Διαγωνισμοί εκπαιδευτικών


Εξακολουθούν να προκαλούν οι “θεματοδότες” του Α.Σ.Ε.Π.

 

(Παραθέτουμε αυτούσιο το δελτίο τύπου του Α.Σ.Ε.Π. για σχολιασμό)

 

Δελτία Τύπου

Αθήνα, 22 Απριλίου 2005


ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
(ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 25/1Π/2004 – ΦΕΚ 475/25.11.2004)

Σχετικά με το θέμα που προέκυψε για τη 2η ερώτηση του 3ου Ερωτήματος (3.2) του διαγωνισμού για τον κλάδο ΠΕ 03 Μαθηματικών (αφορά το συντελεστή συσχετίσεως), πρέπει να διευκρινισθεί ότι, όταν οι απαντήσεις στα τιθέμενα προς εξέταση θέματα αναπτύσσονται στο τετράδιο, όπως είναι η περίπτωση της εξέτασης της πρώτης θεματικής ενότητας (γνωστικό) των μαθηματικών, η βαθμολόγηση γίνεται, όπως προβλέπεται άλλωστε, από δύο ανεξάρτητους βαθμολογητές (ενδεχομένως και αναβαθμολογητή), οι οποίοι βαθμολογούν κατά τη κρίση τους υποβοηθούμενοι και από την Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού με ορισμένες γενικές οδηγίες.

Με βάση τη διδασκόμενη ύλη στην προπτυχιακή τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας, η σωστή απάντηση στη συγκεκριμένη ερώτηση 3.2 είναι η (γ). Επειδή όμως σε ορισμένες περιπτώσεις (μη γραμμικές συναρτήσεις τυχαίων μεταβλητών), που όμως δεν αφορούν το επίπεδο της εξέτασης, σωστές απαντήσεις μπορεί να θεωρηθούν και οι (α) ή (β) ή (δ), η Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού αποφάσισε να δώσει ως οδηγία στους βαθμολογητές να θεωρήσουν σωστή οποιαδήποτε απάντηση της εν λόγω ερώτησης.

Ερώτημα 1ο :   Μπορούν να μας εξηγήσουν οι συντάκτες του δελτίου ποια είναι η προπτυχιακή τριτοβάθμια εκπαίδευση και τι σχέση έχει με την εξεταστέα ύλη του Α.Σ.Ε.Π;

Ερώτημα 2ο :   Η πρόταση «η σωστή απάντηση στη συγκεκριμένη ερώτηση 3.2 είναι η (γ) … αλλά σωστές απαντήσεις μπορεί να θεωρηθούν και οι (α) ή (β) ή (δ)», είναι σύμφωνη με τις οδηγίες που έστειλε το Α.Σ.Ε.Π. στους εξεταζόμενους : ότι στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σωστή απάντηση είναι μόνο μία;

Ερώτημα 3ο :   Θα μπορούσαν «οι δήθεν του Α.Σ.Ε.Π» να μας απαντήσουν αν το ερώτημα με το γενικευμένο ολοκλήρωμα (πράγματι βρίσκεται στη διδασκόμενη ύλη στην «προπτυχιακή τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας») αφορά το επίπεδο της εξέτασης;;; («επίπεδο της εξέτασης» καλό κι αυτό !!!). Σύμφωνα με τον Α.Σ.Ε.Π. λοιπόν, αυτοί που γνωρίζουν καλά τη διδασκόμενη ύλη στην προπτυχιακή τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας, εξισώνονται με αυτούς που δεν την γνωρίζουν (αφού όλες οι απαντήσεις θα θεωρηθούν σωστές). Τότε για ποιο λόγο γίνεται ο διαγωνισμός;

Ερώτημα 4ο :   Σύμφωνα με τα λεγόμενα του συντάκτη του δελτίου ο συντελεστής συσχέτισης είναι ανεξάρτητος και από τις μέσες τιμές και από τις διασπορές των μεταβλητών για γραμμικές συναρτήσεις τυχαίων μεταβλητών. Κι άλλα λάθη;;;;  Δηλαδή ο συντελεστής συσχέτισης είναι ανεξάρτητος και για τη γραμμική συνάρτηση Υ=αΖ+β με α<0; Μήπως μπερδέψανε τον r με τον r2;

Ερώτημα 5ο :   Με ποιο δικαίωμα αυτοί οι κύριοι του Α.Σ.Ε.Π. μας κοροϊδεύουν με αυτές τις γελοίες εξηγήσεις;

 

Κώστας – Μπάμπης Στοφοριάδης

Μαθηματικοί



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 26.04.2005 22:35:01
 
Αναγνώσθηκε 5032 φορές