Διαφόρων Φορέων

 Περί τριτεκνίας  ή πολυκτενίας;


     
   Μετά τον κύκλο των συζητήσεων ή μήπως ανταλλαγή ύβρεων; για τους συναδέλφους με τρία παιδιά,που διεκδικούν την πρόσληψή τους στο Δημόσιο σχολείο προνομιακά,όπως δηλαδή και οι πολύτεκνοι(πάνω από τέσσερα παιδιά), θέλω να καταθέσω τις απόψεις μου για τον διορισμό των πολυτέκνων, οι οποίες μπορεί να φανούν αιρετικές, δεν παύουν όμως να λειτουργούν, ως ερωτήματα,για έναν γόνιμο διάλογο.

          Φρονίμως ποιούσα η πολιτεία, αναγνωρίζοντας και το δημογραφικό πρόβλημα,διόρισε κατ' εξαίρεση των κειμένων νόμων περί διορισμών στο Δημόσιο, νόμιμα όμως και συνταγματικά, σε ,ουσιαστικά, προσωποπαγείς θέσεις και σύμφωνα με τις δηλώσεις προτίμησης των ιδίων τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς.
         Πώς όμως ,αφού πρόκειτε περί προσωποπαγών θέσεων, παρέχεται το δικαίωμα στους συναδέλφους αυτούς, να καταθέσουν αίτηση μετάθεσης σε άλλη περιοχή του ιδίου ΠΥΣΔΕ ή σε άλλο ΠΥΣΔΕ, όταν είναι σαφέστατο ότι τα μόρια που έχουν , από τα παιδιά ,ουσιαστικά τους προτάσουν έναντι άλλων συναδέλφων;

         Συναφές είναι και το ερώτημα για τον διορισμό και των δύο συζύγων πολυτέκνων της αυτής οικογένειας. Η πολιτική θέση για την στήριξη της οικογένειας,η οποία με βρίσκει σύμφωνο, είναι διάφορο στοιχείο από την δυνατότητα αυτή.Στηρίζεται η οικογένεια και όχι τα πρόσωπα.Εάν το δικαίωμα του προνομιακού διορισμού το είχε ο ένας εκ των δύο συζύγων (άρα στηρίζεται η οικογένεια), θα υπήρχαν οι προϋποθέσεις για τον διορισμό και μελών οικογενειών και με τρία παιδιά(έστω και ευαρίθμων).

        Θα μπορούσε να απαντήσει κάποιος, ίσως το ίδιο το ΥΠΕΠΘ,πόσοι εκ των συναδέλφων πολυτέκνων,ήταν διορισμένοι σε άλλους τομείς του Δημοσίου,με το δικαίωμα της πολυτεκνίας και μεταπήδησαν στην εκπαίδευση κάνοντας χρήση, ξανά της πολυτεκνίας;Έχω την αίσθηση οτι εφ΄όσον έγινε χρήση άπαξ του δικαιώματος αυτού, δεν μπορεί να επαναληφθεί.

         Δηλώνω οτι τα ερωτήματα αυτά δεν απευθύνονται στους συναδέλφους πολυτέκνους, τους οποίους τιμώ, καθ΄όλα, γιατί οι ίδιοι δεν ευθύνονται για τις περιπτώσεις δυσλειτουργίας ενός νόμου.

                               Σμπόνιας Νίκόλαος
                           Αντ/δρος ΕΛΜΕ Πρέβεζας
  

Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 13.02.2005 17:30:52
 
Αναγνώσθηκε 1187 φορές