες υπάρχουν, επάνω στις οποίες έχουν γίνει παρεμβάσεις, αλλοιώσεις, επανεγγραφές, διπλοεγγραφές κλπ.;

· Είστε υπερήφανη για την σύμπτωση της εντοπιότητας του ανακριτή, του καταγγέλλοντος γονιού και της κοντοχωριανής του μάρτυρας κατηγορίας;


Στη διάθεση της αρθρογράφου, προκειμένου να γράψει και για τις άλλες όψεις του νομίσματος (δεν είναι μόνο δύο οι όψεις). Υπάρχουν και άλλα θέματα και άλλα πρωτοκολλημένα έγγραφα με ερωτήματα για τα κακώς κείμενα στο χώρο μας, ερωτήματα αναπάντητα ή απαντημένα «με άλλα λόγια ν’αγαπιόμαστε».

Θα τα ξαναπούμε.

Θοδωρής Σταματάκης
Μαθηματικός
Τηλ. 210.2836393



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 28.03.2006 16:10:01
 
Αναγνώσθηκε 425 φορές