|
|
| |
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ Ημερομηνία:30-11-2003 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Αρ. Πρωτ.: 232 ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ 3 Pierrepoint Road West Acton, W3 9JR τηλ.:02089926156 Fax: 02089934373
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Ελλήνων Εκπαιδευτικών Βρε- τανίας χαιρετίζει τη μαζική συμμετοχή των συναδέλφων στις δύο (2) εικοσιτε- τράωρες απεργιακές κινητοποιήσεις του κλάδου. Το ποσοστό συμμετοχής ξε-πέρασε το 90%,πράγμα που δηλώνει ότι οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί εί- ναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα τους μέχρι την ικανοποίη- ση των δίκαιων αιτημάτων τους.
Δυστυχώς οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας αυτή τη φορά που η κατά- σταση έφτασε στο απροχώρητο και έπρεπε να πάρουν επίσημη θέση απέναντι στα αιτήματά μας που υποστηρίζονταν από δύο 24ωρες απεργίες, δε στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων. Άφησαν κατά μέρος το παρηγορητικό ύφος του "κατανοούντος " το οποίο παρουσίαζαν κατά τις εδώ επισκέψεις και συναντή- σεις τους με τους εκπροσώπους μας και ξέχασαν τις υποσχέσεις τους. Ρίχνο- ντας τις μάσκες απάντησαν, δια στόματος της Ειδικής Γραμματέα, Στ. Πριόβο- λου, στη συνάντηση της με τον πρόεδρο του Συλλόγου μας στις 24 Νοεμβρίου 2003, ότι όλοι ξέρουν πως το επιμίσθιο για την Βρετανία δε φτάνει και αν δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα με άλλο τρόπο να γυρίσουν πίσω στην Ελλάδα και ότι το επιμίσθιο θα παραμείνει το ίδιο για πέμπτη συνε- χή χρονιά!!!
Μπροστά σ'αυτήν την προκλητική αδιαφορία για το μέλλον της ελληνικής εκπαίδευσης στην ελληνική παροικία εμείς δε θα μείνουμε αδρανείς. Δε θα επι- τρέψουμε η ελληνική παροικία της Βρετανίας να στερηθεί τους Έλληνες εκπαιδευτικούς επειδή αυτοί δε θα μπορούν πλέον να ζήσουν στη χώρα αυτή με το πενιχρό επιμίσθιο που τους αμοίβει η ελληνική πολιτεία.
Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν τον αγώνα, όπως τον αρχίσαμε, συμμετέχοντας μαζικά στις επόμενες γενικές συνε -λεύσεις και στους αγώνες που θα προκύψουν μέσα απ' αυτές. Ζητάμε τέλος από την ελληνική παροικία να κατανοήσει και να στηρίξει το δίκαιο του αιτήματός μας καθώς η αναβάθμιση του Έλληνα εκπαιδευτικού, που είναι και το ζητούμενο, αποτελεί την καλύτερη εγγύηση για το μέλλον της ελληνικής παροικιακής εκπαίδευσης.
|
|
|