Διαφόρων Φορέων

Τσαλαβουτώντας στις λάσπες του διαδικτύου


Μέχρι στιγμής γκρινιάζαμε για το χαμηλό κοινωνικό ήθος της τηλεόρασης που στο κυνήγι της ακροαματικότητας θυσιάζει τη δεοντολογία. Τι να πούμε όμως για κάποιους εκπαιδευτικούς που έχουν αυτοχρισθεί  τιμωροί του ελληνικού διαδικτύου;


Συνάδελφοί μου με ειδοποίησαν ότι στην ιστοσελίδα της e-πύλης της πρωτοβάθμιας διασύρεται η εκπαιδευτική πύλη του Υπουργείου Παιδείας.


Ο συνάδελφος κόπτεται σχετικά με την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος.


Επειδή λοιπόν αναφέρεται σε δικά μου λεγόμενα στο τελευταίο συνέδριο της ΣΕΠΔΕΘ όπου βγήκα και είπα ότι το e-yliko δεν είναι προϊόν επιδότησης αλλά οράματος θα μου επιτρέψετε να θέσω κάποια πράγματα σε σωστή βάση.


Το Σεπτέμβριο του 2002 η υπογράφουσα μαζί με εννέα συναδέλφους επιμορφωτές των ΤΠΕ τα ονόματα των οποίων αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας,  δεχθήκαμε πρόσκληση να παραλάβουμε ένα περιβάλλον παροχής εκπαιδευτικού περιεχομένου και υπηρεσιών που είχε υλοποιηθεί με το έργο «Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στο ελληνικό δίκτυο σχολείων» του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Μετά από εξαντλητικούς ελέγχους διάρκειας δύο μηνών παραδώσαμε κατάλογο αναγκαίων διορθώσεων προς το φορέα υλοποίησης του έργου. Στο διάστημα που μεσολάβησε αποφασίστηκε από την τότε ηγεσία του ΥΠΕΠΘ να αναπτύξουμε μία προσωρινή ιστοσελίδα. Στη διάθεσή μας τέθηκε ένας υπολογιστής. Οπότε όπως καταλαβαίνετε χρειάστηκε να μεταφέρουμε τους προσωπικούς μας υπολογιστές στο υπουργείο για να κατασκευάσουμε αυτήν την ιστοσελίδα που σήμερα βρίσκεται στη διεύθυνση www.e-yliko.gr. Το Υπουργείο επιβαρύνθηκε με το κόστος αγοράς του λογισμικού κατασκευής ιστοσελίδων αξίας περίπου 1000 ευρώ. Σπαταλήθηκαν αρκετές χιλιάδες ώρες στο διαδίκτυο για την κατασκευή αυτής της ερασιτεχνικής σελίδας όπως ίσως ο συνάδελφος όφειλε να γνωρίζει.


Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού –η ιστοσελίδα συνεχίζει να λειτουργεί έως σήμερα σε πειραματική βάση όπως άλλωστε δηλώνεται στην αρχική της σελίδα.


Δέχομαι τον τίτλο της ερασιτεχνικής γιατί ακριβώς με αυτόν τον όρο δηλώνεται η αγάπη προς το αντικείμενο.


Ο χρόνος στο διαδίκτυο κυλά όμως πολύ πιο γρήγορα και οι στατικές ιστοσελίδες σαφώς και δεν μπορούν να καλύψουν της ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας σήμερα.


Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αποφάσισε να δημιουργήσει ένα περιβάλλον που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις και προκήρυξε το έργο σε συνεργασία με την Υπηρεσία Εφαρμογής στο οποίο αναφέρεται ο τιμητής μας.


Οι συνάδελφοι μου κι εγώ ουδέποτε έχουμε δεχθεί καμία επιπλέον αμοιβή για τη συντήρηση του δικτυακού τόπου ούτε πρόκειται να δεχθούμε ως εκ τούτου η λάσπη επιστρέφεται στον αποστολέα της. Ότι κάναμε το κάναμε ως προσφορά.  Καλύψαμε ένα υπαρκτό κενό με τις δυνάμεις μας, επενδύοντας τον προσωπικό μας χρόνο ρισκάροντας ακόμα και την υγεία μας από την πολύωρη ενασχόληση με τους υπολογιστές.


Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να  δεχθώ να ακυρώνεται ο ανθρώπινος μόχθος εξαιτίας του χαμηλού ήθους του συναδέλφου και για αυτό τον καλώ να ανακαλέσει δημόσια αλλιώς έχω την ηθική υποχρέωση να προστατεύσω την τιμή και την υπόληψη των συναδέλφων μου.



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 27.05.2005 08:27:52
 
Αναγνώσθηκε 1784 φορές