Διαγωνισμοί εκπαιδευτικών

ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΕΠ

    
Καταλαβαίνουμε όλοι ότι τα θέματα ανάπτυξης θα βαθμολογηθούν σύμφωνα με την κρίση των διορθωτών. Αυτό που εξακολουθούμε να μην καταλαβαίνουμε είναι για το πώς θα γίνει η βαθμολόγηση των πολλαπλών επιλογών. Έχουμε τις εξής απορίες που ζητάμε να απαντηθούν από τον ΑΣΕΠ πριν αρχίσει η βαθμολόγηση των γραπτών μας.



  1. Τι σημαίνει ότι το θέμα 3.6 δεν θα ληφθεί υπόψη; Πως θα κατανεμηθούν οι μονάδες του; Από την άλλη μεριά όλοι οι συνάδερφοι που καταναλώσαμε το χρόνο μας λύνοντας το λανθασμένο θέμα που μας βάλατε  θα βρεθούμε σε κατώτερη θέση από αυτούς που δεν ασχολήθηκαν καθόλου με αυτό. Με την μέθοδο του αποκλεισμού των άλλων τριών που μας προτείνατε όλοι συμπληρώσαμε κάτι.

  1. Το θέμα  4.9 είναι ή δεν είναι λανθασμένο; Ισχύει το «αν και μόνον αν», δηλαδή η ισοδυναμία όταν Γ= 0, ή δεν ισχύει; Μπορούσε αυτό να απαντηθεί ορθά σε λυκειακό, προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο;
    Είναι άκυρο ή δεν είναι;

  1. Το γενικευμένο ολοκλήρωμα ήταν εντός της ύλης ΑΣΕΠ; Θεωρείται σωστό να συμπεριληφθεί στην βαθμολόγηση δεδομένου ότι τα λανθασμένα θέματα περιόρισαν δραματικά τον χρόνο μας;


        
Σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για τον ακριβή τρόπο κατανομής των μονάδων στις πολλαπλές επιλογές μετά από την αναγνώριση από όλους των τριών λανθασμένων θεμάτων (3.2,3.6,4.9) καθώς και του θέματος 3.1 που είναι εκτός ύλης.



                                             Με εκτίμηση


                                          Φουρνάρη  Έφη



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 28.04.2005 00:29:54
 
Αναγνώσθηκε 4447 φορές