Δραστηριότητες & Eκδηλώσεις

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

ΠΜΣ «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου»

Πανεπιστημιούπολη –15784 Ιλίσια

Τηλ. 210-7277591, http://thepae.ppp.uoa.gr

Αθήνα 5 Νοεμβρίου 2004

 

 

Το ΠΜΣ «Θεωρία Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου» διοργανώνει στις 3 και 4 Δεκεμβρίου 2004 εκπαιδευτικό σεμινάριο διάρκειας 15 ωρών με θέμα:

 

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Φιλολόγους που υπηρετούν στη Β΄θμια Εκπαίδευση και σε πτυχιούχους που ενδιαφέρονται για επιμόρφωση στη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών και της Ιστορίας.

 

Εισηγητές θα είναι πανεπιστημιακοί και επιστημονικοί συνεργάτες του πανεπιστημίου, καθώς και εκπαιδευτικοί κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού διπλώματος. Κάθε εισήγηση θα περιλαμβάνει α. στοιχεία θεωρίας β. προτάσεις – εφαρμογές για τη διδασκαλία γ. συζήτηση.

 

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών (Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου) σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

 

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου, 15.00-21.00

 

Α΄ Περίοδος:   Ε. Σπαθάρη - Μπεγλίτη, 15.00-16.10       Β΄ Περίοδος:   Β. Τσάφος, 17.50-19.00

                        Ι. Γρυντάκης, 16.10-17.20                                                Μ. Αλεξοπούλου, 19.00-20.10

                        Διάλειμμα

                       

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου, 9.00-18.30

 

Α΄ Περίοδος:   Α. Στέφος, 9.00-10.10                     Β΄ Περίοδος:   Ε. Σκληράκη, 14.20-15.30

                        Μ. Πεσκετζή, 10.10-11.20                                      Σ. Κόνδης, 15.30-16.40

                        Διάλειμμα                                                                Διάλειμμα

                        Χ. Ράμμος, 11.50-13.00                                          Δ. Κάββουρα - Σισσούρα, 17.10-18.20

                        Διάλειμμα για γεύμα

 

Σημείωση: Ανάλογα με την  προσέλευση είναι πιθανόν οι συμμετέχοντες να χωριστούν σε δύο ομάδες και το πρόγραμμα της Α΄ περιόδου να επαναληφθεί στις ώρες της Β΄ περιόδου και αντίστροφα.

 

Δηλώσεις συμμετοχής μπορούν να υποβάλλονται από τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2004 στη Γραμματεία του ΠΜΣ «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου», Φιλοσοφική Σχολή, γρ. 547 (5ος  όροφος) καθημερινά 11.00 – 14.00, μαζί με την καταβολή ποσού 80 Ευρώ (για μεταπτυχιακούς φοιτητές: 40 Ευρώ). Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται εκπαιδευτικό υλικό από τις εκδόσεις του ΠΜΣ, οι περιλήψεις των εισηγήσεων καθώς και καφές και γεύμα. Στους συμμετέχοντες θα αποσταλούν τα πρακτικά του σεμιναρίου. Υπάρχει η δυνατότητα εγγραφής με την καταβολή του ποσού στο λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας αρ. 100/093582-42 με δήλωση του ονόματος και του τηλεφώνου του καταθέτη και αποστολή του σχετικού παραστατικού στο fax 210-7277591 ή 210-7277595 (υπόψη κας Μαμούρα) (οι μεταπτυχιακοί φοιτητές θα πρέπει να επισυνάπτουν αποδεικτικό της ιδιότητάς τους). Μετά το πέρας του σεμιναρίου θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

 

Περισσότερες πληροφορίες δίνονται από τη Γραμματεία του Σεμιναρίου (210-7277591) και από την ιστοσελίδα του ΠΜΣ http://thepae.ppp.uoa.gr


-----------------------------------------------------------------------------------------------

EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:

 

«ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ»

 

Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, 3 και 4 Οκτωβρίου 2004

 

 

 

                             Εισηγητές και Θέματα Εισηγήσεων:

 

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

 

1.                 Μαρία Αλεξοπούλου:

«Η διδασκαλία αρχαίου ελληνικού κειμένου από το πρωτότυπο: ένα παράδειγμα από τον «Περικλέους Επιτάφιο» του Θουκυδίδη».

2.                 Μαρία Πεσκετζή:

«Η διδασκαλία της Αρχαϊκής Λυρικής Ποίησης στο Λύκειο (Θεωρητική Κατεύθυνση): προβλήματα διδακτικής πρακτικής».

3.                 Χρήστος Ράμμος:

«Άγνωστο θέμα: μια στρατηγική προσέγγισής του μέσω της ομιλούμενης γλώσσας (Ξενοφών, Ιέρων 2, 6-10)».

4.                 Αναστάσιος Στέφος:

«Ο Πλατωνικός μύθος. Ο μύθος του θανάτου και της μεταθανάτιας κρίσης».

5.                 Βασίλης Τσάφος:

«Η Κειμενοκεντρική Προσέγγιση του Αρχαίου Ελληνικού Λόγου: από τα μικροκείμενα στα ολοκληρωμένα έργα (Ξενοφώντος Ελληνικά, 6,4,16 και 2 §16-27)».

 

 

ΙΣΤΟΡΙΑ

 

1.                  Ι. Γρυντάκης:

«Η αξιοποίηση των παραθεμάτων και των πινάκων στη διδασκαλία της ιστορίας».

2.                  Δ. Κάββουρα-Σισσούρα:

«Η χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας για τη διδασκαλία και μάθηση της ιστορίας».

3.                  Σ. Κόνδης:

«Αναλυτικά Προγράμματα Ιστορίας, σχολικά εγχειρίδια και διδακτική πράξη στο Λύκειο».

4.                  Ε. Σκληράκη:

«Η επίδραση της επιστήμης της Ιστορίας στη διδακτική πράξη».

5.                  Ε. Σπαθάρη-Μπεγλίτη:

«Τοπική Ιστορία: από τη θεωρία στην πράξη. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού ως ερευνητή και ως διευκολυντή της ερευνητικής διαδικασίας των μαθητών».

 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 23.11.2004 22:15:21
 
Αναγνώσθηκε 1648 φορές