Διαφόρων Φορέων

ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ (3) ΠΑΙΔΙΑ

Αγαπητοί συνάδελφοι σας ενημερώνουμε ότι η συντονιστική επιτροπή βρίσκεται σε διαρκή κινητικότητα. Οι επαφές με το υπουργείο Παιδείας, τόσο με υπηρεσιακούς όσο και πολιτικούς παράγοντες έχουν τις τελευταίες μέρες εντατικοποιηθεί και διεξάγονται σε καθημερινή βάση.
Τα μηνύματα όσον αφορά τον χαρακτηρισμό μας ως πολύτεκνης οικογένειας είναι μεν θετικά κατ’ αρχήν, ασαφή όμως ως προς τον ακριβή χρόνο και τις λεπτομέρειες

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Το Σάββατο 15/1 ο εκπρόσωπος της συντονιστικής κ. Δ. Παπαδριανός παρέστη στην ημερίδα της ένωσης Θεολόγων με θέμα: ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ
Δυστυχώς οι γνωστές απόψεις του προέδρου της συνομοσπονδίας πολυτέκνων Ελλάδος κ. ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ, ο οποίος έχει την άποψη και προτείνει να μας δοθούν κάποια προνόμια –κίνητρα αλλά να μην μας δοθεί η ιδιότητα του πολυτέκνου, ακούσθηκαν και πάλι και προκάλεσαν την οξύτατη αντίδραση του εκπροσώπου μας κ. Δ. Παπαδριανού ο οποίος χαρακτήρισε συνδικαλιστική αυτή την προσέγγιση.
Ο κ. Παπαδριανός προσωπικά και η κίνηση μας ζήτησαν συγνώμη από τη Ένωση θεολόγων για την ένταση και την οξύτητα της παρέμβασής του, όμως δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση, πολιτική η άλλη ότι θα μας βρουν αντιμέτωπους όσοι εναγκαλίζονται φορείς ιδεών και προτάσεων που δεν προσεγγίζουν το κρίσιμο δημογραφικό πρόβλημα με την ανάλογη σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Όσο για τον κ. Θεοτοκάτο αναγνωρίζουμε την μεγάλη του προσφορά του στους μέχρι σήμερα πολυτέκνους καιρός όμως να προσφέρει και στη νέα γενιά πολυτέκνων με (3) παιδιά αν πραγματικά τον ενδιαφέρει και η αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος.

ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ,ΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΕΣ

1) Να αποδοθεί η ιδιότητα του πολυτέκνου και στις οικογένειες με (3) παιδιά.

2) Να αποδοθούν όλες οι ελάχιστες οικονομικές παροχές (επιδόματα ,συντάξεις) που δίνονται μέχρι σήμερα στους πολυτέκνους και στους πολυτέκνους με(3) παιδιά.

3) Να αυξηθούν αναλογικά οι οικονομικές παροχές που δίνονται στους πολυτέκνους με (4) και άνω παιδιά.

4)Να αποδοθούν όλα τα ελάχιστα θεσμικά κίνητρα-προνόμια που ισχύουν σήμερα για τους πολυτέκνους με (4) και άνω παιδιά και στους πολυτέκνους με (3) παιδιά.

5) Να βελτιωθούν και να αυξηθούν όλα τα ελάχιστα θεσμικά κίνητρα- προνόμια που ισχύουν σήμερα και ν’ αποδοθούν αναλογικά στους πολύτεκνους με (4) και άνω παιδιά.

6) με τις παραπάνω δίκαιες προτάσεις μας προτείνουμε το αυτονόητο που κάποιοι υποκρίνονται πως δεν το κατανοούν επειδή προφανώς άλλα έχουν κατά νου
Να ισχύσουν για τους πολυτέκνους με (3) παιδιά όσα ελάχιστα ισχύουν σήμερα για δε τους πολυτέκνους με 4 και άνω παιδιά αυτά σταδιακά ν’ αυξηθούν και να βελτιωθούν. Με άλλα λόγια να έχουμε μια αύξουσα αναλογική εξέλιξη των οικονομικών παροχών και των θεσμικών προνομίων πάντα υπέρ των σημερινών πολυτέκνων και όχι μια φθίνουσα πορεία σε βάρος των πολυτέκνων με 3 παιδιά
που στην πραγματικότητα θα είναι και σε βάρος όλων.

Στην ομιλία τους στην ημερίδα των Θεολόγων κατέθεσαν θετικές προτάσεις και απόψεις για το θέμα μα τόσο ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος ΚΚ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ, όσο και ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. ΚΑΛΟΣ και οι Βουλευτές κ. ΜΑΝΩΛΗΣ και ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ, και ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εθνικής Αμύνης κ.α. Ενδιαφέρον βέβαια για μας τουλάχιστον θα είχε αν κατά την αξιόλογη αυτή ημερίδα είχαμε την ευκαιρία ν’ ακούσουμε τις απόψεις και Βουλευτών από το υπόλοιπο φάσμα του πολιτικού κόσμου.

Ο υφυπουργός Παιδείας κ. ΚΑΛΟΣ αναφερόμενος στο δημογραφικό πρόβλημα και στα μέτρα που πρόκειται να λάβει η κυβέρνηση μεταξύ των άλλων ανέφερε πως η κυβέρνηση θα υλοποιήσει την εξαγγελία της για τον χαρακτηρισμό της οικογένειας με (3) παιδιά ως πολύτεκνης , θα ισχύσουν βέβαια και κάποιες προϋποθέσεις όσον αφορά τις παροχές που θα τους δοθούν . Αν καταλάβαμε καλά αυτές οι προϋποθέσεις θα αφορούν το ύψος των εισοδημάτων των πολύτεκνων οικογενειών.
Δυστυχώς ο κ. ΚΑΛΟΣ λίγο μετά την ομιλία του αποχώρησε λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων και δεν μας δόθηκε η ευκαιρία να του υποβάλουμε διευκρινιστικές η άλλες ερωτήσεις για το θέμα.

Παραθέτουμε παρακάτω τις θέσεις μας για την ενταξή μας στο νόμο 3255/2004, όπως αυτές έχουν κατατεθεί στο Υπουργείο Παιδείας και δημοσιεύθηκαν στην edra στις 11 και 13/1 2005




ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟ 3255/2004

Αγαπητοί συνάδελφοι, μετά από εμπεριστατωμένη μελέτη και ανάλυση του θέματος που μας απασχολεί και για το οποίο είμαστε αποφασισμένοι ν’ αγωνιστούμε μέχρι να διοριστεί και ο τελευταίος από μας, η κεντρική συντονιστική επιτροπή κατέληξε στις παρακάτω προτάσεις. θέσεις και απόψεις:

1) Να εφαρμοσθεί ο νόμος 3255 του 2004 και για τους πολύτεκνους με τρία (3) παιδιά από το σχολικό έτος 2005-2006 και εφεξής, χωρίς διακρίσεις, αποκλεισμούς και ουσιαστικές διαφοροποιήσεις.

2) Εάν κατά την εφαρμογή του 3255 διαπιστώθηκαν κάποιες επιμέρους αστοχίες ή δυσλειτουργίες, κυρίως όσον αφορά ειδικότητες χαμηλής ζήτησης ή με την παιδαγωγική επάρκεια κάποιων ειδικοτήτων, που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα με την επέκταση του νόμου και στους αδιόριστους εκπαιδευτικούς με τρία παιδιά, αυτές μπορούν να αποκατασταθούν χωρίς ν’ αλλοιωθεί ο αρχικός χαρακτήρας του νόμου ως προς τις λοιπές του προβλέψεις. Ο χαρακτήρας και η σκοπιμότητα του νόμου 3255 όπως αυτός εφαρμόσθηκε είναι καθαρά ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ, γιατί υπηρετεί άμεσα και απόλυτα κοινωνικές ανάγκες, έμμεσα δε και μακροπρόθεσμα, το οξύτατο και κρίσιμο δημογραφικό πρόβλημα της χώρας μας.

3) Σύμφωνα με τα παραπάνω, είμαστε αντίθετοι με την χρήση κριτηρίων για όλες τις κατηγορίες και τις ειδικότητες, όπως κάποιοι προτείνουν προφασιζόμενοι ανύπαρκτα προβλήματα.
Στον ισχυρισμό ότι δήθεν είμαστε πολλοί απαντάμε: είμαστε “σταγόνα μέσα στον ωκεανό” των συμβασιούχων που προτίθεται να διορίσει η Κυβέρνηση.
Στον ισχυρισμό κάποιων όψιμων υποστηρικτών της ποιότητας και της αξιοκρατίας, ότι είναι απαραίτητα και κάποια αξιοκρατικά κριτήρια απαντάμε:

α) είναι αξιοπερίεργο και εξοργιστικό να θυμούνται κάποιοι την αξιοκρατία και την ποιότητα όταν πρόκειται να εφαρμοσθούν κοινωνικές πολιτικές και να την ξεχνούν όταν γίνεται λόγος για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μέσα στο σχολείο.

β) τα μέτρα αυτά είναι μέτρα κοινωνικής προστασίας και όχι αξιοκρατικές διαδικασίες επιλογής με την στενή έννοια του όρου, όπως υποτίθεται ότι είναι ο ΑΣΕΠ. Η μαγική συνταγή εφαρμογής νόμων με ανάμειξη ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΩΝ, ΕΤΕΡΟΚΛΗΤΩΝ, ΑΣΥΜΒΑΤΩΝ και ANΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ με το ΝΟΜΟ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ συνήθως οδηγεί, αν δεν αποβλέπει ,σε περίεργα «μαγειρέματα» χάριν συντεχνιών που δρουν παρασκηνιακά και αποσκοπούν στη συρρίκνωση και τον εκφυλισμό μέτρων, που δεν ικανοποιούν τα «κλειστά κλαμπ»των βολεμένων. Τότε, κραδαίνοντας ως απειλή την προειδοποιητική «σημαία» του πολιτικού κόστους αλλοιώνουν, εκφυλίζουν ματαιώνουν.

γ) οι έννοιες της αξιοκρατίας της ποιότητας και της ηθικής, είναι τόσο κακοποιημένες στη χώρα μας, που είναι καιρός κάποιοι αν πράγματι θέλουν να τις υπηρετήσουν, θα πρέπει να προτάξουν την αυτοκριτική τους για τις ανοικτές και δυσώδεις πληγές του εκπαιδευτικού μας συστήματος (βλέπε: ιδιαίτερα μαθήματα, μετεγγραφές, χαοτικοί πίνακες…κλπ)

4) Αλήθεια, ποιο «μαγικό κοκτέιλ» κριτηρίων είναι αυτό που οραματίζονται και προτείνουν ελαφρά τη καρδία κάποιοι, που δεν θα προκαλεί αποκλεισμούς και αδικίες; Ποια κριτήρια και μάλιστα ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΑ , ΕΤΕΡΟΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ με τις σκοπιμότητες του ΝΟΜΟΥ, θα μετρήσουν προτεραιότητες και κοινωνικό-οικονομικές καταστάσεις διαφορετικών κατηγοριών εκπαιδευτικών, όπως: άνεργοι, ωρομίσθιοι, αναπληρωτές, ολυμπιακής παιδείας, ενισχυτικής διδασκαλίας, με προϋπηρεσία, άνευ προϋπηρεσίας, φροντιστές, συμβασιούχοι φροντιστές, συμβασιούχοι ιδιωτικής εκπαίδευσης πλήρους απασχόλησης , μερικής απασχόλησης, ανασφάλιστοι (υπάρχουν και άλλες μορφές ομηρίας εκτός της πολιτικής), ελεύθεροι επαγγελματίες με παροχή υπηρεσίας καθηγητή, παροχή υπηρεσίας οικοδιδασκάλου- Διετούς, τετραετούς φοίτησης πτυχιούχοι (νηπιαγωγοί), πενταετούς φοίτησης από άλλες σχολές του εξωτερικού κλπ;;; Ποιο άραγε θα είναι το καθοριστικό κριτήριο με βάση το οποίο θα καταταγούν οι εκπαιδευτικοί σε μια λογική και δίκαιη σειρά, όταν στο ένα άκρο βρίσκονται άνεργοι ΑΝΕΥ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ (πολλοί απ’ αυτούς δεν θ’ αποκτήσουν ΠΟΤΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ) και στο άλλο άκρο βρίσκονται αυτοί που έχουν διαφόρων ειδών ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ;;;;
Ποιος ιδανικός μαθηματικός τύπος κριτηρίων θ’ αποδώσει κοινωνική δικαιοσύνη;;

5) Είναι βέβαιο ότι η χρήση μη κοινωνικών κριτηρίων για την εφαρμογή ενός κατ’ εξοχήν κοινωνικού νόμου, όπως ο 3255 του 2004 ,θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε νέους χαώδεις πίνακες και χρονοβόρες επετηρίδες, που στην πράξη θα ταλαιπωρούν αδιόριστους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, πολλοί από τους οποίους έχουν μπει σε τροχιά ανεργίας και οι περισσότεροι σε ηλικία που δεν επιτρέπει εναλλακτικές διεξόδους.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚA : καλούμε την Κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας να εφαρμόσει το νόμο ΧΩΡΙΣ ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΜΑΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΡΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΣΥΜΒΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.



ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Εάν στο μέλλον καταφέρουμε να έχουμε μια ομοιογενή ομάδα εκπαιδευτικών και προκύψουν νέα δεδομένα (π.χ υπερβολικά μεγάλος αριθμός πολυτέκνων εκπαιδευτικών) και η χρήση κριτηρίων καταστεί αναγκαία και αναπόφευκτη αλλά και αποτελεσματική, τότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν κριτήρια, αρκεί αυτά να είναι ΣΥΜΒΑΤΑ και σε ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ με τις κοινωνικές σκοπιμότητες του ΝΟΜΟΥ 3255 του 2004 ή οποιουδήποτε σχετικού νόμου προκύψει στο μέλλον.
Τα αντικειμενικά κριτήρια που στη περίπτωση αυτή μπορούν να έχουν και ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ με το ΝΟΜΟ θα πρέπει να είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ και μόνο.
Τέτοια κριτήρια στην περίπτωσή μας είναι τα παρακάτω :

1) ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΕΚΝΩΝ

2) ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, είναι κοινωνικό κριτήριο απόλυτα συμβατό με τις σκοπιμότητες του νόμου, γιατί απεικονίζει την κοινωνική θητεία της πολύτεκνης οικογένειας, είναι αντικειμενικό γιατί βοηθά αποτελεσματικά στην δίκαιη κατάταξη των πολύτεκνων εκπαιδευτικών ανάλογα με τον χρόνο κτήσης της ιδιότητας του πολυτέκνου.(θα προηγηθούν αυτοί που ήδη είναι πολύτεκνοι)

3) ΗΛΙΚΙΑ, αναμφισβήτητα κοινωνικό κριτήριο, συμβατό με τις σκοπιμότητες του νόμου, γιατί απεικονίζει όχι μόνο την κοινωνική κατάσταση αλλά και τα χρονικά περιθώρια για επαγγελματική αποκατάσταση, που σε πολλές περιπτώσεις εκπαιδευτικών είναι ασφυκτικά.
Το κριτήριο της ηλικίας είναι πιο αντικειμενικό και αποτελεσματικό από τον χρόνο κτήσης του πτυχίου (μη κοινωνικό-οικονομικό κριτήριο) για την δίκαιη κατάταξη των εκπαιδευτικών, γιατί καλύπτει και τις περιπτώσεις εκείνες που υπάρχουν διαφορές στη διάρκεια φοίτησης ,π.χ νηπιαγωγοί διετούς, τετραετούς φοίτησης, πτυχιούχοι άλλων σχολών κυρίως του εξωτερικού πενταετούς φοίτησης.
Στις περιπτώσεις αυτές ένας πτυχιούχος διετούς ή τριετούς φοίτησης θα έχει παλαιότερο πτυχίο από ένα συνομήλικό του πτυχιούχο τετραετούς ή πενταετούς φοίτησης.

4) ΑΝΕΡΓΙΑ, είναι κατ’ εξοχήν κοινωνικό-οικονομικό κριτήριο, απόλυτα συμβατό με τις σκοπιμότητες του νόμου, αρκεί η διάρκειά της ν’ αποδεικνύεται από βεβαιώσεις Ο.Α.Ε.Δ ή φορολογικές δηλώσεις.

5) Αναπηρίες τέκνων ή άλλων προστατευόμενων από την οικογένεια μελών ( εδώ δεν χρειάζονται επιχειρήματα)

Τα παραπάνω κριτήρια είναι κατά την γνώμη μας τα πλέον συμβατά, αντικειμενικά και ταυτόχρονα αποτελεσματικά γιατί α) ανταποκρίνονται με την καλύτερη δυνατή ευστοχία προς το πνεύμα και τις σκοπιμότητες του νόμου.

β) επειδή ακριβώς καλύπτουν τις κρισιμότερες κοινωνικοοικονομικές
παραμέτρους, διασφαλίζουν ότι ο νόμος στην εφαρμογή του δεν θα εκτραπεί από τους αρχικούς του στόχους και το κυριότερο, ότι δεν θα προκαλέσει μόνιμους ή μακροχρόνιους αποκλεισμούς. Σε κάθε περίπτωση, πιστεύουμε πως η χρήση κριτηρίων, εφ’ όσον στο μέλλον καταστεί αναπόφευκτη και αναγκαία, δεν θα πρέπει να καθυστερεί το διορισμό πέραν του ενός (1) σχολικού έτους, διαφορετικά θα είναι «δώρο άδωρον», γιατί πάλι θα καταλήξουμε σε χρονοβόρους πίνακες και επετηρίδες, που μπορεί οι κακοί
πολιτικοί χειρισμοί να τους έχουν επιβάλει ως αναγκαίο κακό, όμως θα είναι εμπαιγμός και κακόγουστη φάρσα αν η ιστορία επαναληφθεί σε βάρος μας.
Αγαπητοί συνάδελφοι όλες οι παραπάνω θέσεις και απόψεις προέκυψαν μετά από βασανιστική μελέτη του όλου θέματος ,διάλογο και συναινετικές διαδικασίες με τις διάφορες κατηγορίες αδιόριστων εκπαιδευτικών.
ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Σ’ ΑΥΤΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΗΣΑΝ ΔΥΟ:

1) ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΘΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ.

2) ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΓΓΥΩΝΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΝ Θ’ ΑΠΟΚΛΕΙΣΘΕΙ Η ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΕΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΕΣ ΓΙΑΤΙ
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΒΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ, ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΕΙΡΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.

ΠΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Εμείς υπολογίζουμε περίπου 850- 1000 όμως σ ’αυτούς που ισχυρίζονται ότι είμαστε περισσότεροι ΑΠΑΝΤΑΜΕ: ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ ΤΩΝ ΔΕΚΑΔΩΝ Η ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

ΚΑΙ για να είμαστε ακριβείς 1.000.000 άνθρωποι είμαστε περίπου όλοι οι τρίτεκνες οικογένειες (γονείς, τέκνα, οικείο περιβάλλον) και παρακολουθούμε με μεγάλο ενδιαφέρον και περιέργεια τις προθέσεις της κυβέρνησης αλλά και τις θέσεις όλου του πολιτικού κόσμου όσον αφορά την αναγνώριση μας αλλά και τους επί μέρους όρους.


ΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ

Στα πλαίσια του αγώνα που έχουμε αναλάβει ,τον τελευταίο καιρό έχουν ενταθεί οι επαφές και η αλληλοενημέρωση με αρμόδιους ανώτατους παράγοντες του υπουργείου στους οποίους μεταφέρουμε τις θέσεις μας και του υπενθυμίζουμε τις υποχρεώσεις τους- εξαγγελίες – διακηρύξεις (πρόσφατες-προεκλογικές αλλά και παλαιότερες )
Ακόμη πραγματοποιούνται κι’ άλλες επαφές με θεσμικούς φορείς και παράγοντες που αντιμετωπίζουν με ενδιαφέρον και ευαισθησία αυτά τα ζητήματα και οι οποίοι ελπίζουμε ότι δεν θα μας απογοητεύσουν.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Γενικά μπορούμε να πούμε ότι το κλίμα είναι θετικό, όμως μόνιμος επωδός των απαντήσεων που παίρνουμε από κυβερνητικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες, είναι :«πως θα πρέπει να προηγηθεί η νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα αναγνωρισθούμε και θα χαρακτηρισθούμε πολύτεκνοι τα δε υπόλοιπα είναι τεχνικές λεπτομέρειες»
Η απάντηση αυτή που μας δίνουν είναι λογική και έγκυρη αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αναγκαία προϋπόθεση όταν μάλιστα έχει προηγηθεί η ρύθμιση για τις μετεγγραφές, η ρύθμιση για την ενισχυτική διδασκαλία, για τη στρατιωτική θητεία κ.λ. Συνεπώς η επιμονή σ’ αυτό το επιχείρημα μόνο .ως πρόφαση μπορεί να εκληφθεί , ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΕ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ . ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΣΚΟΡΠΙΣΕΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΣΤΗ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑΜΑΣ .
Τα μέτρα για το δημογραφικό που ισχύουν στη χώρα μας είναι ανεπαρκή και αναποτελεσματικά επειδή είναι αποσπασματικά , βασίζονται κυρίως στην επιδοματική αντίληψη και δεν αγκαλιάζουν με ανάλογο ενδιαφέρον όλες τις οικογένειες ανεξάρτητα αριθμού τέκνων .



Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Θα συνεχίσουμε τις προσπάθειες να πείσουμε για τ’ αυτονόητα και τα υπεσχημένα , απευθυνόμενοι στο σύνολο του πολιτικού κόσμου, ο οποίος θα πρέπει ν’ αναλάβει τις ευθύνες του για πολιτικές που έχουν καθυστερήσει επικίνδυνα, με αποτέλεσμα η χώρα μας ν’ αντιμετωπίζει οξύτατο εθνικό πρόβλημα δημογραφικής γήρανσης και πληθυσμιακής συρρίκνωσης.
Εάν διαπιστώσουμε ότι απευθυνόμαστε «εις ώττα μη ακουόντων», υπάρχει βούληση και αποφασιστικότητα ν’ αναλάβουμε πιο δυναμικές πρωτοβουλίες.


χαιρετίζουμε τον Σύλλογο πολυτέκνων με τρία παιδιά ΠΑΤΡΑΣ.
το σύλλογο ΤΙΡΝΑΒΟΥ, και το νεοσύστατο Σύλλογο ΛΑΡΙΣΑΣ

ΟΙ Συνάδελφοι μπορούν να συνεχίσουν να δηλώνουν συμμετοχή στο ίδιο EMAIL dimister@in.gr
Υπεύθυνη επικοινωνίας και πληροφόρησης: κ. Λ. ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΟΥ
Δηλώσεις συμμετοχής και πληροφορίες στο: 210 5011835 Επικοινωνία εκπροσώπων Επιτροπών στο: 2299066249/ 6937572365

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Η κίνησή μας σταδιακά επεκτείνεται σε όλη τη χώρα Πανελλαδικά λειτουργούν ήδη επιτροπές σε 25 νομούς της χώρας με τους παρακάτω εκπροσώπους:
1) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓ. ΑΥΓΗΤΙΔΗΣ
2) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΚΩΝ. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ
3) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΧΑΛΗ
4) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΒΑΛΑΣ ΑΓΓ. ΚΑΡΑΟΛΑΝΗΣ
5) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΑΛΕΞ. ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
6) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΕΡΡΩΝ ΠΕΡΙΚΛ. ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ
7) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΓΕΩΡΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
8) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΜΑΡΙΑ ΜΟΡΙΧΟΒΙΤΟΥ
9) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΧΑΪΑΣ ΣΤΑΥΡ. ΖΕΥΓΑΡΑ
10) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΙΤΩΛΟ/ΝΙΑΣ ΣΟΦ. ΠΕΤΡΟΥΤΣΑΚΟΥ
11) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΡΤΑΣ ΦΩΤ. ΣΑΜΑΡΑ
12) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΕΛΛΑΣ ΝΙΚ. ΧΑΒΙΑΡΗΣ
13) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΥΡ. ΡΑΜΝΑΚΗ
14) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΒΡΟΥ ΠΑΝ.ΤΣΑΓΚΟΥΔΗΣ
15) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΞΑΝΘΗΣ ΑΙΚ. ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΟΥ
16) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΤΖ. ΔΑΣΚΑΛΟΥ
17) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΥΚΛ.(ΑΝΔΡΟΣ) ΝΙΚ.ΜΑΝΤΖΩΡΟΣ
18) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΡΑΜΑΣ ΑΝΑΣΤ. ΤΡΑΝΙΔΟΥ
19) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΙΕΡΙΑΣ ΒΑΣ. ΜΑΤΣΚΙΔΗΣ
20) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΖΩΗ ΡΕΛΛΟΥ
21) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΓΕΩΡΓ. ΚΑΤΣΙΡΗ
22) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΡΟΔΟΠΗΣ ΒΑΣ. ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
23 ) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΑΛΕΞ. ΚΟΥΛΤΟΥΚΗ
24) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΑΡΙΣΑΣ ΑΙΚΑΤ ΒΑΛΙΩΤΟΥ
25) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΜΠΑΛΛΑ
26) ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ Δ .ΠΑΠΑΔΡΙΑΝΟΣ

Υπεύθυνη επικοινωνίας και πληροφόρησης Λ. ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΟΥ
Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλ 2105011835
Επικοινωνία εκπροσώπων Επιτροπών στο 6937572365/ 2299066249 EMAIL dimister@in.gr




Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 17.01.2005 09:07:08
 
Αναγνώσθηκε 1264 φορές