Διαγωνισμοί εκπαιδευτικών

ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ;

    
Το θέμα που προκύπτει για μας τους μαθηματικούς μετά από την αναγνώριση των λαθών είναι ο τρόπος αξιολόγησης των λανθασμένων θεμάτων και δεν γνωρίζουμε που πρέπει να απευθυνθούμε πλέον.


 Μία πρόταση αξιολόγησης που μπορεί να γίνει είναι η εξής:


ΕΡΏΤΗΜΑ  3.1  άκυρο (ως εκτός ύλης)


                   3.2 οι απαντήσεις α), β), δ)  είναι σωστές ενώ η γ) λάθος.


                   3.6 κάθε απάντηση να θεωρηθεί σωστή (διότι καθένας λειτούργησε με την  μέθοδο του αποκλεισμού των άλλων 3)


                  4.9 άκυρο ( αφού δεν ισχύει η ισοδυναμία όταν Γ=0)


Αυτό σημαίνει ότι οι 50 μονάδες των πολλαπλών επιλογών θα μοιραστούν σε 10 ερωτήματα με τις παραπάνω οδηγίες.


 


Μια δεύτερη πρόταση είναι τα ερωτήματα 3.1, 3.2, 3.6, 4.9 να εξαιρεθούν από τη βαθμολόγηση, οπότε οι 50 μονάδες θα μοιραστούν σε 8 ερωτήματα.


 


Το πιο δίκαιο βέβαια θα ήταν η επανάληψη του διαγωνισμού. Για παράδειγμα εγώ έλυσα μέσα σε δύο λεπτά το θέμα 4.11 με την διωνυμική κατανομή και κατανάλωσα μισή ώρα να ψάχνω την σωστή απάντηση που δεν υπήρχε. Η διόρθωση που ήρθε αργότερα έδωσε και στους συναδέρφους που δεν το ήξεραν  ½ πιθανότητα να το βρουν στην τύχη. Από όπου και να το πιάσει κανείς ήταν ένας διαγωνισμός παρωδία.


 


Που πρέπει να απευθυνθούμε από εδώ και πέρα;  Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε ώστε να τύχουμε όλοι οι συνάδερφοι μιας σωστής και δίκαιης αξιολόγησης κάτω από τις υπάρχουσες συνθήκες;


                                                                      


                                      ΕΦΗ  ΦΟΥΡΝΑΡΗ



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 17.04.2005 23:45:06
 
Αναγνώσθηκε 2625 φορές