Φορέων Πρωτοβάθμιας Eκπαίδευσης

ανεξάρτητες αυτόνομες αγωνιστικές ριζοσπαστικές
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

 

Καιρός να πάρουμε τα μέτρα μας…

 

 

 

 

Ο αγώνας στα χέρια των εκπαιδευτικών

 

Κοινή δράση από 25 Συλλόγους Π.Ε. και ΕΛΜΕ

 

 

 

Τετάρτη 16 Φλεβάρη 12μμ.στο ΥΠΕΠΘ

 

Πανεκπαιδευτική κινητοποίηση

 

 

 

«Εθνικός Διάλογος» για την Παιδεία : συμμετέχω – συμμετέχεις – συμμετέχει – συμμετέχουμε – συμμετέχετε – ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ !

 

 

 

Με πολλές τυμπανοκρουσίες και τη δέουσα επισημότητα ξεκίνησε στις 21 Γενάρη ο περίφημος «Εθνικός Διάλογος» για την Παιδεία.

 

 Ο διάλογος ξεκίνησε σε θετικό κλίμα...

 

Τι έχουν να περιμένουν οι εκπαιδευτικοί από αυτή τη διαδικασία ;

 

«Όπως γνωρίζετε έχουμε το κυβερνητικό πρόγραμμα» δήλωσε η Υπουργός κ. Γιαννάκου, «αλλά μέσα απ’ το διάλογο θέλουμε τη μεγαλύτερη συναίνεση για τα ζητήματα της παιδείας». Άλλωστε πολλές σημαντικές αποφάσεις έχουν ληφθεί προτού καν ξεκινήσει ο … «διάλογος».

 

 

 

Έχει ήδη αποφασιστεί, ότι οι «αυξήσεις» στους μισθούς μας θα είναι γύρω στο 3,2 %, έχει ήδη αποφασιστεί η πολιτική σκληρής λιτότητας για την επόμενη χρονιά. Ήδη, λόγω της αύξησης της παρακράτησης φόρου και της μη τιμαριθμοποίησης της φορολογικής κλίμακας, οι ονομαστικοί μισθοί μας παρουσιάζουν μείωση από 4 έως και 45€ ! Όσο για τα περιβόητα 176 € που ΘΑ παίρναμε, αποδεικνύεται στην πράξη ότι αποτελούν την αύξηση της …τρέχουσας δεκαετίας, μια ακόμα υπόσχεση που θα εκπληρώνεται –αν εκπληρώνεται - σε μικρές δόσεις. Ίσα – ίσα για να συνεχίζεται η κοροϊδία και να ελέγχει το συνδικαλιστικό κατεστημένο τη δίκαια οργή και αγανάκτηση των εκπαιδευτικών.

 

 

 

Έχει ήδη αποφασιστεί το χαμηλό – για μια ακόμα χρονιά – ποσοστό των δαπανών για την Παιδεία (7,4 % του Γ. Κ. Προϋπολογισμού), έχει ήδη δρομολογηθεί και εφαρμόζεται η ίδια πολιτική περικοπών, οικονομικής ασφυξίας και υποβάθμισης της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

 

 

 

Έχει ήδη αποφασιστεί, ότι και τη νέα χρονιά, τα κενά στα σχολεία θα καλύπτονται με ωρομίσθιους, υπερωρίες (απλήρωτες) και αναπληρωτές. Που σημαίνει εντολές για νέες συμπτύξεις, υποβαθμίσεις σχολείων, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, πίεση για σπάσιμο του ωραρίου  και των εργασιακών σχέσεων.

 

 

 

Τι παραπάνω επιδιώκουν λοιπόν με το Διάλογο :

 

 

 

ü      Να νομιμοποιήσουν την πολιτική της λιτότητας και των περικοπών, αφού όλη η συζήτηση γίνεται κάτω από το βάρος των παραπάνω δεδομένων. Άρα όποιος συμμετέχει σε αυτή τη διαδικασία, μπαίνει στη λογική να διαχειριστεί τη φτώχεια και την οικονομική ασφυξία στην οποία καταδικάζεται η Δημόσια Παιδεία.

 

ü      Να προωθήσουν με τη συναίνεση κομμάτων και συνδικάτων την αξιολόγηση – χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, την αξιολόγηση – κατηγοριοποίηση των σχολείων και την θεσμοθέτηση περισσότερων εξεταστικών φραγμών για τους μαθητές. Πιο απλά για την Α/θμια : εξετάσεις στην Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού που θα συνδέονται με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.  «Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, σε όλες τις βαθμίδες» ζήτησε ο Πρωθυπουργός στην ομιλία του στην πρώτη συνεδρίαση του ΕΣΥΠ, ενώ ο Παπανδρέου προχώρησε σε ακόμα πιο νεοφιλελεύθερες θέσεις δηλώνοντας ότι πρέπει  «το Δημόσιο να διασφαλίσει με την πιστοποίηση, με τον έλεγχο, με την αξιολόγηση, με τα κίνητρα και με την οικονομική υποστήριξη, σωστές υπηρεσίες εκπαιδευτικές προς όφελος όλων των πολιτών, άσχετα εάν αυτές οι υπηρεσίες είναι δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου». «Αυτή την στιγμή ένα μη ανταγωνιστικό σύστημα βυθίζεται λόγω έλλειψης αξιολόγησης. Το τοπίο θα ξεκαθαρίσει με ευθύνη της Πολιτείας», συμπλήρωσε η κ. Γιαννάκου σε πρόσφατη εκδήλωση στην Πάτρα.

 

 

 

Συνένοχοι…

 

Κάτω από το βάρος αυτών των δεδομένων, έχουν τεράστια ευθύνη οι συνδικαλιστικές ηγεσίες σε ΔΟΕ και ΟΛΜΕ και οι πολιτικές δυνάμεις που έσπευσαν πρώτες και καλύτερες να νομιμοποιήσουν με τη συμμετοχή τους ένα «διάλογο» προσχηματικό και να παρέχουν έτσι την πολιτική κάλυψη στην κυβέρνηση να προχωρήσει σε αντιεκπαιδευτικά μέτρα. Ι

 

 

 

Απέναντι !

 

Οι δυνάμεις της Ζωντανής Εκπαίδευσης ορθώνουν ήδη τις αντιστάσεις τους. Πάνω από 25 Σύλλογοι Π.Ε. και ΕΛΜΕ έσπασαν το κλίμα της αδράνειας και της υποταγής που καλλιεργούν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες. Προχώρησαν σε συντονισμό της δράσης τους. Πήραν την πρωτοβουλία για την οργάνωση της κινητοποίησης της 16ης  Φλεβάρη στο ΥΠ. Παιδείας, μέρα που συνεδριάζει ξανά το ΕΣΥΠ.

 

 

 

Πλην Λακεδαιμονίων ;

 

Η κινητοποίηση θα γίνει και θα είναι επιτυχημένη όσο κι αν αυτό ενοχλεί ορισμένους, Ήδη η ΟΛΜΕ κάτω από την πίεση των γεγονότων και του συντονισμού των 25 εκπαιδευτικών σωματείων που λειτούργησε καταλυτικά αποφασίζει να συμμετάσχει στο συλλαλητήριο και ταυτόχρονα και στο «διάλογο» (παλιά και δοκιμασμένη τακτική : και με τον αστυφύλαξ – και με το χωροφύλαξ) Μοναδικοί απόντες είναι μέχρι στιγμής (ποιοι άλλοι;) οι αιώνιοι «Λακεδαιμόνιοι» του εκπαιδευτικού κινήματος. Η ηγεσία της ΔΟΕ και με τα δυο πόδια στο «διάλογο», υπονομεύει με κάθε μέσο την κινητοποίηση.

 

 

 

    Ο δικός μας διάλογος γίνεται στους δρόμους !

 

 

 

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να στηρίξουν με την  κινητοποίηση της 16ης Φλεβάρη, να δώσουν το μαχητικό παρών σε όλες τις αναμετρήσεις της επόμενης περιόδου. Οι κινητοποιήσεις αυτές μπορούν :

 

Να ενοποιήσουν όλη την υπόγεια αλλά υπαρκτή κινητικότητα της προηγούμενης περιόδου,

 

να σπάσουν το κλίμα συναίνεσης και αγωνιστικής, να αποτελέσουν αφορμή για μια πολύπλευρη δράση μέσα στους συλλόγους , αλλά και δημόσια προς την κοινωνία, με συγκρότηση επιτροπών αγώνα, καμπάνιες ενημέρωσης, αφίσες, γράμμα προς γονείς, μικρές εξορμήσεις κλπ. και ταυτόχρονα κορύφωση αυτής της δράσης. Να αποτελέσουν σημείο αναφοράς και αφετηρία νέου κύκλου αγώνων στην εκπαίδευση και να ενώσουν στους δρόμους του αγώνα δάσκαλους, νηπιαγωγούς, καθηγητές, φοιτητές και μαθητές σε ένα πραγματικό πανεκπαιδευτικό μέτωπο

 

 

 

 

ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ 16            ΦΛΕΒΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ στις  12Μ.Μ.  στο ΥΠΕΠΘ.

 

ΑΝΟΙΞΗ, ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 14.02.2005 23:37:07
 
Αναγνώσθηκε 669 φορές