Διαφόρων Φορέων

 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Α.Ε.Ι   ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΛΟΓΩ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ Ι.Ε.Κ (Ο.Ε.Ε.Κ)               ( Π.Σ.Κ.ΠΛ.Δ.ΙΕΚ)


 


                                                                           Αθήνα   09 Δεκεμβρίου 2003


Με την εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ  της 12-08-2003 με θέμα  : « Υποβολή αιτήσεων για ένταξη στους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και για πρόσληψη σε λειτουργικά κενά των δημόσιων σχολείων δευτ/θμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής»


 αδικούμαστε καταφανέστατα οι πτυχιούχοι Α.Ε.Ι   οι οποίοι έχουμε διδάξει  το μάθημα της Πληροφορικής ως ωρομίσθιοι σε Δημόσια Ι.Ε.Κ .


Παρακάτω αναφέρουμε τους λόγους για τους οποίους θεωρούμε άδικο τον αποκλεισμό μας από τον ΠΙΝΑΚΑ Δ3  :



  1. Την περυσινή χρονιά (2002-2003) το ΥΠΕΠΘ μας έκρινε ικανούς να διδάξουμε το μάθημα της πληροφορικής σε δημόσια σχολεία δευτ/θμιας εκπαίδευσης με το να μας εντάξει στον ΠΙΝΑΚΑ Ε3 . Φέτος ο ίδιος φορέας μας έκρινε ανίκανους να διδάξουμε το μάθημα της πληροφορικής  αποκλείοντάς μας από τον αντίστοιχο ΠΙΝΑΚΑ Δ3.
  2.  Μας αποκλείει το ΥΠΕΠΘ από την ένταξη στον ΠΙΝΑΚΑ Δ3, αν και έχουμε  προϋπηρεσία διδασκαλίας πληροφορικής  στα Δημόσια Ι.Ε.Κ  παρόλο που αυτά εποπτεύονται από το ΥΠΕΠΘ !!!
  3. Με ποια λογική αποκλείεται από τον ΠΙΝΑΚΑ Δ3 ένας επιστήμονας  που έχει διδάξει πληροφορική σε «επίπεδο» ανωτέρου του Λυκείου  (Δημόσιο Ι.Ε.Κ) την στιγμή που εντάσσονται στον ίδιο ΠΙΝΑΚΑ Δ3 αξιόλογοι και ικανοί επιστήμονες που όμως έχουν διδάξει σε  «επίπεδα» Δημοτικού, Γυμνασίου ή Λυκείου ;                 ( Με την λέξη «επίπεδο» χαρακτηρίζω τον βαθμό πολυπλοκότητας του αντικειμένου που διδάσκεται)
  4. Δεν είναι άδικο   κάποιος από μας του περυσινού ΠΙΝΑΚΑ Ε3, παρόλο που είχε κάνει αίτηση την περυσινή χρονιά για να εργαστεί ως αναπληρωτής-ωρομίσθιος,  φέτος να μην μπορεί να κάνει αίτηση να εργαστεί ως αναπληρωτής-ωρομίσθιος επειδή έτυχε να μην  αποκτήσει την «πολυπόθητη» εκείνη προϋπηρεσία εργαζόμενος σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, λόγω αφ΄ενός μεν του μεγάλου πλήθους μόνιμων διορισμών  καθηγητών πληροφορικής και αφ’ ετέρου λόγω του περιορισμένου αριθμού των δηλώσεων περιοχών προτίμησης;
  5. Γιατί δεν μας δίνεται η δυνατότητα να αποδείξουμε τα « μειωμένα προσόντα» μας με το να συμμετάσχουμε στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ  , τη στιγμή μάλιστα που  οι ζητούμενες θέσεις δεν καλύπτονται από τους υποψηφίους αποφοίτους πληροφορικής; 
  6. Εκτός από τις προσωπικές μας δαπάνες ( επιμόρφωση, αγορά εξοπλισμού και βιβλιογραφίας), επενδύσαμε για μεγάλο χρονικό διάστημα στην απόκτηση γνώσεων στη Πληροφορική και σίγουρα δεν περιμέναμε από την πολιτεία μια τέτοια αντιμετώπιση.

Ο αποκλεισμός μας από το ΥΠΕΠΘ μας από τον ΠΙΝΑΚΑ Δ3 μας απογοήτευσε μεν αλλά δεν πρόκειται να  μας αποθαρρύνει από το να διδάξουμε Πληροφορική που είναι συνειδητή και ξεκάθαρη επιλογή μας .


Έχουμε αποδείξει στην πράξη ότι διαθέτουμε τις απαιτούμενες γνώσεις , το μεράκι και το ζήλο για να διδάξουμε το μάθημα της Πληροφορικής και όλοι μαζί ενωμένοι θα κατακτήσουμε το δίκιο μας.


 


Καλούμε όλους τους ενδιαφερόμενους συναδέλφους  να επικοινωνήσουν με τα μέλη της προσωρινής συντονιστικής επιτροπής ούτως ώστε σύντομα να  συναντηθούμε για να καθορίσουμε το διεκδικητικό μας πλαίσιο και το αγωνιστικό μας πρόγραμμα, με στόχο την συντομότερη δυνατή δικαίωσή μας.


Συνάδελφοι,


Μόνο όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να κατακτήσουμε το δίκιο μας.


                                              Η προσωρινή συντονιστική επιτροπή


Πετρόπουλος  Γρηγόριος    6945071246

Αλμπάνης Κυριάκος             6944175855  

Πολύζος  Παναγιώτης           6999975659

Αποστολίδης Ελευθέριος     6999976576



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 13.12.2003 10:36:52
 
Αναγνώσθηκε 564 φορές