Διαφόρων Φορέων

ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ


Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Βερολίνου «Σωκράτης» με έκπληξη στην αρχή και στη συνέχεια με αγανάκτηση άκουσε και διάβασε τη συνέντευξη που αναδημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα σας.

Για λόγους δημοσιογραφικής δεοντολογίας παρακαλούμε ν' ακουστεί και η άλλη πλευρά.

Σ' ένα γραφειοκρατικό μοντέλο σχολείου όπως τα ευρωπαϊκά Σχολεία Βερολίνου όπου υπάρχει άμεση καθοδήγηση και έλεγχος της εργασίας από τη γερμανική διοίκηση ο εκπαιδευτικός αποεπαγγελματοποιείται, αφού του στερείται η δυνατότητα ανάληψης πρωτοβουλιών ή συμμετοχής στη διαδικασία λήψης αποφάσεων που αφορούν τη σχολική μονάδα. Έτσι ο Έλληνας εκπαιδευτικός καλείται να διαδραματίσει το ρόλο εκτελεστικού οργάνου.

Η γερμανική πλευρά είναι φυσικό να ενδιαφέρεται πρωτίστως για την ποιότητα διδασκαλίας της γερμανικής γλώσσας, χρησιμοποιώντας τους Έλληνες εκπαιδευτικούς κατά το δοκούν και εις βάρος της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας.

Απ' την άλλη πλευρά δεν υπάρχει καμία στήριξη για τον Έλληνα εκπαιδευτικό τόσο από επιστημονικής πλευράς όσο και από πλευράς υλικοτεχνικής υποδομής.

Από τον σύλλογο δε προώθησης ευρωπαϊκών σχολείων που θα περίμενε κάποιος στήριξη ασκείται απεναντίας άδικη κριτική χωρίς μάλιστα ο Σύλλογος να φροντίσει να έρθει σε επαφή έστω και απλής γνωριμίας με τους Έλληνες εκπαιδευτικούς Το διδακτικό προσωπικό έχει επιλεγεί με τις ίδιες διαδικασίες που επιλέγονται όλοι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί που αποσπώνται σ' όλα τα σχολεία του εξωτερικού, δηλ. με γραπτές εξετάσεις που διοργανώνονται από το Υπουργείο και είναι έμπειροι με διδακτική επάρκεια και καταξιωμένοι επαγγελματικά από τη θητεία τους στην Ελλάδα. Όσο δε αφορά το θέμα της επικοινωνίας μεταξύ γερμανικής και ελληνικής πλευράς τονίζουμε ότι στα ΚΕΣΒ και οι δύο γλώσσες θεωρούνται ισότιμες. Θα ήταν ευχής έργο αν η γερμανική πλευρά γνώριζε την ελληνική γλώσσα στον ίδιο βαθμό που γνωρίζουν οι Έλληνες τη γερμανική.

Κλείνοντας θα επιθυμούσαμε περισσότερη στήριξη από τους Έλληνες γονείς στο έργο μας για το ξεπέρασμα των ανυπέρβλητων δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε επειδή αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στο βαθμό κατάκτησης της ελληνικής γλώσσας των ίδιων των παιδιών τους.

ΤΟ ΔΣ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ «ΣΩΚΡΑΤΗΣ»

Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 21.02.2006 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 721 φορές