Προβληματισμοί για το διαγωνισμό ΑΣΕΠ κατηγοριών ΠΕ19 και ΠΕ1250.
Ονομάζομαι Δημήτριος Τσιούντας και είμαι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχ/κός Η/Υ ΑΠΘ. Με την ευκαιρία της δημοσίευσης των πινάκων επιτυχόντων και αποτυχόντων ΠΕ1250 που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου δημοσίως ώστε να δω αν συμφωνεί κανείς μαζί μου ή αν αρχίζω να παρανοώ. Ήμουν υποψήφιος στην ΠΕ19 και στην ΠΕ1250. Έλαβα τις παρακάτω βαθμολογίες:
Στην ΠΕ19: Γνωστικό 53,67
Παιδαγωγικα 75,78
Ειδική Διδακτική 63,00
Στην ΠΕ1250: Γνωστικό 43,67
Παιδαγωγικά 42,97
Ειδική διδακτική 88,50
Αναρωτιέμαι αν είναι δυνατόν κάποιος που δείχνει να ξέρει από παιδαγωγικά και διδακτική, να απαντά σωστά στο 75,78% των ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών
παιδαγωγικών της ΠΕ19 και να απαντάει σωστά μόλις στο 42,97% των ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών παιδαγωγικών της ΠΕ 1250. Όσοι συμετείχαν στους
διαγωνισμούς θα γνωρίζουν πόσο παραπλήσιες (ή και όμοιες) ήταν οι ερωτήσεις παιδαγωγικών. Είναι άλλωστε οι ίδιες σχεδόν σε όλους τους κλάδους! Μήπως
ελησμόνησα ξαφνικά τα παιδαγωγικά από τις 15/5/2005 (ΠΕ19) έως τις 15/7/2005 (ΠΕ1250)? Μήπως δεν είχα διαβάσει? Πως εξηγείται τότε το 63% και το 88,50% ?
Για να μην αναφέρω ότι στο γνωστικό περίμενα τουλάχιστον 60%. Στην ΠΕ19 με απέρριψαν για μία ερώτηση στο γνωστικό. Στην ΠΕ1250 συμβαίνουν παράξενα. Τι συμβαίνει?
Να σημειώσω ότι οι στατιστικές (