Φορέων Πρωτοβάθμιας Eκπαίδευσης

Δ.Ο.Ε.

http://www.doe.gr
E-mail:secretariat@doe.gr
Αθήνα 23/9/2003

Προς: τα Μ.Μ.Ε.
(Συντάκτες εκπ/κού ρεπορτάζ)
Κοιν:
Δ.Σ. των Συλλόγων της χώρας


Δελτίο Τύπου


Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συναντήθηκε την Πέμπτη 18 Σεπτέμβρη 2003 με τη Γεν. Γραμματέα της Κ.Ε. του Κ.Κ.Ε. κ. Αλ. Παπαρήγα. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν το μέλος του Π.Γ. της Κ.Ε. κ. Θ. Τζιαντζής και η υπεύθυνη του Τμήματος Παιδείας της Κ.Ε. κ. Ελ. Μηλιαρονικολάκη.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ανέπτυξε τα θέματα που αφορούν την Π.Ε. και τους λειτουργούς της, δίνοντας, λόγω επικαιρότητας, ιδιαίτερη έμφαση στα αιτήματα (Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία, οικονομική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού, διασφάλιση εργασιακών σχέσεων) των κινητοποιήσεων που ως Κλάδος αποφασίσαμε.

Η Γ.Γ. του ΚΚΕ εξέφρασε τη δεδομένη στήριξη του ΚΚΕ στις δίκαι-ες οικονομικές διεκδικήσεις και τον αγώνα των εκπαιδευτικών. Υπογράμμι-σε όμως τη σύνδεση της υποχρηματοδότησης της εκπαίδευσης και των εκ-παιδευτικών με τη συνολικότερη πολιτική της εμπορευματοποίησης και ι-διωτικοποίησης της παιδείας, τη λειτουργία του σχολείου σε ανταποδοτική βάση, που οδηγεί σταδιακά σε ένα κοινωνικά κατηγοριοποιημένο εκπαιδευ-τικό σύστημα, μέσα από θεσμούς όπως το ολοήμερο σχολείο και η αξιολό-γηση της σχολικής μονάδας, ή την κατεύθυνση της ΟΣΚ, για σχολεία που θα στεγάζουν και άλλες υπηρεσίες (γκαράζ, internet café κλπ.) προκειμένου να εξασφαλίσουν πόρους.

Τόνισε, επίσης, ότι η αποτελεσματικότητα των αγώνων των εκπαι-δευτικών θα εξαρτηθεί από τα ερείσματα που αυτοί θα αποκτήσουν ευρύτε-ρα στο λαό και στο γενικότερο εργατικό κίνημα, μέσα από την προβολή και ανάδειξη από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς των σοβαρών και μακροπρό-θεσμα τραγικών συνεπειών της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης για το μορ-φωτικό επίπεδο και το μέλλον της νεολαίας.

Γι’ αυτό, κατέληξε, είναι απαραίτητο οι οικονομικές και μορφωτικές απαιτήσεις να συνοδεύονται από τη διεκδίκηση δημόσιας, αλλά και ενιαίας εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές, χωρίς ταξικές, φυλετικές, γεωγραφι-κές διακρίσεις μέσα από ένα ενιαίο 12χρονο Βασικό Σχολείο, που σε αντί-θεση με το σημερινό ολοήμερο, θα διαθέτει συνεκτικό και μελετημένο πρό-γραμμα, ώστε να ολοκληρώνει το μορφωτικό και διαπαιδαγωγικό του ρόλο, χωρίς ανάγκη φροντιστηρίων και πρόσθετων μαθημάτων επί πληρωμή.

Από τη Δ.Ο.Ε.


Αποστολή σελίδας   Εκτυπώσιμη μορφή σελίδας   Προσθήκη σελίδας στα Αγαπημένα 
Πείτε τη γνώμη σας για το άρθρο
©1998-2024, Έδρα Εκπαίδευσης, Ι.Π.Ε.Τ.
 
Επιστροφή
Δημοσιεύθηκε την: 23.09.2003 00:00:00
 
Αναγνώσθηκε 457 φορές