Φορέων Πρωτοβάθμιας Eκπαίδευσης


        ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2005             


           

                                            3 ΧΡΟΝΙΑ ΟΝΕΙΡΑ


 


         3111 εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (93 στο νομό Ηρακλείου), η πλειοψηφία από αυτούς ήταν επιτυχόντες των εξετάσεων ΑΣΕΠ 2002, που διοριστήκαμε ως ωρομίσθιοι, για να καλύψουμε άμεσες λειτουργικές ανάγκες στο Ολοήμερο Δημοτικό από τη θέσπισή του, σήμερα ερχόμαστε αντιμέτωποι με το οξύτατο πρόβλημα της ανεργίας.


        Από το 2002 εργαστήκαμε στο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο, από 8 έως 12 ώρες εβδομαδιαίως, διανύοντας, πολλοί από εμάς πολλά χιλιόμετρα στο νομό, για λίγα χρήματα.


        Αν και κάθε χρόνο ζούσαμε την αγωνία για το πότε και σε ποιο σχολείο του νομού θα μας τοποθετήσουν, πιστεύαμε παρ’ όλα αυτά, ότι η πόρτα στην εκπαίδευση είχε ανοίξει.


         Πολλοί από τους παραπάνω, εργαστήκαμε παράλληλα και στο πρωινό πρόγραμμα στην Α/βάθμια Εκπαίδευση, συμπληρώνοντας πλήρες ωράριο 24 ώρες εβδομαδιαίως, με το θεσμό της ωρομισθίας, στο διάστημα των τριών τελευταίων ετών.


         Νέοι στην εκπαίδευση αλλά όχι και στην ηλικία, με όρεξη για δουλειά, πιστέψαμε πως είχαμε κάνει την αρχή στον εκπαιδευτικό μας ορίζοντα.


         Κατά το έτος 2005-2006, η κατάργηση του μαθήματος της Ολυμπιακής παιδείας στα Γυμνάσια και στα Λύκεια και διατήρησή του μόνο στο Δημοτικό σχολείο,  είχε ως αποτέλεσμα οι θέσεις εργασίας στα Ολοήμερα Δημοτικά, να καλυφτούν από τους αναπληρωτές συναδέλφους μας της Ολυμπιακής παιδείας, που πριν εργάζονταν στην Β/θμια εκπαίδευση.


         Οι ίδιοι, δεν είχαν δηλώσει στην αίτησή τους την επιθυμία να εργαστούν σε αυτά, εκτός από 30 στους 1500, σε αντίθεση με εμάς, που κάναμε νομότυπα την αίτησή μας.


         Σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 5β του Ν. 3255/04 (ΦΕΚ 138/τ.Α/22/7/2004) που δηλώνει ότι στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία διδάσκουν μόνο ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, και οι προσλήψεις γίνονται μόνο από τον ενιαίο πίνακα ωρομισθίων που συντάσσεται κατά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, είναι παράνομο και τελείως αυθαίρετο, να γίνεται συμπλήρωση ωραρίου στο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο.


         Η απόφαση αυτή του Υπουργείου Παιδείας, στερεί από εμάς, με τρόπο παράνομο και αυθαίρετο, το δικαίωμα στην εργασία, γκρεμίζοντας παράλληλα τα όνειρα που μας επέτρεψαν έστω και προσωρινά να κάνουμε.


         Χωρίς να έχουμε καμία απολύτως πρόθεση να έρθουμε σε αντιπαράθεση με τους συναδέλφους μας της Ολυμπιακής Παιδείας, τους οποίους και σεβόμαστε και εκτιμούμε, επιθυμούμε να έχουμε ίση μεταχείριση και αντιμετώπιση.


         Συγκεκριμένα, ενώ βρέθηκε λύση για τους αναπληρωτές της Ολυμπιακής Παιδείας, καλύπτοντας τις θέσεις εργασίας στα Ολοήμερα, που μέχρι πέρσι εμείς είχαμε, δεν έγινε το ίδιο με εμάς, που ξαφνικά μείναμε άνεργοι.


         Ως εκ τούτου, θεωρούμε ότι το πρόβλημα δεν πρέπει να μεταφέρεται και να αναπαράγεται, αλλά να επιλύεται.


    


 Προτείνουμε:


 


1)  Την επανατοποθέτησή μας ως ωρομίσθιοι – αναπληρωτές (άμεση πρόσληψή μας).


2)  Αναβάθμιση του θεσμού του Ολοήμερου Σχολείου, και επέκτασή του στα Γυμνάσια.


3)  Την αναβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, με την αύξηση των ωρών διδασκαλίας και στις 2 βαθμίδες εκπαίδευσης (Α/θμια – Β/θμια).


4)  Επαναλειτουργία του μαθήματος της Ολυμπιακής Παιδείας στο Γυμνάσιο – Λύκειο.


5)  Τη  διδασκαλία του μαθήματος της Κυκλοφοριακής Αγωγής, από καθηγητές Φυσικής Αγωγής.


6)  Την διδασκαλία  των μαθημάτων Περιβαντολλογική αγωγή, Αγωγή υγείας (Καθαριότητα, Πρώτες βοήθειες, Σωματική αγωγή, Υγιεινή διατροφή, Ψυχική υγεία, Έλεγχος, Στρες), αποκλειστικά από καθηγητές Φυσικής Αγωγής, που είναι και αρμόδιοι, μαθήματα που ενδιαφέρουν τους γονείς και τους μαθητές, και ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις και ανάγκες της κοινωνίας μας.


7)  Την εισαγωγή του μαθήματος Φ.Α. στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, όπως παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία, ειδικά σχολεία, ΚΑΠΗ.


8)  Μείωση από 24 σε 21 ώρες την εβδομάδα στην Α/θμια  εκπαίδευση.


9)  Δημιουργία οργανικών θέσεων στα ΤΑΔ (Αθλητικά σχολεία).


10) Ανάπτυξη του Μαζικού αθλητισμού.


 


 


 


Τέλος, σκοπός της ανακοίνωσής μας αυτής, είναι η παρουσίαση του μείζονος κοινωνικού προβλήματος που αντιμετωπίζουμε.


Ευχόμαστε μια δημιουργική και χαρούμενη χρονιά σε όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς και προσδοκούμε από το αρμόδιο Υπουργείο να σκύψει στο πρόβλημα μας και να δώσει άμεση και ουσιαστική λύση.



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 05.01.2006 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 1020 φορές