Διαγωνισμοί εκπαιδευτικών

Συνάδελφοι (και μη) σας χαιρετώ.

Μιας και η Έδρα μας δίνει αυτή τη δυνατότητα και έχοντας διαβάσει αρκετές ενδιαφέρουσες απόψεις συναδέλφων, καταθέτω και εγώ τις δικές μου παρατηρήσεις σχετικά με το διαγωνισμό.

1) Θεωρώ και εγώ απαράδεκτο να γίνονται τόσα επιστημονικά λάθη σε ένα διαγωνισμό που κρίνει το μέλλον μας. Αλλά εδώ που ζούμε, μέχρι και στις πανελλήνιες γίνονται λάθη, στον ΑΣΕΠ δε θα γινόντουσαν?

2) Στη βαθμολόγηση του γνωστικού αντικειμένου, έχει γίνει στρογγυλοποίηση στο πλησιέστερο μισό της μονάδας. Έτσι, εγώ που έγραψα 79,165 πήρα 79, που, για μένα είναι καταδικάστικό, αφού με μεγαλύτερη ακρίβεια θα ισοβαθμούσα με τον τελευταίο διοριστέο. Αυτό ίσως και να προβλεπόταν από την προκήρυξη, πάντως το θεωρώ μάλλον άδικο.

3) Στην ειδική διδακτική, η στρογγυλοποίηση είναι αρκετά πιο χονδροειδής. Και πώς να μην είναι, εξάλλου, αφού είναι τόσο "φλου" τα ζητούμενα, όσο και η διόρθωση. Συμπτωματικά, γνωρίζω αρκετά παραδείγματα συναδέλφων που πήραν τρομερούς βαθμούς στη 2η θεματική ενότητα, ενώ αποδεδειγμένα δεν μπορούν να σταθούν σε τάξη. Εν ολίγοις : Καλή ιδέα η διδακτική και τα παιδαγωγικά, αλλά μάλλον δεν αποδίδει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

4) Παρά τα λάθη στο γνωστικό, βρίσκω θετικό το ότι ανέβηκε το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων. Άν όλοι πάρουμε 100 στα μαθηματικά, όπως στον προηγούμενο διαγωνισμό, τότε ουσιαστικά εξεταζόμαστε μόνο στη διδακτική. Εγώ δεν έχω τα 500 (ή όσα είναι) για να πάω φροντιστήριο, αλλά και αν τα είχα, γιατί να τα δώσω; Για γνώση που θα προσπαθήσω να ξεχάσω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα μετά το διαγωνισμό;

Έχω και δύο ερωτήσεις για όποιο συνάδελφο δεν έχω κουράσει ήδη:

1) Έχω σειρά 398. Αν του χρόνου, ας πούμε 10 άτομα δε δεχτούν το διορισμό, συμπληρώνουν από τους παρακάτω; Με λίγα λόγια έχω καμία ελπίδα;

2) Έχει κανείς εμπειρία από τη διαδικασία των ενστάσεων; Για ποιούς λόγους μπορεί να αλλάξει κάτι;

Έστω και σε ένα να μπορέσετε να μου απαντήσετε, θα ήμουνα ευγνώμων. Το e-mail μου είναι : nsiomos@hol.gr . Θα χαρώ πολύ για ανταλλαγή απόψεων με συναδέλφους.




Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 21.08.2005 22:11:08
 
Αναγνώσθηκε 3165 φορές