Δραστηριότητες & Eκδηλώσεις

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2004-2005

 

         Το Γραφείο Αγωγής Υγείας (ΑΥ)  της Δ/νσης Δ.θμιας Εκπ/σης Χαλκιδικής έχει ξεκινήσει ενημέρωση όλων των σχολείων του νομού για τον σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων ΑΥ και Αγωγής Καταναλωτή (ΑΚ).

         Για να υλοποιήσει ένας ή δύο καθηγητές πρόγραμμα ΑΥ ή ΑΚ πρέπει να υποβάλει ένα σχέδιο προγράμματος, που επισυνάπτω στο τέλος του κειμένου και ένα αντίγραφο του πρακτικού του συλλόγου καθηγητών του σχολείου, όπου γίνεται η ανάθεση του προγράμματος (επισυνάπτω σχέδιο πράξης συλλόγου).

         Τα σχέδια των προγραμμάτων πρέπει να υποβληθούν μέχρι τη Δευτέρα 1/11/2004.

         Παράλληλα ετοιμάζεται 5νθήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο ενημέρωσης  και ευαισθητοποίησης 20 καθηγητών/-τριών σε θέματα πρόληψης, χρήσης ουσιών, προαγωγής ψυχικής υγείας των παιδιών, και εκπαίδευσης στο πρόγραμμα ΑΥ «Στηρίζομαι στα πόδια μου», σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης για τα Ναρκωτικά του Ν. Χαλκιδικής ΠΝΟΗ, που θα γίνει 24-28/11/2004, στον Πολύγυρο, 8πμ-2.30μμ.  Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων πρέπει να σταλούν στο Κέντρο Πρόληψης, στο φαξ: 2371023609 μέχρι τη Δευτέρα 1/11/2004.

         Τέλος, ετοιμάζεται διήμερο σεμινάριο 25 καθηγητών/-τριών με θέμα: «Διαφυλικές σχέσεις» σε συνεργασία με το Κέντρο Ελέγχου Ειδικών Λοιμώξεων (ΚΕΕΛ) της Θεσσαλονίκης. Για το σεμινάριο αυτό θα σταλεί σύντομα σχετική ενημέρωση στα σχολεία.

         Για τα προγράμματα ΑΥ και Ισότητας που ενισχύονται οικονομικά  από το Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας (ΕΙΝ) και το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) θα σταλεί σχετική ενημέρωση στα σχολεία.

         Στη συνέχεια παραθέτω αποσπάσματα από την Γ7/98498/17-9-2004 εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ, που αναφέρονται στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση προγραμμάτων ΑΥ και ΑΚ.

         Στο τέλος, παραθέτω την αίτηση – σχέδιο για υποβολή προγράμματος και το σχέδιο αντίγραφου πράξης συλλόγου.

 

         Πολύγυρος 8-10-2004

 

         ΑΝΑΝΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

         Υπεύθυνος Αγωγής Υγείας Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Χαλκιδικής

         Κέντρο Νεότητας Πολυγύρου

         63100 ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ

         Τηλ.: 2371021300

         Φαξ: 2371023579

         Κιν: 6974702549

         Email: pananiad@sch.gr , graychal@sch.gr

 

 

 

 

 

Α. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Αγωγή Υγείας και Αγωγή Καταναλωτή

Για το σχεδιασμό και την υλοποίηση Προγραμμάτων Αγωγής Υγείας και Αγωγής του Καταναλωτή στην Εκπαίδευση ισχύουν:

1.       Η Υπουργική Απόφαση Γ1/377/865/ ΦΕΚ 577/18-9-92  με θέμα «Ένταξη της Αγωγής Υγείας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις Σχολικές Δραστηριότητες».

2.       Το Π.Δ. 35/ΦΕΚ 11 τ. Α΄/4-2-91 με θέμα «Η Αγωγή Υγείας στα προαιρετικά μαθήματα»

3.       Η Υπουργική Απόφαση Γ2/4867/28-8-92/ ΦΕΚ 629 τ. Β΄/23-10-92 με θέμα «Η Αγωγή Υγείας στις Σχολικές Δραστηριότητες»

4.       Η Υπουργική Απόφαση Γ2/7668/18-12-97/ ΦΕΚ 1153 τ. Β’ /29-12-97 με θέμα «Η Αγωγή του Καταναλωτή στις Σχολικές Δραστηριότητες»

5.       Η Υπουργική Απόφαση Φ 484/62/Γ2 4877/ ΦΕΚ 797 τ. Β΄/20-12-90 με θέμα «Ανάθεση διδασκαλίας-Ωριαία αντιμισθία-Συμπλήρωση υποχρεωτικού ωραρίου»

6.       Οι Υπουργικές  Αποφάσεις Γ2/8976/29-11-95 και Γ2/4867/28-8-92 με θέμα «Η επιλογή των προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων από επιτροπή κάθε Διεύθυνσης Εκπαίδευσης με συμμετοχή των Υπευθύνων Αγωγής Υγείας κάθε Δ/νσης Εκπ/σης.

 

Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ    ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

 

Με βάση το παραπάνω θεσμικό πλαίσιο, οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να υλοποιήσουν προγράμματα Σχολικών δραστηριοτήτων, αφού συγκροτήσουν την εθελοντική μαθητική ομάδα (κανονικό σχολικό τμήμα ή ομάδα από μαθητές διαφορετικών τμημάτων), επιλέγουν σε συνεργασία με τους μαθητές το θέμα του προγράμματος. Στη συνέχεια προχωρούν στο σχεδιασμό του προγράμματος που περιλαμβάνει τον τίτλο, τα υποθέματα, τους στόχους, το περιεχόμενο, τη μεθοδολογία, το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης, τις συνεργασίες, τα πεδία σύνδεσης με τα αναλυτικά προγράμματα, το ημερολόγιο προγραμματισμού δραστηριοτήτων, τα ονοματεπώνυμα των εκπαιδευτικών και των μαθητών που θα συμμετέχουν καθώς και τις ανάγκες για οικονομική υποστήριξη (αναλώσιμα και άλλα υλικά του προγράμματος, μετακινήσεις, έκδοση και τελική εκδήλωση παρουσίασης του προγράμματος). Η διάρκεια ενός προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων δεν μπορεί να είναι μικρότερη των πέντε (5) μηνών.

Το σχέδιο αυτό θα πρέπει να εγκριθεί από τον Διευθυντή και το σύλλογο διδασκόντων της σχολικής μονάδας και να υποβληθεί στους αντίστοιχους Υπεύθυνους της τοπικής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, προκειμένου αυτοί να εισηγηθούν για την έγκρισή του και τη χρηματοδότησή του (με βάση τις πραγματικές ανάγκες καθενός από τα προγράμματα) από την Επιτροπή  σχολικών δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης.

Οι δαπάνες της πραγματοποίησης των προγραμμάτων αυτών βαρύνουν τις πιστώσεις του ΚΑΕ 5274. Για την εκκαθάριση των αντίστοιχων παραστατικών την ευθύνη έχουν οι οικονομικές υπηρεσίες της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Το συνολικό ποσό της χρηματοδότησης των προγραμμάτων θα κατανέμεται ποσοστιαία (%) στις 4 κατηγορίες σχολικών δραστηριοτήτων, ανάλογα με τον αριθμό προγραμμάτων της κάθε κατηγορίας.

Η υποβολή των σχεδίων προγραμμάτων στην τοπική Διεύθυνση Εκπαίδευσης πρέπει να γίνει μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2004. Κατ’ εξαίρεση για τα προγράμματα που εντάσσονται σε θεματικά δίκτυα διετούς ή τριετούς διάρκειας ή σε διεθνείς συνεργασίες, η υποβολή των σχεδίων μπορεί να γίνει μέχρι και τις 16 Δεκεμβρίου.

Δεν θεωρούνται ως αυτοτελή προγράμματα ούτε χρηματοδοτούνται ως τέτοια οι τριήμερες επισκέψεις στο πλαίσιο των σχολικών δραστηριοτήτων, οι επισκέψεις στα ΚΠΕ, οι ημέρες των δράσεων κλπ. Όλες αυτές οι χρήσιμες απλές δραστηριότητες μπορούν να χρηματοδοτηθούν μόνο αν αποτελούν μικρό τμήμα ενός κανονικού πολύμηνου προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων.

Κάθε εκπαιδευτικός και κάθε μαθητής μπορούν να συμμετέχουν μέχρι και σε δύο (2) προγράμματα. Αναφορικά με τις δυνατότητες ανάληψης προγραμμάτων από όλους τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ισχύει η Υ.Α. Γ2/4867/ΦΕΚ 629/τ. Β΄/23-10-1992.

Τα προγράμματα στη Δευτεροβάθμια υλοποιούνται εκτός ωρολογίου προγράμματος.

Οι Υπεύθυνοι των σχολικών δραστηριοτήτων της τοπικής  Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας έχουν την ευθύνη του ελέγχου της υλοποίησης του εγκεκριμένου από την επιτροπή σχολικών δραστηριοτήτων προγράμματος. Αν το πρόγραμμα δεν υλοποιηθεί σύμφωνα με το σχέδιο που υποβλήθηκε, η επιχορήγηση και οι υπερωρίες δεν καταβάλλονται, ενώ αν έχουν ήδη καταβληθεί, επιστρέφονται.

Προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων μπορούν να υλοποιηθούν σύμφωνα με τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις και διαδικασίες στα πλαίσια οποιουδήποτε προγράμματος εγκεκριμένης συνεργασίας του ΥΠ.Ε.Π.Θ. με άλλους κυβερνητικούς ή μη κυβερνητικούς φορείς που μπορούν με τα δικά τους μέσα να στηρίξουν το έργο των εκπαιδευτικών των σχολείων καθώς επίσης και στα πλαίσια υλοποίησης προγραμμάτων διεθνών συνεργασιών.

Σε ό,τι αφορά στην επεξεργασία των θεμάτων, υπενθυμίζουμε τις βασικές αρχές που εφαρμόζονται στα προγράμματα των σχολικών δραστηριοτήτων, οι οποίες είναι: η διεπιστημονική θεώρηση, η βιωματική προσέγγιση, το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία, η ομαδική εργασία, η ανάπτυξη δημοκρατικού διαλόγου και η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης.

Για όλες τις δραστηριότητες μπορεί να διατεθεί ένα διήμερο για την παρουσίαση των προγραμμάτων στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Οι Υπεύθυνοι παρακολουθούν, υποστηρίζουν και αξιολογούν τα υλοποιούμενα προγράμματα ευθύνης τους και μετά από σχετική άδεια από την αρμόδια Διεύθυνση του ΥΠ.Ε.Π.Θ, οργανώνουν επιμορφωτικές συναντήσεις, ιδιαίτερα με εκπαιδευτικούς που δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία στην πραγματοποίηση προγραμμάτων ή σε συνεργασία με τμήματα  πανεπιστημίων, Σχολικούς συμβούλους, ΚΠΕ, το Π.Ι., Ο.Τ.Α., μη κυβερνητικούς φορείς κλπ.  Για οποιαδήποτε συνεργασία με φορείς μέσα στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα πρέπει να υπάρχει η σύμφωνη γνώμη  του Διευθυντή κάθε σχολικής μονάδας, μετά από σχετική έγκριση της αρμόδιας Διεύθυνσης του ΥΠ.Ε.Π.Θ.

Γ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Αγωγή Υγείας (ΑΥ)

Το ΥΠ.Ε.Π.Θ για να στηρίξει το έργο των εκπαιδευτικών στο σχολείο έχει θεσμοθετήσει θέση Υπευθύνου Αγωγής Υγείας σε κάθε τοπική Διεύθυνση. Οι Υπεύθυνοι ΑΥ παρακολουθούν, υποστηρίζουν και αξιολογούν τα προγράμματα ΑΥ των σχολικών μονάδων της Διεύθυνσής τους. Ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς και τους Διευθυντές για τις δυνατότητες υλοποίησης προγραμμάτων σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο, τους βοηθούν στο σχεδιασμό, επισκέπτονται τις σχολικές μονάδες, οργανώνουν συναντήσεις ομάδων εκπαιδευτικών καθώς και εκδήλωση παρουσίασης εργασιών των σχολείων της Διεύθυνσης στο τέλος της σχολικής χρονιάς.

Για κάθε πρόγραμμα ΑΥ και Αγωγής του Καταναλωτή διατίθενται δύο (2) ώρες εβδομαδιαία, εκτός ωρολογίου προγράμματος για τις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και εντός του ωρολογίου προγράμματος, εμβόλιμα, για τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι Υπεύθυνοι ΑΥ έχουν την ευθύνη για την επίτευξη των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων στην Αγωγή και Προαγωγή της Υγείας των μαθητών/τριών των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς τους.  Οι καινοτόμες δράσεις αυτές έχουν ως στόχο τη διαμόρφωση παιδαγωγικών συνθηκών μαθησιακής διαδικασίας που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών και δράσεων μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών, μέσα από την καλλιέργεια της συλλογικής προσπάθειας.

Η εφαρμογή προγραμμάτων στα σχολεία έχει ως στόχο το σχολείο να συμβάλλει πραγματικά μέσα από την ενεργητική και βιωματική μάθηση την ενίσχυση της υπευθυνότητας, της αυτοπεποίθησης, της προσωπικότητας και της ικανότητας του μαθητή/τριας για την υιοθέτηση θετικών τρόπων και στάσεων ζωής.

Για το λόγο αυτό, δεν αρκεί μόνο μία απλή ενημέρωση, αλλά τα προγράμματα αυτά να στηρίζονται σε νέες μεθόδους διδακτικής προσέγγισης, οι οποίες ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των μαθητών/τριών και ενισχύουν την ανάπτυξη ικανοτήτων, όπως η λήψη αποφάσεων, η εξαγωγή συμπερασμάτων και η αξιολόγηση των συνεπειών.

Αγωγή του Καταναλωτή

Τα προγράμματα Αγωγής του Καταναλωτή στα σχολεία αποσκοπούν στα να ενθαρρύνουν τους μαθητές/τριες να κατανοήσουν την κατανάλωση ως οικονομικό φαινόμενο και ως κοινωνική και πολιτισμική δραστηριότητα και να τους κάνει ικανούς να σκέφτονται, να λειτουργούν και να δρουν ατομικά και συνολικά, στα πλαίσια μιας κριτικής, ορθολογικής και υπεύθυνης καταναλωτικής συμπεριφοράς για τη διασφάλιση της υγείας, της προστασίας του περιβάλλοντος και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής.

 

Δ. ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

 

Αγωγή Υγείας

 

·Εξαρτησιογόνες ουσίες (ναρκωτικά - αλκοόλ - τσιγάρο)

· Διατροφή και διατροφικές συνήθειες - Γενετικά τροποποιημένα προϊόντα

· Διαφυλικές σχέσεις - Σεξουαλική Αγωγή

· Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα

· AIDS - Ηπατίτιδα Β

· Διαπροσωπικές σχέσεις - Ψυχική Υγεία (Ρατσισμός - Βία - Αντιμετώπιση πένθους - Ξενοφοβία)

· Κυκλοφοριακή Αγωγή - Ατυχήματα

(Οδική συμπεριφορά των μαθητών - πεζών, κανόνες διάβασης, φωτεινοί σηματοδότες-  Κράνος και Ζώνη ασφαλείας - Αρνητικές επιπτώσεις της χρήσης αλκοόλ πριν και κατά την οδήγηση - Παιδιά στο αυτοκίνητο - Μαθητές ως οδηγοί μοτοποδηλάτων, όλα  όσα πρέπει να γνωρίζουν - Μαθητές ως επιβάτες σχολικών λεωφορείων - όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν κ.ά.)

· Αντιμετώπιση άγχους (σχολικού - εργασιακού)

· Στοματική Υγιεινή

· Καρκίνος - Κάπνισμα - Διατροφή

· Έκθεση σε τοξικές ουσίες και στην υπερβολική ηλιακή ακτινοβολία

· Καταστάσεις διαμονής και εργασίας

· Περιβάλλον και Υγεία

· Εθελοντισμός (Εθελοντική Αιμοδοσία - Εθελοντική προσφορά ιστών και οργάνων - Πρώτες βοήθειες - Εθελοντική εργασία - Εθελοντής σχολικός τροχονόμος)

· Μεσογειακή Αναιμία

· Καρδιαγγειακά νοσήματα

· Κατανάλωση και υγεία

· Ισότητα των δύο φύλων

· Κοινωνικός αποκλεισμός - Ίσες ευκαιρίες

· Πολιτική Προστασία: Πρόληψη και αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων όπως σεισμών, πλημμύρων, πυρκαγιών κ.α. (ανάπτυξη δεξιοτήτων για την αντιμετώπιση του άγχους, του φόβου και γενικά προαγωγή της ψυχικής υγείας)

· Φυσική Άσκηση και πολλά άλλα θέματα που αφορούν το σωστό υγιεινό τρόπο διαβίωσης

 

Αγωγή του Καταναλωτή

 

·         Η Αγωγή του Καταναλωτή και η οικονομία (η οικονομική διάσταση της κατανάλωσης: προϊόντα, παραγωγοί, εταιρείες, κατασκευαστές, ασφάλεια προϊόντων, επιδράσεις στο περιβάλλον, προστασία της υγείας των πολιτών, δικαιώματα του πολίτη – καταναλωτή)

·         Η Αγωγή του Καταναλωτή και η κοινωνία (η κοινωνική διάσταση της κατανάλωσης: υπηρεσίες, προμηθευτές, δίκτυα διακίνησης της επικοινωνίας, νέες τεχνολογίες, κοινωνία της πληροφορικής, οργανώσεις καταναλωτών, οικογένεια και κατανάλωση, η κατανάλωση στο πλαίσιο της αγροτικής και αστικής οικογένειας, δικαιώματα του πολίτη-καταναλωτή)

·         Η Αγωγή του Καταναλωτή και ο πολιτισμός (η πολιτισμική διάσταση της κατανάλωσης, πολιτισμικά αγαθά, τέχνες, θέατρο, μουσική, ταξίδια, τουρισμός, μόδα, μέσα μαζικής ενημέρωσης, διαφήμιση, εμπορευματοποίηση, διεθνοποίηση και παγκοσμιοποίηση προτύπων, εθνικά και λαογραφικά πολιτισμική Αγωγή κ.ά)

·         Η Αγωγή του Καταναλωτή στην Ευρωπαϊκή Ένωση (η Ευρωπαϊκή διάσταση της κατανάλωσης: ο ενιαίος οικονομικός χώρος στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι τέσσερις θεμελιώδης ελευθερίες: διακίνηση προσώπων, αγαθών, υπηρεσιών και κεφαλαίων, ο Ευρωπαίος πολίτης, Εθνική-Ευρωπαϊκή ταυτότητα, η Αγωγή του Καταναλωτή στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης κ.ά)

·         Πληθυσμιακές μετακινήσεις και κατανάλωση

·         Υγεία και κατανάλωση

·         Ανάλυση προτύπων κατανάλωσης κ.ά

 

 

 

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Το έντυπο συμπληρώνεται ξεχωριστά για κάθε πρόγραμμα Αγωγής Υγείας-Αγωγής Καταναλωτή και αποστέλλεται μαζί με πράξη του συλλόγου καθηγητών,

στον κ. Ανανιάδη Παναγιώτη, Υπεύθυνο Αγωγής Υγείας,

Κέντρο Νεότητας Πολυγύρου, 63100 ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ ή με email στο: pananiad@sch.gr

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Σχολικό Έτος 2004-2005

 

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ :……………………………………………………………………..

ΤΑΧ.Δ/ΝΣΗ:………………………………………………………………………………...

ΤΗΛΕΦΩΝΟ:…………………………………       ΦΑΞ:…………………………………

Email:…………………………………………        URL: …………………………………

ΟΝΟΜ/ΝΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ:…………………………………………………………………..

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:………………………………………………

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:………………………………………………………

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ :………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………..

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ-ΛΗΞΗΣ : ………………………………………………………

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: ………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..                                  

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ (ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ)

ονοματεπώνυμο

Ειδ/τα

Υπερ/κη

απασχόληση

Συμπλήρωση ωραρίου

Επιμόρφωση

ΠΕΚ

Επιμόρφωση

αλλού

Επιμόρφωση

ΚτΠ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Τάξη

Τμήματα

Αγόρια

Κορίτσια

Σύνολο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΦΑΣΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ …………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Με άλλα σχολεία ………………………………………………………………………………………..

Με φορείς ………………………………………………………………………………………………..

Με κοινωνικές ομάδες ………………………………………………………………………………….

Με άτομα …………………………………………………………………………………………………

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ – ΔΡΑΣΗΣ – ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

1………………………………………………………………………………………………………….

2………………………………………………………………………………………………………….

3………………………………………………………………………………………………………….

4…………………………………………………………………………………………………………

ΥΛΙΚΑ – ΜΕΣΑ …………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………….

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ……………………………………………………………………………….

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ……………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………….

ΠΙΘΑΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ …………………………………………………………...

ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ……………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

(π.χ. προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Γ.Γ.Ν.Γενιάς, ανακύκλωσης, καθαρισμών, δίκτυα, διεθνή προγράμματα, κ.α.)…………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί του προγράμματος               ………………….., …../ …../ 2004

 

 

……………………………………………………..                              Ο/Η Διευθυντής/τρια

 

 

……………………………………………………...                    ………………………………………

ΠΡΑΞΗ ……

 

         Σήμερα ……………………… ημέρα ……………………και ώρα …………..,   συνήλθε σε Παιδαγωγική Συνεδρίαση ο Σύλλογος των Διδασκόντων του ………………………………………………………………………, μετά από πρόσκληση του Διευθυντή του σχολείου, με θέμα:«Δυνατότητες ανάπτυξης και εφαρμογής σχολικών δραστηριοτήτων και προγραμμάτων Αγωγής Υγείας και Αγωγής Καταναλωτή», σύμφωνα με την 98498/Γ7/17-9-2004 εγκύκλιο της Διεύθυνσης ΣΕΠ και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Σπουδών, Επιμόρφωσης και Καινοτομιών του ΥΠΕΠΘ.

         Μετά από συζήτηση, οι καθηγητές του σχολείου που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για συμμετοχή στην υλοποίηση ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, προτείνουν τα θέματα:

1.       …………………………………………………………………………………………………

2.       …………………………………………………………………………………………………

με σκοπό τη στήριξη των μαθητών σε θέματα που σχετίζονται με την ψυχική και σωματική υγεία, την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της προσωπικότητας και την ανάπτυξη υγιούς στάσης απέναντι στην καταναλωτική κοινωνία.

         Ο Σύλλογος των Διδασκόντων εγκρίνει την υλοποίηση αυτών των δραστηριοτήτων και αναθέτει στους καθηγητές /τριες ……………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….να προβούν στη συγκρότηση  ….. ομάδ….. , με  …..  μαθητές /τριες της  ……… τάξης για το 1ο πρόγραμμα και με …… μαθητές /τριες της ……. τάξης για το 2ο πρόγραμμα.

         Οι ανωτέρω θα αναλάβουν τη καθοδήγηση των ομάδων κατά την διεξαγωγή του προγράμματος, σε ώρες και ημέρες εκτός του κανονικού προγράμματος διδασκαλίας του σχολείου. Γι αυτό θα έχ…. από:

Α.  2 ώρες εβδομαδιαία υπερωριακή απασχόληση ο/η …………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Β.2 ώρες συμπλήρωση ωραρίου ο/η  ………………………………………………………….………………………………………

………………………………………………………….………………………………………

 

Γ. 1ώρα για συμπλήρωση ωραρίου και 1 ώρα εβδομαδιαία υπερωριακή απασχόληση ο/η …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

            Η υπερωριακή απασχόληση αρχίζει να καταβάλλεται μετά την έγκριση των προγραμμάτων από την Επιτροπή Σχολικών Δραστηριοτήτων.

         Το συντονισμό των προγραμμάτων έχει ο/η ………………………………………………….

που θα ενημερώνει για την πορεία των εργασιών σε τακτικές συναντήσεις, τον υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων Αγωγής Υγείας και Αγωγής Καταναλωτή. Στο τέλος των προγραμμάτων θα γίνει παρουσίασή τους.

         Επίσης όλες οι επιμέρους εργασίες θα συγκεντρωθούν, ώστε να …………………………………………………………………………………………………

         Γι αυτό συντάχθηκε αυτή η πράξη και υπογράφεται.

 

 


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

 

Το έντυπο συμπληρώνεται ξεχωριστά για κάθε πρόγραμμα Αγωγής Υγείας-Αγωγής Καταναλωτή και αποστέλλεται μαζί με πράξη του συλλόγου καθηγητών,

στον κ. Ανανιάδη Παναγιώτη, Υπεύθυνο Αγωγής Υγείας,

Κέντρο Νεότητας Πολυγύρου, 63100 ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ ή με email στο: pananiad@sch.gr

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Σχολικό Έτος 2004-2005

 

 

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ :……………………………………………………………………..

ΤΑΧ.Δ/ΝΣΗ:………………………………………………………………………………...

ΤΗΛΕΦΩΝΟ:…………………………………       ΦΑΞ:…………………………………

Email:…………………………………………        URL: …………………………………

ΟΝΟΜ/ΝΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ:…………………………………………………………………..

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:………………………………………………

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:………………………………………………………

 

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ :………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………..

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ-ΛΗΞΗΣ : ………………………………………………………

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: ………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..                                 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ (ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ)

ονοματεπώνυμο

Ειδ/τα

Υπερ/κη

απασχόληση

Συμπλήρωση ωραρίου

Επιμόρφωση

ΠΕΚ

Επιμόρφωση

αλλού

Επιμόρφωση

ΚτΠ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Τάξη

Τμήματα

Αγόρια

Κορίτσια

Σύνολο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΦΑΣΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ …………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Με άλλα σχολεία ………………………………………………………………………………………..

Με φορείς ………………………………………………………………………………………………..

Με κοινωνικές ομάδες ………………………………………………………………………………….

Με άτομα …………………………………………………………………………………………………

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ – ΔΡΑΣΗΣ – ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

1………………………………………………………………………………………………………….

2………………………………………………………………………………………………………….

3………………………………………………………………………………………………………….

4…………………………………………………………………………………………………………

5………………………………………………………………………………………………………….

ΥΛΙΚΑ – ΜΕΣΑ …………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………….

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ……………………………………………………………………………….

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ……………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………….

ΠΙΘΑΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ …………………………………………………………...

ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ……………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

(π.χ. προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Γ.Γ.Ν.Γενιάς, ανακύκλωσης, καθαρισμών, δίκτυα, διεθνή προγράμματα, κ.α.)…………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

 

Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί του προγράμματος               ………………….., …../ …../ 2004

 

 

……………………………………………………..                              Ο/Η Διευθυντής/τρια

 

 

 

……………………………………………………...                    ………………………………………

 

 

 

 

 

ΠΡΑΞΗ ……

 

 

         Σήμερα ………………………………...    ημέρα ……………………..  και ώρα …………..,

συνήλθε σε Παιδαγωγική Συνεδρίαση ο Σύλλογος των Διδασκόντων του ………………………………………………………………………, μετά από πρόσκληση του Διευθυντή του σχολείου, με θέμα:

                «Δυνατότητες ανάπτυξης και εφαρμογής σχολικών δραστηριοτήτων και προγραμμάτων Αγωγής Υγείας και Αγωγής Καταναλωτή»,

                σύμφωνα με την 98498/Γ7/17-9-2004 εγκύκλιο της Διεύθυνσης ΣΕΠ και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Σπουδών, Επιμόρφωσης και Καινοτομιών του ΥΠΕΠΘ.

         Μετά από συζήτηση, οι καθηγητές του σχολείου που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για συμμετοχή στην υλοποίηση ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, προτείνουν τα θέματα:

3.       …………………………………………………………………………………………………

4.       …………………………………………………………………………………………………

με σκοπό τη στήριξη των μαθητών σε θέματα που σχετίζονται με την ψυχική και σωματική υγεία, την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της προσωπικότητας και την ανάπτυξη υγιούς στάσης απέναντι στην καταναλωτική κοινωνία.

         Ο Σύλλογος των Διδασκόντων εγκρίνει την υλοποίηση αυτών των δραστηριοτήτων και αναθέτει στους καθηγητές /τριες ……………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….να προβούν στη συγκρότηση  ….. ομάδ….. , με  …..  μαθητές /τριες της  ……… τάξης για το 1ο πρόγραμμα και με …… μαθητές /τριες της ……. τάξης για το 2ο πρόγραμμα.

         Οι ανωτέρω θα αναλάβουν τη καθοδήγηση των ομάδων κατά την διεξαγωγή του προγράμματος, σε ώρες και ημέρες εκτός του κανονικού προγράμματος διδασκαλίας του σχολείου. Γι αυτό θα έχ…. από:

Α.  2 ώρες εβδομαδιαία υπερωριακή απασχόληση ο/η ……………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

Β.2 ώρες συμπλήρωση ωραρίου ο/η  ………………………………………………………….……

……………………………………………………………………………………………………………

Γ. 1ώρα για συμπλήρωση ωραρίου και 1 ώρα εβδομαδιαία υπερωριακή απασχόληση ο/η …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

            Η υπερωριακή απασχόληση αρχίζει να καταβάλλεται μετά την έγκριση των προγραμμάτων από την Επιτροπή Σχολικών Δραστηριοτήτων.

         Το συντονισμό των προγραμμάτων έχει ο/η ………………………………………………….

που θα ενημερώνει για την πορεία των εργασιών σε τακτικές συναντήσεις, τον υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων Αγωγής Υγείας και Αγωγής Καταναλωτή. Στο τέλος των προγραμμάτων θα γίνει παρουσίασή τους.

         Επίσης όλες οι επιμέρους εργασίες θα συγκεντρωθούν, ώστε να …………………………

……………………………………………………………………………………………………………

         Γι αυτό συντάχθηκε αυτή η πράξη και υπογράφεται.

 

 

 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 11.10.2004 00:40:03
 
Αναγνώσθηκε 642 φορές