Διαφόρων Φορέων


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


Θέμα : κείμενες – μη κείμενες -- παρακείμενες διατάξεις σχετικά με τους διορισμούς των εκπαιδευτικών ΠΕ17-03 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση .



Λίγο Ιστορικό

Επειδή δεν έχω το δικαίωμα να αναφερθώ σε άλλες, θα αναφερθώ στην ομαδοποιημένη ειδικότητα ΠΕ17-03-07-10 στην οποία ανήκω και εκεί έχω το έννομο συμφέρον μου .

Ανακοινώθηκαν το απόγευμα της 1ης - 9 –2005 οι πίνακες (¹) των διοριστέων.

Οι πίνακες αυτοί προήλθαν από τον οριστικό πίνακα Β΄ (²) με τίτλο ΄΄ Ενιαίος Πίνακας σε ποσοστό 40% σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 (1-9-2005) ΄΄ που δημοσιεύτηκε , την ίδια μέρα με την ανακοίνωση των διορισμών , στη διεύθυνση
www.e-aitisi.sch.gr .


Αυτός (²) προήλθε μετά από επεξεργασία , σύμφωνα με την εξαιρετικά επείγουσα εγκύκλιο – πρόσκληση 82205 / 22-8-2005 του ΥΠΕΠΘ , του προσωρινού πίνακα Β΄(³) με τίτλο ΄΄ Ενιαίος Πίνακας σε ποσοστό 40% σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 (22-8-2005) ΄΄ που δημοσιεύτηκε την ίδια μέρα με την πρόσκληση για διορισμό στη διεύθυνση www.e-aitisi.sch.gr και δημιουργήθηκε μετά από την 70064/13-7-2005 πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών για το Σχ. Έτος 2005-06 .


Στις 19-7-05 είχε δημοσιευτεί στη διεύθυνση του ΥΠΕΠΘ και ο ξεχωριστός πίνακας(4) των 30μηνιτών που προέβλεπε η 38645/15-4-05 εγκύκλιος .



Πράξη 1η ( καταιγισμός κείμενων – μη κείμενων διατάξεων )


Η εγκύκλιος 82205 / 22-8-2005 με θέμα : πρόσκληση υποψηφίων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για μόνιμο διορισμό από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών του Ν.3255/2004 , αναφέρει στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ – ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ : ‘’’’ Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 (ΦΕΚ138 τ.Α΄) οι διορισμοί εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις κενές οργανικές θέσεις πραγματοποιούνται σε ποσοστό 60% από το διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π και κατά τη σειρά βαθμολογίας και σε ποσοστό 40% από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών (σσ: προσέξτε τη σειρά ) , ο οποίος συντάσσεται για κάθε έτος και στον οποίο κατατάσσονται με αίτησή τους οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί κατά σειρά που εξαρτάται από την πραγματική προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , αρμοδιότητας του ΥΠΕΠΘ . ( σσ: εδώ βάζουν τελεία ) . Επίσης σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 6 του ιδίου ως άνω Νόμου , όσοι από τους αναπληρωτές του ενιαίου πίνακα συμπλήρωσαν κατά τις κείμενες διατάξεις την 30/6/2004 πραγματική προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού τουλάχιστον 30 μηνών διορίζονται , κατά προτεραιότητα έναντι των λοιπών εγγεγραμμένων στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών ΄΄΄΄΄. (σσ: πάλι εδώ βάζουν την τελεία ) .


Πηγαίνοντας τώρα να διαβάσουμε το άρθρο 6 και τις παραγράφους 2 και 4 του ανα- φερόμενου νόμου διαπιστώνουμε ότι ξεχάστηκαν (;) να γραφούν μετά τις τελείες :




  1. στη μεν παρ.2 η φράση : Αν δεν υπάρχουν υποψήφιοι για διορισμό στην κατηγορία της υποπερίπτωσης αα΄ (σσ: 60%) οι κενές θέσεις πληρούνται μέχρι να εξαντληθούν, με διορισμό υποψηφίων της κατηγορίας της υποπερίπτωσης ββ΄ (σσ:40%) .



  2. στη δε παρ.4 η συνεχιζόμενη φράση : …., το αργότερο μέχρι και το σχολικό έτος 2007-2008 με σειρά που εξαρτάται από την προαναφερθείσα συνολική προϋπηρεσία την 30η Ιουνίου 2004 . Ο αριθμός των διοριζομένων κατά σχολικό έτος και κατά κλάδο και ειδικότητα πέρα των οριζομένων ποσοστών με τις διατάξεις της περιπτώσεως α΄ (σσ : διορισμοί με 60% και 40% ) της παρ.2 του άρθρου αυτού καθορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων .


Εύκολα , παρά τον χαμό , καταλαβαίνει κανείς πως ξεχάστηκε η ουσία .


Έτσι όπως είναι η διατύπωση , με την απαλοιφή των παραπάνω φράσεων ,


έχει αλλάξει τελείως η ερμηνεία του Νόμου !!!!!



Πράξη 2η ( Παρακείμενες διατάξεις ) .


Αν νομίζετε ότι μέχρι εδώ ήταν , γελαστήκατε .


Στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ της 82205 εγκυκλίου , διαβάζουμε :


΄΄ Σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις ,(σ.σ : γιατί δεν τις αναφέρει κατά παράγραφο και άρθρο αν υπάρχουν τέτοιες ; ) , στις περιοχές διορισμού και τα δυσπρόσιτα σχολεία προηγούνται κατά το διορισμό οι εγγεγραμμένοι στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών οι οποίοι την 30/6/2004 είχαν συμπληρώσει κατά τις κείμενες διατάξεις πραγματική προϋπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού τουλάχιστον τριάντα μηνών , και σε περίπτωση εξάντλησης αυτών οι λοιποί εγγεγραμμένοι στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών σύμφωνα με τη σειρά εγγραφής τους και τις δηλώσεις προτίμησης στις περιοχές διορισμού και τα δυσπρόσιτα σχολεία και έπονται οι διοριστέοι του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ .


Σε κάθε περίπτωση προηγούνται οι έχοντες παιδαγωγικό ΄΄ .


Ε ! λοιπόν όλο αυτό το κεφάλαιο Γ΄ είναι παρακείμενη διάταξη .


Δεν το προβλέπει καμιά ισχύουσα διάταξη στις 22-8-2005 που εκδόθηκε !!!!!


Αυτή η διάταξη ψηφίστηκε ως άρθρο κατά πλειοψηφία την 1η-9-2005 και 6-9-05 στο σύνολο του το νομοσχέδιο . Δεν έχει ακόμη δημοσιευτεί σε ΦΕΚ άρα δεν μπορεί να έχει εφαρμογή σε εγκύκλιο της 22-8-2005 (82205) .


Η εφαρμογή αυτής της επιλεκτικής παρακείμενης διάταξης , επιφέρει αιφνιδιασμό και ανατροπή της σειράς του ενιαίου πίνακα που αφορά το 40% των προσλήψεων των αναπληρωτών . Με την εφαρμογή αυτής της διάταξης προσλαμβάνονται αιφνιδιαστικά άλλοι αντί για άλλους .


Με άλλο Νόμο καταθέσαμε χαρτιά και με άλλον (όχι νόμο αλλά απόφαση , την ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.10/345/15297/31-8-05 ), έγιναν οι προσλήψεις .


Άλλωστε εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι τα κεφάλαια Α΄ ( αιτήσεις ) και Γ΄(διαδικασία) της 82205 αντιφάσκουν και αλληλοσυγκρούονται .



Πράξη 3η ( συνέπειες )


Με την προκήρυξη 1Π/05 ο ΑΣΕΠ στο ΦΕΚ 6 / 8-2-2005 όρισε τις θέσεις του 60 % των προσλήψεων της ομαδοποιημένης ειδικότητας των ΠΕ1730 σε 59 .


Αυτό αυτόματα και σύμφωνα , ( πράγματι ) , με τις κείμενες διατάξεις παραπέμπει το ποσοστό του 40 % σε 39 θέσεις .


Δημιουργήθηκε και ο πίνακας των 30μηνιτών που περιέχει 34 συναδέλφους .


Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία , από την στιγμή που δεν έχω αποτελέσματα από τον ΑΣΕΠ , ( αφού ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στις 16-7-2005 ) , και κάτω από την πίεση των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό λόγω έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς , έπρεπε το Υπουργείο να κάνει κάτι .


Δεν θέλω τώρα να δηλώσω τι ακριβώς , αλλά κάτι έπρεπε να κάνει .


Τι έκανε ;


Δημοσίευσε την 1η –9-2005 τον ονομαζόμενο ενιαίο πίνακα διορισμών σε ποσοστό 40% σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ2 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 , ( έτσι τον βρίσκει κάποιος στο e-aitisi.sch.gr ), και εφαρμόζοντας κείμενες – μη κείμενες και παρακείμενες διατάξεις προσέλαβε πλην τριών , όλους τους 30μηνίτες .


Προσέλαβε μόνον τριανταμηνίτες .


Το ενδιαφέρον έγκειται στο τι σειρά έχουν αυτοί στον ενιαίο πίνακα όπου η κατάταξη γίνεται με βάση την προϋπηρεσία και την κτήση ή όχι του παιδαγωγικού τίτλου .


Προσέξτε λοιπόν .


Προσελήφθησαν οι ευρισκόμενοι στις θέσεις :


1,2,3,4,5,6,7,8,10,12,23,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,134,135,136,139,142,143,146,148 και 149 .


Οι 20 από αυτούς δεν έχουν καν τον παιδαγωγικό τίτλο , τίτλο για τον οποίο ο κύριος Υφυπουργός σε ερώτησή του προς την Βουλή στις 21-4-2001 , εκθείαζε σαν απαραίτητο προσόν για διορισμό .


Όλοι οι ενδιάμεσοι αγνοήθηκαν !



Πράξη 4η ( τελευταία ) .


Αν όλα αυτά δεν είναι ένα κακόγουστο αστείο ενάντια στην ισοπολιτεία και στις ίσες ευκαιρίες για όλους σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τότε κάτι άλλο συμβαίνει .


Τι από τα παρακάτω ( σενάρια ) συμβαίνει ;




  1. Έγινε εφαρμογή του νόμου κατά το δοκούν με μη κείμενες και παρακείμενες διατάξεις εκθέτοντας και τους ίδιους τους Υπουργούς που δήλωναν ότι θα εφαρμοστεί ο νόμος και θα διοριστεί το 1/3 των 30μηνιτών πέραν του οριζομένου ποσοστού του 40% . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι θέσεις του 40% να ΄φαγωθούν ΄ παρακειμένως από τους 30μηνίτες οι οποίοι με βάση την ισχύουσα νομοθεσία , διορίζονται κατά προτεραιότητα έναντι του ββ.(40%) με την έννοια της δήλωσης προτίμησης δηλαδή καλύτερης περιοχής και θέσης που θα οριστεί με επιπλέον ξεχωριστή ΚΥΑ από ΥΠΕΠΘ και Οικονομίας ΠΕΡΑΝ του οριζομένου ποσοστού του 40% και το αργότερο μέχρι το Σχ.Έτος 2007-08 .



  2. Είναι γνωστό ότι αποτελέσματα από ΑΣΕΠ δεν υπάρχουν ακόμη .


    Επομένως δεν μπορεί να γίνει εφαρμογή των ΙΣΧΥΟΥΣΩΝ διατάξεων μια και οι προσλήψεις αρχίζουν με το 60 % και έπεται το 40 % .


    Τι όμως μπορεί να γίνει ;


    Μα να προσληφθούν οι 30μηνίτες . Ακόμη και όλοι αφού έχουν εξασφαλιστεί επιπλέον πιστώσεις και το Υπουργείο προτίθεται να κάνει επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών . Αυτό δεν θίγει κανέναν αφού αυτοί προσλαμβάνονται από τελείως ξεχωριστό πίνακα .


    Μόλις λοιπόν υπάρξουν τα αποτελέσματα από τον ΑΣΕΠ θα γίνει η εφαρμογή του Νόμου για το 60 % και για το 40% όπου τώρα θα περιέχει τους αναπληρωτές του ενιαίου πίνακα . Αν τώρα μέσα σε αυτούς βρεθούν λόγω σειράς και οι τρεις 30μηνίτες που υπολείπονται , τότε διορίζονται και αυτοί από τον ενιαίο πίνακα .



  3. Έγινε λάθος ( ; ) και προκειμένου να μην έχουμε ανακλήσεις , αγωγές και τσάμπα


    Δικαστικούς αγώνες και περιπέτειες , απαιτείται κάποια λύση .


    Τότε η κατάλληλη λύση είναι αυτή που στη διπλωματική οδό αναφέρεται ως


    ‘ καραμπόλα ‘ . Δεν φαίνεται και άσχημη λύση . Ίσα – ίσα μάλιστα , θα ήταν μια πάρα πολύ καλή και απρόσμενη για πολλούς λύση .



  4. Έγινε εφαρμογή του νέου νομοσχεδίου , που προβλέπει αλλαγή σειράς σε


    30μηνο – 40 % - 60% , γιατί έτσι έκρινε το Υπουργείο . Επομένως έρχεται ο


    διορισμός από το 40% γιατί δεν μπορεί να απορροφήθηκε από τους 30μηνίτες .


    Δεν προβλέπεται πουθενά .



  5. Οτιδήποτε που δεν μπορεί να συλλάβει ανθρώπινος νους .



Ότι από τα παραπάνω και να συμβαίνει ή συμβεί , οι αναπληρωτές του ενιαίου πίνακα θα πρέπει να το μάθουν από επίσημα χείλη και όχι από παπαγαλάκια μέσα από τα διάφορα σάϊτς του διαδικτύου .


Περιμένω από την Κυρία Υπουργό να εξηγήσει και τελικά να κάνει εφαρμογή του ισχύοντα Νόμου σύμφωνα με τον οποίο όλοι οι ενδιαφερόμενοι έκαναν αιτήσεις .


Αλλιώς τι έννοια είχε να τις καταθέσουν από 23 – 26 Αυγούστου , αφού από 19 Ιουλίου υπήρχε ο πίνακας των 30μηνιτών ;


Αν , λεω αν συμβαίνει το (1) τότε στο όνομα των παιδιών μου και της αξιοπρέπειάς μου ενίσταμαι κατά των πινάκων των διοριστέων ΠΕ17-03 και θα διεκδικήσω με κάθε τρόπο τα νόμιμα .



Ιωάννινα 7-9-2005


Με κάθε τιμή


Για κάθε ενδιαφερόμενο



 


Πετρίδης Μιχάλης


Ξεκρέμαστος ΠΕ17-07 σε κάθε διαρκή καινοτομική διάταξη


2651-0-41095


6974583118



ΥΓ . α) Όλα τα παραπάνω είναι κατάθεση ψυχής και όχι πολιτική αντιπαράθεση η οποία δεν με ενδιαφέρει καθόλου . Ζητείται δίκιο λοιπόν και ανθρωπιά .Τίποτα άλλο .


β) Τα (¹) , (²) , (³), (4) δείχνουν το πλήθος των πινάκων που εκτυλίχθηκαν ,


γ ) Εκτός αυτών υπάρχει και ο πίνακας των πολυτέκνων .


δ) Μόλις στις 5-9-05 βλέπω στη σελίδα του ΥΠΕΠΘ το τι έγινε .


Στην δημοσιευμένη απόφαση πρόσληψης των αναπληρωτών με αριθμό 86425 , γίνεται επίκληση της ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.10 / 345 / 15297 / 31-8-2005 απόφασης της επιτροπής του άρθρου 2 της παρ. 1 της αριθμ.55/1998 ΠΥΣ.


Ότι και να είναι αυτό που δεν το ανέφερε βέβαια η προκήρυξη , δεν είναι άρθρο νόμου ψηφισμένο στην Ελληνική Βουλή και δημοσιευμένο σε ΦΕΚ ώστε να έχει ισχύ .


Στις 31-8-05 αυτή η ΔΙΠΠ και την 1η-9-05 υπογραμμένη η απόφαση .


Η αναδρομικότητα με βάση την ΔΙΠΠ ισχύει από τις 31-8-05 , θυμίζω όμως ότι η ΥΑ 82205 εκδόθηκε στις 22-8-05 !


ε) Με αριθμό 86561 της 2-9-05 εκδόθηκε πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων για τους διοριστέους του ΑΣΕΠ πλην τεχνικών ειδικοτήτων . Στο κεφάλαιο Α΄(υποβολή αιτήσεων – δικαιούχοι ) , διαβάζω :


΄΄΄Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 οι διορισμοί ……πραγματοποιούνται σε ποσοστό 60% από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και κατά τη σειρά βαθμολογίας και σε ποσοστό 40% από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών , …..΄΄΄΄.


Ας μας πει τέλος πάντων κάποιος τι συμβαίνει πριν τρελαθούμε τελείως …ΕΛΕΟΣ .



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 10.09.2005 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 693 φορές