Διαφόρων Φορέων


Αγαπητέ Συνάδελφε

Είναι δυστυχώς ελάχιστες οι περιπτώσεις που διαβάζεις καποιο κείμενο και αφού ειλικρινά θαυμάσεις τη δυνατότητα του συντάκτη στην χρήση της ελληνικής, αισθάνεσαι πιεστικά την ανάγκη να κάνεις κάποια λίγα σχόλια μόνο με την ιδιότητα του πολίτη-η οποία δεν αμφισβητείται φαντάζομαι- και οχι του γονέα η και του εκπαιδευτικού

ΛΟΙΠΟΝ

 Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με την διάθεση σου να ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ τον εκπαιδευτικό ο οποίος- όπως γράφεις-  χωρίς να αναρωτιέται ούτε στιγμή στον εαυτό του τι προσφέρει στους μαθητές του και στους συνανθρώπους του γενικότερα, το μόνο που σκέφτεται είναι το διεκδικητικό πλαίσιο των αιτημάτων της ομάδας της οποίας τυχαίνει να εκπροσωπεί.

Αγαπητέ Συνάδελφε

Πιστέυεις άραγε οτι αυτός ο εκπαιδευτικός διορίσθηκε με κριτήριο την επετηρίδα, τον ΑΣΕΠ, την προϋπηρεσία, την πολυτεκνία η οτιδήποτε άλλο απο το σκοτεινό και διεφθαρμένο σύστημα διορισμών σε ετούτη την έρημη χώρα;

Ανήκει η εκπροσωπεί άραγε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία διορισμών η ανήκει ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑ  μια απαράδεκτη νοοτροπία της μονιμότητας και του νεοελληνικού ωχαδερφισμού;

Αγαπητέ συνάδελφε

Ομολογείς και είναι και αυτό προς τιμήν σου πως δεν διατίθεσαι να προτείνεις το ΤΕΛΕΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ διορισμών στον  ευαίσθητο τομέα της εκπαίδευσης αλλά ταυτόχρονα σπεύδεις να καταδικάσεις μια κατηγορία εκπαιδευτικών χρησιμοποιώντας συλλογιστική του τύπου "Ποιος τους είπε να κάνουν 3 παιδιά", σαν να μην σε αφορά το γεγονός οτι τα σχολεία θα ήταν άδεια απο παιδειά και δεν  θα ήμασταν εδώ- εγώ και εσύ- να διαφωνούμε και να συμφωνούμε για μια καλύτερη παιδεία στην χώρα μας;

Αγαπητέ Συνάδελφε

Το γεγονός πως υπάρχουν ακόμα σχολεία οφείλεται ΚΑΙ σε εκείνους που δεν ρώτησαν εσένα και εμένα και ΕΚΑΝΑΝ 3 ΚΑΙ 4 ΠΑΙΔΙΑ!!!

Εξήγησε μου σε παρακαλώ γιατί να θεωρείται εξ αρχής ακατάλληλος εκείνος που μεγαλώνει σε μια δύσκολη απο πολλές απόψεις εποχή 3 παιδιά για να μορφώσει- εφ όσον διαθέτει  ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΤΥΧΙΟ με εσένα και εμένα- τα παιδιά μας;

Εξήγησε μου σε παρακαλώ γιατί πρέπει να θεωρείται ακατάλληλος κάποιος που ΕΧΕΙ παιδιά- και στερείται ανέσεων και χρόνου για να ασκεί ανέξοδη κριτική- απο το να ασκήσει το λειτούργημα του εκπαιδευτικού το οποίο του το στέρησε όχι το ΑΣΕΠ αλλά ο χρόνος  που δεν του περίσσευε για να αφιερώσει προκειμένου να συμμετέχει σε διαγωνισμό;

Ελπίζω ειλικρινά να συμφωνήσουμε πως η επιλογή του καλού εκπαιδευτικού δεν είναι αποτέλεσμα ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ επετηρίδας, ΑΣΕΠ, πολυτεκνίας η απλού ρουσφετιού Σε όλες τις περιπτώσεις δεν εξασφαλίζεται η καταλληλότητα δια μαγείας Αλλά αν όλες έχουν σημεία μελανά και χρήζοντα ,μεγάλης κουβέντας η κατηγορία εκείνων των εκπαιδευτικών που δείχνουν έμπρακτα την ΑΓΑΠΗτους στα παιδιά είναι εκείνη που μάλλον έχει το κυριότερο προσόν διορισμού στο σχολείο Ταυτόχρονα όμως κριτικές του τύπου Ας μην έκαναν παιδιά, όχι μόνο αναιρούν το αντικείμενο της κουβέντας μας, γιατί λιγότερα παιδιά είναι λιγότερα σχολεία και λιγότερη Ελλάδα, αλλά ενισχύουν την εικόνα απαξίωσης του λειτουργήματος μας απο την κοινωνία

Με ειλικρινά θαυμασμό για την σκέψη και την γραφή σου

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
apanagis@sch.gr

ΥΓ Είμαι πολύτεκνος αλλά δεν έκανα παιδιά για να διορισθώ.........ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ!!!

ΥΓ όπως και δεν ήξερα όταν έπαιρνα το πτυχίο μου πως θα πρέπει να ξανα-δώσω εξετάσεις για να διορισθώ!!!



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 15.01.2006 21:15:01
 
Αναγνώσθηκε 813 φορές