Διαφόρων Φορέων


ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ


 


Η ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΡΟΠΟ ΒΡΙΖΟΥΝ ΑΟΡΑΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ.


ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΟΤΑΝ Η ΟΛΜΕ  ΚΑΙ Η ΠΕΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ,ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3-5 ΕΤΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΛΗΡΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ,ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ MASTERS KAI PH.D, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΖΗΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ TΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.


ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ  ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΕΠ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ


 


ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ :


 


MAΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ :


 


ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ


(ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ)


 


ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ


ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ


ΔΙΑΚΡΙΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ


ΘΕΩΡΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ


ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ


ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ


ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ


ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ


ΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ


ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ


ΜΙΚΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ


ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ


ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ


ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ


 


ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΗΣΗ :



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ


ΘΕΩΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΩΝ


ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ


ΕΠΙΣΤΗΜΗ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ


ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ


ΦΥΣΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ


 


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ στην ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ:


 


ΑΝΩΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ(ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΕ  MATHEMATIKA,MAPLE κ.α.)


Συστηματα συμβολικών υπολογισμών


ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ


ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΑΛΓΕΒΡΑΣ


ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ


 


 


 


ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΟ ΒΟΛΕΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ.


Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.ΟΤΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΔΩΣΑΜΕ ΑΣΕΠ ΜΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΜΕ,ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ MASTERS KAI ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΙΤΖΗΔΕΣ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ(!!!!)


 


ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΠΕΑ  ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ



Π.Σ.Α.Κ.Π

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΑΤΡΑΣ

www.psakp.gr 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 23.10.2003 21:40:05
 
Αναγνώσθηκε 437 φορές