Εγκύκλιοι


 

Βαθµός Ασφαλείας:......................

Να διατηρηθεί µέχρι:.....................

 

Αρ. Πρωτ.                                Βαθµός Προτερ.

Φ. 361.23/114/130034/∆1    ΕΞΑΙΡ. ΕΠΕΙΓΟΝ

Αθήνα, 16 Νοεµβρίου 2004

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ. ΠΑΙ∆ΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚ/ΤΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ∆ΙΕΥΘΥΝΣΗ

∆ΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε.

ΤΜΗΜΑ Γ΄

Μητροπόλεως 15  101 85  ΑΘΗΝΑ

Πληροφορίες: Κυπαρίσσης ∆ηµήτριος, Μέµα Σοφία

Τηλέφωνο: 32.34.895

FAX: 32.28.615

Ανδροµάχης 274 17 674 Πειραιάς

 

 

 

 

ΠΡΟΣ: Τις Νοµαρχίες του Κράτους

Περιφερειακούς ∆/ντές,

Μέµα Σοφία ∆/ντές ∆/νσεων και Προϊσταµένους

Γραφείων Α/θµιας Εκπ/σης

 

 

ΚΟΙΝ.: 1. Όλα τα ∆ιδ/λεία των ΑΕΙ

2. Ειδική Επαγγελµατική Σχολή Καλλιθέας

3. ∆.Ο.Ε. Ξενοφώντος 15Α  10 557 Αθήνα

4. Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.  Χαλκοκονδύλη 13 10 432 Αθήνα

5.  ΟΕΕΚ

6.  Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

 

ΘΕΜΑ : «Μεταθέσεις εκπ/κών λειτουργών Α/θµιας Εκπ/σης».     

 

 

Ενόψει των µεταθέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού της Πρωτοβάθµιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2004-2005 σας υπενθυµίζουµε τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία διενέργειας των µεταθέσεων αυτών σύµφωνα µε τις διατάξεις του Π.∆. 50/96 όπως τροποποιήθηκε µε το Π.∆. 100/97 και το Π.∆. 39/98 , του Ν.2817/2000 ( ΦΕΚ 78/14-3-2000/τ.Α΄ ), του Ν. 2986/2002 (ΦΕΚ 24 τ. Α΄), του Ν. 3149/10-6-2003 (ΦΕΚ 141 τ. Α΄) και του Ν. 3194/20-11-2003 (ΦΕΚ 267 τ. Α΄) και παρακαλούµε για τις δικές σας ενέργειες, όπως ειδικότερα αναφέρονται στην εγκύκλιο αυτή.

 

Α. ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΡΜΟ∆ΙΟΤΗΤΑΣ ΚΥΣΠΕ - ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ

 

1. Το ΚΥΣΠΕ είναι αρµόδιο για µεταθέσεις διδακτικού προσωπικού α) από περιοχή σε περιοχή µετάθεσης, β) από περιοχή σε περιοχή αµοιβαίες, γ) ειδικών κατηγοριών από περιοχή σε περιοχή µετάθεσης, δ) από κανονικά σχολεία σε Κ∆ΑΥ, ΣΜΕΑ της ίδιας ή άλλης περιοχής µετάθεσης και από ΣΜΕΑ σε Κ∆ΑΥ, ΣΜΕΑ άλλης περιοχής µετάθεσης, ε) από Κ∆ΑΥ, ΣΜΕΑ σε κανονικά σχολεία της ίδιας ή άλλης περιοχής µετάθεσης, στ) για µεταθέσεις και τοποθετήσεις από και προς τα ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ της ίδιας ή άλλης περιοχής µετάθεσης, και ζ) από και προς σχολεία διαπολιτισµικής εκπ/σης σύµφωνα µε την αριθµ. Φ.361.23/159/∆1/5271/26-6-97 (ΦΕΚ 598 τ. Β΄) Υπουργική απόφαση. Επίσης το ΚΥΣΠΕ είναι αρµόδιο για τις µεταθέσεις του διδακτικού προσωπικού στα Πειραµατικά Σχολεία που έχουν υπαχθεί στα Παιδαγωγικά Τµήµατα των Α.Ε.Ι. σύµφωνα µε την αριθµ. Φ. 27/148/Γ.1180/7-2-95 (ΦΕΚ 96/Β΄) απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευµάτων.

 

2 α). Οι αιτήσεις υποβάλλονται από 1 - 30 Νοεµβρίου στις ∆/νσεις και τα Γραφεία στην αρµοδιότητα των οποίων υπάγονται τα σχολεία στα οποία οι εκπ/κοί ανήκουν οργανικά. Οι εκπαιδευτικοί που είναι µε απόσπαση σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού και διανύουν το έτος λήξης της απόσπασής τους ή που ήδη έχει ανακληθεί η απόσπασή τους στο εξωτερικό υποβάλλουν την αίτηση µετάθεσης στη ∆ιεύθυνση Α/θµιας Εκπαίδευσης στη διάθεση της οποίας βρίσκονται, µόνον εφόσον πριν από την απόσπασή τους στο εξωτερικό υπηρέτησαν ένα(1) έτος στην οργανική τους θέση. Επίσης, τόσον οι εκπαιδευτικοί αυτοί, όσο και εκείνοι που δεν συµπλήρωσαν ένα (1) έτος στην οργανική τους θέση, µπορούν να υποβάλουν αίτηση-δήλωση οριστικής τοποθέτησης µόνον σε σχολεία της περιοχής που ανήκει το σχολείο από το οποίο αποσπάσθηκαν (άρθρο 8 παρ.3, Ν.2817/2000). Η προθεσµία αυτή είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες µεταθέσεων εκτός από τις αµοιβαίες.

 

β) Μέσα στην ίδια προθεσµία υποβάλλουν δήλωση για οριστική τοποθέτηση χωρίς να αναγράφουν προτιµήσεις συγκεκριµένων σχολείων όσοι βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ  από µετάθεση, διορισµό, απόσπαση σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού και οποιοδήποτε άλλο λόγο.

 

γ) Ειδικά η αίτηση για αµοιβαία µετάθεση υποβάλλεται µέσα σε 15 ηµέρες από την ανακοίνωση των µεταθέσεων στον ηµερήσιο τύπο.

 

3 α).Οι προϋποθέσεις και οι λόγοι µετάθεσης πρέπει να υπάρχουν κατά το χρόνο που λήγει η προθεσµία υποβολής των δικαιολογητικών. Κατ’ εξαίρεση η ληξιαρχική πράξη γέννησης τέκνου µπορεί να υποβληθεί µέχρι τέλος Ιανουαρίου. Μέσα στην ίδια προθεσµία µπορεί να υποβληθούν δικαιολογητικά από όσους επιθυµούν να υπαχθούν στις ειδικές κατηγορίες µετάθεσης για λόγους υγείας και οι λόγοι αυτοί προέκυψαν ή διαπιστώθηκαν µετά την 30ή Νοεµβρίου.

 

β) Αν τα δικαιολογητικά αυτά δεν µπορούν να υποβληθούν εµπρόθεσµα για λόγους που αφορούν την αρµόδια για την έκδοσή τους διοικητική αρχή, αρκεί η εµπρόθεσµη υποβολή της σχετικής αίτησης στην οποία θα γίνεται µνεία του λόγου της µη συνυποβολής των δηµοσίων εγγράφων τα οποία πάντως ο αιτών οφείλει να προσκοµίσει όταν εκλείψει η αιτία που κατέστησε αδύνατη τη συνυποβολή τους και οπωσδήποτε πριν από την έναρξη της διαδικασίας διενέργειας των µεταθέσεων από το αρµόδιο συµβούλιο (άρθρο 10 παρ. 4 του Ν.2690/99 ΦΕΚ 45 τ. Α΄).

 

4. Ανάκληση της αίτησης µετάθεσης µπορεί να γίνει µέχρι τέλος ∆εκεµβρίου. Μετά την 31η ∆εκεµβρίου τέτοιες αιτήσεις λαµβάνονται υπόψη κατά την εκτίµηση του οικείου συµβουλίου και κυρίως αν οι προβαλλόµενοι λόγοι ανάκλησης δικαιολογούν το εκπρόθεσµο. Η απόφαση των µεταθέσεων δεν ανακαλείται.

 

5. Οι αιτήσεις θα υποβληθούν από τους ∆ιευθυντές των ∆ιευθύνσεων και τους Προϊσταµένους των Γραφείων στη ∆/νση Προσωπικού Πρωτοβάθµιας Εκπ/σης της Κ.Υ. του ΥΠΕΠΘ µέχρι 15 ∆εκεµβρίου.

 

Β. ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ∆ΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ - ΜΟΝΑ∆ΕΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ∆ΙΑΒΙΩΣΗΣ

 

1.  Για τη θεµελίωση δικαιώµατος µετάθεσης ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να έχει συµπληρώσει ένα χρόνο πραγµατικής υπηρεσίας στην οργανική του θέση µέχρι 31 Αυγούστου του έτους διενέργειας των µεταθέσεων, οπότε ο εκπαιδευτικός αυτός λαµβάνει και τις µονάδες συνθηκών διαβίωσης  της οργανικής του θέσης.

 

Ο χρόνος υπηρεσίας σε θέσεις προσωρινής τοποθέτησης των νεοδιοριζοµένων και των µετατασσοµένων εκπαιδευτικών, καθώς και ο χρόνος παραµονής των εκπαιδευτικών στη διάθεση των υπηρεσιακών συµβουλίων, για οποιονδήποτε λόγο, εφόσον δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα, λαµβάνεται υπόψη για τη θεµελίωση του δικαιώµατος µετάθεσης (άρθρο 7 παρ. 2 του Π∆ 100/97). Εφόσον λοιπόν ο εκπαιδευτικός υπηρετήσει πραγµατικά για ένα έτος την προσωρινή του τοποθέτηση δεν απαιτείται να υπηρετήσει και τη θέση της οργανικής του τοποθέτησης προκειµένου να έχει δικαίωµα µετάθεσης. Ευνόητο είναι ότι σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός µετατεθεί εντός ή εκτός ΠΥΣΠΕ, για να αποκτήσει ξανά το δικαίωµα µετάθεσης, θα πρέπει να υπηρετήσει τη νέα του θέση.

 

2. Από τον κανόνα αυτό υπάρχουν οι ακόλουθες αποκλίσεις.

 

2.1. Θεµελιώνουν δικαίωµα µετάθεσης και λαµβάνουν τις µονάδες συνθηκών διαβίωσης της οργανικής τους θέσης όσοι εκπαιδευτικοί αποσπώνται και υπηρετούν στις παρακάτω υπηρεσίες, ως ακολούθως :

 

α) Στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ, στα Γραφεία των Περιφερειακών ∆ιευθύνσεων, στις ∆ιευθύνσεις και στα Γραφεία Εκπαίδευσης καθώς και στα Γραφεία Φυσικής Αγωγής σύµφωνα µε το άρθρο 16 παρ.8στ του Π.∆. 50/96 όπως τροποποιήθηκε µε το Π.∆. 100/97, σε συνδυασµό µε το άρθρο 9 παρ. 2 του Ν. 2986/2002 (ΦΕΚ 24 τ. Α΄). 

 

β) Το ίδιο ισχύει για τους εκπ/κούς που καλούνται για µετεκπαίδευση ή επιµόρφωση και για όσους βρίσκονται σε γονική άδεια  (άρθρο 5 Ν. 1483/84 ΦΕΚ 153/Α΄) και Π.∆. 193/89 (ΦΕΚ 84/Α΄), άδεια κύησης, λοχείας και κυοφορίας, εννιάµηνη άδεια ανατροφής παιδιού που χορηγείται στις µητέρες (άρθρο 53 παρ. 2 του Ν.2721/99), αναρρωτική άδεια µε ή χωρίς αποδοχές, καθώς και το χρονικό διάστηµα ενός µηνός για κάθε ηµερολογιακό έτος άδειας χωρίς αποδοχές (άρθρο 17 Ν. 2470/97-ΦΕΚ 40/Α΄/97), εκτός εάν οι άδειες αυτές χορηγήθηκαν στο χρονικό διάστηµα της απόσπασής τους σε Υπηρεσίες ή Σχολεία που δεν θεµελιώνουν δικαίωµα µετάθεσης.

 

γ) Ο χρόνος απόσπασης στον Οργανισµό Επαγγελµατικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ο.Ε.Ε.Κ.) (άρθρο 13 παρ. 5 Ν. 2009/92 ΦΕΚ 18Α  και άρθρο 14 Ν. 3149/2003 ΦΕΚ 141 τ. Α΄). Ως εκ τούτου για τους εκπ/κούς που αποσπώνται στον Ο.Ε.Ε.Κ. εφαρµόζεται η παρ. 2 του άρθρου 9 του Ν. 2986/2002.

 

δ) Ο χρόνος απόσπασης των εκπ/κών στα Κέντρα ∆ιάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ∆ΑΥ) (άρθρο 13 παρ. 9 Ν. 3149/2003 ΦΕΚ 141 τ. Α΄), ισχύει από τη δηµοσίευση του Νόµου 2986/2002.

 

Σηµ.: Οι παραπάνω ρυθµίσεις ισχύουν από την έναρξη του σχολ. έτους 2002-2003

 

ε) Ο χρόνος ειδικής άδειας για το διάστηµα που ασκούν τα καθήκοντά τους για τους εκπ/κούς που έχουν εκλεγεί δήµαρχοι, πρόεδροι κοινοτήτων άνω των δύο χιλιάδων κατοίκων, αντιδήµαρχοι δήµων άνω των ογδόντα χιλιάδων κατοίκων, Πρόεδροι Νοµαρχιακής Αυτοδιοίκησης, Νοµάρχες και Πρόεδροι Ν.Ε., βοηθοί Νοµάρχες (αρ. 95/2003 γνωµοδότηση Ν.Σ.Κ.).

 

2.2. Θεµελιώνουν δικαίωµα µετάθεσης και λαµβάνουν µονάδες συνθηκών διαβίωσης της σχολικής µονάδας στην οποία αποσπώνται οι εκπ/κοί και προκειµένου για απόσπαση σε υπηρεσία τις προβλεπόµενες µονάδες για την πλησιέστερη σχολική µονάδα (άρθρο 9 παρ. 2 του Ν. 2986/2002), ως ακολούθως : 

 

α) Στα Γραφεία του Προέδρου της ∆ηµοκρατίας, του Προέδρου και του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, του Προέδρου της Βουλής, των Υπουργών, αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών, καθώς και των Βουλευτών.

 

β) Ο χρόνος θητείας των αιρετών µελών - εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συµβούλια, των µελών των πρωτοβάθµιων, εφόσον ανήκουν οργανικά στο νοµό που εκλέγονται, των δευτεροβάθµιων και τριτοβάθµιων συνδικαλιστικών οργανώσεων.

 

γ) Στα σχολεία του Αρµενικού Κυανού Σταυρού (άρθρο 6 παρ. 14 Ν. 1674/86) και στα σχολεία της Γενικής Αρµενικής Ένωσης Αγαθοεργίας (άρθρο 46 παρ. 2 Ν. 2413/96) και στα σχολεία της Ισραηλιτικής Κοινότητας Αθηνών (άρθρο 6 παρ. 14 Ν. 1674/86 όπως συµπληρώθηκαν µε τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ. 6 του Ν. 2986/2002).

 

δ) Στα Περιφερειακά Επιµορφωτικά Κέντρα (Π.Ε.Κ.) ή άλλο φορέα οσάκις η απόσπαση γίνεται για επιµόρφωση ή µετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών.

 

ε) Ο χρόνος διορισµού εκπαιδευτικών, σύµφωνα µε τις διατάξεις του άρθρου 32 του Ν. 2190/94 (ΦΕΚ 28/Α/94) σε θέσεις διοικητών, υποδιοικητών, προέδρων, αντιπροέδρων, διευθυνόντων συµβούλων, γενικών διευθυντών, αναπληρωτών και βοηθών γενικών διευθυντών σε νοµικά πρόσωπα του δηµοσίου και ιδιωτικού τοµέα.

 

2.3. Οµοίως λαµβάνεται υπόψη ο χρόνος για τη θεµελίωση δικαιώµατος µετάθεσης, αλλά οι µονάδες συνθηκών διαβίωσης προσδιορίζονται από το σχολείο τοποθέτησης, απόσπασης ή διάθεσης ή από το πλησιέστερο σχολείο της υπηρεσίας στην οποία αποσπώνται οι εκπαιδευτικοί κατά περίπτωση µε την επιφύλαξη της παρ. 2.4., ως ακολούθως:

 

α) Ο χρόνος υπηρεσίας σε θέσεις προσωρινής τοποθέτησης νεοδιόριστων ή µετατασσοµένων εκπαιδευτικών, καθώς και ο χρόνος παραµονής των εκπαιδευτικών στη διάθεση των υπηρεσιακών συµβουλίων, για οποιοδήποτε λόγο εφόσον δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα.

 

β) Ο χρόνος θητείας των ∆ιευθυντών-Υποδιευθυντών σχολικών µονάδων, των προϊσταµένων ∆ιευθύνσεων και Γραφείων, προϊσταµένων Εκπαιδευτικών Θεµάτων, των υπεύθυνων τοµέων ΣΕΚ, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής Υγείας.

 

γ) Ο χρόνος υπηρεσίας στην προηγούµενή τους θέση των εκπ/κών που τοποθετούνται ή διατίθενται λόγω υπεραριθµίας (άρθρο 14 παρ. 8 Π.∆. 50/96).

 

δ) Ο χρόνος απόσπασης χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού για υπηρεσιακές ανάγκες, µε αιτιολογηµένη απόφαση του αρµοδίου Συµβουλίου.

 

2.4. Για να ισχύουν τα αναφερόµενα στις περιπτώσεις 2.1, 2.2 και 2.3 της προηγούµενης παραγράφου θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί να υπηρετούν στις υπηρεσίες απόσπασης, τοποθέτησης ή διάθεσης. Σηµείωση: Εφόσον η διάθεση ή απόσπαση είναι µερική οι µονάδες συνθηκών διαβίωσης υπολογίζονται αναλογικά.

 

2.5. Απαιτείται µεγαλύτερος του ενός έτους χρόνος για τη θεµελίωση δικαιώµατος µετάθεσης:

α) Εκπαιδευτικός που µετατίθεται αµοιβαία απαιτείται να υπηρετήσει υποχρεωτικά για ένα χρόνο στη θέση που µετατέθηκε και έχει δικαίωµα υποβολής αίτησης µετάθεσης για σχολεία των περιοχών µετάθεσης της Νοµαρχιακής Αυτοδιοίκησης από την οποία προήλθε µετά την παρέλευση τριών ετών.

 

β) Εκπαιδευτικός που υπηρετεί σε ΣΜΕΑ ή σε πειραµατικό σχολείο έχει δικαίωµα να ζητήσει µετάθεση σε ΣΜΕΑ ή σε λοιπές σχολικές µονάδες της ίδιας ή άλλης περιοχής µετάθεσης µετά τη συµπλήρωση διετούς πραγµατικής υπηρεσίας, στην οργανική του θέση εφόσον υπηρετεί  σε ΣΜΕΑ  ή σε πειραµατικό σχολείο µη ενταγµένο σε ΑΕΙ και  τριετούς πραγµατικής υπηρεσίας εφόσον υπηρετεί σε πειραµατικά σχολεία ενταγµένα στα ΑΕΙ.

 

2.6. ∆εν απαιτείται χρόνος στην οργανική θέση για τη θεµελίωση του δικαιώµατος µετάθεσης:

 

α. Στις ειδικές κατηγορίες µετάθεσης (βλ. άρθρο 13 Π.∆. 50/96)

 

β. Στις µεταθέσεις από κανονικό σχολείο σε ΣΜΕΑ (άρθρο 11 Π.∆. 50/96 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 10 του Π.∆. 100/97).

 

3. ∆εν θεµελιώνεται δικαίωµα µετάθεσης (α) µε το χρόνο που προκύπτει από το άθροισµα των καλοκαιρινών διµήνων κατά τα οποία οι αποσπώµενοι εκπαιδευτικοί επανέρχονται στο σχολείο της οργανικής τους θέσης (Γνωµοδότηση 864/1989) (β) µε το χρόνο των αδειών χωρίς αποδοχές πέρα του ενός µηνός. Μπορεί όµως ένας εκπαιδευτικός να συνυπολογίσει χρόνο που έχει διανύσει στην οργανική του θέση κατά την διάρκεια του διδακτικού έτους για την συµπλήρωση του χρόνου που απαιτείται για την θεµελίωση του δικαιώµατος µετάθεσης.

 

4. Έχουν δικαίωµα υποβολής αίτησης οι εκπ/κοί που διορίστηκαν σε δυσπρόσιτα σχολεία σύµφωνα µε τις διατάξεις του άρθρου 41 του Ν. 1143/81 και οι οποίοι διανύουν το δεύτερο έτος της υποχρεωτικής υπηρεσίας τους (επίκειται νοµοθετική ρύθµιση).

 

 

Γ. ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ

 

1.  ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ - ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΝΑ∆ΩΝ

 

 

1.1. Ως συνολική υπηρεσία  λαµβάνεται υπόψη  ο χρόνος πραγµατικής υπηρεσίας στα σχολεία ή σχολές της δηµόσιας εκπ/σης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευµάτων (άρθρο 16 του Π.∆. 50/96 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει). Ειδικότερα για τον υπολογισµό της υπηρεσίας αυτής.

 

1.2. Λαµβάνεται υπόψη:

 

α) Ο χρόνος πραγµατικής υπηρεσίας στα σχολεία ή σχολές της δηµόσιας εκπ/σης του ΥΠΕΠΘ από το ΦΕΚ διορισµού του εκπ/κού µέχρι 31 Αυγούστου του έτους που διενεργούνται οι µεταθέσεις, εφόσον ανέλαβε υπηρεσία εντός του Σεπτεµβρίου. Για όσους ανέλαβαν υπηρεσία µετά το Σεπτέµβριο, από την ηµεροµηνία ανάληψης υπηρεσίας, εφόσον παρήλθε µήνας από το ΦΕΚ διορισµού.

 

β) Ο χρόνος εκπ/κής υπηρεσίας σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού καθώς και η υπηρεσία τους σε ξένα σχολεία στα οποία δίδαξαν σε τάξεις ή τµήµατα Ελληνοπαίδων καθώς και η υπηρεσία σε ελληνικά σχολεία της Κύπρου, εφόσον λαµβάνεται υπόψη για µισθολογική και βαθµολογική εξέλιξη κατά τις κείµενες διατάξεις.

 

γ) Ο χρόνος εκπ/κής υπηρεσίας στο ∆ηµόσιο, αρµοδιότητας του ΥΠ.Ε.Π.Θ., µε ωριαία αντιµισθία.

 

δ) Ο χρόνος εκπ/κής υπηρεσίας σε ∆ηµόσια ή Ιδιωτική εκπ/ση µε σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.

 

ε) Ο χρόνος εκπ/κής υπηρεσίας σε εκπ/κά ιδρύµατα της Τριτοβάθµιας Εκπ/σης της ηµεδαπής εφόσον αυτός λαµβάνεται υπόψη για µισθολογική εξέλιξη.

 

στ) Ο χρόνος της γονικής άδειας (τρίµηνη) σύµφωνα µε τις διατάξεις του άρθρου 5 του Ν. 1483/84, όπως τροποποιήθηκε µε το άρθρο 3 του Π.∆. 193/94, της άδειας κυοφορίας, ο χρόνος εννιάµηνης άδειας ανατροφής παιδιού που χορηγείται στις µητέρες (άρθρο 53 παρ. 2 του Ν.2721/99), ο χρόνος των αναρρωτικών αδειών µε ή χωρίς αποδοχές κατ’ εφαρµογή των διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα καθώς και ο χρόνος των εκπ/κών αδειών.

 

ζ) Ο χρόνος της εκπ/κής άδειας µε αποδοχές θεωρείται ότι διανύθηκε σε σχολείο Α΄ κατηγορίας.

 

1.3. ∆ε λαµβάνεται υπόψη:

 

α) Ο χρόνος που ο εκπ/κός υπηρέτησε σε ΝΕΛΕ, Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕ∆, Νοσοκοµεία, σχολές ή σχολεία που δεν υπάγονται στην αρµοδιότητα του ΥΠΕΠΘ καθώς και η τυχόν προϋπηρεσία του εκπ/κού ως διοικητικού υπαλλήλου. Αντιθέτως λαµβάνεται υπόψη µόνο για µονάδες συνολικής υπηρεσίας, η προϋπηρεσία των εκπ/κών σε παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθµούς Νοµικών Προσώπων ∆ηµοσίου ∆ικαίου ή Νοµικών Προσώπων Ιδιωτικού ∆ικαίου µη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εφόσον αυτό αποδεικνύεται από την ιδρυτική τους πράξη ή το καταστατικό ίδρυσής τους (τα σχετικά δικαιολογητικά θα παραµείνουν στα Γραφεία) ή στο Ψυχολογικό Κέντρο Βορείου Ελλάδος και στο Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής (άρθρο 8, παρ. 8 του Ν. 2817/2000, όπως αυτό ισχύει)..

 

β) Ο χρόνος άδειας άνευ αποδοχών πέρα από ένα µήνα για κάθε ηµερολογιακό έτος (παρ. 2γ του άρθρου 17 του Ν. 2470/97 ΦΕΚ 40/τ. Α΄/97).

 

1.4. Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία, σύµφωνα µε τις διατάξεις του άρθρου 16 του Π.∆. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 14 του Π.∆. 100/97 λαµβάνεται υπόψη για τον καθορισµό των µονάδων µετάθεσης του εκπαιδευτικού για συνολική υπηρεσία µόνο αν είναι αναγνωρισµένη.

 

1.5. Ο χρόνος πραγµατικής υπηρεσίας των εκπαιδευτικών εκφράζεται σε έτη και µήνες, και υπολογίζεται σύµφωνα µε όσα ορίζονται στην παρ. 4 του άρθρου 16 του Π.∆. 50/96.

 

2. ΜΟΝΑ∆ΕΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ∆ΙΑΒΙΩΣΗΣ (Μ.Σ.∆.)

 

2.1. Για τον υπολογισµό των µονάδων συνθηκών διαβίωσης εφαρµόζονται οι διατάξεις της παραγράφου 8 του άρθρου 16 του Π.∆. 50/96 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 14 του Π.∆. 100/97.

 

2.2. Οι εκπ/κοί που µετατέθηκαν λαµβάνουν τις Μ.Σ.∆. της νέας οργανικής θέσης από τη λήξη του διδακτικού έτους ανεξάρτητα από την ηµεροµηνία συνεδρίασης του ΠΥΣΠΕ και την ανάληψη υπηρεσίας αυτών στις νέες τους θέσεις. Εκπ/κοί που µετά τη µετάθεσή τους, το διορισµό τους ή τη µετάταξή τους παρέµειναν στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, θα πάρουν τις Μ.Σ.∆. της σχολικής µονάδας προσωρινής τοποθέτησης µέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Τις ίδιες µονάδες θα πάρουν και για τους καλοκαιρινούς µήνες εάν παραµείνουν στη διάθεση για δεύτερη χρονιά. Αν τοποθετηθούν οριστικά λαµβάνουν τις Μ.Σ.∆. της νέας τους θέσης µετά τη λήξη του διδακτικού έτους.

 

2.3. Οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και τοποθετούνται σε σχολείο λαµβάνουν τις µονάδες συνθηκών διαβίωσης του σχολείου απόσπασης µέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Για τους καλοκαιρινούς µήνες θα παίρνουν τα µόρια της οργανικής τους θέσης. Εκπ/κοί που αποσπώνται ή διατίθενται σε υπηρεσίες εκτός Α/θµιας Εκπ/σης (ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ι. Μητροπόλεις, άλλα Υπουργεία, Ν.Π.∆.∆., ∆ηµ. Βιβλιοθήκες καθώς και στις περιπτώσεις της παρ. 2.2 του κεφ. Β΄) λαµβάνουν τις Μ.Σ.∆. της πλησιέστερης προς την υπηρεσία σχολικής µονάδος Α/θµιας Εκπ/σης.

 

2.4. Οι εκπ/κοί που έχουν προϋπηρεσία σε άλλη βαθµίδα εκπ/σης λαµβάνουν τα µόρια της πλησιέστερης σχολικής µονάδας Α/θµιας Εκπ/σης.

 

2.5. Για τους εκπ/κούς που έχουν τεθεί στη διάθεση των Γραφείων για να καλύπτουν λειτουργικά κενά σε σχολεία διαφορετικών κατηγοριών θα πάρουν Μ.Σ.∆. που αντιστοιχούν στις σχολικές µονάδες που έχουν υπηρετήσει για το αντίστοιχο χρονικό διάστηµα.

 

2.6. Εκπαιδευτικοί που µετά τη µετάθεσή τους, το διορισµό τους ή τη µετάταξή τους παρέµειναν στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ (δεν έγινε οριστική ή προσωρινή τοποθέτηση σε σχολική µονάδα) και αποσπάστηκαν σε άλλη περιοχή µετάθεσης, εφόσον υπηρέτησαν σε σχολεία, λαµβάνουν: α) για το χρόνο της απόσπασής τους, τις µονάδες συνθηκών διαβίωσης της σχολικής µονάδας που υπηρετούν β) για τους καλοκαιρινούς µήνες, τις µονάδες συνθηκών διαβίωσης της έδρας του Γραφείου που υπάγεται η περιοχή µετάθεσης ή διορισµού στην οποία βρίσκονται µε διάθεση. Αν δεν υπάρχει Γραφείο Α/θµιας Εκπ/σης λαµβάνουν τις λιγότερες µονάδες συνθηκών διαβίωσης της περιοχής αυτής.

Σε περίπτωση που οι παραπάνω εκπαιδευτικοί έχουν αποσπασθεί σε Γραφεία Εκπ/σης για να προσφέρουν διοικητικό έργο, λαµβάνουν για το χρονικό διάστηµα της απόσπασης τις µονάδες συνθηκών διαβίωσης που αναφέρονται στην περίπτωση (β) της ανωτέρω παραγράφου.

 

2.7. Εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν ή υπηρετούν σε σχολεία των οποίων η λειτουργία αναστέλλεται λόγω δυσµενών καιρικών συνθηκών λαµβάνουν τις Μ.Σ.∆. των σχολείων τους.

 

2.8. Για τους εκπ/κούς ειδικοτήτων που υπηρέτησαν ή υπηρετούν ταυτόχρονα σε δύο ή περισσότερα σχολεία µε διαφορετικές µονάδες συνθηκών διαβίωσης, ο υπολογισµός των µονάδων θα γίνει αναλογικά µε βάση την εβδοµάδα των πέντε ηµερών. ∆ηλαδή, κάθε εβδοµάδα θα θεωρείται 5/5 και οι µονάδες θα επιµερίζονται στην κάθε θέση. Όπου οι ώρες απασχόλησης δεν είναι δυνατόν να µετατραπούν σε ηµέρες (4ηµ.+1ηµ., 3ηµ.+2ηµ., 2ηµ.+2ηµ.+1ηµ. ) ο υπολογισµός των Μ.Σ.∆. θα γίνεται ως ακολούθως:

 

κατηγορία σχολείου Χ ώρες εργασίας/εβδοµαδ. ωράριο Χ µήνες διδασκαλίας/δωδεκάµηνο

 

Παράδειγµα: Εκπ/κός ειδικότητας εργάζεται ταυτόχρονα σε τρία σχολεία διαφορετικών κατηγοριών (∆, Ε, ΣΤ), 8 ώρες στο καθένα για χρονικό διάστηµα 7 µηνών:

 

4 Χ 8/24 Χ 7/12 = 0,78

5 Χ 8/24 Χ 7/12 = 0,97

6 Χ 8/24 Χ 7/12 = 1,17

 

Σύνολο µορίων 7 µηνών = 2,92

 

3. ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

 

Οι µονάδες συνυπηρέτησης υπολογίζονται µόνο για την περιοχή µετάθεσης (µία) όπου υπηρετεί ή εργάζεται ο/η σύζυγος. Επίσης µονάδες συνυπηρέτησης υπολογίζονται και για τις µεταθέσεις από σχολείο σε σχολείο του ιδίου δήµου ή κοινότητας, εφόσον ο/η σύζυγος εργάζεται ή υπηρετεί σ’ αυτόν. Ειδικότερα για τη συνυπηρέτηση σας υπενθυµίζουµε τα παρακάτω:

 

α) Ο εκπ/κός που ο ή η σύζυγος υπηρετεί ως αναπληρωτής στο δηµόσιο δεν δικαιούται µόρια συνυπηρέτησης σύµφωνα µε την αριθµ. 95/91 γνωµοδότηση του Νοµικού Συµβουλίου του Κράτους, η οποία σας έχει γνωστοποιηθεί.

 

β) Εκπαιδευτικοί σύζυγοι Περιφερειακών ∆ιευθυντών, Προϊσταµένων Γραφείων, ∆/ντών, Υποδ/ντών, Προϊσταµένων Εκπαιδευτικών Θεµάτων δικαιούνται µονάδες συνυπηρέτησης για την περιοχή της οργανικής τους θέσης και όχι αυτής που ασκούν τα καθήκοντά τους.

 

γ) Για τον υπολογισµό µονάδων συνυπηρέτησης σε εκπαιδευτικούς συζύγους δικηγόρων, δε χρειάζεται διετής υπηρεσία του δικηγόρου στην περιοχή, όπου ζητείται µετάθεση και αυτό διότι οι δικηγόροι είναι άµισθοι δηµόσιοι λειτουργοί. Σε περίπτωση που δικηγόρος σύζυγος εκπαιδευτικού διατηρεί νόµιµα περισσότερα από ένα γραφεία στην έδρα του δικηγορικού συλλόγου του οποίου είναι µέλος είτε και σε άλλη πόλη εντός της περιφέρειας αυτού ή εκτός αυτής και τα γραφεία αυτά βρίσκονται σε διαφορετικές περιοχές µετάθεσης, οι µονάδες µετάθεσης για συνυπηρέτηση θα υπολογιστούν σε µία µόνο περιοχή µετάθεσης που θα επιλέξει ο ενδιαφερόµενος. 

 

δ) Οι επικαλούµενοι λόγους συνυπηρέτησης οφείλουν να επισυνάψουν στην αίτηση τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στο άρθρο 16 παρ. 6 του Π.∆. 50/96, κατά περίπτωση και τα οποία θα παραµείνουν στο Γραφείο.

 

4. ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ

 

4.1. Σας υπενθυµίζουµε ότι µονάδες µετάθεσης για εντοπιότητα υπολογίζονται όταν ο εκπαιδευτικός είναι δηµότης από διετίας δήµου ή κοινότητας της περιοχής στην οποία ζητείται µετάθεση. Η µόνιµη διαµονή του εκπαιδευτικού σ’ έναν τόπο δεν αρκεί για τον υπολογισµό µονάδων εντοπιότητας. Στη βεβαίωση του δηµάρχου ή του προέδρου της κοινότητας, πρέπει να γράφεται υποχρεωτικά από πότε ο εκπαιδευτικός είναι δηµότης του δήµου ή της κοινότητας.

 

4.2. Μονάδες µετάθεσης για εντοπιότητα υπολογίζονται επίσης και όταν ζητείται µετάθεση σε άλλη περιοχή και στην περίπτωση κατά την οποία ο ενδιαφερόµενος διετέλεσε (και βέβαια διατελεί) δηµότης διαφόρων δήµων ή κοινοτήτων της περιοχής στην οποία ζητείται η µετάθεση για δύο χρόνια αθροιστικά. ∆εν είναι δηλαδή απαραίτητο η διετία να συµπληρώνεται στον ίδιο δήµο ή κοινότητα. Ο αθροιστικός αυτός υπολογισµός του χρόνου δε νοείται για τις µεταθέσεις από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής, διότι στην περίπτωση αυτή η εντοπιότητα συνδέεται µε το δήµο ή την κοινότητα όπου λειτουργούν τα σχολεία στα οποία ζητούν να µετατεθούν οι εκπαιδευτικοί, οπότε θα συντρέχει το στοιχείο της εγγραφής τα δύο τελευταία χρόνια στο συγκεκριµένο δήµο ή κοινότητα.

 

4.3. Κατά τις µεταθέσεις από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής και κατά τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών η εντοπιότητα δε «µεταφέρεται» όταν στην περιοχή του δήµου ή κοινότητας της οποίας ο εκπαιδευτικός είναι δηµότης, δε λειτουργεί σχολείο που να δικαιολογεί θέση της ειδικότητάς του, ή δεν λειτουργεί καθόλου σχολείο.

 

4.4. Σε περίπτωση αναµεταδηµότευσης για να χορηγηθούν µονάδες εντοπιότητας πρέπει µετά την αναµεταδηµότευση να διανυθεί στον τελευταίο δήµο ή κοινότητα ο νόµιµος χρόνος της διετίας. ∆εν µπορεί δηλαδή να συνυπολογιστεί ο χρόνος που ο εκπαιδευτικός ήταν δηµότης σε δήµο ή κοινότητα άλλης περιοχής µετάθεσης και στη συνέχεια µεταδηµότευσε και πάλι στο δήµο ή κοινότητα της πρώτης περιοχής όπου και ανήκει κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης µετάθεσης.

 

4.5. Οι επικαλούµενοι λόγους εντοπιότητας οφείλουν να επισυνάψουν στην αίτηση τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στο άρθρο 16 παρ. 9 του Π.∆. 50/96 και τα οποία θα παραµείνουν στα Γραφεία.

 

∆. ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ

 

Ισχύουν όσα αναφέρονται στα προηγούµενα κεφάλαια της εγκυκλίου αυτής.

 

Ε. ΛΟΙΠΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ

 

1. ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ Κ∆ΑΥ, ΣΜΕΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

 

1.1. ∆ικαίωµα υποβολής αίτησης µετάθεσης σε Κ∆ΑΥ, ΣΜΕΑ και Τµήµατα Ένταξης σύµφωνα µε το άρθρο 2 παρ. 7δ του Ν.3194/2003 (ΦΕΚ 267/20-11-2003) έχουν οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν τα ακόλουθα προσόντα:

α) πτυχίο Τµήµατος Ειδικής Αγωγής Πανεπιστηµίου της ηµεδαπής ή πτυχίο του Τµήµατος Εκπ/κής και Κοινωνικής Πολιτικής, κατεύθυνσης Ατόµων µε Ειδικές Ανάγκες του Παν/µίου Μακεδονίας ή αναγνωρισµένο και ισότιµο τίτλο Πανεπιστηµίου της αλλοδαπής ή τίτλο µεταπτυχιακών σπουδών στην ειδική αγωγή

β) πτυχίο Πανεπιστηµίου της ηµεδαπής ή αναγνωρισµένο και ισότιµο τίτλο Πανεπιστηµίου της αλλοδαπής  και µεταπτυχιακές σπουδές µε εξειδίκευση σε µία κατηγορία Ειδικών Αναγκών

γ) πτυχίο Πανεπιστηµίου της ηµεδαπής ή αναγνωρισµένο και ισότιµο τίτλο Πανεπιστηµίου της αλλοδαπής  και τίτλο διετούς µετεκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και τριετή υπηρεσία σε ΣΜΕΑ

δ) πτυχίο Πανεπιστηµίου της ηµεδαπής ή αναγνωρισµένο και ισότιµο τίτλο Πανεπιστηµίου της αλλοδαπής  και σεµινάριο εξειδίκευσης ή επιµόρφωσης στην Ειδική Αγωγή τουλάχιστον ετήσιας διάρκειας, που πραγµατοποιήθηκε από Πανεπιστήµιο της ηµεδαπής και πενταετή υπηρεσία σε ΣΜΕΑ.

Σε περίπτωση έλλειψης των ανωτέρω τίτλων µπορούν να µετατεθούν και εκπ/κοί που έχουν πενταετή εµπειρία σε ΣΜΕΑ µέχρι 31-8-2005.

 

Τα ανωτέρω ισχύουν και για τις µεταθέσεις - τοποθετήσεις από ΣΜΕΑ σε ΣΜΕΑ της ίδιας ή άλλης περιοχής µετάθεσης του ιδίου ΠΥΣΠΕ. Αναλυτικότερα :

α) Κατ’ αρχήν µετατίθενται και τοποθετούνται οι κάτοχοι τίτλων σπουδών όπως ορίζονται µε το Νόµο 3194/2003 και στην περίπτωση που παραµένουν κενές οργανικές θέσεις µετατίθενται και τοποθετούνται οι έχοντες 5ετή εκπ/κή εµπειρία σε ΣΜΕΑ (Νόµος 2817/200).

β) Οι έχοντες 5ετή εµπειρία συγκρίνονται µεταξύ τους.

γ) Κατά την τοποθέτηση καθηγητών Φυσικής Αγωγής σε ΣΜΕΑ προηγούνται µεταξύ των πτυχιούχων ΤΕΦΑΑ όσοι κατέχουν πτυχίο ΤΕΦΑΑ µε κατεύθυνση την Προσαρµοσµένη Κινητική ∆ραστηριότητα ή Ειδική Φυσική Αγωγή ή µε κατεύθυνση στην Ειδική Αγωγή.

δ) Είναι φανερό ότι σε περίπτωση σύγκρισης εκπ/κού µε πτυχίο και εκπ/κού µε 5ετή εµπειρία, προηγείται σύµφωνα µε τους Νόµους 3194/2003 και 2817/2000, τόσο στις µεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή µετάθεσης, όσο και στις µεταθέσεις και τοποθετήσεις εντός του ίδιου νοµού, ο κάτοχος πτυχίου ανεξάρτητα από τα µόρια µετάθεσης.

 

1.2. ∆εν απαιτείται η συµπλήρωση ενός έτους υπηρεσίας στην οργανική τους θέση αν πρόκειται για µετάθεση από κανονικό σχολείο σε ΣΜΕΑ Αν πρόκειται για µετάθεση από ΣΜΕΑ σε ΣΜΕΑ και από ΣΜΕΑ σε κανονικό σχολείο της ίδιας ή άλλης περιοχής µετάθεσης οι υποψήφιοι πρέπει να συµπληρώνουν µέχρι 31-8-2005  δύο (2) έτη υπηρεσίας στη σχολική αυτή µονάδα.

 

1.3. Τις αιτήσεις οι ενδιαφερόµενοι υποβάλλουν:

 

α) Προς το ΚΥΣΠΕ αν πρόκειται για µετάθεση από σχολική µονάδα µη ειδικής αγωγής σε Κ∆ΑΥ ή ΣΜΕΑ  της ίδιας ή άλλης περιοχής µετάθεσης, από ΣΜΕΑ  µιας περιοχής µετάθεσης σε Κ∆ΑΥ ή ΣΜΕΑ άλλης περιοχής, από Κ∆ΑΥ ή ΣΜΕΑ σε κανονικά σχολεία της ίδιας ή άλλης περιοχής µετάθεσης.

 

β) Προς το ΠΥΣΠΕ αν πρόκειται για µετάθεση από ΣΜΕΑ  σε ΣΜΕΑ της ίδιας περιοχής µετάθεσης.

 

Σηµειώνεται ότι οι έχοντες τίτλους σπουδών θα συµπληρώσουν αίτηση µετάθεσης πρασίνου χρώµατος και οι έχοντες 5ετή εκπ/κή υπηρεσία σε ΣΜΕΑ ροζ χρώµατος.

Εννοείται ότι όσοι έχουν τίτλους σπουδών και 5ετή εκπ/κή υπηρεσία θα συµπληρώσουν µόνο αίτηση µετάθεσης πρασίνου χρώµατος.

 

1.4.  Στην αίτηση επισυνάπτονται:

 

α) Τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν ότι οι αιτούντες έχουν τα κατά το νόµο προσόντα. Τα πτυχία που υποβάλλονται πρέπει να ανταποκρίνονται στις κατηγορίες που προτάσσονται στις διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 7δ του ν. 3194/2003. Σε περίπτωση ξένων τίτλων σπουδών, πρέπει να συνυποβάλλεται η µετάφρασή τους καθώς και σχετική ισοτιµία από το ∆Ι.ΚΑ.ΤΣΑ.

 

β) Βεβαίωση του αρµόδιου Προϊσταµένου για την διδακτική εµπειρία σε ΣΜΕΑ. Η βεβαίωση αυτή θα πρέπει να αναφέρει για κάθε χρόνο διδακτικής εµπειρίας ηµεροµηνία ανάληψης και λήξης της υπηρεσίας. Σηµειώνεται ότι το διδακτικό έτος για τις µονάδες ειδικής αγωγής αρχίζει στις 11 Σεπτεµβρίου και τελειώνει στις 20 Ιουνίου του επόµενου έτους (άρθρο 6 παρ.2  Π∆ 603/82)

 

Η βεβαίωση καθώς και οι τίτλοι σπουδών διαβιβάζονται µαζί µε την αίτηση στη ∆/νση Προσ/κού Π.Ε. του ΥΠΕΠΘ.

 

 

1.5  Εφιστάται  η προσοχή  σε όσους µετατεθούν σε ΣΜΕΑ ότι οφείλουν να υπηρετήσουν τη θέση τους. Πιθανόν αίτηµα απόσπασής τους από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί. Μπορούν όµως να αποσπασθούν από ΣΜΕΑ  σε ΣΜΕΑ της ίδιας περιοχής µετάθεσης, εφόσον είναι δυνατή η αναπλήρωσή τους από εκπ/κό  µε προσόντα που προβλέπονται από το άρθρ. 4 παρ.1,2 και 4 του Ν. 2817/2000 σε συνδυασµό µε το άρθρ. 2 παρ. 7δ του Ν. 3194/2003.

 

2. ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΜΗ ΕΝΤΑΓΜΕΝΑ ΣΤΑ Α.Ε.Ι.

 

2.1. ∆ικαίωµα υποβολής αίτησης στα Πειραµατικά Σχολεία της κατηγορίας αυτής, έχουν οι εκπαιδευτικοί Α/θµιας Εκπ/σης (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί και εκπ/κοί ειδικότητας) που συµπληρώνουν µέχρι 31-8-2005 ένα έτος υπηρεσίας στην οργανική τους θέση και 5ετή τουλάχιστον διδακτική εµπειρία σε σχολεία Α/θµιας Εκπ/σης του ΥΠΕΠΘ.

 

Οι υπηρετούντες στα Πειραµατικά της κατηγορίας αυτής δικαιούνται να υποβάλουν αίτηση µετάθεσης σε άλλα Πειραµατικά ή µη µετά τη συµπλήρωση διετίας στις σχολικές αυτές µονάδες.

 

2.2. Οι ενδιαφερόµενοι υποβάλλουν τις αιτήσεις τους στις ∆ιευθύνσεις ή τα Γραφεία Α/θµιας Εκπ/σης.

 

2.3. Στην αίτηση επισυνάπτονται:

 

α) Βεβαίωση του Προϊσταµένου από την οποία θα προκύπτει 1) ότι έχουν 5ετή τουλάχιστον διδακτική εµπειρία σε σχολεία Α/θµιας Εκπ/σης αρµοδιότητας ΥΠΕΠΘ 2) ένα χρόνο υπηρεσίας στην οργανική τους θέση ή διετή υπηρεσία εφόσον υπηρετούν σε πειραµατικά της κατηγορίας αυτής.

 

β) Πιστοποιητικά και τίτλους σπουδών µε τα οποία θα αποδεικνύονται τα συνεκτιµώµενα προσόντα του άρθρου 9 παρ. 2 του Π.∆. 50/96 που κατέχουν οι υποψήφιοι όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 8 παρ. 2 του Π.∆. 100/97.

 

3. ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑ ΕΝΤΑΓΜΕΝΑ ΣΤΑ Α.Ε.Ι.

 

3.1. ∆ικαίωµα υποβολής αίτησης µετάθεσης στα Πειραµατικά Σχολεία της κατηγορίας αυτής, έχουν οι εκπαιδευτικοί Α/θµιας Εκπ/σης (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί και εκπ/κοί ειδικότητας) που έχουν συµπληρώσει 5ετή υπηρεσία από το διορισµό ή τη µετάταξή τους σε ∆ηµόσια Σχολεία Α/θµιας Εκπ/σης και ένα χρόνο στην οργανική τους θέση µέχρι 31-8-2005.

 

3.2. Οι υπηρετούντες στα Πειραµατικά Σχολεία της κατηγορίας αυτής δικαιούνται να υποβάλουν αίτηση µετάθεσης σε άλλα Πειραµατικά ή µη Πειραµατικά Σχολεία µετά τη συµπλήρωση τριετίας στις σχολικές αυτές µονάδες.

 

3.3. Για τις µεταθέσεις αυτές θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία που προβλέπεται από το άρθρο 5 της αριθµ. Φ.27/148/Γ1/160/7-2-95 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 96 τ. Β΄/95).

 

3.4. Επισηµαίνουµε ότι θεωρούνται κενές οι θέσεις των εκπαιδευτικών που συµπληρώνουν µέχρι 31-8-2005 τριετή υπηρεσία στα σχολεία της κατηγορίας αυτής. Οι εκπ/κοί αυτοί δικαιούνται να ζητήσουν µετάθεση σε άλλα σχολεία µη πειραµατικά, συγκρινόµενοι µε όλους τους άλλους ενδιαφεροµένους για µετάθεση εκπαιδευτικούς ή να επανακριθούν κατόπιν αιτήσεώς τους από το ΚΥΣΠΕ µε τους άλλους ενδιαφεροµένους για την ανανέωση της θητείας τους στα πειραµατικά σχολεία της κατηγορίας αυτής. Όσοι δεν επανακριθούν από το αρµόδιο ΚΥΣΠΕ τίθενται µε αίτησή τους στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ που ανήκει χωροταξικά το πειραµατικό δηµοτικό σχολείο ή του ΠΥΣΠΕ απ’ όπου προήλθαν και τοποθετούνται οργανικά κατά προτεραιότητα και πριν τις γενικές µεταθέσεις (άρθρο 5 παρ. 9 της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης).

 

3.5. Στην αίτηση επισυνάπτονται:

 

α) βεβαίωση του Προϊσταµένου από την οποία θα προκύπτει 1) ότι έχουν συµπληρώσει 5ετή υπηρεσία από το διορισµό ή τη µετάταξή τους σε δηµόσια σχολεία Α/θµιας Εκπ/σης και 2) έχουν ένα χρόνο υπηρεσίας στην οργανική τους θέση ή τριετή πραγµατική υπηρεσία εφόσον υπηρετούν σε πειραµατικά της κατηγορίας αυτής.

 

β) επικυρωµένα πιστοποιητικά και τίτλους σπουδών µε τα οποία θα αποδεικνύονται τα συνεκτιµώµενα προσόντα της παραγράφου 3 του άρθρου 5 της σχετικής Υπουργικής Απόφασης.

 

Όσοι επιθυµούν να υποβάλουν αίτηση µετάθεσης σε πειραµατικά σχολεία και των δύο περιπτώσεων (ενταγµένα και µη) θα υποβάλουν χωριστή αίτηση και δικαιολογητικά για την κάθε περίπτωση. Οι ονοµασίες δε των σχολικών µονάδων στις οποίες επιθυµούν να µετατεθούν θα αναγράφονται όπως αυτές αναφέρονται στο συνηµµένο πίνακα των οργανικών κενών.

 

Επισηµαίνεται ότι οι ατοµικοί φάκελοι των υποψηφίων για µετάθεση εκπαιδευτικών δεν θα αποσταλούν στην υπηρεσία µας.

 

4. ΕΙ∆ΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

 

4.1. ∆ικαίωµα υποβολής αίτησης µετάθεσης έχουν οι εκπαιδευτικοί οι ανήκοντες σε µία από τις κατηγορίες που αναφέρονται στο άρθρο 13 του Π.∆. 50/96.

 

4.2. Μαζί µε την αίτηση οι υποψήφιοι υποβάλλουν τα προβλεπόµενα από τις διατάξεις του άρθρου αυτού δικαιολογητικά, δηλαδή:

 

α) Βεβαίωση Β/θµιας Υγειονοµικής Επιτροπής στην οποία εκτίθεται και το ιστορικό της ασθένειας (εφόσον η µετάθεση ζητείται για λόγους υγείας).

 

β) Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης και βεβαίωση του οικείου εκπαιδευτικού ιδρύµατος.

 

4.3. Για τη θεµελίωση δικαιώµατος µετάθεσης στις περιπτώσεις των ειδικών κατηγοριών δεν απαιτείται η συµπλήρωση ενός έτους υπηρεσίας στην οργανική τους θέση, πραγµατοποιούνται δε κατά προτεραιότητα των άλλων µεταθέσεων και οι υποψήφιοι συγκρίνονται µόνο µεταξύ τους.

 

5. ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ

 

5.1. ∆ικαίωµα υποβολής αίτησης έχουν οι εκπαιδευτικοί που έχουν συµπληρώσει δύο χρόνια υπηρεσίας από τη δηµοσίευση του διορισµού τους µέχρι 31-8-2005 εκ των οποίων τον ένα χρόνο στην οργανική τους θέση, δεν έχουν συµπληρώσει 25ετή πραγµατική υπηρεσία και η διαφορά της συνολικής εκπ/κής τους υπηρεσίας δεν υπερβαίνει τα 10 έτη.

 

5.2. ∆εν δικαιούνται αµοιβαίας µετάθεσης οι χαρακτηριζόµενοι ως υπεράριθµοι (άρθρο 9 του Π.∆. 100/97) καθώς και όσοι δεν υπηρετούν οργανικά σε σχολική µονάδα.

 

5.3. Οι εκπαιδευτικοί που µετατίθενται αµοιβαία υπηρετούν υποχρεωτικά για ένα έτος στη θέση που τοποθετήθηκαν µε τη διαδικασία του άρθρου αυτού και έχουν δικαίωµα υποβολής αίτησης µετάθεσης για σχολεία της περιοχής µετάθεσης από την οποία µετατέθηκαν µετά την παρέλευση τριών ετών.

 

6.  ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ∆ΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ

 

 

(Υ.Α. Φ.10/221/Γ1/1236/1996-ΦΕΚ 874Β΄/17-9-1996 και άρθρα 34, 35 και παρ. 2 του άρθρου 36 του ν. 2413/96-ΦΕΚ124Α΄).

 

Η διαδικασία και οι προϋποθέσεις µετάθεσης σε σχολεία ∆ιαπολιτισµικής Εκπ/σης ρυθµίζονται ως ακολούθως:

 

∆ικαίωµα υποβολής αίτησης µετάθεσης σε σχολεία ∆ιαπολιτισµικής Εκπαίδευσης έχουν οι εκπαιδευτικοί που συµπληρώνουν ένα (1) έτος υπηρεσίας στην κατεχόµενη οργανική θέση, µέχρι 31 Αυγούστου του έτους 2005. Κατά τις µεταθέσεις προτιµούνται όσοι έχουν επιπλέον τα παρακάτω προσόντα κατά σειρά προτεραιότητας:

 

α) Επαρκή γνώση της ξένης γλώσσας της χώρας από την οποία προέρχεται το µεγαλύτερο ποσοστό των µαθητών, οι οποίοι φοιτούν στα σχολεία αυτά. Ειδικά για την µετάθεση εκπαιδευτικών σε σχολεία ∆ιαπολιτισµικής Εκπαίδευσης, στα οποία φοιτούν κατά πλειοψηφία Τσιγγάνοι µαθητές, δεν απαιτείται γνώση ξένης γλώσσας.

β) Ειδίκευση σε θέµατα διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας.

γ) Μετεκπαίδευση ή µεταπτυχιακές σπουδές σε θέµατα ∆ιαπολιτισµικής Αγωγής

δ) Μετεκπαίδευση ή µεταπτυχιακές σπουδές σε επιστήµες της αγωγής 

ε) Μετεκπαίδευση ή µεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείµενο διδασκαλίας τους

στ) ∆ιδακτική εµπειρία σε Σχολεία ∆ιαπολιτισµικής Εκπαίδευσης

ζ) ∆ιδακτική εµπειρία σε Τάξεις Υποδοχής ή Φροντιστηριακά Τµήµατα

η) Επαρκή γνώση µιας διεθνούς γλώσσας (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερµανικά)

θ) Βεβαιώσεις παρακολούθησης επιµορφωτικών σεµιναρίων σε θέµατα ∆ιαπολιτισµικής Εκπαίδευσης που πραγµατοποιήθηκαν  από φορείς του ΥΠΕΠΘ ή συνεργαζόµενους µε αυτό φορείς.

 

Ο ∆ιευθυντής της οικείας ∆/νσης Α/θµιαςΕκπαίδευσης στην οποία υπάγονται τα σχολεία, εκδίδει τον Νοέµβριο του τρέχοντος έτους προκήρυξη για την πλήρωση των κενών θέσεων και όσων πρόκειται να κενωθούν µέχρι τη λήξη του σχολικού έτους.

Στην προκήρυξη αυτή εκτός από τις κενές θέσεις, ορίζονται τα απαραίτητα προσόντα και απαιτούµενα δικαιολογητικά απόδειξης αυτών και τάσσεται προθεσµία το αργότερο µέχρι 20 ∆εκεµβρίου για την υποβολή των αιτήσεων στη ∆/νση Προσωπικού Α/θµιαςΕκπ/σης-Τµήµα Γ΄ της Κ.Υ. του ΥΠΕΠΘ.

Η προκήρυξη κοινοποιείται σε όλα τα δηµόσια σχολεία µέσω των οικείων ∆/νσεων και Γραφείων Α/θµιαςΕκπ/σης προκειµένου να λάβουν γνώση οι εκπ/κοί και να υποβάλουν, όσοι ενδιαφέρονται, αίτηση µετάθεσης µαζί µε τα σχετικά δικαιολογητικά.

Το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συµβούλιο Πρωτοβάθµιας Εκπαίδευσης, στο οποίο διαβιβάζονται οι αιτήσεις, συνεδριάζει και αποφασίζει για τις µεταθέσεις στα σχολεία ∆ιαπολιτισµικής Εκπαίδευσης πριν από τις µεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή.

Οι µετατιθέµενοι στα σχολεία ∆ιαπολιτισµικής Εκπαίδευσης έχουν δικαίωµα υποβολής αίτησης µετάθεσης, για άλλα σχολεία της ίδιας ή άλλης περιοχής µετάθεσης, µετά την συµπλήρωση διετούς υπηρεσίας σε αυτά.

Αιτήσεις εκπ/κών, που µετατίθενται στα σχολεία αυτά, και για άλλες κατηγορίες µεταθέσεων δεν λαµβάνονται υπόψη.

Η προηγούµενη Υπουργική Απόφαση 127563/∆2/17-11-03 (ΦΕΚ 1723 τΒ’ 21-11-03) καταργείται.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Επισηµαίνουµε στους εκπαιδευτικούς να µην περιλαµβάνουν στις προτιµήσεις τους σχολεία των παραπάνω κατηγοριών (Πειραµατικά, ΣΜΕΑ και ∆ιαπολιτισµικά) στα οποία δεν έχουν προκηρυχθεί κενές οργανικές θέσεις στον κλάδο και την ειδικότητά τους. Επίσης οι ∆ιευθύνσεις και τα Γραφεία Α/θµιας Εκπ/σης της χώρας δεν θα πρέπει να παραλαµβάνουν δικαιολογητικά που δεν κρίνονται απαραίτητα για τη διαµόρφωση κρίσης για τους υπό µετάθεση εκπαιδευτικούς, όπως απολυτήρια Λυκείου, Στρατού, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας που δεν αφορούν τα εν λόγω σχολεία, συµµετοχή σε συλλόγους, καθώς και φωτοτυπίες και αποκόµµατα εφηµερίδων. 

 

7.  ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

 

 

7.1. Σύµφωνα µε την παρ. 4 του άρθρου 3 του Ν. 2690/99 , το δελτίο ταυτότητας αποτελεί πλήρη απόδειξη των στοιχείων που αναφέρονται σ’ αυτή.

 

7.2.  Επίσης σύµφωνα µε την παρ. 5 του άρθρου 8 του Ν. 2690/99 τα στοιχεία της ταυτότητας που τυχόν έχουν µεταβληθεί δηλώνονται µε υπεύθυνη δήλωση. Συνεπώς οι ενδιαφερόµενοι µπορούν ως αποδεικτικά στοιχεία για την εντοπιότητα και το γάµο να υποβάλουν φωτοαντίγραφο του δελτίου ταυτότητας, καθώς και υπεύθυνη δήλωση ότι τα στοιχεία αυτά δεν έχουν µεταβληθεί ή εφόσον έχουν µεταβληθεί να αναφέρουν τη µεταβολή.

 

7.3. Ο τύπος της αίτησης µετάθεσης: α) για κανονικά σχολεία είναι λευκού χρώµατος, β) για ΣΜΕΑ πράσινου ή ροζ χρώµατος κατά περίπτωση, γ) για αµοιβαίες µεταθέσεις, κίτρινου χρώµατος δ) για Πειραµατικά και ∆ιαπολιτισµικά Σχολεία σχέδια αιτήσεων που σας επισυνάπτουµε.

 

7.4. Στην αίτηση οι υποψήφιοι µπορούν να δηλώσουν: α) µέχρι 15 περιοχές µετάθεσης, β) για τα Πειραµατικά Σχολεία µέχρι 15 σχολικές µονάδες. Οι κενές θέσεις των Πειραµατικών Σχολείων αναφέρονται στο επισυναπτόµενο πίνακα.

 

7.5. Οι αιτήσεις για µετάθεση ή τοποθέτηση σε σχολεία αρµοδιότητας ΠΥΣΠΕ είναι χειρόγραφες, εκτός από τις αιτήσεις που θα υποβληθούν από τους εκπ/κούς των περιοχών Αττικής και Πειραιά για τους οποίους έχει συνταχθεί ειδικό έντυπο.  

 

7.6. Για διευκόλυνσή σας παραθέτουµε σχετικούς πίνακες και παραδείγµατα για τον υπολογισµό του χρόνου υπηρεσίας, του χρόνου δυσµενών συνθηκών, πίνακα κενών οργανικών θέσεων των Πειραµατικών Σχολείων και σχέδιο αίτησης εκπαιδευτικών για µετάθεση σε Πειραµατικά και ∆ιαπολιτισµικά Σχολεία.

 

7.7. Για τον τρόπο συµπλήρωσης της έντυπης αίτησης µετάθεσης, ενδεικτικά, επισηµαίνουµε ορισµένα σηµεία, που οι ενδιαφερόµενοι εκπ/κοί πρέπει ιδιαίτερα να προσέξουν, αφού λάβουν υπόψη και το αριθµ. Φ. 361.23/106/∆1/18690/10-10-2001 έγγραφο της Υπηρεσίας:

 

α) Η παρ. 16 συµπληρώνεται σε συνδυασµό µε τις παρ. 23 και 24, η παρ. 19 σε συνδυασµό µε την παρ. 26, η παρ. 20 σε συνδυασµό µε την παρ. 27, η παρ. 21 σε συνδυασµό µε την παρ. 33, η παρ. 25 σε συνδυασµό µε την παρ. 32.

 

β) Η παράγραφος 22 συµπληρώνεται όχι µόνο στην περίπτωση εγγάµων εκπαιδευτικών ή σε χηρεία εκπαιδευτικών µε ανήλικα ή σπουδάζοντα παιδιά αλλά και στην περίπτωση αγάµων, διαζευγµένων ή σε διάσταση γονέων εκπαιδευτικών στους οποίους έχει ανατεθεί νόµιµα η επιµέλεια άγαµων ή σπουδαζόντων παιδιών κατ’ εφαρµογή των διατάξεων του άρθρου 16 παρ. 7α του Π.∆. 50/96, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ. 1 του Π.∆. 39/98 (ΦΕΚ 43/τ. Α΄/98) και διορθώθηκε στο ΦΕΚ 262/τ. Α΄/27-11-98 (σελ. 4043).

 

γ) Για τη συµπλήρωση της παρ. 14 πρέπει οι ενδιαφερόµενοι να µελετήσουν προσεκτικά τις οδηγίες της αίτησης. Συµπληρώνεται µόνο αν και οι δύο σύζυγοι είναι εκπ/κοί Α/θµιας Εκπ/σης και υποβάλουν αίτηση µετάθεσης και οι δύο. Σε περίπτωση που ο ένας από τους δύο συζύγους δεν συγκεντρώνει τον απαιτούµενο αριθµό µονάδων για το νοµό που επιθυµεί να µετατεθεί δεν µετατίθεται ούτε ο άλλος.

 

δ) Οι παράγραφοι που αναφέρονται στην «εντοπιότητα» και την «εργασία συζύγου», συµπληρώνονται µόνο εφόσον ζητούν να µετατεθούν στην περιοχή που έχουν εντοπιότητα ή συνυπηρέτηση (εργασία συζύγου) και δικαιούνται ανάλογα µόρια.

 

ε) Η παρ. 25 συµπληρώνεται µόνον εφόσον ο εκπ/κός ανήκει σε µια από τις ειδικές κατηγορίες του άρθρου 13 του Π.∆. 50/96 σε συνδυασµό µε την παρ. 32 στην οποία θα περιγράφεται η ειδική κατηγορία (π.χ. 4 παιδιά - ιστορικό ασθένειας κλπ.).

 

στ) Οι παράγραφοι 35 και 36 συµπληρώνονται από τους εκπ/κούς οι οποίοι έχουν οργανική θέση σε ΣΜΕΑ και Πειραµατικά Σχολεία.

 

ζ) Η παρ. 33 συµπληρώνεται από τον εκπ/κό που πρέπει να γράψει τα σχολεία που υπηρέτησε ως αναπληρωτής, οργανικά, προσωρινά ή µε απόσπαση και τις υπηρεσίες που τυχόν είχε αποσπαστεί. Ο χρόνος θα µετρά από την ηµεροµηνία ανάληψης υπηρεσίας και όχι από το ΦΕΚ διορισµού.

 

η) Για την ορθή συµπλήρωση του εντύπου πρέπει να ακολουθήσετε πιστά τις οδηγίες που αναγράφονται στην τελευταία του σελίδα.

 

7.8. Οι αιτήσεις υποβάλλονται αποκλειστικά στις ∆ιευθύνσεις και τα Γραφεία στις αρµοδιότητες των οποίων υπάγονται τα σχολεία στα οποία οι εκπ/κοί ανήκουν οργανικά.

 

7.9. Οι αιτήσεις µαζί µε τους πίνακες µε τα ονόµατα των υποψηφίων που συντάσσονται από τους Προϊσταµένους της ∆/νσης και Γραφείων αποστέλλονται στην  ∆/νση Προσ/κού Π.Ε. Τµήµα Γ΄ του ΥΠΕΠΘ µέχρι 15 ∆εκεµβρίου. Η αρίθµηση των αιτήσεων πρέπει να είναι συνεχής ανεξαρτήτως ειδικότητας. Με χωριστά διαβιβαστικά και αρίθµηση διαβιβάζονται οι αιτήσεις για Κ∆ΑΥ, ΣΜΕΑ, ∆ιαπολιτισµικά, Πειραµατικά ενταγµένα και µη στα Α.Ε.Ι.

Μαζί µε τα ανωτέρω οι προϊστάµενοι ∆/νσεων και Γραφείων οφείλουν να αποστείλουν έγγραφο, µε το οποίο θα βεβαιώνεται ότι όσοι υπέβαλαν αίτηση µετάθεσης έχουν λάβει γνώση και συµφωνούν µε τον συνολικό αριθµό µορίων που συγκεντρώνουν και αναγράφεται στην αίτησή τους. Επίσης, επισηµαίνεται ότι αιτήσεις ενδιαφεροµένων που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για µετάθεση δεν θα αποστέλλονται στην υπηρεσία µας. Το γεγονός αυτό θα γνωστοποιείται στους ενδιαφερόµενους µε ευθύνη του Γραφείου τους.

 

7.10. Οι Σύµβουλοι Εκπ/σης του Εξωτερικού οφείλουν να στείλουν τις αιτήσεις µετάθεσης καθώς και τις δηλώσεις τοποθέτησης των αποσπασµένων εκπαιδευτικών το συντοµότερο δυνατό στις ∆/νσεις Α/θµιας Εκπ/σης στις οποίες υπηρετούσαν οργανικά πριν από την απόσπασή τους, αφού προηγουµένως τις πρωτοκολλήσουν.

 

7.11. Οι Προϊστάµενοι των ∆/νσεων και Γραφείων είναι υπεύθυνοι για την ορθότητα και πληρότητα των δικαιολογητικών, βεβαιώνουν την ακρίβεια των αναγραφοµένων στην αίτηση στοιχείων και αναφέρουν εάν ο εκπ/κός έχει τις προϋποθέσεις για µετάθεση. Ιδιαίτερη προσοχή εφιστούµε στην ορθή συµπλήρωση της παρ. 14 της αίτησης µετάθεσης. Οι αιτήσεις αυτές (µε τη φροντίδα της ∆/νσης Προσ/κού Α/θµιας Εκπ/σης της Κ.Υ. του ΥΠΕΠΘ) διαβιβάζονται στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συµβούλιο για να αποφασίσει σχετικά. 

 

7.12. Αιτήσεις θεραπείας (ενστάσεις) θα εξετασθούν µόνον εφόσον αυτές υποβληθούν στην υπηρεσία µας εντός 15 ηµερών από τη δηµοσίευση των µεταθέσεων.

Εφιστάται η προσοχή στους Προϊσταµένους και στους ενδιαφερόµενους για τη σωστή συµπλήρωση των αιτήσεων µετάθεσης, επειδή δεν θα προωθούνται στο ΚΥΣΠΕ αιτήσεις θεραπείας (ενστάσεις) που θα επικαλούνται λάθη ως προς την συµπλήρωση της αίτησης µετάθεσής τους, καθώς οι αιτούντες µετάθεση οφείλουν να ενηµερώνονται για τις µονάδες µετάθεσης (µόρια) που συγκεντρώνουν, κατά κριτήριο και στο σύνολό τους, από τους πίνακες που αναρτώνται στις ∆/νσεις ή στα Γραφεία Εκπ/σης ( άρθρο 12 παρ. 4 του Π∆ 50/96 ). 

 

7.13. Τέλος, σας υπενθυµίζουµε ότι οι θέσεις των δασκάλων - νηπιαγωγών στα ολοήµερα ∆ηµ. Σχολεία - Νηπιαγωγεία είναι ενιαίες, χωρίς να γίνεται διάκριση σε θέσεις για πρωινό ή απογευµατινό ωράριο ή για κλασικό ή ολοήµερο πρόγραµµα. Κατά συνέπεια, οι µεταθέσεις-τοποθετήσεις στα ∆ηµ. Σχολεία- Νηπιαγωγεία εντός του ΠΥΣΠΕ θα αναφέρονται στη σχολική µονάδα και όχι σε συγκεκριµένα τµήµατά της. Το ίδιο ισχύει και για τις θέσεις των Τάξεων Υποδοχής και των Προπαρασκευαστικών Τµηµάτων Τσιγγανοπαίδων.

 

Την παρούσα εγκύκλιο παρακαλούνται οι Προϊστάµενοι να γνωστοποιήσουν στους εκπαιδευτικούς της περιφέρειάς τους καθώς και στα Γραφεία Εκπ/σης του Νοµού.

 

 

Εσωτερ. ∆ιανοµή: Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ 

1. Γραφείο κ. Υπουργού

2. Γραφείο Υφυπουργού κ. Καλού

3. Γραφείο κ. Γενικού Γραµµατέα

4. Γεν. ∆/νση ∆ιοίκησης Π.Ε. και ∆.Ε.

5. ∆/νση Προσ/κού Π.Ε. Τµήµα Γ’ Γ. ΚΑΛΟΣ

6. ∆/νση Σπουδών Π.Ε.

7. ∆ΙΠΟ∆Ε

8. ∆/νση Ειδικής Αγωγής.

9. Κ.Υ.Σ.Π.Ε.

10. Γ.Ε.Π.Ο.

  


 

 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 16.11.2004 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 1379 φορές