Φορέων Τεχνικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 

ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ1­ ΠΑΤΕΣ - ΣΕΛΕΤΕ

ΕΔΡΑ ΑΘΗΝΑ

ΣΕΚ Αγ. Παρασκευής - ΑΘΗΝΑ

Τηλ.210 6016586

 

Τηλ. επικοινωνίας

2641-24175 (Γραφεία Β΄ ΕΛΜΕ Αιτ/νίας

2631024115 Πρόεδρο Α’ ΕΛΜΕ Αιτ/νίας

24410 26544 Καρδίτσα

2721095197 & 6976963133 Καλαμάτα

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ:

1.      ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ AΓΡΙΝΙΟ

2.      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Ευκλείδης)

3.      ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ)

4.      ΕΒΡΟΥ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ)

5.      ΗΠΕΙΡΟΥ (Ιωάννινα)

6.       ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ (ΠΑΤΡΑ, ΚΑΛΑΜΑΤΑ)

7.      ΚΡΗΤΗΣ (Ηράκλειο)

8.      ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ (Ζάκυνθος)

9. ΣΧΟΛΩΝ ΟΑΕΔ

 

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

 

Οι καθηγητές του κλάδου ΤΕ1 – ΠΑΤΕΣ ΣΕΛΕΤΕ, εργαστηριακών μαθημάτων που υπηρετούμε για χρόνια στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και στις σχολές του ΟΑΕΔ λάβαμε το «δώρο» από την κ. Υπουργό Παιδείας για το 2006 με τα μέτρα που δρομολογεί αρχικά για τα στελέχη της εκπαίδευσης και στη συνέχεια για τη δομή της εκπαίδευσης. Δικαιολογημένα να ανησυχούμε έντονα ακόμα και στο εάν θα παραμείνουμε με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού στη δημόσια εκπαίδευση, όταν στο γραφείο της υπόσχεται «λαγούς με πετραχήλια» σε συντεχνίες εντός του σώματος των εκπαιδευτικών. Η μεθοδεύσεις αυτές εκτός του  ότι θέλουν να αποπροσανατολίσουν παράλληλα  θέλουν να υποκρύψουν την κατάργηση ουσιαστικά, από τα προγράμματα των ΕΠΑΛ που έχουν εξαγγελθεί, των εργαστηριακών μαθημάτων και πρακτικών δεξιοτήτων σε εφαρμογή του νέου σχεδίου «γενικοποίησης» της δομής της ΤΕΕ που προωθεί το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και την παράδοση της τεχνικοεπαγγελματικής εκπαίδευσης στα ιδιωτικά ΙΕΚ – ΚΕΚ και στη συνέχεια στα μη «κερδοσκοπικά» Τ.Ε.Ι. 

Συγκεκριμένα:

1)      Αν και με τον βασικό νόμο 1566/85 που μέχρι σήμερα ισχύει ο κλάδος μας ως καθηγητές της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης εργαστηριακών μαθημάτων συμμετείχε (άρθρο 11) στις επιλογές σε θέσεις διευθυντών και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων ΤΕΕ και των ΣΕΚ. Ταυτόχρονα υπήρχε η δυνατότητα για μας να επιλεγόμαστε και σε  θέσεις προϊσταμένων εκπαιδευτικών θεμάτων ΤΕΕ στις Διευθύνσεις Δ/θμιας Εκπαίδευσης κάθε νομού.

2)      Η διοικητική μηχανή όμως του ΥΠΕΠΘ κάθε φορά, δέσμια στις διάφορες συντεχνίες, κατά τη συγκρότηση του προβλεπόμενου Π.Δ. για τα κριτήρια επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης (προϊσταμένων, διευθυντών κ.λ.π.) εφηύρε τρόπους με το Π.Δ. 25/2002 να μας αποκλείει μερικώς από αυτές τις διαδικασίες. Δηλαδή ένας καθηγητής των εργαστηρίων μπορούσε να προσφέρει από τη θέση Δ/ντή ΣΕΚ,  ενώ δεν μπορούσε να κάνει των υποδιευθυντή ΤΕΕ, όταν και αυτός συμμετέχει στη συνεδρίαση επιλογής του υποδιευθυντή!!

3)      Η σημερινή πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ με παλινδρομικές κινήσεις, αφού αρχικά στην εισήγησή της στο Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας (30 Ιουνίου 2005), όσον αφορά το σύστημα Διοίκησης και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης μας περιελάμβανε μόνο για την επιλογή μας σε θέσεις διευθυντών ΣΕΚ και υπευθύνων τομέα (πιθανώς στη λογική του μερικού αποκλεισμού), ενώ με το σχέδιο νόμου που προωθεί για ψήφιση μας έχουν αποκλείσει και από αυτές τις θέσεις. Μήπως για την ικανοποίηση μιας σκληρής συντεχνίας που δρα και στην εκπαίδευση οι οποίοι όλοι αυτοί χωρίς να το δικαιούνται καπηλεύονται αγώνες άλλων αγωνιστών;

4)      Σε αντίθεση με τον ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α, όπου με τον Νόμο 3260/04, ΦΕΚ 151/6-6-2004, Τεύχος Α’ στο άρθρο 8 Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων τοποθετούνται από όλους τους κλάδους των υπαλλήλων (ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ) αφού επανέφερε σε ισχύ τις παρ. 1-16 του άρθρου Ν  2190/1994 τις οποίες αντικατέστησε αίροντας με τον τρόπο αυτό συνολικότερες αδικίες στη δημόσια διοίκηση.   

5)      Πληροφορηθήκαμε επίσης ότι σε αυτούς πρόσφατα έδωσε υπόσχεση η κ. Υπουργός ότι θα είναι το Α και το Ω της διοίκησης της ΤΕΕ!! Ίσως γιατί στα σχολεία που υπηρετούν εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων ούτε που γνωρίζουν που βρίσκονται τα εργαστήρια. Αν είναι έτσι να μας απαντήσουν οι αρμόδιοι και οι ειδικοί του ΥΠΕΠΘ ποιοι επιτέλους θα είναι οι καθηγητές σε αυτό που θέλουν να διοικούν όλοι αυτοί που ενθαρρύνουν οι διάφοροι μανδαρίνοι εσαεί; Μάλιστα σε βάρος άλλων αξιόλογων συναδέλφων όλων των κλάδων της ΤΕΕ οι οποίοι χρόνια προσέφεραν και προσφέρουν ακόμη αξιόλογες υπηρεσίες στην διοίκηση των σχολείων αυτών και των ΣΕΚ..

6)       Αυτό το ήθος της πολιτικής και διοικητικής πυραμίδας μόνο σε μια στενή  και γραφειοκρατική εκπαίδευση ανήκει. Δεν μπορούν κάποιοι , επειδή βρίσκονταν και συνεχίζουν και σήμερα να ανήκουν στο κλαμπ του ΟΕΕΚ, του Π.Ι  και των διαφόρων προγραμμάτων και επιτροπών να θέλουν να καθορίσουν και τη νέα ιεραρχία των σχολείων.

7)       Αν το «εμπόδιο» των «μεταρρυθμίσεων» που θέλει η κυρία υπουργός να υπερασπιστεί εκτιμούν κάποιοι ότι είναι ο δικός μας κλάδος, εμείς δηλώνουμε ότι δεχόμαστε να «πέσουμε» στην πυρά υπέρ της δημόσιας εκπαίδευσης. Περιμένουμε όμως αντίστοιχη ευαισθησία και από εκείνους τους μαθητευόμενους μάγους της Μητροπόλεως 15 και όχι μόνο.

8)       Αν στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ υπάρχει ακόμα η αίσθηση ότι μπορεί να υπερασπιστεί συναδέλφους, οι οποίοι στη περίπτωση του δικού μας κλάδου είναι γνωστό ότι συμμετέχουν ενεργά στις ΕΛΜΕ από θέσεις πρόεδρων, αιρετών στα ΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ και απλών μελών σε όλη την Ελλάδα, πρέπει άμεσα να βγει από τα όρια της διαχείρισης στο θέμα και να ζητήσει από την Ελληνική κυβέρνηση, εκτός της άρσης του πραξικοπήματος αυτού, να προσφεύγει άμεσα σε κάθε ένδικο μέσο για την αναστολή εφαρμογής του.

9)       Θεωρούμε ότι οι εκπρόσωποι του ελληνικού λαού κάθε πολιτικού κόμματος δεν θα δεχθούν να γίνουν μέρος αυτής της παρελκυστικής τακτικής των μηχανισμών και ελεγχόμενων δομών του Υπουργείου παιδείας που έχουν ως αποτέλεσμα να αποκλείουν δημόσιους υπαλλήλους ακόμα και από τα συνταγματικά δικαιώματά τους.

Τέλος νοιώθουμε την ανάγκη να απονείμουμε τον δημόσιο έπαινο αλχημείας (! ) σε όλους αυτούς τους παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας - οι οποίοι τώρα με τις ενέργειές τους αυτές θέλουν να εξαφανίσουν τον κλάδο μας. Έναν κλάδο που έστησε σχεδόν εξ αρχής όλα τα εργαστήρια στα Δημόσια Τεχνικά Σχολεία της χώρας μας - διότι αφού αυτά τα χρόνια κατάργησαν τις Σχολές Εργοδηγών στη συνέχεια υποβάθμισαν συνεχώς το πτυχίο μας φθάνοντάς το σε επίπεδο ΤΕΛ για μπορούν να διορίζουν τα παιδιά τους στον κλάδο ΤΕ1, τα οποία εμείς εκπαιδεύσαμε και στη συνέχεια τα έχουν κατατάξει σε κατηγορία ΠΕ (με αποφάσεις) , ενώ  τώρα θέλουν να μας καταργήσουν!

Γιατί οι κύριοι του Υπουργείου της Εθνικής Παιδείας δεν εφάρμοσαν ποτέ το άρθρο 14 Ν. 2817/2000 για την επιμόρφωση και ένταξη του κλάδου μας σε κατηγορία ΠΕ17 και ΠΕ18 αντίστοιχων ειδικοτήτων που η βουλή έχει νομοθετήσει;

Γιατί κύριοι του ΥΠΕΠθ άλλα υπουργεία (Μεταφορών, Πολιτισμού) τους πτυχιούχους Σχολών Εργοδηγών τους κατέταξαν απευθείας σε κατηγορία ΤΕ, τι  τους αναγνώρισε η πολιτεία;  μήπως τα ουσιαστικά τους προσόντα και τις ιδιαίτερες γνώσεις που παρείχαν οι σχολές μας; Πότε και ποιοι  θα μας απαντήσουν για ποιο λόγο καταργήθηκαν οι Σχολές Εργοδηγών; Τι πρόσφεραν στην Τεχνική Εκπαίδευση και στην παραγωγή όλα αυτά τα υποκατάστατα τεχνικής παιδεία στη συνέχεια;   

 

ΚΑΛΟΥΜΕ όλους τους συναδέλφους του κλάδου μας που έχουν εκλεγεί σε Δ.Σ. ΕΛΜΕ να καταθέσουν τις παραιτήσεις τους σε ένδειξη ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ στην ΟΛΜΕ.

Στην περιβόητη ΟΛΤΕΕ ευχόμαστε καλή σοδιά στους διαδρόμους του ΥΠΕΠΘ, άλλωστε με αυτούς τους «αγώνες» γίνανε οι περισσότεροι ΠΕ από ΤΕ1 (!) ενώ καταφέρανε με τους κολλητούς τους τις διετους φοίτησης  σχολές να τις ονομάσουν ανώτερες και τώρα ανώτατες. Αυτούς στηρίζουν οι κύριοι του υπουργείου σήμερα; Εύγε! Και εις ανώτερα!!!

      ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:

1)     Γραφείο Αξιότιμου κ. Πρωθυπουργού της Χώρας

2)     Κυρία Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων

3)     κ. κ. Βουλευτές   

 

 

 

 

 

 

 

 


Αθήνα 8 Μαρτίου 2006

 

Ευχαριστούμε

όσους έχουν κατανοήσει το πρόβλημα που δημιουργείται.

 

Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητές Εργαστηρίων ΤΕ1 – ΠΑΤΕΣ-ΣΕΛΕΤΕ



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 10.03.2006 08:55:01
 
Αναγνώσθηκε 1694 φορές