Διαφόρων Φορέων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΘΕΜΑ: «ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΙΣ ΤΠΕ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε.»


Στο πλαίσιο της υλοποίησης της Πράξης Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Βασικές Δεξιότητες Χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην εκπαίδευση (Μέτρο 2.1 του Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.), το Υ.Π.Ε.Π.Θ. ανακοίνωσε τη συγκρότηση των επιτροπών Επιμόρφωσης και τον ορισμό Συντονισμών των Επιτροπών Επιμόρφωσης σε όλους τους νομούς της χώρας. 


Όπως αναφέρεται  στο σημείο 1.2 της Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 753/06-06-2005) οι Επιτροπές θα στεγάζονται στους χώρους που έχουν παραχωρηθεί για τις ανάγκες υλοποίησης της πράξης από τις Διευθύνσεις εκπαίδευσης με υποστήριξη υπολογιστικού και δικτυακού εξοπλισμού και τηλεπικοινωνιακής υποδομής.


 Στη συγκεκριμένη Υπουργική Απόφαση η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής έχει να παρατηρήσει τα εξής:


 1. Από τις 69 ΕΕ στις 23 δε συμμετέχουν εκπαιδευτικοί Πληροφορικής.
2. Από τις 15 ΕΕ της Αττικής και Θεσσαλονίκης (πολυπληθέστερες περιοχές) μόνο στις 6 συμμετέχουν εκπαιδευτικοί Πληροφορικής.


3. Από τους 345 εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στις ΕΕ μόνον οι 61 είναι  εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (ποσοστό 18%).
4. Από τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στις ΕΕ ελάχιστοι διαθέτουν μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στις ΤΠΕ.
5. Πολλά από τα μέλη των ΕΕ δεν πληρούν κανένα από τα κριτήρια αξιολόγησης.

Εύλογα επομένως προκύπτουν ερωτήματα σχετικά με τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία έγινε η επιλογή των συναδέλφων για τις ΕΕ!


Εφόσον το αντικείμενο της επιμόρφωσης αφορά στις Βασικές Δεξιότητες Χρήσης των ΤΠΕ δεν θα έπρεπε στην επιλογή αυτή να υπάρχει τουλάχιστον ένας Καθηγητής Πληροφορικής σε κάθε επιτροπή;


Αλήθεια ποιο μέλος σε κάθε ΕΕ θα χειρίζεται και θα είναι υπεύθυνο του υπολογιστικού - δικτυακού εξοπλισμού και της τηλεπικοινωνιακής υποδομής που θα βρίσκεται στους χώρους της κάθε επιτροπής;  Δεν είναι ο καθηγητής Πληροφορικής ο καταλληλότερος για να αναλάβει μια τέτοια ευθύνη;


 Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής θέτει τα παραπάνω ερωτήματα και παρατηρήσεις υπόψη του ΥΠ.Ε.Π.Θ.


 Πιστεύουμε πως η τοποθέτηση προσώπων σε θέσεις διαχείρισης έργων που έχουν σχέση με την Πληροφορική, χωρίς να έχουν άμεση σχέση με το θέμα, υποβαθμίζει τα διάφορα έργα και δημιουργεί κακό προηγούμενο για την υλοποίηση και την ποιότητα των έργων αυτών.


Καλούμε λοιπόν το ΥΠΕΠΘ να αξιοποιεί σε κάθε περίπτωση τους υπευθύνους ΠΛΗΝΕΤ, ιδιαίτερα σε θέματα αποκεντρωμένης επιμόρφωσης, στα οποία θεσμικά πρέπει να συμμετέχουν.


Επίσης, καλούμε το ΥΠΕΠΘ να προχωρήσει στην επιλογή σχολικών συμβούλων και συμβούλων Πληροφορικής (για τους κλάδους ΠΕ-19 και ΠΕ-20) στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ώστε στα έργα που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική να συμμετέχουν θεσμικά στελέχη της ειδικότητας Πληροφορικής. 






 Για  το Δ.Σ.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                 Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

      ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ (ΠΕ-19)     ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΕ-19)



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 25.06.2005 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 956 φορές