Πολιτείας & Πολιτικών κομμάτων

ΜΑΡΙΑ ΚΟΛΛΙΑ – ΤΣΑΡΟΥΧΑ

Βουλευτής Ν. Σερρών

 

Σέρρες 8 Οκτωβρίου 2003

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Θέμα: Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής

 

 

Την ανάγκη πρόσληψης αναπληρωτών  εκπαιδευτικών σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής επισημαίνει-με ερώτησή της προς τους αρμόδιους Υπουργούς Οικονομίας & Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας-η βουλευτής του Νομού κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά.

Ειδικότερα στην ερώτησή της τονίζει τα ακόλουθα:

«Η αναστάτωση που επικρατεί στις τάξεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι πρωτόγνωρη για την εκπαιδευτική κοινότητα και την ελληνική κοινωνία.

Χιλιάδες εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων, αγωνιούν, αγωνίζονται, προσδοκούν και ελπίζουν για το αυτονόητο. Να υπηρετήσουν το λειτούργημα, για το οποίο εκπαιδεύτηκαν, το λειτούργημα για το οποίο-χρόνια τώρα, με προσωπικές θυσίες των ιδίων και των οικογενειών τους-υπηρετούν σε όλα τα μέρη της  χώρας που τους έστειλε η πολιτεία..

Σύμφωνα και με επιστολή του Πανελληνίου Συλλόγου Επιστημόνων Ειδικής Αγωγής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (τα μέλη του οποίου απασχολήθηκαν ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής σε όλη την Ελλάδα), ενώ διανύουμε το δεύτερο μήνα του σχολικού έτους οι ελλείψεις σε ειδικούς παιδαγωγούς είναι τεράστιες.

Κι ενώ οι κενές θέσεις έχουν προσδιοριστεί από τις κατά Νομό Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έχουν εγκριθεί από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων, αναρωτιούνται αν αληθεύει ότι το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών αδρανεί ως προς την παροχή των απαιτούμενων πιστώσεων.

Αποτέλεσμα αυτής της πρωτοφανούς πρακτικής είναι χιλιάδες σχολεία να παραμένουν χωρίς εκπαιδευτικούς, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στη μόρφωση των μαθητών. Ανάμεσα τους  βρίσκονται και χιλιάδες μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Νέοι άνθρωποι που πρέπει να απολαμβάνουν ισότιμης μεταχείρισης με τους υπολοίπους μαθητές.

Να σημειωθεί επίσης ότι υπάρχουν και περιπτώσεις παιδιών που αναγκάζονται να μένουν εκτός σχολείου, μιας και είναι αδύνατο να ενταχθούν σε μία τυπική σχολική τάξη.

Εξ άλλου, το ανθρώπινο πρόσωπο μιας πολιτείας κρίνεται κύρια στην αντιμετώπιση θεμάτων υψηλής ευαισθησίας».

Έτσι, η βουλευτής ρωτά και καλεί τους αρμόδιους υπουργούς να καταθέσουν

·  Πόσες κενές θέσεις έχουν προσδιοριστεί για όλες τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της  χώρας, πόσες έχουν καλυφθεί μέχρι σήμερα και πότε προβλέπεται να καλυφθούν στο σύνολο τους.

·  Αν αληθεύει το γεγονός ότι οι πιστώσεις που διατέθηκαν για την Ειδική Αγωγή σε σύγκριση με κάθε άλλη εκπαιδευτική χρονιά είναι οι λιγότερες.

·  Ποιες είναι οι πραγματικές προθέσεις της πολιτείας, όταν μάλιστα το τρέχον έτος έχει χαρακτηριστεί ως  Ευρωπαϊκό Έτος Ατόμων με αναπηρία, προκειμένου να προστατευτεί και να ενισχυθεί η μόρφωση των παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Τέλος, η κα Κόλλια-Τσαρουχά ζητά να κατατεθεί η σχετική αλληλογραφία μεταξύ των Υπουργείων Οικονομίας & Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας που αναφέρεται στην έγκριση ή μη των απαιτούμενων πιστώσεων για την κάλυψη των κενών θέσεων εκπαιδευτικών.

 

Πατρ. Γρηγορίου Ζ 1, 62125 Σέρρες

Τηλ. 23210-99880-5, Fax: 23210-99889 Κιν. 697 2805857

Web Site: www.kollia.gr          E-mail: maria@kollia.gr

 



Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 09.10.2003 10:56:27
 
Αναγνώσθηκε 435 φορές